kreslený Kakashi :3
Vložil Niama-niichan, So, 2014-10-11 20:51 | Ninja už: 3701 dní, Příspěvků: 8
Tady je moje naprosto nej postava Kakashi Hatake kreslenej tužkou... Snad se vám bude líbit PS: já vim, ta ruka vypadá menší, ale takhle to fakt bylo!
Výsledek
Skóre: 8.3, Hlasů: 10
neviem či to je kreslene podla predlohy alebo nie ale je to docela fajn chcelo by to oblejšie tvary na tých kovových veciach :)
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Pěkně provedený obličej...hlavně to oko...
KAKASHI IS THE BEST!!!
NEJI IS THE BEST!!!
GAARA IS THE BEST!!!
SASUKE IS THE BEST!!!
ajajaj...nějak se mi ty postavy začínají množit... ani se mi jich sem tolik nevejde, kolik bych jich chtěla vyjmenovat...
A ta ruka.
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
Zajímavost č. 1: Miniaturní ruka
Zajímavost č. 2: Miniaturní ruka má šest prstů
Zajímavost č. 3: Miniaturní ruka má pět kloubů
Zajímavost č. 4: Miniaturní ruka má vykloubené zápěstí
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
Nutno dodat, že mít šest prstů není až tak neobvyklý jev. Někde jsou tak "obdařeny" i celé rodiny. Tak proč by nemohl mít i Kakashi něco navíc, možná by pak objevil nové možnosti pro skládání nových, složitějších pečetí.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Protože Kakashi polydaktylií netrpí...
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
:DDDDDDDDDD Ja skapem xD Ale inak je to fajn... ked si odmyslim tu ruku :DDD
já vím já vím, ruce mi VÁŽNĚ nejdou, tak mi to prosím všichni odpusťte :DD Jinak dík za názor, budu vědět, co zlepšovat...
Jo, když se mi jednou za dekádu podaří říct něco vtipného, tak ať se tomu někdo alespoň zasměje
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum
+ nemá palec
Ten akože nevidno - preto 6 prstov ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Jop, palec z tohoto pohledu nejde vidět.
Přesto autor obrázku vesele přidal šestý prst, i když trpí absencí kloubu- Nekloubníček.
"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum