manga_preview
Boruto TBV 15

Hrdina Konohy (9)-Kyuubi no Youkou vs. Uchiha Madara

Naruto vstal. Byl celý omlácený a Sasuke byl na tom podobně. Oba se postavili proti sobě a připravili si své nejsilnější útoky. Jeden Chidori do celého těla a druhý rasen shuriken.
Oba se na sebe rozeběhli a narazili do sebe svými jutsu. Oba dva se od sebe otrhli kvůli tlakové vlně, kterou vytvořili. Naruto se unaveně podíval na podivnou potvoru podobnou Sasukemu ale ten nebyl tak vysílen. Chytil se za přívěsek od Godaime sama a postavil se. podvolil se Kyuubiho síle a přestal se snažit jí odporovat.

Tsunade sama dorazila na bojiště.
"Jak to jde?", zeptala se bez pozdravení.
"Přicházíte na poslední chvíli, je jich víc a my odoláváme jen kvůli Kazekage Gaarovi!", vykřikl ninja a Tsunade podlehla na červeně oblečenou postavu stojící uprostřed bojiště se spoustou písku kolem sebe.

Kakashi doskákal k jedné z dalších skal a tu uviděl Sakuru a další 2 ninji. co mi to jen připomíná?, optal se sám sebe a vzpomněl si na Obita. Do oka mu vstoupla slza a chystal se Sakuře pomoct.

"Jiraya sama!", vykřikl Iruka sensei když nalezli polomrtvého sannina.
"Nebojte nic mi není.", řekl energetický stařec a pomalu se postavil.
"Co se děje?", zeptal se Iruky.
"Musíte pomoct Konoze! Je válka!"
"Ano to vím a myslím že jsem odstranil hlavního velitele.", zachechtal se Jiraya. Tu ale někdo olízl své rty za jeho uchem.

"Ale my chceme pomoct!", vykřikla Ino.
"Ne to nejde, Kazekage to dovolil jen Jouninům a ti už šli."
"No to je nám ale jedno!", vykřikl Kiba a už už chtěl ninju praštit. Tu ale uviděl strnulý výraz v tváři muži a všiml si propojeného stínu mezi ním a Shikamarem. Frajersky na Shikamara mrkl a Chouji už se o otravného ninju postaral jedním pravým hákem.
"Tak jaký je plán?", zeptal se Shino Shikamara.
"Ach jo...", zstěžoval si tázaný. "No tak... jsme tady 3 skupinky. Shino, Kiba a Hinata půjdou najít Naruta. Lee, TenTen a Neji půjdou na bojiště. Já, Chouji a Ino půjdeme najít pár zvučných špiónů.", řekl Shikamaru a neslyšně se vytratili ven...

Sai vstal. Byl celý od slizu a vytratil se hned jak Orochimaru odpráskl hada. Vstal a mířil ke Konoze. Danzou zradil KOnohu a on už neměl žádnou misy. Dokud si ho nenašli, mohl svou vesnici bránit.

Naruto se svými 4 ocasy už ani nevěděl co dělá. Máchal prostě kolem sebe po Sasukem, kterému zase zčervenali oči. Sekla po něm svými drápy hlava nehlava ale nemohl ho trefit. Tu Se začal měnit na malého Kyuubiho a trefil Sasukeho, který byl úplně udýchený. Sasuke odletěl a postavil se.
"Dej mi sílu neznámí! Poštval jsi mne na něj tak mi dej sílu!", tu se ho zmocnila plná síla Uchiho Madary a Naruto jen užasle zíral na průhlednou klečící a rostoucí postavu za Sasukem.

Kakashi bleskově omráčil jednoho a dostal se za druhého ninju s kunaiem a také ho omráčil.
"KAI!", propustil Sakuru z genjutsu, která mu vysílením padla do náruče.

Před vteřinou mu Sasuke málem zlomil všechny kosti v těle. naruto byl v místnosti plné vody. Před ním byla cela.
"Vidíš? Potřebuješ mne."
"Ne nepotřebuji, ty Sasukeho zabiješ."
"A co potom? Nepotřebuješ ho, potřebuješ svůj život!"
"NE!"
"Když mne propustíš! Jen zničím jeho sílu!"
"Proč? Proč ji chceš zničit?"
"Za tou sílou stojí ten muž za Uchiha Sasukem!"
"Ale proč ho chceš zničit?!"
"Protože... protože je to Uchiha Madara!", rozechtal se hrůzostrašně Kyuubi.

"GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRHHHH!", ozvalo se mocné zařvání celým lesem. Na bojišti se zastavil boj, Kakashi strnul hrůzou, tými 8,9 a 10 se zastavili a Jiraya něco zašeptal: "On... ho propustil..."

Kakashi dorazil s vysílenou Sakurou k místu, kde slyšel řev. Kolem bylo moc stromů a tak musel vyběhnout na strom. Uviděl tam 3 ninji. Hinatu, Kibu a Shina. Shino jakoby věděl že tam je ho Kakashiho pobídl a´t jde k nim, kde odstranili pár větví. Kakashi se rozhlédl. Les byl zničen a stromy vyvrácené. Kolem vířil prach a tam kde byl prostředek lesa byla dlouhá táhla prohlubeň. Na jednom konci seděl Sasuke s rudýma očima a nad ním byl vidět průhledný Uchiha Madara. Na druhém konci stála jedna rudá šelma... Kyuubi no Youkou...

Příště: Hrdina Konohy(10): Čest jouninům
Kakashi k Sasukemu přiskočil ze zadu a sekl po jeho zádech. Bílá tunika se roztrhla jako několikrát před tím a kaluže vody kolem něj se zbarvila do ruda. Sasuke zařval, dopadl na mokrou trávu a červené světlo v jeho očích zmizela.
Sakura vykřikla hrůzou a Naruto se zděšeně zastavil. Sasuke těžce oddychoval a oči se mu znovu červeně rozzářili. Rychle se otočil a vystřelil 4 kunaie. Kakashi vyskočil vysoko vzhůru a jeden kunai se mu zabodl do lýtka. Zbylé 3 kunaie mířili obrovskou rychlostí k Narutovi, který jen hleděl na přibližující se ostří. Jeden ho minul ale druhé dva ho měli postupně trefilt do pravého ramene a do hrudi. Sasuke znovu dopadl do měkké trávy s normálníma očima. Mezi kunaie a Naruta v tu chvíli bleskově dopadl Kakashi se zavřenýma očima.

4.82353
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 21:57 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

kawai

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 14:24 | Ninja už: 6382 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je t super

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-03-13 07:31 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Dúfam že dopíšeš...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-03-02 21:56 | Ninja už: 6223 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

je to good, pokracko pls.

Obrázek uživatele ironman1997
Vložil ironman1997, Pá, 2008-02-29 14:28 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

uz pises pokracko?

Obrázek uživatele ironman1997
Vložil ironman1997, Pá, 2008-02-29 14:27 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

uz pises to pokracko?je to fakt suuuuuuuuper! je jednoduho vyborne len nech to ma pokracko som zvedavi ako to skonci

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Pá, 2008-02-29 12:33 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

dobrý

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Čt, 2008-02-28 14:13 | Ninja už: 6324 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Super:-D

stop trollin man!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-02-28 13:55 | Ninja už: 6237 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jaaaaaaaaj, ja to nevydržím, sceeem pokračkooooo:)))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele ICE
Vložil ICE, St, 2008-02-27 22:36 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

prosim dalsiii, inak super

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, St, 2008-02-27 21:02 | Ninja už: 6255 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Dalšííííííííííííííííííííííííííí!

Looosers.