Nový sanin 8.díl
Všichni jeho přátelé, kteří stáli za Kagy si ho začali prohlížet. Když si ho kompletně prohlédli, tak došly k závěru, že to je opravdu on. I on se otočil a všimnul si nových tváří mezi svými přáteli. Nemohl uvěřit tomu, že se Sasuke vrátil. Chvilku ještě na sebe mlčky hleděli, když v tom je někdo vyrušil.
„Naruto, ty pako. Jak si můžeš myslet, že je sám porazíš?“ zařvala Sakura a běžela k němu s napřaženou rukou. Chtěla mu dát pěstí, jak to vždycky dělala, aby ho usadila. Ale stalo se něco, co nikdo neočekával. Sakuřina pěst proletěla skrz Naruta.
„Sakura-chan, tohle na mě, už neplatí. Nemohu se tebou nechat pořád mlátit. Už nejsem malé dítě, abych ti to toleroval, i když jsi dívka,“ řekl napadený, čímž ji úplně usadil.
„Tak tohle je ten Kyuubi jinjouriki? Je lepší, než jsem čekal,“ chtěl se ujistit Juugo.
„Už to tak bude. Tak moc chakry u jedné osoby jsem ještě nikdy neviděla,“ odpověděla mu Karin.
„Naruto, co je to za techniku? Už jsem něco podobného viděl u Madari,“ zeptal se ho jeho sensei.
„Kakashi-sensei, nemám čas vám ujasňovat, co je to za techniku. Prostě si dívejte, jak je účinná v boji,“ odpověděl mu jeho žák s mírným úsměvem na tváři.
„Naruto, jsi si jistý, že je dokážeš porazit?“ zeptal se hlavní taktik vesnice, který se namáhal s promýšlením celé obrany.
„Bábi Tsunade, Gaaro vydej prosím rozkaz všem, ať se mi nepletou do boje. Kdybych potřeboval pomoct, tak řeknu určitým lidem. Souhlasíš?“ zeptal se Naruto vůdců dvou skrytých vesnic a také tím částečně odpověděl na Shikamarovu otázku.
„Mě osobně to nevadí. Aspoň nezemře zbytečně moc mích lidí,“ odpověděl mu s lehkým úsměvem Gaara. On tušil, jak se musí Naruto cítit a tak mu chtěl pomoci, aspoň takhle. Naruto přikývl a oba dva se podívali na Tsunade, jak se rozhodla ona.
„Tsunade-sama, nesmíte to dovolit, vždyť je to sebevražda,“ snažila se ji přimět k tomu, aby to Narutovi zamítla Sakura. Ostatní jeho přátelé pokývali souhlasně hlavou.
„Ne! Naruto vím co se ti honí hlavou. Už jednou jsem ti řekla, ať mu dáš co porot i za mě. Tak se předveď,“ řekla mu Tsunade čímž mu to povolila.
„Děkuju ti, bábi Tsunade. Ukážu ti, jak vypadá pomsta podle mě,“ radostně přitakal Naruto a otočil se na své nepřátelé.
„Tak ses, už vykecal?“ zeptal se ho posměšně Madara.
„Jasně a moc se nesměj. Ty tu dneska skončíš,“ odvětil mu Naruto.
„Jiwoo, vezmi si naši armádu a zaútočte na něho,“ rozkázal mu Pein.
„Cože? Mi všichni proti jednomu? Není to nějaká blbost?“ zeptal se posměšně Jawoo, jako by se ptal nějakého blbce, ale když uviděl jeho vražedný výraz, tak radši rozkázal armádě a šel sní proti Narutovi.
„Tak to bylo rychlé. Beztak, že si už zavolá o pomoc. Přece se nemůže postavit sám proti té armádě,“ ozvalo se posměšně z armády ninjů. Všichni s tím souhlasili, i Tsunade. Není možné, aby je porazil sám.
„Tak pojďte jestli si troufáte,“ zavolal Naruto směrem k nepřátelské armádě. Členové armády se naštvali a běželi na něho. Naruto se opět usmál a vytáhl nějaký svitek.
Po dokončení Narutova tréninku na hoře Myouboku:
Naruto se právě dozvěděl o tom, že brzy mají zaútočit Akatsuki na Listovou. A tak protože už dokončil svůj trénink tak chtěl jít.
„Naruto, něco pro tebe mám,“ řekl mu Fukusaku a vytáhl z neznáma nějaký svitek. A pokračoval ve své řeči:
„Vím, že jsi se zde toho mnoho naučil a dozvěděl se mnoho zásadních informací. A tak pro tebe mám dárek. Abys dokázal porazil početné nepřátelské vojsko, tak použij tento svitek. Je to přivolávající technika. Když ten svitek použiješ, tak se u tebe objeví dvě stě nejlépe vycvičených žabích ninjů. Doufám, že ti budou v nadcházejícím boji užiteční!“
Bojiště, současnost:
Naruto přestal vzpomínat a rozbalil svítek. Kousnul se do prstu a přejel jím po svítku a zvolal název techniky: „Kuchiyose no Jutsu.“ Objevil se všude okolo něho kouř. Když se rozptýlil, tak okolo Naruta stála jeho vlastní armáda žabích ninjů. Nejbližší žabák přišel k němu a zeptal se ho:
„Co si přete Naruto-sama?“
„Postarejte se prosím o tu nepřátelskou armádu, ale těch pět nechtě mě,“ poprosil Naruto a ukázal na Akatsuki, aby to bylo žabákovi jasné.
„Jak si přejete,“ odvětil mu žabák a vydal příslušné rozkazy.
„Chápu. Takže on má svojí vlastní armádu. Tak proto nepotřeboval naší pomoc,“ ulevil si od údivu Sasuke a dál pozoroval, jak se bude boj vyvíjet. Žabáci se zrovna rozeběhli proti již rozeběhnutému vojsku Akatsuki. Ani nemuseli moc běžet, protože jejich nepřítel byl již u nich. Ozval se zvuk narážejících zbraní, ale žabáci měli jasně na vrch. A tak začali nepřítele odtlačovat bokem, aby měl Naruto místo k boji.
„Takže kdo z vás chce jít jako první? Nebo zaútočíte všichni?“ zeptal se provokativně Naruto celého zbytku Akatsuki. Ti se jen naštvali a běželi všichni proti němu.
„Takže všichni,“ usmál se Naruto a použil svoje Tajuu Kage Bunshin no Jutsu. Obklopila ho bezmála tisícovka klonů a všichni se rozeběhli proti Akatsuki. Pravý Naruto se přemístil za Akatsuki a zůstal stát na místě. Soustředil se na přírodní chakru. Ihned se změnil do sage modu. Místo bělma v očích, tam měl žlutou barvu. A zorničky se mu na délku protáhly. Okolo očí se mu objevili červené kruhy.
„Konečně je všechno připraveno,“ usmál se Naruto a vytvořil u sebe ještě další dva klony.
„Co chce dělat? A co se to sním stalo?“ ptal se udiveně Chouji.
„To není možné. To uměl jen Jiraiya. Je to přeměna do sage modu, ale tahle je dokonalejší než Jiraiyova. Díky tomuhle jsi schopen cítit tak zvanou přírodní chakru a také to vylepší tvé tělo,“ informovala je s úžasem Tsunade.
Klony, které byli prozatím nasazeny ve předu proti Akatsuki je solidně zaměstnávali. Když si všimli, že praví Naruto je již v sage modě, tak se rozeběhli proti akatsuki kromě jednoho, který zůstal v zadu a chystal se použít nějakou techniku. Zrovna tomu klonu přišla zpráva že Naruto je již připraven a tak použil techniku : „Fuuton: Renkuudan!“ Tato obrovská vzdušná vlna letěla proti Akatsuki. Všechno před sebou ničila. Všechny klony co zaměstnávali Akatsuki se rozplynuli. Pein a ostatní byli moc zaměstnaní touto technikou, než aby se rozhlédli. Pravý Naruto stál za nimi s nachystaným rasenshurikenem a běžel na ně ze zadu. Zrovna, když se první technika dostala k Akatsuki, tak i Naruto použil rasenshuriken. Obje techniky se střetli přímo u zločinecké organizace a jejich síly se několika násobně znásobili. Vzniklá tlaková vlna všechny odhodila i ninji ze spojenecké armády. Stoupla i vlna prachu a ta nic nebylo vidět.
„Co-Co to bylo za tu druhou techniku?“ zeptal se udiveně Sasuke.
„To byla jeho ultimátní zbraň proti tobě,“ odpověděl mu Kakashi, který byl také šokovaný sílou těch dvou technik.
„Tak za ten Fuuton: Renkuudan by se nemusel stydět ani Shukaku,“ konstatoval Gaara, když si vybavil svůj boj proti Narutovi.
„Ale jak může používat rasenshuriken? Vždyť jste mu to přece zakázala, Tsunade-sama?“ vypískla udiveně Sakura.
„Víš teď, už to neplatí. Když je v sage modu tak mu neublíží ani ten rasenshuriken,“ odpověděla jí její učitelka.
omlouvám se, že je to tak krátké a ještě jedna informace...příštím dílem to možná zakončím a vrátím se psaní Naruto a Bůh Smrti
prostě bomba co víc dodat
Opravdu ale opravsu nemá chybu (nepočítam ty v textu .. jestli tam sou XD)
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
super
až sa môžem opýtať kedy plánuješ napísať pokračko
mno co nejdřív
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
Ne vubec ne
Brutální povídka četl sem aji tvoji 1. mas to nejvic good ale pointou sou si hodně podobný
a to vadí?
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
mě teda vůbec máš to úžasný
Feed Me!
Feed Me!
uz sa tesim na dalsi diel a na pokracko Naruto a boha smrti
Mno celkem povedený! ale pokud se hodláš vrátit k bohu smrti tak!!!! KUA!!! já sem natěšenšj jako malej!!! mAKEJ MAKEJ MAKEJ a Dík
díky žes e vrátíš ke své předešlé sérii tahle nebyla nic moc ale příběh je skvělej
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
díky žes e vrátíš ke své předešlé sérii tahle nebyla nic moc ale příběh je skvělej
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Tvoje diela sú famózne nič iné ma nenapadá . Páči sa mi tvoj štýl tvorby . A veľmi sa mi páči keď robíš z naruta takého machra a robíš z neho najlepšieho shinobi . Len tak ďalej a pokračuj v tvojom štýle písania.
dobře budu děkuju za chválu
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
pekny dil jobku z naruta se stal machr.. jen tak dal..
Už aby to pokráčko bylo. Fakt skvělej další díl
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Možná kratší ale stále nádherné
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
no dobre, nech tu je ale rýchlo
FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať
Famózne nekonči týmto je to super len tak ďalej.
ještě tak dva díli a bude konec téhle serie...nějak mě už nic nenapadá tak se vrátím ke své předešlé serii (tam mám skvělej námět )
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan