Narutova pravá láska (UKS)
Tento příběh pojednává o tom jak si Naruto všimnul Hinaty. Příběh se odehrává když je Narutovi 16 let, tedy 20. prosince, 7 dní předtím než má Hinata Narozenini.
"Naruto!" Z poza dveří někdo řval a Naruto v oslnivém paprsku raného světla jde otevřít. Otvírá dveře a tam stojí Sakura.
"Dobré.." Naruto ani nepozdravil a Sakura se s pohledem pitbula co spatřil koťátko ozývá.
"Ty idiote, čekala jsem tady celých 17.35641563846768997432515(no to číslo ani nepřečtu) sekundy !" Dala mu ránu že odletěl na druhou stranu jeho malého bytečku.
"(tak už vím proč se Sasuke drží od ní co nejdál)"Zamyslí se Naruto.
"Hokage má pro tebe misi!" Řekne Sakura a z nenadání odejde.
"(Skvělé zprávy po ránu, ani se nenasnídám.)" Podívá se na rámen který ležel na stole už nějaký ten týden. "(To bych ještě mohl trochu ochutnat)" Přistoupí k němu a na jeden zátah ho celý vypije.(sní)
Vešel do místnosti hokage ale nikdo tam nebyl. Čeká tam asi hodinu a pak přijde Tsunade.
"Naruto co tady děláš?" Zeptá se ho a zívne.
"Jak já ! ty jsi mě sem zavolala!" Řve na ni Naruto.
"Já? já nikoho nevolala!" Opětuje mu Tsunade.
"Sakura mi řekla že máte pro mě misi"Jakmile to Naruto dokončí Tsunade se zasměje.
"Aha, ta mise byla původně pro Sasukeho ale to můžeš zvládnou i ty!" Řekne s klidem a sedne si. Otevře šuplík a začne listovat v nějakých papírech.
"Tak co teda?" Zeptá se jí a ona vytáhne nějaký list papíru. "Tady!" Podala mu to do ruky a on si to začal prohlížet.
"Mise typu B : Výprava do země psích výkalů?" Řekne Naruto s velkým překvapením.
"Ano, země je v obležení nepřátel a mi jako spojenci musíme pomoct!"Řekne Tsunade a Naruto se zaraduje. " Jde se vraždit!"
"Počkej chvíli, žádný boj!" Tsunade dořekne a Naruto nechápavě čumí.
"Ale jak to?"Zeptá se jí a prohlídne si detaili mise.
"Jejich nepřátelé jsou naši spojenci, a naši spojenci jsou jejich spojenci, tudíž spojenci našich spojenců jsou naši spojenci a naopak! Chápeš?"Zeptá se ho a Naruto zakýval hlavou že ne."Dobrá prostě tam dojedete, uklidníte oba tábory , nějakou dobu pobudete, pomůžete jim s opravami a s porážením banditů." Nyní zakývá hlavou že ano.
"A ským tam pujdu? klidně to zvládnu sám!" Zamachruje Naruto.
"Ty abys řešil diplomacii?"Tsunade se smála nejméně pět minut při představě jak Naruto diplomaticky ukončuje válku.
"Nevím čemu se směješ?" Přeruší ji Naruto a dostane velkou ránu.
"Trochu ůcty by nebylo"Zeptá se ho naštvaně.
"ne!"Odpoví Naruto a dostane ještě větší ránu než předtím.
"Radši tam pošlu Sasukeho!" Zkříží ruce a stoupne si proti světlu.
"Ne! Omlouvám se!" Plazí se u nohou Naruto.
"Dobrá ! A jaká byla ta otázka? " Naruto chvíli přemýšlí.
"S kým tam budu?" Tsunade se zasměje.
" S týmem Kurenai!"
"ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ"Naruto zničeho nic začne řvát.
"Co je?"
"Ten rámen chce ven" Řekne a vyběhne hledat nejbližší dveře s označením "WC!" "Nato že je Chuunin tak se chová divně!" Pousměje se Tsunade. Za chvíli se vrátí.
"ZÁCHOD JE V ŮDRŽBĚ! KDE JE DALŠÍ?" Zděšeně řve.
"9te dveře do leva, potom 6te dveře do prava a seš tam!"Odpoví mu a Naruto vyběhne pryč. Za pár minut je zpátky.
"Nenašel jsem to ale, našel jsem jeden osamělý keř..." Směje se a Tsunade mu dá ránu.
"Ty prase!"Radši otvírá okno aby vyvětrala.
O pár minut později, naruto odešel připravit se a do místnosti přichází Shino.
"Shino ! změna plánu, místo Sasukeho jde... Naruto!" Vybalila na něj okamžitě Tsunade.
"Ano! a kdy se máme setkat?" zeptá se jí.
" V 9.30!"
"Ano!" Shino zmízí.
Před budovou Hokageho.
"Shino, nebudeš tomu věřit ale někdo použil Akamarův oblibený keřík, taková nechutnost."Odplivne si Kiba a Akamaru zaknučí.
"Hinato, Kibo, a pse! Místo Sasukeho jsme dostaly náhradu!" Řekne tajemně Shino."Naruta!"
9.30 hodin
Celá skupinka se setkala.
"Dobrá, jsme tu všichni, proberem si ještě instrukce"Řekne Shino a vytáhne mapu. "Máme deset dní na cestu, normálním během bychom tam byly za 4 dny ale pujdeme pomalu a přespávat budeme v hotelech! To je vše!" Zabalil mapu kterou ani neptřeboval a vyrazili.
"Naruto, dneska jsi nějaký tichí a pomalí?" Řekne Shino a Naruto se zarazí.
"To neřeš..!"Řekne a pokračuje v chůzi. Kiba se otočí na Shina a ten zvedne ramena že neví.
19.15 hodin
"Hotel u pokojné kunoichi"
Všichni čekají až Shino dojde s klíči, Kiba si mezitím plánuje jak zbalit Hinatu ve třech krocích, bohudík mu to vyjde vždycky na 5 kroků.
"Máme dva pokoje podvou!" Oznámí Shino a vytáhne dva klíče."(Hinata by si nejspíš přála být s Narutem, ale nahlas to neřekně)"
"Já bu..."Kibu přeruší Shino.
"Kibo ty budeš se mnou." Shino ho odtáhne pryč, a Akamaru běží za něma.
Naruto si přečte číslo na klíčích," pokoj číslo 17." Hinata se mírně červená, už byla zvyklá na Naruta, ale nikdy s ním nebyla přes noc v jednom hotelovém pokoji.
Vešly do pokoje a připohledu do něj byly mírně překvapeni. byla tam pouze jedna velká postel.
"Spím na pravo!" vykřikne Naruto a shodí ze sebe baťoh.
"Dobře.."Hinata taktéž sundala baťoh.
Naruto se těšil na večeři, celý den krom zkaženého rámenu nic neměl.
19.30 hodin
"Restaurace u Pokojné Kunoichi"
"Tak co si dám?" Naruto koukal do jídelničku a předstíral že si vybírá. Nakonec si samozřejmě vybral rámen s příchutí ... chvilka napětí .... normálního rámenu.
Po večeři konstatoval.
"Ten rámen mi napravil zažívaní"
"Od kdy používáš tak odborné výrazy , Naruto?" Zeptá se ho s posměškem Kiba.
"Co se ti zdá na slovu "napravil" odborného?" Zeptá se ho naopak Naruto.
"Ty idiote, já nemyslel slovo "napravil" ale slovo "rámen"!" Okřikne ho Kiba.
"Rámen není odborné slovo!" Opětuje mu Naruto a oba dva se na sebe zabijácky podívají.
"Nechte toho!" Zařve Shino a celá restaurace na ně čumí. "(Určitě se uklidní když jim pohrozím že nepřestanou tak řeknu broukům aby jim vletěly do..."
Shino se k nim naklonil a něco jim pošeptal. Oba dva na sucho spolky.
"Ano pane!" Řekli oba dva jednohlasně.
Oba dva seděli a radši na sebe nenadávaly.
20.30
Po večeři, se vrátili do svých pokojů.
Oba dva se převlíkly do spacího oblečení. Ale ani jednomu se spat nechtělo, neměli důvod, stávat museli až o deváté ráno.
Hinata stále na něj myslela, od začátku cesty nemyslela na nic jiného než na něj. A on, srdce mu bušilo radostí a mozek ještě nezpracoval informace o raním rámenu.
Oba dva byly plní citů a emocí, ale oba dva se báli. Báli se odmítnutí. Ale najednou něma projel pocit, pocit že by mohli uspět.
"Hinato!" "Naruto..."Řekli oba současně.
"Mluv první."Pobídne ji Naruto.
"Ne, mluv první ty..." Opětuje Hinata.
20.00
Někde v konoze!
"(plán "(Sakura+Sasuke)-Naruto= Love navždy" zatím nevychází, ale mám ještě plno času." Pomyslí ďabelsky Sakura.
20.31
Pokoj číslo 17.
"Víš, já... no .. jak bych to řekl..... no prostě..... od začátku k tobě něco cítím" Hinata celá zaražená z věty co nyný zabrumlal"cítím k tobě víc než přátelství!" Hinatou projel zvláštní pocit, snažela se udržet na nohou ale omdlela štěstím. Naruto ji stačil v čas chytnout. Když se probudila koukal jí přímo do očí. Z jeho ůct se ozvalo to nádherný "Miluji tě!" Hinata si dodala odvahu. "Já teb taky!" A políbili se. Oba dva byly šťastní,šťastní z toho že jsou spolu. Přáli si aby tato chvilka byla nekonečná, aby byly už napořád bok po boku, jako jeden.
20.37
Pokoj číslo 18.
K Shinovi přiletěl brouk.
"Děje se něco Shino?" Zeptá se ho Kiba ale odpověď se mu nedostaví.
"( Já věděl že se to dnes stane)" Pomyslí Shino a pousměje se.
20.38
Pokoj číslo 17.
Naruto myslel na polibek, a srovnával ho se Sasukeho polibkem, ale nakonec se sasukeho nemohl rovnat. Po polibku se oba dva na sebe podívají, a opět se políbí ale mnohem vášnivěji než předtím. //Zbytkem večera se už nebudu zabývat, ten si už doplňte sami ale musíte si být vědomi že už jim bylo 15.//
Celou dobu při misi byly spolu, Kiba si toho všiml ale nedocházelo mu to.
o 7 dní později.
Právě byly ve městě kde měli přespat. Naruto se namátkově podíval do svého déníčku "Vraždy,souboje a další nedůležité souboje!"
Pročítal si následující dny, a na 27. prosinci měl napsaný Hinata-narozenini, Pakkun-volejbalový turnaj.
"(Sakra, nestihnu Pakkunův turnaj, jé ony byly vánoce, měl bych jim něco dát, hele, tady je něco malým písmem , ona má dnes Narozeniny.)"Pomyslí Naruto a začne se třást. Shino ho ale zachránil.
"Dobrá, dáme si tady rozchod"Poručil Shino a Naruto okamžitě zmizel v kouři. "(Asi mu to už došlo)" Pomyslí Shino a rozhlédne se kolem sebe, nikdo tam už nestál.
Naruto běhal po obchodech, každýmu něco koupil. Akamarovi kostičku, Kibovi knížku "Pes je přítel, ne rohožka", Shinovi koupil kapesní průvodce slunečnými brýlemi.
A Hinatě, nad tím dlouho přemýšlel až došel na tohle :Mikina,romantická knížka.
Večer v jednom hotelovém pokoji.
"Dobrá, všichni jste pochopili, jak víte nedávno byly vánoce a dnes má Hinata narozenini. Tak jsem si dovolil koupit malý vánoční stromeček na zlepšení atmosféry"Řekl shino a bůhví jak vytáhl z kapsy malý vanoční stromeček, potom tam dali dárky. Hinata jich dostala nejvíc, na druhým místě Akamaru a potom zbytek na třetím místě.
Všichni byly šťastní a veselý.
o 13 dní později
Nemocnice Konoha.
Kiba byl smrtelně zraněn, při cestě zpět, pár kilometrů od Konohy spadl do řeky, ta ho dovezla až k vodopádům, a od nich až do konohy. Přitom si zlomil pár kostí, poškodil nějaké orgány, a celkově si ublížil. Ale jeho stav stabilizovali a zachránili.
Na jeho nemocničním pokoji.
Byl tam Akamaru,Hinata a Kiba.
"Chtěl bych ti něco říct, já tě mám strašně moc rád, a chtěl bych s tebou chodit!" Řekne jí bezokolností své vyznání v jednom jednoduchém kroku. Hinata se pousměje.
"Ale já už jsu s Narutem"Najednou Kibovi spadne hlava na polštář a pokojem se ozývá dlouhé a nekonečné "pííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí............"
Do pokoje vletí lékaří.
"Rychle psi poznaj co se děje!" Zakřičí jeden doktor a podívají se na Akamara. Ten leží na zádech s vypláznutým jazykem a svadlými nohami.
"Ten pes dostal infarkt!"Řekne doktor a dá psovi elektrickou ránu, pak druhou, třetí a Akamaru se probudí.
"Teď ten kluk!" Zakříčí a začne zachraňovat Kibu. Hinata se radši odtamtud vyplíží pryč.
Ten den, kolem 8 večer.
Sakura jde po ulici a přemýšlí."(takovej skvělej plán a on nevyšel, dokonce i Rock Lee má holku, a co já? Alespoň naruto nikoho nemá, mám nápad, když to nejde se Sasukem tak zbalím Naruta, zcelkového hlediska není špatný)" Jako by o něm nepřemýšlela a vrazí do něj."Ahoj, naruto, promiň"
"(co jí je? že by se mi omluvila ona , asi je nemocná) Ahoj Sakuro!"Pozdraví ji Naruto.
"Naruto, jak mě pořád zveš na rande a tak, já jsem si to rozmyslela."Naruto se překvapeně podívá.
"Ale já jsu s Hinatou"Odpoví ji klidně, Sakura se vyděšeně podívá. Vyběhne pryč a řve.
"Svět se zbláznil! Utíkejte ! Jsem sama kdo mě chce!" Po tomhle incidentu absolvovala 10-ti dení kurz v blázinci.
Konec.
Trochu sem v tom měla zmatek ... ale jinak dobrý ... [code]
Hinata Hyuuga
U
Naruhina Forever
Smrt Sasukemu
Ten Shino je ale zvrhlík lol
Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...
222% souhlas neučil se náhodou od Jiayri nebo Kakashiho? tedy... mimo mangu a anime
Ach ten sentiment...
LOOOL... Zem psích výkalov, ja tu šiknem normálne
T-T-TO se ti povedlo.Kiba něco řekne Hinatě,vona řekne že chodí s Narutem,Akamaru má z toho infarkt.Sakura něco řekne Narutovi,ten chodí z Hin,a sakura řiká,že se svět zbláznil.
POKRÁČKO!
Můj blog!A není to parodie Naruta,prostě nemám Naruta-postavu ráda tak sem si vymyslela vlastní příběh!
http://inuyashik-chaan.blog.cz
JSEM HRDOU SASUFILKOU A NESTYDÍM SE ZA TO!
Sakura v blázinci, PÍÍÍÍÍÍÍÍP, zdochnutý Kiba LOOL *šíleně se rehoce*
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
loooooooooool... hehe... *rehoce sa ako pomätená, asi by mohla ísť za Sakurou do toho blázninca*... chudák Kiba... že píííííííííííííp... taký odkur som ešte nevidela A plán (Sasu+Saku)-Naruto.. dokonalá rovnica pre Sakuru Ale ja by som ju opravila na
(Sasu+Naru)-Saku ... ale to je už o inom... Toto bolo super
*vztává ze země a nahmatává klávesnici* TAK TO JE HUSTÉ ,,z pokoje se ozvalo dlouhé a nekoneční PÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ'' Tak to si dovedu představit LOL fakt fešné.... Si borec
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
Paráda!§ Skvěle napsaný
XD skvělé
Ty jsi udělala z Shina voyera!
No dovol, sem kluk
Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698
Lol, já umírám XD
Naprosto skvělý.
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
Yata! Watashi wa shodaime birukage desu!
Hidan je Kakuzův Uke...........canej kámoš
super todle e to nejsrandovnější co sem kdy četl Sakura+Sasuke)-Naruto= Love navždy" sem moc nepochopil to -Naruto ale neva.by mě zajímalo s kym chodí Lee
lol tak to je dobry.. skvele napsany
dobry vtipy
https://neasiac.wordpress.com/
nejlepsi vtip je na konci s tim kibou
https://neasiac.wordpress.com/
je to super som sa skoro postal od smiechu
*příběh mě to už nemyslí
Vražda Itachiho se neodpouští
Super příběch čůral sem z toho smíchy :D
Vražda Itachiho se neodpouští
yuy, chudáček Kiba-kun...kohopak si dohodí Shino-kun?? Berušku
Je to velmi pěkné a dokonce i zábavné
Doufám,že se brzy dočkáme pokračování!!
Mocinky hezký, dojemný ale mohli by se teda dát dohromady Kiba a Sakura, když oba nikoho nemají. To je teda aspoň můj názor ale uvidím, co autor vymyslí v pokráčku!!!Ale jinak fine super
super 5bodu
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
Všem děkuji za komentíky !!!!!! A chystám pokračování ... Zaměřené na Sakuru a Sasukeho, s zvětší porci humoru a dramatických situací.
Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698
Tak s tím pokráčkem plz pospěééééš!!!
To je to nejsrandovnější, co jsem kdy četl. Země psích výkalů či co Boží
Tak to nemalo chybu hlavne ten zaver! =D
super.....fakt super ....5 bodov jednorazne
Jo fajne občas je to sice trochu zmatené ale jinak prima povedlo se
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz