Můj život změnil Naruto - 16. kapitola - Běžec
Kimberly ráno musela zatnout zuby a vzít Naruta s sebou, protože to vypadalo, že Sakuře není dobře. Ovívala se polštářem a měla horké čelo.
„Ona simuluje!“ protestoval ninja. „A přitom se tolik snažím bejt milej.“
„Má pocuchaný nervy. Je to docela obyčejná migréna,“ odhadla Kim znalecky stav pacientky.
„Ale kdo jí to způsobil?“
„Přemýšlej chvíli! Myslím, že je to zcela očividný. Ty jsi totiž schopnej rozčílit i stádo speciálně cvičených slonů, Naruto!“
Trvalo ještě dalších půl hodiny, než se konečně sešli s ostatními u školního hřiště.
„Další Jinchuuriki!“ vyděsil se Deidara, když spatřil Naruta.
„Hele, to je zrovna ten Itachiho!“ chechtal se Zetsu.
„O co vám dvěma jde?“ mračil se liščí ninja.
Gaara si pro sebe mumlal něco o tom, že jestli mu ještě jednou hodí ten blonďák do postele bouchací kuličku, utopí ho v písku, na Ashley bylo vidět, že je nevyspalá. Stačila pouhá chvilka, aby se Sasuke s Narutem začali zase hádat.
„Je sobota, den volna, o to usilovněji budeme dneska pátrat,“ začala Kim. „Sešli jsme se tady, protože jednak tu nejsou lidi a druhý důvod je takový, že většina z nás už tohle místo zná. Prohledáme tuhle oblast. Rozdělíme se do tří skupin. Jednu povedu já, druhou Ash a třetí Kankurou, protože už se tu docela dost vyzná.“ Rozdělit skupinku bylo těžší, než se zprvu zdálo. Nakonec byli všichni „spravedlivě poděleni“.
„Super, tak se vydáme sem do toho parku a poohlídneme se i v těch uličkách okolo. Kankurou, Deidaro, Zetsu, vy půjdete pak tudy, Ash s Gaarou tímhle směrem a my tři prozkoumáme tuhle část. Park je ale dost velkej na to, abychom v něm hledali všichni. Námitky? Sasuke, dej tu ruku dolů, stejně ti to nepomůže!“ Kim vykročila správnou ulicí, ostatní se vydali za ní.
Uprostřed parku začala černovláska zuřivě gestikulovat. Zrzka okamžitě pochopila. „Další jutsu!“
Dívka s tím nemohla bojovat sama, tělo ji neposlouchalo. Formovala pečetě a s hrůzou zírala na hromádku dřeva, která se před ní na velkém prostranství začala kupit.
„Tak takhle vypadá Mokuton!“ vydechla Ashley. Zetsu s Deidarou se chechtali.
„Nečumte na mě a dělejte něco!“ Kim začala panikařit. Z malé hraničky se začal utvářet velký dřevěný dům. Rusovláska k ní přiskočila a snažila se odtrhnout kamarádčiny spojené ruce.
„Ne! Proč to nepřestane? Někdo tu dřevěnou hrůzu uvidí a…!“
„Už!“ Ashley se podařilo zrušit jutsu Yamata a prvního Hokageho.
„Ó! To byl obrovský dům!“ Ani si nevšimli, že je někdo pozoruje.
„Tlustoobočnatec!“ Naruto se ohlédl.
„Lee!“ ozval se další hlas.
„Ten kluk v zeleném zdrhá! Za ním!“ křikl Zetsu.
Rozběhli se za mizející zelenou tečkou. „Chcem ho živýho! Je to jasný, Zetsu?“ připomněla Kimberly.
„Jistě, maminko!“ opáčil kanibal a se svou skupinkou zamířil vpravo.
Černovláska udržela správnou stopu, Sasuke, Naruto, Ashley a Gaara spěchali za ní. Lidé na chodníku nestačili uhýbat.
„Zastav, Lee! Jsme přátelé!“
Chlapec v zeleném nic neslyšel a vběhl do další rušné ulice. Kimberly se zuřivě prodírala davem. Nevzdá se, když už je tak blízko!
Běžec vyskočil na nejbližší popelnici a ohlédl se. Viděl, jak černovlasá dívka o něco zakopla a svalila se na silnici. Proti ní se vyřítilo auto. Nejspíš nadešla její poslední hodinka…
„Rasengan!“ Když se mlha rozestoupila, spatřil Rock Lee vskutku netradiční výjev. Narutovo jutsu prorazilo řidiči automobilu obě přední pneumatiky. Sasuke s černovláskou v náručí hledal bezpečnější úkryt, nakonec se zastavil na chodníku.
„Nedělej fóry a slez dolů, Tlustý obočí!“ zamračil se Naruto.
„Už jdu!“ zasalutoval Lee a v mžiku byl u nich.
Zkoprnělý řidič bědoval nad zničeným vozidlem a znovu a znovu obhlížel škody.
Kim se vzpamatovávala z toho šoku. „Proč jsi mě zachránil?“ Stočila zrak k Sasukemu. Ten se zatvářil nepřítomně a pustil ji na zem. „Jauvajs!“ ulevila si. „Tohle fakt nebylo nutný!“ Opatrně se rozhlédla. „Gaaro, kde je Ashley?“
„Vběhla do té postranní uličky. Mám pocit, že zahlédla někoho dalšího. Vypadalo to, že je rozrušená.“
Zatvářila se zmateně. Poslední tři členové se mezitím přidali k ostatním. Kimberly se s námahou zvedla a vysvětlila Leemu, jak se věci mají. Počkali ještě asi hodinu, Ashley se nevracela. Kde jenom může být?
Dívka s dlouhými zrzavými vlasy se od své skupinky stále více vzdalovala. Je to on, nemůže se mýlit! Kim pronásleduje Rocka Leeho, snad se jí podaří ho chytit. Zdá se, že ona teď má svůj vlastní úkol.
Ninja jí zmizel za rohem. Netušila, že to měl celou dobu v plánu. Řítila se vpřed, před ní se válelo nějaké smetí. Věděla, že už nestačí zabrzdit. Podklouzla jí noha, padla na záda a zůstala ležet v opuštěné ulici. Ninja s kulatými brýlemi se nad ní sklonil a spokojeně se usmál.
Ashley zmizela. Kdo ji unesl? A najdou ji dřív, než někdo přijde na její zmizení? A kdo je tajemný ninja, kterého pronásledovala?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise Pro V: Honička po celém Londýně je pro Leeho typická, ale to, že Sasuke zachránil Kim, je trochu nesasukovské Ashley zase pro změnu honí Kabuta, ale ten s ní má nejspíš vlastní plány...
aaaa,Kabuto!alias Harry PotterxDs tim rozdilem,ze Harry neni zaporak=Pto bude jeste zajimavy!
A jé jak je na scéně Kabuto to nikdy nedopadne dobře, ale opět vynikající díl
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Kaze19: Svatá pravda Kabuto je opět záporák
ajima: Jo, to bude, to si piš
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Dobřéééé! Ale Kabuto je treda chytrej....
To je skvelé fakt klobúk dole
Žeby to bol Kabuto? No uvidím
V každom prípade je to skvelé.
Hm, vždy som si myslela, že keby boli v našom svete, bola by to zábava. Ale ako toto čítam, nemal by som na nich nervy. By som sa ocitla asi onedlho v blázinci xDD
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
sorafay: Myslím, že kdyby se tu objevili, tak bude svět za chvíli vzhůru nohama
Mitsuki: Děkuju... i když takhle povídka je vážně šílenost
petricka-chan: Jo, on zlobí
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Taky mě to hnedle napadlo..Leeho bych vážně honit nechtěla. Jó, Sasuke se nám ukazuje v nějakým lepším světle, nestačím zírat ještě z něho bude zachránce žen a ninja s kulatými brýlemi, že by Kabuťák konečně na scéně? Doufám, že ho budou ostatní z akatsuki hodně tyranizovat
Jinak, Styr, opět úžasný díl (nevadí, že jsem si to zkrátila?)
Hehe, to je dobré , no přiznám, že honit Leeho by se mi nechtělo
Lenura: Mně taky... bych mu vůbec nestačila
Alalinka: Vůbec nevadí. Sasuke... zachránce žen? Ó, to teda v žádném případě... na to nemá povahu. A jo, vypadá to na toho lumpa Kabuta
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete