manga_preview
Boruto TBV 15

Nový sanin 9.díl

Prach se začal usazovat a odhalovat děsivé bojiště. Před spojeneckou armádou začínal kráter. Přímo dole v kráteru se zvedali Akatsuki.
„Jste všichni v pořádku?“ zeptal se Madara. Všimnul si jak se předním zvedá nějaký kopec. Když přišel blíž, tak si uviděl, že to je Kisame, který se zvedá i s obrovskou kopou hlíny na sobě. Byl trošku pochroumaný, ale nic moc vážného mu nebylo. Mohl dále bojovat.
„Néé,“ tento výkřik ho vyrušil a šel se podívat k centru toho zvuku. Když přešel o kousek dál, tak uviděl sklánějící se Peinovo tělo nad umírající Konan. Snažila se ho ochránit a tak si stoupla před něho. Schytala plnou dávku obou spojených technik.
„Neumírej, Konan! Nesmíš mě opustit,“ prosil zoufale její celoživotní kamarád.
„M-Mě už nic nezachrání…Ž-Žij aspoň ty má lásko…“ řekla z posledních sil Konan a naposledy vydechla.
„Konan-Konan-Konan!!!!!!!“ zařval bolestně Pein. Ještě chvíli tam nad ní stál a pak se otočil po svých společnících. Všimnul si Madari, jak tam jen tak nečině stojí.
„Na co vejráš? A jak jsou na tom ostatní?“ vyjel na něho naštvaně Pein.
„Madaro, Peine pojďte sem,“ vyrušil je jejich další žijící společník. Oba se za ním rozeběhli, ale když uviděli proč je zavolal, tak se zaraženě zastavili. A začal v nich pěnit vztek. Ve stěně kráteru byl vidět Zetsu, ale byla tam jenom jeho jedna polovina. Zbytek jeho těla byl rozprsknut všude po okolí.
„Za to nám zaplatíš Uzumaki Naruto,“ zvolal Pein a společně se svými dvěmi posledními druhy začal vylézat z kráteru.

Nad kráterem u spojeneckého vojska:
Všichni byli ještě v šoku z toho co se stalo.
„To nemohl nikdo přežít,“ zvolal radostně kdo si z ninjů.
„Musíme se modlit, aby nepřežil. Mohl by to být celkem problém, kdyby byli ještě na živu,“ řekla Tusnade. Všichni si mysleli to samé. Nikdo by nebyl schopný bojovat na takovéto úrovni.
„Hele tam se něco hýbe,“ vykřikla šokovaná Shizune a ukázala na jedno místo v kráteru. A opravdu před nimi se objevili poslední tři přeživší členové Akatsuki. Na všech třech bylo znát jejich rozhořčení.
„Kde je ten žlotovlasej skřet?“ sykl naštvaně po ninjích Kisame. až teď si ostatní všimli, že vlastně někdo chybí. Ještě od střetu těch technik neviděli Naruta.
„Doufám, že je v pořádku,“ zamyslela se smutně Hinata.
„To myslíte mě?“ ozvalo se z druhé strany než byli ninjové. Naruto tam stál živý a zdravý bez jediného škrábnutí.
„Na něj,“ rozkázal Madara a také se rozeběhl proti němu.
„Naruto, to vypadá špatně, máš nějaký plán?“ ozvala se mu v hlavě liška.
„Jasně že mám. Musíš se semnou spojit, teď když jsem v sage módě. Naše síly se několikrát znásobí a snad když použiji i ty techniky co jsem se naučil, tak je porazíme,“ podal jí svůj plán Naruto. Liška o tom chvíli uvažovala, ale když zjistila, že to je asi jediná možnost, tak se začala sním spojovat. Narutovi do jeho sage formy přibylo všech devět ocasů a obalil ho červený chakrový plášť.
„Dobře, tak teď jim to ukážeme,“ usmál se Naruto a cítil jak sním liška souhlasí. Akatsuki se na moment zastavili.
„Co to jako má být?“ divil se Kisame.
„Nevím, ale je mi to jedno. Zaplatí za to co udělal Konan,“ rozkřikl se Pein a přivolal všechny svoje těla.

Tsunade a spol.:
„Co se to sním děje? Má už devět ocasů. Tak to jsme v háji. Už ho nikdo nezastaví,“ zvolal udiveně Kiba.
„Ne podívejte se pořádně. On se plně ovládá. To je úžasné. Mohl by i vyhrát,“ opravil ho Gaara.
„Máš pravdu. On se opravdu ovládá. Ještě nikdy jsem neviděla, tak monstrózní sílu,“ přitakala Karin.
„To chci vidět jak bude bojovat,“ usmál se Sasuke.

Opět u Naruta:
„Tak čím bych mohl začít?“ rozmýšlel se Naruto. Usmál se a použil svůj Kage bushin no jutsu. Okolo něho se objevilo obrovské množství jeho klonů. Ani jednoho z jeho protivníků to nijak nevyvedlo z míry. Věděli, že klony používá docela často. Kisame a Pein se svými dalšími pěti těly vběhli do davu klonů a začali s nimi bojovat. Madara šel přímo k Narutovi.
„Tady jsi skončil,“ oznámil posměšně Madara.
„Hele tohle jsem chtěl říct teď já,“ opáčil mu s úsměvem Naruto. Tímhle ho naštval a tak Madara zapnul svůj sharingan. Naruto věděl, že je těžké bojovat proti sharinganu, protože ten umožní svému vlastníkovy mnoho nebezpečných věcí. A tak raději začal s útokem než se jeho protivník připraví. Nadechl se a zvolal: „Fuuton: Renkuudan!“ Technika o stejné síle, jako ta předešlá mířila přímo na Madaru. Ten se jen usmál a použil ohnivou techniku: Katon: Goukakyuu no Jutsu. Obrovská ohnivá koule letěla proti Narutově technice. Když se techniky střetli, tak se objevil jakýsi záblesk a ohnivá technika posílená a o sílu větrné letěla na Naruta. Ten z toho byl všoku. Dokud si nevybavil, jak mu kdysi Kakashi říkal s Yamatem cosi o vztazích mezi elementy. Že některé ruší ty druhé a také že některé je ještě posilují. To byl právě tento případ.
„A do háje,“ probral se Naruto a snažil se přemístit. Nestihnul to dost daleko a tak se obalil všemi ocasy a připravoval se na náraz. Síla té techniky ho odhodila dobrých padesát metrů.
„Ten se už nezvedne,“ usmál se Madara a podíval se po svých společních. Okolo nich začali pomalu mizet Narutovi klony. Kisame společně se všemi Peinovými těly, tedy kromě pravého, přestali dávat pozor, a tak toho klony využili a zbavili se jich Oodama Rasenganem. A všechny klony nadobro zmizeli.
„Překvapení,“ zvolal praví Naruto, který se objevil před posledními dvěmi členy Akatsuki.
„Ty spratku jeden, počkej teď tu skončíš,“ vyjel opět naštvaně Madara a Pein přikývl. Začal boj mezi nimi pomocí taijutsu. Naruto v sage módu s devíti ocasy lišky používal katanu po otci, a jeho protivníci používali též katanu, kterou odněkud vytáhli.
„Vidíte to? Takový vyrovnaný boj! To bych do Naruta nikdy neřekl,“ užasl Sai.
„Nikdo by nemohl takhle bojovat, takovouto sílu nikdo z nás nemá,“ přidala se Ino.
„Jestli Naruto prohraje, tak nevím co budeme dělat,“ souhlasila s nimi TenTen.
Naruto se musel v souboji hodně soustředit. Používal dokonalou obranu. Když se některý z jeho protivníků měl šanci a sekl ho po nějaké části jeho těla, tak jednoduše tu část nechal na chvíli zmizel a protivníkův meč jen proletěl vzduchem. Madara používal to samé a tak Naruto vyčkával, až Pein udělá nějakou chybu a odkryje se tak aby ho mohl zranit a třeba při troše štěstí i zabít. Boj pokračoval stále několik minut bez nějaké zjevné změny, až konečně přišla Narutova chvíle. Všimnul si, že kdyby teď sekl po Madarovi, tak by meč prolétnul přímo na Peina a ten by to nečekal a dostal by přímý zásah. A tak se rozhodl to udělat. Tak jak ho to napadlo, tak se to i stalo. Jeho meč proletěl Madarou s zabodl se Peinovy přímo do pravého boku do srdce. Ten se jen v šoku podíval na vlastníka toho meče a sesunul se na zem.
„Ty jsi ho zabil?“ divil se Madara.
„Jasně a ty jsi za chvíli neřadě,“ odpověděl mu Naruto.
„Tak to ani náhodou! Nehodlám tady zemřít,“ odvětil mu Madara a v jeho očích se objevil Mangekyou Sharingan. Usmál se na Naruta a vyslal na něho Amaterasu. Černý oheň Naruta začal obstupovat a neměl vůbec žádné místo k úniku. Nakonec ho černý oheň plně pohltil.

Poznámky: 

mno tenhle dílek se mi moc nelíbý...tak třeba se bude líby taspoň vám

4.91111
Průměr: 4.9 (90 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-24 21:29 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ale bude v tom háček že ? a ještě by se to mohla zase na chvíli vratit k "zabi bitvě"

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-05-05 19:47 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Já se utoho klepal nevim čimesi strachem vzrušenim no čim XD


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-02-01 23:40 | Ninja už: 6387 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dost napinavý musím rychle na další

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, So, 2008-11-29 19:33 | Ninja už: 6355 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

jobku prosim udelej si čas.. a napis posledni dil.

Obrázek uživatele marek5791
Vložil marek5791, Čt, 2008-11-27 19:05 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

uz 25 dni:)

Obrázek uživatele Sakumo
Vložil Sakumo, Út, 2008-11-25 19:04 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

už 23 dní a furt nic....no prostě konec

Obrázek uživatele Crazy King
Vložil Crazy King, So, 2008-11-22 14:52 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další díl???

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Po, 2008-11-17 20:31 | Ninja už: 6355 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

2 tydny stary dil a porad neni novy:( to čekani me zabiji

Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, Út, 2008-11-18 12:59 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

mno zabíjet zabíji to i mne Laughing out loud ale když není inspiration tak není funny xD mno v tom je ten největší problém Smiling už se těším až Lord z Jobkova udělá napíše až bude pokračovat ve své původní tvorbě "Naruto a Bůh Smrti" Smiling sem f(u)ck zvědavej Laughing out loud

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Út, 2008-11-18 06:21 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

jo chteloby to dalsí ale nechapu co jim tak dlho trva?????

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Út, 2008-11-18 06:21 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

jo chteloby to dalsí ale nechapu co jim tak dlho trva?????

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Po, 2008-11-17 09:11 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

a kdy bude dalsí dil?????????????????????????????????

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, Ne, 2008-11-16 17:46 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

jj je to good

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, So, 2008-11-08 17:55 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

je to šupa, už aby bol další diel

_____________________________________

Obrázek uživatele ArtemisFowlStar
Vložil ArtemisFowlStar, Pá, 2008-11-07 19:34 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

jupí BŮH SMrtin je nej nej ff

[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2008-11-05 16:13 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasný. Už se nemůžu dočkat jak to dopadne.

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Út, 2008-11-04 14:56 | Ninja už: 6355 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

diky za dil.. pekny a z naruta se stal zabijak:D

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2008-11-04 06:29 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

děkuju všem za komenty Smiling příštím dílem to skončím a vrátím se k Narutovy a buhu smtri Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Po, 2008-11-03 19:25 | Ninja už: 6165 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

je mi jedno či sa i páči alebo nie, dôležité je, že sa páči nám
a rýchlo ďalší diel inak skapem

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Ne, 2008-11-02 22:49 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Nářez nářez nářez!!!!

Obrázek uživatele Crazy King
Vložil Crazy King, Ne, 2008-11-02 21:42 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

a kdy bude další díl?
jinak supr Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-11-02 21:14 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

A zrovna v tom napínavým, ale to byl mazec opět si se překonal a jen tak dál
Tato FF je prostě napínavá a nervydrasájící

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Ne, 2008-11-02 21:05 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Je to výborné dnes si ma potešil dlho som čakal na pokráčko dúfam, že ďalšie bude rýchlejšie. Si jednička Laughing out loud

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Ne, 2008-11-02 19:52 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

skvělý, vůbec nevím proč se ti nelíbí xD