Pod maskou...6.část
„Náš cíl se jmenuje… Kabuto Yakushi!“
Sasuke mírně polkl. Poprvé za dobu pobytu v anbu byl rád že má masku a Akane mu nevidí do obličeje.
„A…aha…“ řekl po chvilce netrpělivého ticha. Akane ještě chvilku těkala očima po jeho masce pak se ale otočila a vzala do ruky batoh. Z něj vyndala ručník, mýdlo a ještě hřeben a obrátila se na Sasukeho.
„Jdu se vykoupat….. nesnáším věci jako že se na mě budeš tajně dívat nebo mi sebereš oblečení… jestli to uděláš garantuju ti že to bude bolet!!“ řekla chladně a otočila se. Nežli Sasuke stačil zaprotestovat že je to pod jeho úroveň zmizela za těžkými dveřmi koupelny. Na chvilku ho sice přepadla touha se mrknout…. čistě z provokace ale pak se rozhodl že nebude riskovat. Přece jen… Akanin hlas zněl velmi vážně a on měl nutkání myslet si že to taky vážně myslela. Rozhodl se tedy věnovat volný čas odpočinku a relaxaci.
***
Akane si rozpustila dlouhé, hnědé vlasy z culíku a nechala si je volně spadnout přes hubená, nahá ramena. Pak jemně zatáhla za červenou šňůrku a odložila si masku na okraj umyvadla. Otevřela bledá víčka a pohlédla do zrcadla. Odraz hubené, přesto krásné dívky s brčálově zelenýma očima a obličej jemných, plynulých rysů ji nijak nenadchl. Znovu na sebe pohlédla. Nejdříve si přejela prsty po rtech a pak jimi sjela na klíční kost. Znovu se prohlédla. Nutkání vyjít bez masky bylo tak silné… chtěla někomu ukázat kdo vlastně je… už.. už sahala po klice.
„Nech toho Akane!“ okřikla se a opět ruku svěsila. Rychle se oblékla a úhledně si zavázala masku. Pomalu vyšla ven ze dveří a zamířila ke svému batohu.
„Jdu se koupat!“ ozval se Sasuke a vlezl dovnitř. Akane na nic nečekala a přehodila si přes ramena dlouhý temně černý plášť. Kolem pasu si zapla pouzdro s katanou a neslyšně vyskočila z okna ven. Sasuke byl ještě dlouho v koupelně // zkoušel sexi-cool pohledy!! xD// až nakonec vyšel ven. Jeho pohled padl na místnost zející prázdnotou. Naštvaně se zamračil a prohlédl celí pokoj. Akane nikde.
Když se oblékl rozhodl se že jí půjde hledat. Otevřel dveře. To co viděl mu vyrazilo dech a div mu nevypadli oči.
Postava v dlouhém plášti přidržovala u zdi jakéhosi muže. Byla o dost menší přesto vypadala že má vše pod kontrolou. Cosi mu tichým, klidným hlasem řekla. Muž zavrtěl hlavou. Postava se napřáhla a ladným pohybem přejela stříbrolesklou katanou po mužově hrdle. Krev se rozstříkala po zdi a několik cákanců se začalo vsakovat do pláště. Muž nestihl ani vykřiknout a skácel se k zemi. Postava se ani neobtěžovala něco říct či udělat a tiše se otočila. Sasuke stál tváří v tvář anbu masce rámované hedvábnými, tmavými vlasy.
„A…Akane??“ pípl až neobvykle poděšeně Sasuke. Akane nic neřekla a jen prošla kolem něj do pokoje. Stáhla si plášť a hodila ho na postel.
„Co to bylo??“ ozval se Sasuke a netrpělivě na ní zíral. Akane se otočila a odhalila tak hrudník posetý rudými kapičkami.
„Hledala jsem informace!“ odpověděla chladně a cípem pláště setřela krev z katany.
„A nechtěla bys mi třeba příště říct až půjdeš dělat něco takovýho??“ vybuchl Sasuke a divoce gestikuloval rukama.
„Proto chci dělat sama… nikomu se nemusim zpovídat jak malá holka co dělám!“ odpověděla Akane klidně. Sasuke začínal šílet. Nesnášel když ho někdo takhle ignoroval.
„Máš pravdu… dělat s někým jako ty byla chyba.. hodně velká chyba!!“ zařval a vyskočil z okna.
„Nori počkej!“ řekla za ním přesto že moc dobře věděla že už jí neslyší. Dál se tím ale nezabývala. Věděla že příjde zpět. A opravdu… za necelou půl hodinku se ozval tichým pokojem jeden… pak druhý krok… zaskřípání dvířek a zařinčení tabulek skla.
„Tak už jsi zpět??“ poznamenala Akane rozvalená na posteli.
„Jo… dobře uznávám.. trochu mi to ulítlo ale…. Ty mě hrozně vytáčíš!!“ vysypal ze sebe proslov který vymýšlel celou cestu zpět.
„Hm…“ celá odpověď.
„Už zase mě…“ začal zase vyšilovat Sasuke ale Akane vyskočila a položila mu prst na masku.
„Tiše!!“ šeptla a popošla ke dveřím.
„Někdo tam je!“ dodala a přiložila ucho ke dveřím. Sasuke na ní jen tiše zíral. Akane si vytáhla katanu stejně jako Sasuke a rychlím pohybem otevřela dveře. Akane ani Sasuke nevěděli co se stalo ale najednou byli oba v bezvědomí.
***
„Stávej maličká!!“ Akane pootevřela oči. Malátně chtěla zvednout ruku ale její ruka se o cosi zarazila. Hned byla dokonale probuzená.
„Tak co?? Jak ti je??“ Na její masku koukal nějaký kluk a celkem mile se usmíval.
„Bolí mě hlava!!... Co jste zač a co po mě chcete?“ vyhrkla.
„Prej nám to neřeknou!!“ ozval se Sasuke. Akane sebou zavrtěla ale nemohla nic dělat.
„Neskoušej to!! Jste svázaný!!!“ usmál se onen kluk.
„Tak sakra co???“ zařval Sasuke.
„Za chvilku se to dozvíte!!“ odpověděl kluk.
„Stejně nás najdou anbu..“ prohodil ještě Sasuke. Akane zavrtěla hlavou.
„Tak to těžko… tys nečet ty pravidla… první a nejdůležitější pravidlo je… že když tě někdo napadne.. jsi v tom sám!!“
Hm.. tak jo.. postupujem dál xD
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L3: No to se podívejme, jak se nám ti dva dostali do maléru, i když se to možná dalo čekat. Stejně je to zabávný jak o ni dva spolu nevychází, i když by měli. Kdyby jen věděli, koho to zajali, možná by si to rozmysleli. Naštvanej Uchiha rovná se nebezpečnej Uchiha.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Kde je tu poézia? To ako iba tak bezhlavo nahadzuješ kategórie?
červenec 2017// Opraveno Zbytečně zdvojené zařazení. Aku
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Mise V: Teda změnit pohled osoby jen proto aby se mohla obdivovat před zrcadlem. Nic moc. Celkově to bylo zmatené, chtělo by to lepší popisy.
Navíc ta hádka, no děti na pískovišty a ne dva dospělý, zkušení válečníci. Celkově tam prostě probíhají spíše pubertální reakce.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
hustý, jsem strašně moc napjatá
super diel, len neviem, kedy si ho sem dala
FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať
Pilíííí!!! ^_^ dokonalý! Ale stejnak mám rači Generaci xD Ale tohle se mi hodně líbí... A Akane je krutá, líbí se mi její osobnost n_n
skvelé, všetých 6 dielov som dala za polhodinu xP ako to pravidlo... fakt fér xD teším sa na ďlalší, píšeš krásne
no vyvíja sa to super, som zvedavý kot ich zajal, kabuto to asi byť nemohol kedže Sasuke by ho spoznal....hm, musíme počkať
*Peace*
Kdo jak kdo, spíš jak?
Ale díl úžasně napsaný
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
dobrej díl....zajímalo by mě, kdo je zajal
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”