manga_preview
Boruto TBV 15

Psanec 4 - cesta pouští

Narutovo tělo se vynořilo nad hladinou a nechalo se strhnou proudem řeky. Pomalu plulo po její hladině. Anbu se ihned vydali za ním, ho chytit a zjistili jak na tom je a poté dokončili svůj úkol.
Netrvalo jim to ani moc dlouho, proud byl sice silný, ale ne moc rychlý. Skupinka všech tří se seběhla k břehu řeky a při první příležitosti vytáhli blonďákovo tělo na hladinu.
„Je grogy.“ Prohlásil jeden a prohlížel si blonďáka.
„To se mi vážně nezdá, kdyby zabil Tsunade, nechlubil by se tím? Tenhle típek rozhodně nevypadá na S-úroveň. To i Akatsuki mají lepší vizáž“ Prohlásila žena ve skupině.
„Ať už je, nebo ne, dostali sme úkol.“ Vytáhnul druhý kunai.
„Jo, vím, ale stejně…“
„Na to že si Anbu dáváš nějak moc najevo svoje pocity.“ Okřikl jí druhý, vytrhl tomu prvnímu Naruta z ruky a vrazil mu kunai do břicha.
------------
Když se Yamato za několik hodin probudil, seděli Shizune a Sakura vedle jeho postele.
„Proč sedíte tady, neměli by jste se starat i o ostatní pacienty.“ Zaskuhral.
„Zajímá nás, co je s Narutem.“ Vyhrkla na něj Sakura. Yamato si povzdechl.
„Už sem vám to řekl.“
„Ale já tomu stále nerozumím. Proč by nechal jen vás na živu, přesto že vás přes masku nemohl …“ Podivila se na něho zmateně Shizune.
„Počkat….vždyť sem jim…to říkal, tohle musí být…“ Pomyslel si.
„To nevím…“ Nahodil Yamato smutnej obličej, jako by se trápil, nad ztrátou svých spolubojovníků. Shizune ho chytila za rameno.
„To bude dobrý.“
„Co…co bude s Narutem?“ Zeptal se smutně.
„Anbu už se ho vydali hledat. Až ho najdou tak ho zabijí.“ Řekla Shizune a zvedla se ze židle, Sakura udělala to samý.
„Musíte odpočívat, tak zatím nashledanou.“ Řekli obě a vypařili se z jeho pokoje.
„Zdá se, že nesmím věřit nikomu.“ Pomyslel si Yamato. „Doufám že pravá Sakura se Shizune zatím nikomu nic neřekli. Nemusím odpočívat!“ Zamyslel se a pomalu se začal zvedat z postele.
„Ti dvě tu určitě nasadili štěnice.“ Pomyslel si.
------------
*pooof* rozplynul se Naruto jednomu z příslušníků Anbu v ruce, poté co do něho zabodl kunai.
„Sakra, neříkej mi že nás převezl?!“ Kulil oči.
„Podcenila jsem ho.“ Pomyslela si žena za maskou.
„Jak? Vždyť skočil! Předtím se s námi ještě vybavoval, tak kdy to provedl?!“ Divil se třetí.
------------
„Heh, takže teď na poušť.“ Pomyslel si Naruto, když přišel ke kraji lesa a narazil na rozlehlou plochu přikrytou pískem.
„Ale pěkně sem je dostal.“ Zasmál se.

„Ani náhodou.“ Usmál se na skupinku, otočil se k nim zády a skočil dolů. V rychlosti stihl udělat pečeťe pro klon. A s kryt v jeho stínu, ještě před dopadem do vody stihl provést záměnu, takže se objevil na stromě za Anbu, kteří se ihned vydali pro jeho klon.

„Slušná rychlost.“ Zašklebil se a vstoupil na písčitý rozpálený povrch. Jeho chodidla řvala bolestí, jelikož při skoku přišel o své boty.
„Hm, bezva, a tohle půjdu celej den.“ Ušklíbl se. V životě tudy nešel sám, ale v písečný byl už nespočetněkrát, takže cestu znal. Po dlouhé době se zase cítil opuštěný, ten pocit dlouho nezažil, ale srdce mu pořád připomínalo, že sám není. Po té co podle něho tak bezvadně převezl anbu, se mu dokonce částečně vrátila dobrá nálada.
------------
Mezi tím se Anbu vrátili zpět do vesnice a vylíčili Danzo vše do posledního písmenka.
„Vy ste banda idiotů! Jak vám mohl utéct! A to si říkáte anbu!!!!“ Začal na ně pořvávat.
„Že já blbec raději neposlal root, těm by tak snadno neutekl!“
„Vy by ste čekal že to co uvidíte na vlastní oči se obrátí proti vám?“ Ohradil se jeden ze skupiny.
„Tvoje oči…tvoje oči…asi ti je vypíchnu!“ Vyštěkl na ně a znamením ruky je poslal pryč. Přešel k oknu a podíval se na nad konohou zapadající slunce.
„Uzumaki Naruto…kam asi míří?“
„Šéfe, volal jste mě?“ Objevil se ve dveřích Sai.
„Ano, pošli vzkaz do všech čtyř skrytých vesnic. Že se tam možná blíží vrah páté.“
------------
„Sakra, to je hnusnej písek, mam ho snad i v kalhotách.“ Začal si Naruto vysypávat zrníčka písku ze všeho co měl zrovna na sobě, poté co se rozhodl zastavit a přenocovat. Neměl nic, čím by si mohl zapálit oheň, jelikož s ničím takovým jako že ho vytáhnou od snídaně, pokusí se ho zabít, poté zdrhne do písečný a bude muset přespat na poušti, nepočítal. Narutova noc na poušti nebyla moc příjemná, teplota 2°C po té co se několik hodin plahočil v pětapadesátce, nebyla taková, jakou by si zrovna přál. Do písečný mu zbývalo asi ještě 8hodin cesty.

Poznámky: 

No tak tu máme další díl Smiling sice trochu kratší, ale sem rád že sem ho stihnul před sedmou Laughing out loud snad se bude líbit (moje obvyklá fráze) k další z mích oblíbených frází patří „zdál se mi divnej“ ale tu dnes nepoužiju, jelikož mi asi švihlo a divnej se mi nezdál Laughing out loud Naruto pád do vodičky pěkně přežil Laughing out loud ani se nenamočil Smiling tak komentíky Kakashi YES (taky moje oblíbená fráze Laughing out loud )

4.945205
Průměr: 4.9 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 08:49 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Dobrý napínák na začátku Smiling Sice je v dnes, když už má povídka přes dvacet dílů, jasné, že v tak brzké fázi Naruto zemřít nemůže, ale vyvolalo to ve mně zvědavost, jak se z toho propíchnutí dostane. A teď jsem navíc zvědavá, kterou stranu si vybere Sai.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, St, 2009-08-12 16:10 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

zabít Danzou jinak super díl xD

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 20:12 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Hahaaa Naruto rulezz, Danzo sucks Laughing out loud Jen tak dál Kakashi YES

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-08-21 19:44 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Dobrej dil trochu sice sileny, ale dobry ale ta sv*ne Danzou tu bych nech povesit!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-08-20 18:58 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Hihi, ty si asik fakt zblbnul. Nečekala bych že se ti jeden díleček nebude zdát divnej a tak to taky má bejt. Jenom ten skok mi připomíná jeden film s Lesllie NelsonemXDDD. Kakashi YES

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-08-10 16:12 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Budu se opičit po San a též použiju svou oblíbenou frázi: je to parádní dílek Eye-wink bych fakt neřekla, že se Naruto takhle chytře projeví (možná nás ještě všechny překvapí)

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, So, 2008-08-09 17:17 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Pary.. Pary... co říct... snad jen... vydej knihu! Já si jí hned koupím! Tohle je Bombový i když chudák Tsunade Sad Pary na obálku (jeho) knihy! xD Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-09 19:55 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

eh, knihu??? Laughing out loud a eh podruhý, na obálku Laughing out loud věř že už ta obálka by odradila od koupení Laughing out loud a knihu??? FF ti nestačí ?? Laughing out loud knihu fakt né Shocked to by se zastánci českého pravopisu scvokli už po přečtení úvodu Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2008-08-10 07:40 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

bůůůůů! xDDD ok Laughing out loud tak ne no... ale, víš... ve wordu je na to takovej... nop nic nebudu tě přemlouvat xD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-08-10 17:33 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

já ho používám Laughing out loud takovej ten ve wordu Laughing out loud no nepřemlouvej Smiling nemá to cenu Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-08-09 10:16 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! *snaží se zakrýt že zas čte se zpožděním xD* Dobrý dílek... taky mě trochu zarazila ta věta s dvěma příjemnými, ale jinak skvělé Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-09 10:21 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

už zase Laughing out loud neber si příklady z Kakashiho Laughing out loud
ah ta věta *schovává se pod stůl aby mu nebylo vidět do xichtu* tak sem jí opravil no Laughing out loud
njn, tak byla předposlední Laughing out loud to už člověk myslí na něco úplně jiného. *zajímalo by ho na co* Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-09 08:53 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sorafay já ani na velbloudovy Laughing out loud cože Shocked... že byl divnej Shocked nehraju Sad
Kubby ani nevíš kolikrát už sem to slyšel "já toho Danzo tak nesnáším" Laughing out loud
San Tak jednou to přijít musel Smiling
_l0v3_kAkAsHi_ uaaaaa xD mě taky xD
jobek budu se snažit Eye-wink
krian dík Smiling
Rika eh, nejdřív v hatakem, teď tady Shocked asi se pudu zahrabat do písku Sad Naru chytrej Puzzled tak to budu muset nějak napravit Laughing out loud ale to by bylo vtipný, a to se mi sem nehodí Tak teď ti nevím... a Yamato musí být Sticking out tongue a co by te nenapadlo ??? Puzzled

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-08 23:20 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Narutova noc na poušti nebyla moc příjemná, teplota 2°C po té co se několik hodin plahočil v pětapadesátce, nebyla moc příjemná....Pary tak to je divná věta xD to druhý příjemná si mohla nahradi tněčím jiným. Ale jináč...wow NAru je nějak chytrej xD A Yamato též (mě by to nenapadlo xD)

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Pá, 2008-08-08 19:06 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

super díl... už se těším na pokráčko... super povídka

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Pá, 2008-08-08 08:04 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno to nevadí že je to kratší Laughing out loud příště snad přidáš o něco delší skvělí dílek Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Čt, 2008-08-07 20:42 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

aaaah xD PORAD me to baviii a tebe? xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-07 19:52 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mno a teď zas moje oblíbená fráze Sticking out tongue: Bylo to skvělý!!! Eye-wink Jaj chuděrka Naruto myslim že takhle mu už dlouho nikdo nezavařil!!! Laughing out loud Moc good a pokráčko by taky neuškodilo!!! Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Čt, 2008-08-07 19:15 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jaj tak Naruto sa už blíži piesočnej...jak ja toho Danzua neznášam...vážne Parádni diel Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-07 18:08 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nevymenila by som sa s ním ani za nič, že by som kráčala po púšti, jedine ak na ťave, eee čo to trepem, ani tak nie Laughing out loud
Noo, pokračuje to fakt skvele Smiling
A keď tam tú vetičku nedáš ty, tak ja, Pary, tento diel je akýsi divný xDD
No už aby bolo pokračovanie, že?
Bodaj by Danzoua roztrhlo od zlosti, to by bol pohľad Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.