Orochimaru hledá manželku
Jednoho krásného slunečného dne byl Orochimaru velmi znuděný, nevyšel mu žádný experiment. Proto si vyrazil na procházku do blízkého lesa, přemýšlel co má udělat jinak. Dostal nápad, musí si najít manželku, možná potom se mu bude zase dařit. Vrátil se do úkrytu.
„Karin, mám pro tebe práci. Potřebuju manželku! Přines mi složky všech žen, co máme v archivu.“
Karin odběhla do archivu, vyhledat potřebné informace. Hledání ji zabralo dobrých pět hodin. Donesla je Orochimarovi, z tisíců žen si vybral jedinou, má okouzlující tyrkysové vlasy, překrásné oranžové vzorované kimono, dokonalost sama.
„Karin tahle bude moje manželka.“
„To nejde, ona má manžela.“Je to hrdina své vesnice, blonďák s nebesky modrýma očima a stejně jako Fuu je Jinchuuriki.
„To přece není žádná nemoc. Chceš mi odmlouvat?“
„Ne, pokusím se něco vymyslet.“ Tohle nedopadne dobře, pomyslela si zoufale.
Fuu byla poslána vesnicí na tajnou misi.
Orochimaru musí být zajat. Aby toho nebylo málo, přidají se k ní další tři osoby se stejným rozkazem, jenže se musí navzájem najít. Testují jejich správný odhad, schopnosti, sílu a spolupráci.
Fuu cestovala už dva dny, nikoho si nevšimla, že by měl stejnou misi. Míjela samé obchodníky, civilisty a podobné mírumilovné tvory.
Po pár dalších hodinách bloudění potkala ninju, psa. Dívala se jak hledá nějakou stopu. Našel ji, nebylo pro něj nic snazšího než se po ní vydat.
Fuu ho sledovala, náhle se zastavil.
„Vylez! Vím, že mě sleduješ, holka.“
Nemohla se divit víc, ninja pes umí mluvit! Kdo to ho asi naučil? Blesklo jí hlavou.
„Dobrá, už jdu.“
„Kdo seš a proč mě sleduješ?“ spustil na ni.
„Fuu a ty? Co se týká sledování, plním zatýkací misi. Víc nemůžu říct. Je to tajné!“ Vyplázla na něj jazyk, na drzouna.
„Nejdeš náhodou po Orochimarovi? Pokud ano, tak máme stejnou misi. Pakkun, jméno mé.“ Podával ji hebkou packu na znamení smíru.
„Tak to bychom měli, zbývají už jen dva členové.“ Packu přijala.
Večer se dostavil další člen, trestné výpravy. Rovnou za Pakkunem.
„Nazdar, když seš tu ty, tak jdeš po Orochimarovi, po nikom jiném, nemýlím-li se?“
„Jasně, Ninkame, zas tě rád vidím, i po tolika letech vypadáš skvěle. Abych nezapomněl, to je Fuu, má stejnou misi jako my. Ještě zbývá najít posledního a můžeme zahájit lov.“
„Vy se znáte?“ zajímala se Fuu.
„Proč bychom neměli? Vždyť jeho majitel je rival mého pána.“ Řekl Pakkun tónem tak samozřejmým jakoby mluvil o počasí.
Nachystali nocleh na spaní. Pakkun si k večeři našel kost, kterou sežral na posezení. Ninkame se nažral trávy okolo, jediná Fuu měla připravené jídlo dopředu.
Po jídle všichni tři usnuli lehkým spánkem.
Ráno se první probudila Fuu. Jemně vzbudila ostatní, byl čas vyrazit.
Cesta jim ubíhala bez sebemenších problémů, jenom nemohli najít čtvrtého do týmu. Hledali další dva dny, nikde nikdo.
Utakata dokázal skrýt svou přítomnost, sledoval skupinku jedné ženy, psa a želvy. Díval se na ně jak někoho stále hledají, nemůžou jej najít. Teď mu to docvaklo! Jsou to oni, s kým mám jít na misi? Ptal se sám sebe.
Seskočil k nim, div nesrazil Fuu k zemi. „Vy tři máte jít po Orochimarovi se mnou?“ zbytečná otázka.
„Takže to znamená, jsi čtvrtý člen naší skupiny,“ oznámila Fuu. Konečně mohli začít hledat jeho základnu.
„Orochimaru-sama, zjistila jsem, ta žena je ve skupince dalšího Jinchuriki, se psem a želvou. S tím se nepočítalo.“
„Nedělej si s tím starosti, něco už vymyslíme, aby se stala mojí ženou.“
„Máte v plánu nachystat léčku?“
„Samozřejmě, jen na ostatní, past nachystáme zde, pozvu je k nám. Musíme být připraveni i na nejhorší.“
To nemyslíte vážně, s tím pozváním, že ne?“
„Myslím, když už nic jiného, budu mít další subjekty ke zkoumání.“ Mnul si ruce radostí, jak mu to myslelo. Byl na sebe patřičně hrdý! Odešel připravit jídlo jako správný hostitel. Karin šla na něj radši dohlédnout, nechtěla riskovat zničení její milované kuchyně.
Všechny přípravy (zabraly několik hodin) byly hotové. Jídlo, pasti a podobně. Zbývalo jen jediné, vlákat je sem.
Fuu a její skupinka hledali další den jeho úkryt, stále žádné informace, kde se nachází. „Počkejte zde, rozhlednu se po obloze a uvidíme co dál. Vrátím se k večeru, mezi tím si udělejte pohodlí.“ Fuu se rozlétla po obloze, stále nic, pokračovala letem ke vzdálené hoře. Po pěti hodinách letu, konečně našla vstup do podzemního úkrytu.
Zpáteční cesta ji trvala už o něco déle. Docházela ji chakra. Přiletěla k večeru jak slíbila.
„Jak si dopadla?“ Zvědavostí se mohli ukousat.
„Našla jsem ten úkryt, je jen pět hodin letu. Ráno vyrážíme, radši se běžte prospat. Vezmu si první hlídku.“ Rozkázala jediná žena v týmu.
Během noci se všichni prostřídali ve spaní i hlídání.
Brzy ráno vyrazili směr Orochimarův úkryt. Během letu si domlouvali strategii k útoku. Doletěli před polednem, přistála dříve, nechtěla riskovat prozrazení mise, kvůli svým objemným křídlům. Zbytek cesty došli po zemi.
Byli připraveni vrazit do úkrytu. Na akci měli jen pár minut. Vyrazili hlavní vstup do podzemí. Akce začala.
Předem byli dohodnuti, kdo a kam půjde, kvůli rychlejšímu prohledávání. Po seběhnutí schodů se rozdělili do čtyř chodeb orientovaných na světové strany. Fuu si vzala severní, Pakkun jižní, Utakata východní, na Ninkameho zbyla západní strana.
Fuu kontrolovala jednu místnost za druhou, všechny byly prázdné a bez pastí. Zbytek jejího týmu takové štěstí neměl, v náhodných místnostech byly pasti takového rozsahu, kterým se nedalo uniknout. Během několika málo minut její tým byl zajat. Neměla však o tom tušení.
Orochimaru se jen smál jak ostatní vešli přímo do jeho pasti. Pasti zapínala a vypínala Karin, podle toho, kdo kam šel. Není divu, že Fuu měla cestu volnou. Po otevření asi šedesátých dveří konečně našla svůj cíl!
Orochimaru seděl v klidu u nachystaného stolu s jídlem.
„Byla jsem vyslána tě zajmout, tohle je tvůj konec.“ Zaujala bojový postoj.
„Nejsem si s tím tak jistý, má lásko. Tví přátelé jsou mými vězni. Mojí špehové odvádí dobrou práci, sledovali vás celé tři dny.“
„Co to má znamenat?“ Rozčílila se.
„Promluvíme si.“ Rukou ji pokynul, ať si k němu sedne na prázdnou židli, neochotně se posadila.
„Dobrá, co teď? Propusť moje přátelé, jinak tě zabiju!“ Planá výhružka, věděli to oba.
„Nebuď tak hrr, chci, aby ses stala mojí ženou, jinak je zabiju.“ Tentokrát to planá výhružka nebyla.
„Nikdy, jeden manžel mi bohatě stačí,“ odmítla směle.
„V tom případě se budu bránit zajmutí, vyber si jednoho z tvých přátel, který bude sledovat náš boj. Vybírej pečlivě.“
„Boj, proč ne? Jen jednoho, a co ostatní?“
„Zůstanou tu jako rukojmí. Co jiného sis myslela?“
Po menším přemýšlení si zvolila. „Bude to tedy Utakata.“
„Karin nás bude sledovat taky.“ Orochimaru nechal přivést Utakatu před úkryt. Boj mohl začít. Fuu se proto nedržela zpátky. Použila techniku Hiden: Rinpungakure no Jutsu.
Orochimaru techniku lehce odrazil. Připravil se i na případný tuhý odpor. Opětoval útok, jenže se mu ladně vyhnula. Boj trval dobrých dvacet minut.
„Mě to přestává bavit, musím tě už konečně porazit. Potom vysvobodit přátelé.“ Tato věta se pro ni stala mantrou, kterou si neustále opakovala.
Fuu vytvořila BijuuDamu velikosti Rasenganu, tím zaútočila na Orochimara.
Neměl sebemenší šanci se útoku vyhnout. Odletěl pár desítek metrů od místa zásahu. Byl silně zraněný, Karin přispěchala na pomoc. Nechala se kousnout do ruky, léčila tím Sennina.
Po pár minutách byl zotavený na tolik, aby mohl už sám chodit.
„Karin, tak to nevyšlo, asi.“ Kašlal velké krvavé chuchvalce.
„Bez včasné pomocí byste nemusel přežít.“
„Nevěřil bych, že to bude až taková šlupka.“ Bohužel přišel o základnu, musel se rychle zdekovat, jinak reálně hrozilo, že ho opravdu zaujmou, to si nemohl za žádnou cenu dovolit. Měl ještě několik experimentů, které vyžadovaly jeho pozornost.
Fuu se otočila na Utakatu.
„Musíme jít zachrá-!“ Nestačila doříct větu, když celý úkryt explodoval se vším co bylo uvnitř. Po usazení prachu, opětovném vrácení sluchu a orientace, zjistili jak je velká škoda vlastně vznikla, nikdo neměl šanci přežít.
„Utakato, Pakkun a...“ Fuu se rozbrečela, svalila se do jeho náruče.
„Bohužel jsou mrtví, neměli šanci takovou explozi přežít. Musíme ohlásit selhání mise.“
Náhle Fuu políbila Utakatu. Nevěděla, co dělá, je ještě rozrušená z toho jak ztratili dva členy týmu. Utakata na tom nebyl o nic lépe. Pohladil ji po vlasech, políbil, nevěděli jak skončili nazí v trávě, oddali se náhle vášni. Po milování si uvědomili jakou chybu udělali. Nemohli říct, že se jim to nelíbilo.
„Nikomu to nesmíme říct.“ Rozhodla Fuu, závisí na tom její manželství.
„Neboj, nikomu to neřeknu. Nejlepší bude, když už se neuvidíme, tím zabráníme nechtěnému prozrazení.“ Utěšoval ji, moc to nepomohlo, alespoň něco.
„Dobře, nejlepší to tak bude udělat. Nebudeme říkat na shledanou, protože se už asi neuvidíme.“ Bez dalšího jediného slova odešla zpátky do vesnice. Ani se neohlédla.
Orochimaru a Karin počkali dva dny, než se vrátili ke zřícenému úkrytu. Nechtěli riskovat setkání s nimi. Pět dní trvalo než vyhrabali záznamy, experimenty, mrtvá těla Pakkuna a Ninkameho. Po získání všeho potřebného odešli k jinému úkrytu.Byl z toho frustrovaný, že mu tohle nevyšlo, tak se místo hledání manželky ponořil ještě více do pokusů. Tahle kapitola pro něj skončila.
Tak další nudění v práci během noční směny
Postavy - 4
Věty - 2 a 28
Předměty - 9 a 28
Mise L3: Střípková mise byla těžká, ty sis s ní bravurně poradil, jak tak koukám. Bylo to fajn pohodové čtení a krásně to plynulo. Orochimaru by si opravdu měl někde sehnat lekce jak sbalit ženu... Nebo by si měl přečíst Jiraiyovy knížky, tam možná najde materiálu až až.
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Zaujímavý príbeh, celkom som sa pri ňom zabavila Nikdy by ma nenapadlo, že by si Orochimaru mohol nájsť manželku, ale v ff nie je nič nemožné
Súhlasím so Senpai, že by Karin bola možno pre Ora najlepšia voľba
Vzdávam ti poklonu, že si sa zapojil do misie Tiež o nej uvažujem, ale neviem, či si trúfam
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Můj názor na povídku znáš. Teď po dalším přečtením ji vidím zase v jiném světle. Chudáci zvířátka, zajímavě podaný příběh. Kdy si spojil netradiční postavy k sobě tak, že to dává smysl. Dokonce se mi povídka moc líbila. Jen je škoda, jak to dopadlo. Ale jsem ráda, žes něco napsal. Tvůj styl se již mnohem zlepšil a je vidět, jak si na povídce dáváš záležet.
Jen tak dál.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Egil, si špecialista na Fuu Oro už musel byť so svojimi experimentami na dne, keď sa rozhodol oženiť Karin je skvelá, overená a oddaná asistentka, možno by urobil najlepšie, keby si zobral ju, nemusel zažiť také trable Ale Fuu je milá, pekná, v nádhernom kimone a má krídla, tak nečudo, že sa v nej vzhliadol. Spoločnosť vynikajúca, dvaja summoni a dvaja Jinchuuriki. Oro asi nejako zoslabol, ale BijuuDama nie je žiadna sranda. Je ozaj zvláštne, že Fuu a Utakata stratu spolubojovníkov oželeli vášnivým sexom Snáď Fuu nedonesie svojmu manželovi kukučku Pakkun a Ninkame sa nemohli vypariť? Pohľad na frustrovaného Ora musel byť úchvatný Teraz neviem, či by nebolo lepšie, keby sa oženil, lebo tie jeho pokusy boli hrôzostrašné Ale pobavila som sa a a prečítala svojský prístup k misijnému zadaniu, vďaka
A ešte vyjadrujem úprimnú sústrasť Kakari ako špecialistke na Pakkuna a aj sebe a ostatným, lebo Pakkun je naše zlatíčko, ale misia je misia, nikto nevie ani dňa, ani hodiny...
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jenom to, co vědí..." Karel Čapek
Nemožem si pomôcť, ale zápletka mi pripomenula toto: https://www.youtube.com/watch?v=cDRYCT2crj0
Trocha mi vadilo ako Orochimaru tvrdil, že urobí to a tamto, no nakoniec nič nespravil. Mohol napríklad on byť zadávateľom tej misie, nech to nie je až také účelové (to ako fakt o sebe nevedeli?) alebo Fuu mohla byť k úkrytu prilákaná odrazmi zrkadielka. A po boji len tak s Karin odišli?
Zabite Pakkuna a budete mať vášnivý sex ... ... ešte, že si nevybrala Ninkameho, to by bolo dosť drsné.
A prečo ma vôbec neprekvapuje, že si si vybral skupinu s Fuu?
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Utakata asi ve finále může být rád, že potkal Akatsuki, protože kdyby se někdy provalilo Fuuino tajemství... Ou.
Orochimaru by potřeboval pár lekcí na téma, jak se dvořit ženám, Jiraiya by ho jistě poučil
Misi uznávám, všechny náležitosti splněny. I když takhle chladnokrenvě zabít Pakkuna...
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF