Kopírovací Ninja
Tak po dlhej dobe znovu niečo pridávam Bohužiaľ už nemám toľko času ako kedysi na kreslenie, ale ešte stále ma to baví. Snáď si ešte občas nájdem čas niečo sem tam nakresliť Urobil som aj krátky speedpaint. Nie je to bohviečo no. Môj postup pri kreslení je tak chaotický, že som polovicu vystrihol Bolo ťažké aby som z toho vytvoril niečo na čo sa dá pozerať. No bolo mi to ľúto všetko zmazať, ked už som to nahral Tak snad sa niekomu bude páčiť.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 5
Jak jsem psala u tvého komentu vedle, nevěřila jsem, že bys tak rychle při svém současném vytížení a aktivitách namaloval takhle propracované dílko ! Nádhera, vrátilo mě to do starých časů...
Jestli jsem Tě nakopla do tvorby, tak Tobě se to tu povedlo mi úder vrátit , dostala jsem velkou chuť zkusit něco, co jsem ještě nevyzkoušela, a to nahrát nějak ten postup tvorby u sebe. No mám to v hlavě, mám to v plánu, teď to bude chtít poprat se s tím technicky...
Kakashimu to sekne, malilinko je tam někde chyba v šířce tváře a umístění nosu, ale je to jen detail . Doufám, že zase vynajdeš nějaký ten čas!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Musím sa priznať, že hneď ako som uvidela tvoj obrázok, tak ma už nič iné nezaujímalo. Asi to bolo trošku spôsobené aj postavou, ktorú si sa rozhodol nakresliť , ale to nemení nič na tom, že som ostala v nemom úžase.
Veľmi sa mi páči tá daždivo mrazivá atmosféra a taktiež aj žiara zvýrazňujúca sharingan. Speedpaint bol tiež pekný .
Klobúk dole
ďakujem som rád, že sa páčil
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Asi nie je prekvapenie keď napíšem že mi hneď bolo jasné kto je autor. Som rada že sem v poslednej dobe pribudli obrázky(niekedy mi chyba ako to tu žilo s obrázkami 10+ rokov dozadu.)
Milujem ten jeho vražedný pohľad. Kiežby ho bolo viac vídať v Borutovi, ale dúfam že aspoň vo fileroch ho bude vidieť ešte. Ale späť k obrázku mne príde skvelý aj pokiaľ ide o tienovanie alebo anatómiu ja na to nie som expert takže za mňa super.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
už nekreslím tak často ale ked som videl ako druhý pridali obrázky, tiež som sa rozhodol niečo nakresliť čím viac ľudí bude kresliť, tým viac ľudí sa bude chcieť pridať len to, že je nás tak málo no
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ja som sa inšpirovala a chcela som niečo nakresliť aj som začala, ale pribudli iné veci a nemám čas a náladu to teraz dokončiť ale tak snáď niekedy to dokončím
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•