Kolega ,co neumí pít.
Nuž. Pár hodin v Saii. I přes všechnu tu dobu mě nejvíce baví malovat fan-arty Naruta :3 Není to zrovna umělecké dílo, 100% spokojená opravdu nejsem, ale špatné to snad také není.
Yamato vypadá možná jako v křeči.. Všichni snad vědí jak se chová když je opilý... No a tenhle výraz měl symbolizovat vztek a nutnost rozkřičet se do světa smíchanou s opileckou únavou.
Kakashi neukazuje prstem vzhůru proto, že by snad kamarádovi nabízel pobyt v pokojích nad barem, hlásí se o platbu. Chudák... s Yamatem asi platí často.
No toť asi vše. Doufám, že se líbí a nějaký ten komentář by neurazil :3
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 25
moooooooooooooooc pěkný a v jakým je to díle?
K tomu není co dodat Fakt se ti to povedlo.
..Sasan vzadu to zabil xD
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Hmmmm já vim jak to Kakashi dělá že se neopije... on totiž ve skutečnosti vůbec nepije... kdyby pil tak by si musel sundat masku a tak by všichni v baru viděli jeho obličej! TProto on nepije, pouze to předstírá... on pije přes masku, ale to pití se mu do pusy nikdy nedostane... ono se vsákne do masky, kterou si doma pak jednoduše vypere!
A důvod proč to Kakashi dělá je....protože on rád pozoruje svoje opilý kolegy a druhej den o nich roznáší drby! Ve skutečnosti je Kakashi ta nevětší drbna v Konoze!
Jinak... ten obrázek je vážně povedenej ^^
ten Sasuke vzadu je dokonalý
Hehe Nechcela by som ich zažiť po opici
Money is the anthem, of success. So put your mascara and your party dress.
Títo dvajaaaa! o^~^o Absolútne ich žeriem a v tvojom podaní sú extrakjůt ^3^ (lol a ten sup-Sasan v pozadí xD)
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
Mazec... Chci tam chlastat s nima!
To bychom chtěli všichni xD mě více láká představa si tam dozadu sednout k Sasukemu a vstřebávat tu chvilku, kdy se směje a chlastá xD epic!
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Je mi záhadou jak děláš ty fajn obrysy o.o
A jinak ten Sasuke v pozadí je super
Shinobi prazdroj mě opravdu silně pobavil, víc než to dokáže alkohol samotnej jinak mám hrozně ráda tenhle styl kresby, jako by člověk nakukoval oknem, co se tam proboha děje. Je to vtipný, je to hezký, je to parádní (řekla osoba, která má tablet k ničemu, poněvadž neumí kreslit)
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Je to tam vzadu zhulákanej Sasuke? xD to je dokonalý obrázek ^^
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Ano, správně. Ten na takový pařbě nemůže chybět.
Děkuji! ^///^
Hej, to je fakt Sasuke?
No lol další bod na účet obrázku
Dík za nick (A ta kačka bláto tlačka... )
P.S. Já taky vím, jak dokáže takovej koment potěšit
Ty máš vždycky takový obrázky, který dovedou roztáhnout úsměv
Z těch dvou prostě nemůžu
Ostatně z celýho obrázku prostě skvělé, úžasné a super
Urrr to mi dělá obrovskou radost! Děkuji Tlačko! Máš super nick Tlačko! ... Tlačko
Moc hezký a příjemný
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
*nadouvá se pýchou* purrr :33 arigatou gozaimasu
Hrozně moc se mi to líbí. Sasuke pařmen v pozadí nemá chybu. A ráda bych potkala opilého Yamata, ňam.
Áaah děkuji velmi pěkně moc mě to těší!!! :3
Btw. Nápodobně. Rozhodně by to byl zážitek. Yamato je Pan Týpek.