manga_preview
Boruto TBV 15

Psanec 5 - písečná, přítel či nepřítel??

„Ne Sakuro-chan, počkej…ne…neutíkej mi!“ Zařval Naruto ze spaní. Z ničeho nic ucítil jemný vánek na své tváři, posléze otevřel oči a vykřikl zděšením.
„Sakra!“ Začal se rozhlížet kolem a pomalu mu začalo docházet, co se vlastně stalo. Opět si vysypal písek ze všech možných otvorů ve svém oblečení a zvedl se k odchodu. Když se postavil na nohy, rozepnul si svou černo-oranžovou bundu a spatřil na svém krku přívěšek prvního hokage, který dostal od Tsunade. Vzápětí si vzpomněl na včerejší příhodu na útesu.
„Yondaime měl pravdu, kdybych se zabil, kdo by odčinil Tsunadinu smrt???“ Pomyslel si a pln odhodlání se vydal na osmihodinovou štreku k Písečný.
------------
Holubice, kterou Sai vyslal, proletěla nad Narutem když spal a v době jeho probuzení už byla na místě v písečné.
„Gaaro, tohle bys měl vidět.“ Rozrazil Kankuro dveře, do pracovny kazekageho a spatřil Gaaru, hledícího ven na písečnou bouři, která zrovna v písečný panovala. Gaara se na Kankura otočil a když spatřil svitek v jeho rukou, došlo mu že je z Konohy. Převzal si papír od Kankura a začal číst.
„ Milí Kazekage, dovoluji si tě upozornit, že se k tvé vesnici možná blíží vrah páté hokage, Tsunade. Za jejího vraha byl označen Uzumaki Naruto. Byl odsouzen k trestu smrti, při vykonání se však vzepřel a zabil příslušníky Anbu, jenž měli rozsudek vykonat. Pokud se u vás ve vesnici objeví, prosím zadržte ho a dejte vědět zpět do Konohy, ta provede patřičné kroky a pro uprchlíka pošle jeden ze svých týmů.
PS: Prosím, pokud se tam Naruto ukáže, pozdravujte ho od Saie. Četl jsem že pozdrav na dálku se mezi přáteli dělá.“ (By mě zajímalo, kde to zase vyčet Laughing out loud )
„Co to psalo za idiota?“ Podivil se Kankuro.
„Naruto…vrah….hokage? Ne…na to ho znám až moc dobře, tomu nevěřím.“ Zamyslel se Gaara nahlas.
„Má v sobě démona, stejně jako si měl ty. Znám ten stav od vidění moc dobře. Hlavně od tebe. Když tě to popadlo, zabil bys kohokoliv.“ Řekl Kankuro, nevědom si možných následků. Gaara ho za to probodnul vražedným pohledem, jako za dob, kdy měl ještě Shukaku! v sobě.
„Ne, Naruto to uměl ovládat. Pro svoje bližní by zabil, pro ně, ale ne je!“ Začal Gaara Naruta bránit seč mohl. Kankuro se s nim raději nechtěl přít. Pořád to byl Kazekage
„Takže co navrhuješ, pokud se tu objeví?“
------------
Yamato se na druhý den moc nevyspal. Celou noc přemýšlel nad tím co udělat. Vylezl z postele, byl odpočatý, sice nespal ale taky nic moc nedělal. (Pro něj nic, já přemejšlet celou noc tak nevim nevim Laughing out loud ) Oblékl si své potrhané věci, jenž leželi vedle postele na židli a pomalinku vykoukl ze dveří svého pokoje. Nikde nikdo, opatrně tedy vyšel ven a…
„Kam si myslíš že jdeš.“ Ozvalo se za ním. Yamato se otočil a spatřil Sakuřin výhružný obličej.
„D…domu.“ Vykoktal. „Můžu jí věřit?“ Pomyslel si. Vytáhnul kunai a vrazil si ho do nohy.
„Ááááááá.“ Zaúpěl bolestí a svalil se na zem. Vyděšená Sakura se k němu shýbla, vytrhla mu nůž z lýtka a začala s ošetřováním.
„Co blbneš?“ Vyjela na něho.
„Chtěl jsem zkusit…zda ti můžu věřit.“ Řekl s bolestivou grimasou v obličeji.
„Stačilo se snad zeptat ne?“ Řekla klidněji. Najedno se za nimi objevila žena v masce Anbu s baťohem na zádech.
„Co se tady stalo?“ Zeptala se.
„Ale, tady pan šikula si dal do kapsy kunai a ta mu vypadla…“ Řekla výmluvně Sakura.
„A co dělá na chodbě? Nemá být v posteli?“ Yamato se na Sakuru vyjeveně podíval. Ta se nejdřív vyděsila také, ale pak s klidem ve tváři řekla.
„Požádal o propuštění do domácí péče. Nemocnice svolila, ale s podmínkou že s ním bude někdo z mediků.“ Yamato se teď na Sakuru podíval ještě vyjeveněji. Ta mu to vrátila dalším výhružným pohledem.
„Jo….“ Vykoktal.
„Aha, půjdu s vámi.“ Řekla žena.
„Cože?“ Vykřikli udiveně oba.
„Kdyby se Uzumaki náhodou vrátil.“ Řekla.
„S tím snad nepočítáte ne? Znám ho moc dobře, je to sice baka, ale zas takovej ne.“ Postavila se Sakura na nohy a pomohla i Yamatovi.
„Už sem řekla! A žádné výmluvy.“ Nenechala se odbýt. A co jinému Yamatovi se Sakurou zbylo než jí uposlechnout.
------------
„Sakra, to se může stát jenom mně! Jít do pouště bez vody.“ Začal si Naruto v mysli stěžovat. Snažil se moc nemluvit a zachovat si tak poslední zbytky slin, které mu ještě chladili jazyk. Pomalu se ploužil, zpomaloval. Najednou se mu zamotali nohy, on zakop a spadl na zem. Nechtěl se ani zvedat. Zvednul hlavu a uviděl to, v dáli byla vidět písečná stěna, která ohrazovala písečnou. Už jen chvíli a bude tam. Bude u Gari. Ale počkat, co když ho Gaara nepřijme. Co když už ho Konoha informovala o tom, co se stalo?! Co když uvěřil jim a ne jemu?
Zhostil se ho nehorázný pocit nejistoty, ale nezpomaloval. Naopak, ještě zrychlil. Nic neví dokud to nezkusí.
Do plahočil se až k úzkému průstupu mezi písčitými skalami, kde ho zastavila skupinka shinobi z písečné.
„Uzumaki Naruto! Zastav se! Byli jsme informováni o tvém činu. Kazekage s tebou chce mluvit, dříve než podnikne patřičné kroky!“ Sdělil mu jonin v čele skupinky. 2 z přítomných ho chytili za ruce a donutili k pohybu kupředu.
„Tak už to asi vědí.“ Pomyslel si Naruto. Skupinka ho dovedla až do kanceláře kazekage. Tam ho pustili, dali se na ochod a zabouchli za sebou dveře. Naruto spatřil zamyšleného Gaaru ve svém křesle a když se otočil, uviděl u dveří Temari s Kankurem.
„Naruto…takže ty si zabil hokage? Zklamal jsi mě!“ Řekl Gaara až nadmíru temným hlasem.
„Já…já…já to nebyl!“
„Tvoje vesnice si myslí opak a chce tě eliminovat.“ Ušklíbla se za ním Temari. Naruto se na ní ustrašeně podíval. Doufal že tady najde pochopení.
„Nechápu to, jak by se to nemehlu jako ty, mohlo povést. Ale budiž. Máš přece Kyuubiho.“ Ozval se Kankuro.
„Naruto…velmi jsi mě zklamal.“ Narutovi začal téct pot proudem. Nejen že strávil několik hodin na poušti, ale ještě navíc nevěděl co s ním bude.
„Já sem to neudělal!“ Zaječel.
„A potom jsi ještě zabil 3 anbu. Máš v sobě víc než je na první pohled vidět.“ Zaskřehotal Kankuro.
„Je mi líto Naruto! Nemám na výběr!“ Podíval se na něho Gara zlověstně. Naruto zhluboka polknul. Gaara složil ruce v pečetě. „Pouštní Rakev!“ Zařval dosti zřetelně a Naruta pomalu začal obtékat písek až ho úplně pohltil.

Poznámky: 

Tak teď je to trochu delší než posledně Smiling Nevím jestli může Gaara používat tato jutsu i bez Shukaku ale myslím že jo. Písek ho jen ochraňoval. Tohle jsou jeho techniky. Tak a Naruto je v písku Laughing out loud a to doslova Sticking out tongue Tak snad se líbilo. A ne Sorafay, opět si nemyslim že je to divný Laughing out loud jestli to řekneš tak na tebe pošlu rozzuřený stádo berušek Laughing out loud z Skinovo sbírky masožravých potvůrek >_< .

4.97143
Průměr: 5 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 09:28 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: No, předpokládám, že závěrečná smrt Naruta zase není doopravdy, ale jen na oko... netuším, jak to sehráli, ale jistě se v Písečné nakonec domluví.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, So, 2008-11-15 09:15 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

on je v písku?? proč ne v rejži?

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Ne, 2009-03-29 09:47 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Asi preto, že ryža nebola poruke a piesok áno... Skvelá story, idem ďalej.

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 20:28 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Proč Gaaro, proč? Naruto is a good boy. Za 5 jako vždy.

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-08-21 20:02 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

tak to jeste bude napinave a snad to Gaara neudela kdyz je to jeho pritel a dobry dil

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-08-21 09:12 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Huáááá, Pary se nám vážně zbláznilXDDD!! Dvakrát po sobě nepřizná, že to bylo divný(nebylo, nebyloXDD), nevyměnili ste ho někdo??? No nic, tak já du na další no Laughing out loud Kakashi YES!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-08-11 21:43 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Gaara je podivný člověk/element/individuum/přišera xD vyber si xD...ách Pary...ty tvoje chyby...ty budeš má smrt. Zabít s tvrdým y...kdo to kdy viděl xD ale dějově je to super, zkus jen spolupracovat s pravopisem xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-12 08:40 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

eh...no...to blbý slovo sem hledal už od doby co na něj upozornil Travis, ale nemohl sem ho nikde nejít. Teď asi na potřetí sem ho konečně našel Laughing out loud Gaara je dobrej típek náhodou! xD
Já bych s pravopisem spolupracoval rád Smiling on ale nechce spolupracovat se mnou Sad

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-08-11 12:46 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak proto ty berušky... xD Laughing out loud
Hehe, super !xD *ale teď už to zpoždění zase tak velký není!*

Gaara se ukázal jako pěknej šmejd... zasypat do písku a nechat roztavit na sklo! A viděl by, písečňák jedna olinkovaná nedůvěřivá... Laughing out loud

Btw - jakej hyper? xD já nic! :D

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-11 12:52 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh Laughing out loud ale umřeli Sad *mlátí hlavou o stůl, že je blbec zavřel do skleničky a neudělal na víko díry * Gaara toho ještě ukáže Laughing out loud
hyper?? něco mi uniklo Puzzled no nic Laughing out loud ty určitě hyper nejsi Laughing out loud ale pořád si na tom asi líp jak Kakashi Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-08-11 12:55 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

U těch komentářů.. u Kaeri xD
Thovt99 z toho si nic nedělej netti je ...no hyper:D z toho kluka něco bude...

No, na Gaaru se těším... xD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-11 13:21 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo no tohle Laughing out loud dobře Laughing out loud tak hyper si Laughing out loud občas Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-11 12:42 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Aniqua njn chybičky Laughing out loud bez těch bych to ani nebyl já Laughing out loud
Michiko Lissa hele pozor Laughing out loud klávesnice nejsou levný xD a ty si jí koupíš, když jí napíšu ?? Laughing out loud
Alalinka To je nejlepší Laughing out loud takový zasekávání Sticking out tongue berušky pochcípali vedrem Sad v americe ?? Laughing out loud tam jdeš rovnou na křeslo Laughing out loud
Krian nova na mě nemá Laughing out loud
helgast to by se ti líbilo co Laughing out loud žádnej sen Sticking out tongue realita Smiling
San už sem to opravil Eye-wink nevim co z něj udělám Smiling a myslel sem že máš Kibu Puzzled
sorafay hmm nic nebude Laughing out loud pochcípali vedrem Sad začínám si myslet že sem moc čitelnej Puzzled to ještě neni všechno Laughing out loud co se v konoze stane Sticking out tongue
Travis projíždim to několikrát, ale nejsem dokonalej. a zabYl sem si nevšim Puzzled
jobek no nevim Smiling ještě uvidim Laughing out loud ale asi ne Laughing out loud
Kubby proč by si to měl rozmejšlet Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-08-11 09:31 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

čožéé...Gaara a zabit Naruta???to čo je???...mno dúfam že si to rozmyslí...úžasný diel Pary...Pary Go!!!!

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-08-11 06:43 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno máš pravdu je to o něco delší. díky Smiling a nebyl vůbec špatnej opravdu Eye-wink snad se z toho Naruto dostane

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Travis
Vložil Travis, Ne, 2008-08-10 20:30 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

nez to poslel tak si to nech projet necim na chyby ja na ne moc nekoukam ale chybnych jmen a treba zabyl je trochu moc... jinak skvela povidka nemuzu se dockat na dalsi ...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 20:27 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja chcem berušky, ja chcem berušky *poletuje po izbe a nadšene si pospevuje, že bude mať nové kamarátky* xDD
Jaaj Pary, ale keď mne sa to kĺže na jazyk, potom na prsty a už je to na klávesnici a... Em, je to divné xDDD
Som si to nemohla odpustiť, gomenasai Laughing out loud
Gaarinko je skvelý, jaaj tento dielik som si vychutnávala Smiling A mám také tušenie, že... No nič, nebudem vravieť, čo keby som sa náhodou trafila, že? Laughing out loud
No už aby bol nový dielik...
Inak Konoha pod vedením Danzoua je fakt drastická. Samý dohľad, ANBU, vraždy, no páči sa mi to viac a viac Laughing out loud
A kedy mám čakať tie lienky? Aby som im niečo nachytala na papanie xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-10 20:18 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak za 1) Gara se píše se dvěma "a"!!! Sticking out tongue A za 2) Neni to Sakaku ae Shukaku!!! Laughing out loud Tys z mýho Gaary udělal par... ehm... víš to?!!! xDDD Ae jo je to good!!! Eye-wink

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Ne, 2008-08-10 20:13 | Ninja už: 6346 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

„Je mi líto Naruto! Nemám na výběr!“ Podíval se na něho Gara zlověstně. Naruto zhluboka polknul. Gara složil ruce v pečetě. „Pouštní Rakev!“ Zařval dosti zřetelně a Naruta pomalu začal obtékat písek až ho úplně pohltil.v tom se naruto probral a rekl-byl to jenom sen.gaara by to nikdy neudelal vždyt to byl prece pritel...Laughing out loud:Laughing out loud

jinak vyborny dil jako vždy

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Ne, 2008-08-10 20:00 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

dalsi vinikajici dil... v tak napinavé chvíli to uloncit to je jak na nove reklamami uz se tesim na dalsi

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-08-10 18:55 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Skončit zrovna v téhle chvíli?! No, to snad..
Chudák Naruto, obhajoba žádná (to je jak v Americe..jasné, hotové, poprava). Na Gaaru s těma beruškama Sticking out tongue už se těším na další

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2008-08-10 18:31 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Ten krypl a já ho měla tak ráda! Gaara jeden blbej! *mlátí hlavou o klávesnici* Pary.. napiš tu knííížkuuu prosíííím *kawai kuk* pěkně prosíííím Sticking out tongue Laughing out loud Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2008-08-10 18:24 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super poviedka síce je tam pár gramatických chýb , ale aj tak super.
Už sa teším na další dielik.....
Laughing out loud