Boruto Uzumaki
Vložil Narutka, Čt, 2017-01-26 06:56 | Ninja už: 2976 dní, Příspěvků: 41
Na scénu prichádza Boruto Uzumaki! Egoista s veľkým srdcom a malým rozumom.
Výsledek
Skóre: 7.8, Hlasů: 4
Na scénu prichádza Boruto Uzumaki! Egoista s veľkým srdcom a malým rozumom.
Když jsem viděla novou podobu kartičky, tak mi blesklo hlavou, že ty oči vypadají jako od Arashi A ono vážně... kartička krásně prokoukla Obrysy hlavy od Narutky jsou taky hezké, i když na původních fotkách tak dobře nevynikly. Dobrá spolupráce
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Milá Narutko, máš veliké štěstí, že tu jsou skvělí lidé, kterým osudy ostatních nejsou lhostejné. S pomocí Arashi jste to nakonec pěkně vylepšily, ale doufám, že si uvědomuješ, že když máš s něčím problém, tak je třeba to řešit, mohla jsi se zeptat jak mě, tak ostatích a určitě bychom ti rádi pomohli. Misi ti uznat nemůžu, nebylo by to fér vůči ostatním, neopravila jsi to sama a na první pokus, takže o body příjdeš. Na druhou stranu, kartička je to pěkná a byla by škoda jí do pexesa nezařadit, takže do tisku půjde .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Dala sis s tím hodně práce. Navíc neustálé předělávání mě se tvůj obrázek moc líbil hned od začátku. Povedený Boruto:) určitě kresli dál těším se na tvoje další obrázky.
Seznam FF
Tady
Milá Narutko, vidím, že se asi snažíš, ale pravidla zní jasně a nekompromisně. Má to být čtverec - stále není. Úpravou v PC jsi pozadí lokálně sice hodila do modra, ale já jsem chtěla, aby bylo nakreslené. Navíc ti to pěkně sežralo barvy zase na krku. Dostala jsi šanci na opravu a několik upozornění na chyby ode mně i od ostatních, takže nedá se nic dělat, misi jsi nesplnila .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Unlucky
Noo, aspoň polovica krku bude musieť byť aj tak useknutá, aby z toho bol štvorec - bude to topiaci sa Boruto.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...