Naruto a Sakuřina láska !
Naruto a Sakuřina láska!
"Jmenuji se ... ... ... Sasuke Uchiha ... ... Jsem Arogantní ubožák ... Nevím jaké se ve slově py(i)kaču píše i/y.. Proto prosím můžete mi předpovědět budoucnost ...Váš drahý Naruto" psal Naruto na papír, Hinata se mu opřela o ramena a koukla na papír.
"Sasuke Uchiha?"Zeptal se ho. Naruto se pusmál.
"Víš chci zjístit jakou bude mít Sasuke budoucnost.."Odpověděl a ukázal na letáček vedle papíru. "Věštkyně - kvantita nad kvalitou !"
Hinata dlouze zapřemýšela.
"A proč tam máš napsané "Váš drahý Naruto..?""
"Ech, to je slušnost.."
"Ale když se vydáváš za někoho jiného..?"
"Co bych bez tebe dělal" Pousmál se a políbil jí.
V kanceláři Hokageho byla nuda, Tsunade hledala schované saké ve speciální krycí krabičce - vypadala jako kniha.
"Shizune! Nevidělas moji knihu?" Zařvala na svou sloužící, div jí nespadl TonTon z rukou.
"Ne, neviděla.. nějaké nové zprávy o Sakuře..?" Zeptala se jí. Sakura byla po narutovým odmítnutím již několik dní v blázinci, Kiba stále v nemocnici.
"Ne, léčba nezabírá, opakuje stále dokola "Jsem ošklivá hnusná blbá kráva, ani největší ubožák mě nechce!" Je to sní zlý!" Vzdychla Tsunade
"To je.."Souhlasila Shizune. TonTon zakvíkala, a Shizune ji spustila na zem. Odběhla do vedlejší místnosti a pak se vrátila, v puse držela knihu.
"Hodný spajdr-vepř!" Pohladila jí Tsunade a začala listovat. Shizune se zarazila.
"Co je to spajdr-vepř?" Zeptala se jí, Tsunade už byla opilá. Namíchala si totiž opravdu silný nápoj - aby se opila po jedné sklence.
Sasuke se vracel z další neůspěšné mise. Byl štastný, sice misi projely ale ani jednou na ní "náhodně" nepotkal Sakuru. Zlatý Naruto, pochvaloval si celou dobu.
Od té doby dostával Naruto balíky ovoce od jistého Pana-S za důležité fyzycké a duševní odlehčení.
"Sasuke, další projetá mise, co je stebou?" Zeptala se ho jeho týmová společnice.
"Ale nic, jen potřebuji teď trocha volna, když je Sakura v péči " Sociálně slabých a duševně a mentálně labilních jedinců" Užít si života, chápete, že?" Oba dva jeho kolegové na to zakejvaly.
O nějáký ten den později.
"Lalalalalal" Sasuke poskakoval ulicí, byl zcelý štastný aplný lásky. Žádná Sakura = žádné problémy a skrývání pravého charakteru.
Naruto šel k poštovní schránce, otevřel jí ve velikém napětí. Byl tam dopis - od věštkyně. Pomalu sním vyšel do pokoje. Sedl si na židli a dopis pomalu otevřel.
Chvilka napětí - "
Milí Sasuke,
Je mi ctí že jste požádal mě abych vám pomohla. Ale napřed placená inzerce : Mašle Orochimaru i.n.c. obohatí váš každodení život o nové otačeniny a o nové přátele z řad psychoušů, např. Kimmimaro*, Tayuya*, Kidomauru*, Orochimaru*. *Víše zmínění mohou byt již mrtvý.
Teď k věci, ptala jsem se karet : Slibná budoucnost, hezká ale vražedná Manželka. Plno milujících dětí a vaší největší lásce se splní největší životní sen - Stát se Hokagem.
A poté křišťálové koule : Blbá budoucnost, hnusná vražedná manželka, plno dětí po vaší ženě, a vaší milované(mu) se splní největší sen - Stát se hokagem.
Analyzovala jsem situaci - Štastné měsíce - Prosinec
Výherní čísla - Vy nikdy nebudete sázet.
Děkujeme za to že jste použil naše služby.
Vaše drahá věštkyně - TonTon
P.S.: Pořiďte si náš předplacený program za pouhých 1500 ryo na měsíc.
"Hustý, ale kdo bude Hokagem ?" Ptal se Naruto sám sebe a začal se smát. "Měl bych mu se Sakurou pomoct ! HIHIHIHI!"
Sasuke si poskakoval po ulici. Zdravil lidi a rozdával ůsměvy kolem sebe, ranní paprsky ozařovaly jeho oči, takže neviděl a spadl do septiku. Hned na to z něj vylezl - celý ušpiněný.
"Já se na to vyse**!" Zakřičel na celou ulici tak že všechno zmlko, včetně ptáčků. "Ech, chtěl jsem říct, no zapomeňte na to..."
Život šel dál, až do doby...
"Jsem volná!" vykřikla Sakura před branami blázince.
"Ještě ne!" Přerušila ji psycholožka a podala jí doklady o svéprávnosti " Teď jste volná!" Sakura vyskočila radostí a rozběhla se po ulici.
Náhle uviděla Sasukeho jak se baví s holkami. Pohledem zahleďel na Sakuru, ztuhl mu ůsměv na tváři.
"Už musím jít!" Řekl a začal utíkat, Sakura za ním. Bežel uličkou, přeskočil pár beden, to Sakuru neodradilo. Zahl do prava a přeskočil zeď - spadl do kontejneru. Sakura letěla hned za ním. Oba dva byly špinavý a čuměli na sebe, Sasuke se pousmál.
"Sasuke?! " Řekla Sakura a Sasuke se rozplynul v kouři.
"NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!" vykřikla tolik že vyrušila ptáčky na stromě - na stromě který se nacházel v Oblačné.
"Sakura je venku.." Řekla zoufale Tsunad ekdyž řev uslyšela, Shizune k ní hned doběhla.
"Musíme varovat všechny ve vesnici.."
"Už je pozdě, jí nic nezastaví.."
Mezitím byla Hinata s Narutem venku, jako vždy. Seděly na lavičce v parku.
"je venku.." Řekla náhle Hinata.
"Kdo je venku'?" Zeptal se jí Naruto.
"Sakura.." Naruto hned vyskočil z lavičky a dal ruce v pěst.
"Plán může začít.." Naruto se začal ďábelský smát.
"Jaký plán?" Přerušila ho Hinata, Naruto zmlkl.
"Já myslel že ty máš plán?" Zeptal se ji, ta jen zakroutila hlavou.
Ten den, půl noc.
Někdo klepal Narutovi na okno.
"Jakej magor to může být..." Zaklel a přišel k oknu. Byl to Kakashi a vypadalo to že měl na spěch.
"Naruto, Sakura unesla Sasukeho!" Řekl a dodal "Máme se všichni hlásit u Tsunade..."
A tak se stalo, plno ninjů z celé vesnice se cpaly v jedné místnosti.
"Náš cíl se pohybuje , zde, zde zde!" Ukazovala Tsunade na mapce. " Tým 15 pujde sem, Kakashi semhle, Gai támhle, tým 1 bude kroužit podél vesnice, Naruto ty pujdeš s Hinatou s Nejim hledat Sakuru přímo, zbytek pročesejte strom od stromu, dům od domu, Saké od saké!" Domluvila a místnost byla plná kouře po teleportovacích ninjech. Po vesnici se všude skákalo, běhalo a hledalo. Všichni se báli co přijde, nikdo nic netušil. Dokonce i Akatsuki zavřely okna před strachem že Sakura pujde kolem.
"Naruto, máme nejtěžší misi, jdeme přímo do jámy lvové.." Informoval Naruta Neji.
"my to s Hinatou zvládnem.." Odpověděl mu na to Naruto a láskyplně se na ni podíval.
"Počkat, mezi dvámi dvouma něco je? Mě to můžete říct, já mlčím jako hrob!" Provokoval je Neji.
"My spolu chodíme.."Odpověděl zbrkle Naruto, Neji se zazubil.
"Máš to u fotra...HAHAHA!" Neji se začal smát a utíkal domů vše nabonzovat.
"Neji byl vždy velký parchant.."Podoktla Hinata a společně se vydali najít Sakuru. Hledaly dlouho a marně, než je napadlo nejvíce absurdní místo ze všech. Sasukeho barák.
Pomalu se přiblížili k oknu, nahlédli tam a viděly ty dva. Sasuke ležel na posteli a v ruce držel lahvičku od vína. Sakura na něj hleděla, seděla na židli.
"Sakuro, proč jsi mě unesla..?" Zeptal se jí Sasuke a trochu se napil vína.
"Víš, vždycky jsem tě milovala, ale ty... tys mě opovrhoval, u tebe existoval jen Naruto, a sem tam i Kakashi.." Sakura téměř brečela, Sasuke zvážněl.
"Já, vždycky, víš, já, no, protože, tebe, já, kočka , pes, leze, jsem tě miloval..." Řekl potichu Sasuke a vypil celou skleničku.
"Cos řekl, nerozumněla jsem ti ani ň.."
"Já, prostě tě Miluji, ty huso blbá!" Vykřikl tak nahlas že se Sakura zvedla a přišla k němu. Dala mu své rty na jeho. Sasuke jí chytil za záda a přitáhl jí k sobě. Sakuřiny ruce protínaly Sasukeho vlasy.Ale Pomalu přecházely na hruď a rozepinali knoflíčky u pyžama - s méďou Pů. Sasukeho ruce mezitím na zádech zjísťovaly jak funguje sundávání její podprsenky. Náhle se otevřely dveře a do místnosti vlezlo plno ANBU a ostatních ninjů.
"ANI hnout!" Ozývalo se z davu. Na Sakuru svítili odevšad světla takže moc neviděla.
"Slez z něj!" Ozvlalo se a někdo jí chytil za ruce adal je k sobě, další na ně dal pouta.
"Pujdete s námi.." Řekl Ninja a odváděl jí pryč. K Sasukemu došlo několik lékařů.
"Není radioaktivní!" Vykřikl jeden z nich a všichni okolo si oddychly.
"Pane Uchiho, u Sakury bylo zjístěno že je radioaktivní, proto se v posledních dnech chovala přihloupě... Může za to odmítnutí nějakého chlapce, potom se předávkovala lékem pro lumíky.." Řekl jeden vyšetřovatel. Celej dům byl již prázdný. Naruto a Hinata vlezly do domu. Sasuke seděl na posteli, svadlý obličej.
"Naruto, miluji tě.." Sasuke vyskočil na Naruto a začal ho líbat. Naruto ho rychle odtrhl, Hinata se zlověstně podívala.
"Sasuke jsi opilí.." Informovala ho Hinata.
"Tebe taky miluji.." Odpověděl jí na to a svůdnicky se na ní podíval. Narutovi začal mít tik v oku. Radši s Hinatou hned utekli, se slovy "Noc je ještě mladá!"
Naruto stál naproti své milované. Přišel k ní a začaly s elíbat. Jeho ruce zajely do její hebkých a nádherných vlasů.
"Miluji tě.." Naruto jí šeptal do ouška sladké a zamilované řečičky. Hinata líbala jeho krk. A v tomhle okamžiku končím protože nechci vytvářet Hentai.
Druhý den ráno.
Sasukeho dům. U dveří stojí Neji,Kakashi a Gai. Všichni byly pořád vzhůru. Nedostavili s ejim zprávy že ůnos byl již vyřešen.
Gai hodil po dveřích zápalný kunai a vběhl do vnitř se slovy "Go go go!" Hodil další kunai na obrázek Itachiho v životní velikosti.
"Enemy down.." vykřikl a pokračoval. "Clear." Skupinka se shromáždila u dveří do Sasukeho pokoje. gai začal různě ukazovat rukama postup akce.
Nikdo ho nechápal. Výbuch, byly uvnitř, podívali se na postel. Ležel tam nahej, přykrytej Sasuke a chrápal.
"A sakra.. ůnosce ho omráčil!" Zakřičel Neji a rozhédl se kolem sebe. "Nikdo tu ale není.." Náhle se ozval další výbuch.
Z oken vyskákalo plno ochraných loutek. "To je specialní alarm.." Řekl Neji a vrhl se do boje. Za chvíli bylo ovšem. Sasuke se probudil, měl kocovinu.
Chytil se za hlavu. "Já asi včera večer zapl alarm.."
V ten den : Sakura byla vyléčena. Sasuke pochopil že všechno co včera řekl byla lež, ale Sakura to nepochopila - takže si sami dovedete představit co se dělo.
Naruto a Hinata se štastně nasnídali. Kiba byl již vyléčen a co se stalo s Nejim,Kakashim a Gaiem? Za jejich omyl byly nuceni plnit E mise.
Napřed čistili záchody a potom je opět museli vyčistit sami od sebe. Holt zajímavý víkend !!!
Editovaná verzička : Po boji s loutkama :
"Counter-Terrorist Win!" Prohlásil vítězoslavně Gai.
Tuším máš prorocké schopnosti Dobre som sa zasmiala, ako stíhačka Sakura neúnavne prenasledovala nešťastníka Sasukeho, len neviem, kde tankovala, alebo mala atómový pohon, keď bola rádioaktívna Je celkom možné, že ho nakoniec uhnala do manželstva, ako si opísal, akurát nikto nemohol zasiahnuť, lebo Neji bol nebohý, Gai na vozíku, Kakashi chcel mať Sasana pod kontrolou a Naruto bol rád, že raketa Satan 2 bude mlátiť niekoho iného. Sasuke musel byť úplne namol a odsúdil sa na na večné putovanie ako Ahasver
Fakt super povídka Gai to zabil "Counter-Terrorist Win!" "Go go go!!"
~If someone hates you for no reason, give that 'F*cker' a reason!
~You can close your eyes from the things you don't want to see. But you can't close your heart from the things you don't want to feel..
~If b*tches could fly, my school would be a f*cking airport!
Děkuji! Můžu se jenom tak pro zajímavost zeptat, jak se tady vůbec člověk dostane k tak staré povídce. Když to teď po sobě čtu... Neuvěřitelné, ale jsem na sebe pyšný, psal jsem to jako doslova děcko.
Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698
no, já si čtu převážně FF se zajímavým názvem. Jednoduše projíždím jednu stránku za druhou, hledám něco co by mě mohlo bavit a nedívám se na to, jak je to starý
~If someone hates you for no reason, give that 'F*cker' a reason!
~You can close your eyes from the things you don't want to see. But you can't close your heart from the things you don't want to feel..
~If b*tches could fly, my school would be a f*cking airport!
Tak tahle povídka je opravdu brutální XD . Fakt nejlepší kterou jsem kdy četla ... Ty hlášky, ten Neji a to nemluvim o Sakuře..... Super neni co dodat.! XD
Heej tk tohle je to nejlepší co sem kdy četla jako málo sem se nasmála...nejvíc to zabil Neji a Gai a ty hlášky z CS tohle bylo jako moc :DD
jo no ty hlášky z CS a bonzáckej Neji to zabili
Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.
good ..sice pochybuju ze by sasuke rozdával usmevy kolem a zpival si a tak..taky sem to sem tam nechápala...treba to proc sasan rek sakure ze ji miluje pritom je to jinak apod...ae jinak sem se musela smát bylo to husty...taky sem tam nekde zahlídlla chyby pravopisu..priste si na to dej pozor...
dobrý a směšný
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
brutálna sranda Tá veštba, Neji čistil záchody-to má za to, že ich bonzol Ale viem si živo predstaviť opitého Sasukeho: Naruto, milujem ťa... a ten jeho podnapitý fejs
Perfektní!! Nejvíc mě rozsekal Gai a Neji!
no tak ohle bylo fakt dobry sem se kutalela smichi xDDD
(hele cesi a sem ze slovenska no a tady se snazim psat hezky cesky .. takze kdyby ste nasli nejakou tu chybycku tak mi pls napiste soukromou spravu..dekujuu moc)
chidori kaname < 3
boseee ja nemozem to je uzasne :DD ako moze nekto nieco taketo napisat xDDDD ja *vala sa na zemi* nemozem :DDD
ja som z toho nemohol LOL
_____________________________________
fakt súpa moc hustý
napis este daco ja som sikal pri tom to je uplne supeeeer !!!
Hehe umíte si představit Gaie jak by říkal ,, Enemy Spotted! '' kdyby zahlídl Sasukeho?
ja hrajem cs 1.6
Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.
Counter-Terrorist Win já už nemůžu
Vražda Itachiho se neodpouští
Gai hodil po dveřích zápalný kunai a vběhl do vnitř se slovy "Go go go!" Hodil další kunai na obrázek Itachiho v životní velikosti.
"Enemy down.." vykřikl a pokračoval. "Clear." Skupinka se shromáždila u dveří do Sasukeho pokoje. gai začal různě ukazovat rukama postup akce.
u tohohle sem taky chcal smíchy
a pak ještě: předávkovala se lékem pro lumíky
Já, vždycky, víš, já, no, protože, tebe, já, kočka , pes, leze, jsem tě miloval..." tohle sem si musel přečíst několikrát protože sem to vůbec nechápal a nechápu to ani ted
to je super povídka
Vražda Itachiho se neodpouští
Neji: mě to můžete říct ja mlčim jako hrob!
Naruto: my dva spolu chodíme
Neji:Máš to u fotra...HAHAHA!!!Neji se začal smát a utíkal domů vše nabonzovat
Tohle mě dostalo já u tohohle chcal smíchy
Vražda Itachiho se neodpouští
mě dostalo to ...Máš to u fotra...HAHAHA
Je to super, fine no prostě sranda. Není ,co kritizovat, prostě nemá to chybu!!!
Je to zase SUPER (jako předchozí dílek)! 5 Bodů
super 5 bodu dostalo me to Giovo gogogo a pak ty hlasky z CS malem sem se valel u PC smichy
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
Prej "GO GO GO", Enemy down , Clear... X-D já nemůžu ... tak to joo
proste super
TAK Z TOHOTO OPRAVDU NEMŮŽU ROFL ROFL ROFL MEGA ROFL MUHEHEHE XDDDDDDDDDDD *V tuto chvílu mě pravděpodobně najdete na psychiatrické léčebně*
to je supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer............5 bodov z 20000 to mas zato ze si nepokracoval(a) v hentai