manga_preview
Boruto TBV 15

Osud nemůžeš změnit 10.díl

10.Kapitola
„Kdo to byl?,“ při tom se mu začal chvět hlas. Mika ho potom pevně chytla za ruce a odpověděla mu: „Ona se jmenuje Hinata Hyuuga,“ a Yuki se na ní podíval vystrašeným pohledem a ještě pevněji jí stiskl ruce.
„Bude v pořádku?,“ zeptal se ještě s chvěním Yuki.
„Bude, Sakura se o ní postarala,“ a uviděla jak odlehčující výraz Yukiho na tváři.
„Kdo to je?,“ optala se ho zvídavě Mika.
„No vlastně je to moje sestřenka přes koleno. Asi bych ti to měl povědět celé“
„Jak celé?,“ zeptala se nechápavě. Yuki jí začal povídat celý příběh. Jak poslouchal na okna, jak si tam povídá Gaara s Narutem Uzumakim. Pak co mu povídal jeho otec a to jak se jí na to chtěl zeptal, ale se vlastně k tomu vůbec nedostal.

V nemocnici
Otevřeli se dveře od jejího pokoj. Ležela tam tak bezmocná. Když jí viděl hnedka se mu rozklepali kolena. Vždyť on je budoucí hokage a nedokáže ochránit jednu jedinou osobu. Tu osobu na, který mu nejvíc ze všech záleže. Jedinou sobu kterou miluje. Přišel k její posteli a posadil se vedle ní. Pořád to nechápal. Vždyť ona je vynikající shinobi. Jak mohla být poražena. Pomstím se za osobu kterou miluji. Řekl si v duchu Naruto. Při tom jí chytl za ruku a sledoval jak spí.

Druhý den ráno
Začne zvonit budík. Po chvíli ho někdo zamáčkne. Malá osoba pod peřinou vystrčí zcela rozcuchanou hlavu ven z pod peřiny. Po chvíli z pod peřiny vyleze celá osoba a odplahočí se do koupelny. Vleze si do sprchy a pustí si vlažnou vodu skoro studenou, aby se probudila. Potom se oblékne a učeše. A odejde ven z domu. Asi po 10min. příjde před kancelář hokageho. A najednou tam uslyší dva mužské hlasy jak se hádají. Jeden z nich znala byl to Gaara, ale toho druhého ne.

„Ahoj Miko na co čekáš,“ Mika hned vetřelce zchladí přísným pohledem a prstem na ústech.
„Co se děje,“ zašeptal Yuki. Mika jen ukázala na dveře. Najednou uslyšel taky tu hádku.
„Ten hlas, já ho znám“
„Kdo to je,“ zeptala se ho výzvědným hlasem Mika.
„To je Uzumaki Naruto“

V kanceláři
Gaara se probíral nějakými papíry a v tom někdo zaťukal na dveře.

„Dále,“ řekl s nadšením Gaara. Byl rád, že se může zabývat i něčím jiným než papírama.
„Gaara já musím na tu misi,“ začal Naruto volat už za zavřenými dveřmi.
„Na jakou misi?“
„Gaara no tak jsme dlouho kamarádi. Tak se nedělej. Já o ní vím. Na tu misi kde se jde na ty ninji. Musím na ní jít. Prosím,“ vychrlil ze sebe rychle Naruto.
„Proč vůbec na ní chceš jít,“ zeptal se ho Gaara.
„Kvůli Hinatě,“ a podíval se do země.
„Nejde to“
„Jak nejde ´, musí to jít. Jsem hokage takže prostě tam jdu,“ a chtěl pomalu odejít.
„Nejsi“
„Co nejsem,“ a podíval se na Gaaru nechápavě.
„Ještě si se hokagem nestal. A takhle tě nepustím i kdybych tě měl zavřít,“ řekl klidně Gaara.
„Já -,“ odmlčel se.
„Gaaro, prosím tě pošli mě na tu misi. Kvůli Hinatě. Kvůli mě“
„Naruto nezlob se, ale ne,“ a podíval se na něj smutně.
„Dobře, ale slib mi něco“
„Co?,“ zeptal se Gaara.
„Že ty haj*li dostanete“
„Slibuju,“ a podal mu na to ruku.
„Díky Gaaro,“ řekl Naruto a zmizel v dýmu černého kouře.

Potom Gaara zavolal na Shizuna, ba mu donesla nějaké papíry.
„Tak a teď už můžete dovnitř,“ křikl Gaara. Po chvíli se otevřeli dveře a do nich vešel Yuki s Mikou.
„Omlouváme se, my jsme -,“ v tom je přerušil Gaara.
„To je v pořádku, ale teď k vaší misi. Na misi půjdete vy dva a další tři shinobi. Dva chuninové a jeden joinin,“ v tom někdo zaklepal na dveře.
„Je tu volno,“ řekl Gaara a do dveří vešeli dva shinobi. Byl to kluk s nějakou dívkou.
„Takže na misi půjdete s Shikamarem Nara a s Temari a váš velitel týmu bude Hatake Kakashi,“ a za ním na okně se objevil (My o vlku a vlk za dveřmi).
„Omlouvám se , že jdu pozdě. Přišel jsem o něco?!,“ a zamával na uvítanou.
„Neboj nepřišel,“ oznámil mu Gaara a pokračoval.
„Vaše mise zní: Zneškodnit ty shinobi. Ale nemusíte je hned zabíjet,“ dodal ještě Gaara. A kývl na Kakashiho a ten přikývl. Slezl z okna a postavil se před ně.
„Takže já jsem váš velitel. Nevíme co je to za typy ninju, takže se budete držet ve formaci. Zbytek vám vysvětlí u hlavní brány. Za 20min. před ní,“ oznámil a zavelel k odchodu. Sám chtěl odejít, ale v tom na něj Gaara zavolal.
„Kakashi“
„Ano kazekage-sama,“ řekl Kakashi a otočil se čelem k němu.
„Kakashi, prosím dejte na Miku pozor. Slibte mi to,“ a upřímně se na něj podíval.
„Slibuji vám to“
„A Kakashi“
„Ano“
„Dávejte si pozor. Naruto byl velice divnej, když jsem přišel,“ oznámil Gaara
„Chápu co tím myslíte. Už můžu jít?,“ Gaara přikývl a Kakashi odešel z kanceláře.

Doufám, že se nikomu nic nestane. Naruto prosím neudělej žádnou hloupost. Pomyslel si v duchu Gaara a zamyšleně se podíval z okna.

U Miki doma
Mika vytáhla batoh a začala si do něj balit nějaké oblečení, jídlo a i nějaké hvězdice a kunaie. Pár malých pramínku ve vlasech si zapletla do malých culíků. A všechny vlasy svázala do jednoho velkého. Vzala si jiné oblečení než do teď nosila. Vzala si černé triko které mělo na pravé ruce dlouhý rukáv a na levé bez rukávu. Na levé ruce měla dlouhou síťkovanou rukavici až k ramenu a na pravé ruce také, ale byla krátká jen po zápěstí. Na sobě měla černou sukni do půlky stehen. Pod ní měla kraťoučké Bílé Kraťasy. Na levé noze měla síťkovanou nohavici a pásku se znakem Konohy na pravé noze kryt s kunaii. Nakonec Černé kozačky na podpatku. A chtěla vyrazit v tom si vzpomněla, že by si zapomněla všechny své zbraně. Vzala dva kryty a připevnila si je na pás. Tak to by bylo. Myslím, že už mám všechno.Pomyslela si Mika a vyrazila k hlavní bráně. Po několik minutách se tam dostala. Už tam dokonce čekala Temari s Shikamarem. Když tam přišla tak se s ní okamžitě začali bavit. Po 5min. tam dorazil i Yuki.

„Už uplynulo 10min. od doby co jsme se měli sejít. Tak kde sakra je Kakashi,“řekla Temari. A najednou se tam objevil z ničeho nic.
„Omlouvám se, ale potkal jsem jednu starou paní a ta potřebovala pomoct s nákupem,“ omlouval se ze začátku Kakashi.
„To je otrava,“ ozval se Shikamaru. A hned ho propichovala Temari svým pohledem.
„Takže, aby jsme začali. Formace bude postaven takhle : Ve předu bude můj pes Pakuun, který nás k nim dovede. Za ním půjdu já. Za mnou vlevo půjde Shikamaru uprostřed Mika a vpravo Yuki. A za Mikou půjde Temari. Nějaký otázky?,“ zeptal se.
„Ano jednu bych měla,“ řekla Mika.
„Ano?,“ zeptal se Kakashi
„Proč musím jít uprostřed,“ zeptala se opatrně.
„O všech jsem si zjistil informace. Kdo co umí atd. Jelikož ty jako jediná umíš ovládat nějaké lekařské jutsu tak jsi pro nás ta nejcenější, protože kdyby se někomu něco stalo tak ho vyléčíš. Ještě něco?,“ zeptal se a nikdo nic neříkal.
„Dobře,“ kousnul se do prstu a udělal pár pečetí a řekl „Kuchiyose no Jutsu,“ a objevil se malý pes. „ Můžeme vyrazit,“ a všichni naráz vyrazila za Kakashim.

Poznámky: 

Tak tady je další díl. Doufám, že se vám bude líbit, protože mě se moc tenhle díl nelíbí. Došla mi tak trochu fantazie, ale snad aspoň vám se bude líbit.

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2010-01-30 23:47 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

suupernee.. idem citat dalej Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, St, 2008-08-06 22:15 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

bylo to skvělé, nějaké ty menší chybičky, ale jinak to bylo OK... jen jeden detail, Temari je Jonnin, ne Chuunin