manga_preview
Boruto TBV 15

Nový cíl - Hinata 003

Neskrývat city!

Naruto neustále přemýšlel, jak se Hinatě přiznat ke svým citům. Stále si představoval různé varianty dialogů, ale žádný se mu nelíbil tak, aby ho použil. Celé noci strávil běháním po střechách, hleděním na měsíc a přemýšlením. Jednou odpoledne uviděl Hinatu, jak trhá na louce květiny. Přiběhl za Hinatou a nasadil výraz nejlepšího z nejlepších.
„Ahoj Hinato, tak…jak se máš?“
„Na-Naruto-kun. Já… trhám květiny a…“ Hinata už větu nedopověděla.
Naruto pomohl Hinatě poskládat Ikebanu a pak jí doprovodil domů.
Naruto šel s rukama v kapsách a Hinata s hlavou sklopenou dolů.
Ve chvíli, kdy zahýbali do jedné z menších uliček, uslyšela Hinata brekot. Oba se rozběhli k místu, odkud se ozýval brek. Když doběhli do parčíku, uviděli malého chlapečka, jak leží na zemi a snaží se zvednout.
„Co se ti stalo?“ zeptal se Naruto zvedajíce chlapečka ze země.
„N-nic jen sem zakopl.“ Řekl kluk, ale z jeho hlasu bylo poznat, že lhal. Ale než se ho Naruto stačil znovu zeptat, tak chlapec utíkal pryč.
Naruto si sedl na lavičku a přemýšlel, co se mu asi stalo. Hinata si sedla vedle něj a také dumala nad tou záhadou. Naruto ucítil svou příležitost a dal se do řeči: „Hinato, musím ti něco říct. Já-já-tě mi-miluji.“ Hinata zírala chvíli na Naruta pak do země a později do nebe.
Naruto vyskočil z lavičky a klekl si vedle Hinaty. Hinata se probrala Narutovi v náručích. Klečel u ní a levou rukou jí přidržoval záda. Chvíli si hleděli do očí. Bylo na nich poznat, jak mezi jejich očima proudí myšlenky: „Udělej to, jsem připravená. Nebo to udělám já? Dobře tak oba. Pak už oči nevysílaly nic, byly zavřené. Naruto prvně myslel na obyčejnou pusu, naklonil se k Hinatě ale když byl těsně u ní, tak si to rozmyslel a přiklonil se k pravému polibku. Oba byli šťastní. Naruto konečně našel holku, která by ho milovala a Hinatě se konečně splnil sen. Když polibek skončil, Naruto si lehl vedle Hinaty a vzal ji za ruku.
Celé odpoledne tam leželi a koukali na mraky.
„No to je zvláštní že se tady válíš s holkou…chudák Sasuke, asi si mu zlomil srdce.“
Naruto se probral ze svého snu a kouká, kdo ho v tuto chvíli ruší a provokuje. Nad ležícími hrdličkami se teď sklání Sai. Naruto okamžitě zapomněl na Hinatu a pustil se do Saie: „Ty debile, co si vůbec myslíš, že seš?!“ Sai se jen falešně usmál a pokračoval ve své cestě. Naruto stál na místě rudý zlostí a jen pozoroval, jak Sai odchází. Hinata také vstala a šla k Narutovi: „Naruto, nevšímej si ho, neví, jaké to pro tebe je. Já vlastně také nevím jaké to je, ztratit přítele.“ Naruta dost překvapilo, že kromě Sakury a Kakashiho mu rozumí i někdo jiný. Ačkoli Hinata řekla, že mu rozumět nemůže, z jejího hlasu a výrazu bylo poznat, že Hinata mu rozumí.
Naruto vzal Hinatu za ruku a vedl ji domů.
Pomalu už se stmívalo a líné měsíční oko se začalo kutálet na oblohu. Narutovi ovšem přišlo zvláštní ukončit to tak rychle, když je zrovna úplněk a obloha posetá hvězdami.
„Hin, co takhle ještě jeden ramen.“ Zeptal se Naruto stále trochu nesměle. Hinata se malinko začervenala ale přesto přikývla na znamení souhlasu. Jakmile pomyslel Naruto na ramen, chtěl se rozběhnout k Ichiraku, ale v čas si uvědomil, že je stéle s Hinatou. Šli pomalu a stále si davali očima a rukama signály, jak jsou šťastní, že jsou s polu. Cestou Narutovi přišlo, že je Hinata čím dál unavenější a tak se vykašlal na ramen a skočil i s Hinatou na jednu z okolních střech. Tam si s Hinatou sedli vedle sebe a koukali na hvězdy. Po chvilce se Hinatě začaly zavírat oči a padat hlava. Naruto si toho všiml, až když mu Hinatina hlava padla na rameno. Naruto vzal Hinatu do náručí a uháněl s ní k jejímu domu…

4.9
Průměr: 4.9 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Urahara-san
Vložil Urahara-san, Čt, 2009-08-20 10:23 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

dobry dil a jeste lepsi serie

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-10-28 15:09 | Ninja už: 6138 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Uža! Moc se těším na další díl!

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2008-10-28 01:08 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super díl Smiling už se těším na další Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!