Chlapec z jiného světa: Druhý den 002
Jak si Hiashi a Naruto slíbili, tak se sešli na domluveném místě.
„Dobré ráno,“ pozdravil Naruto.
„Dobré.“ Oplatil pozdrav Hiashi.
„Tak co chceš cvičit?“ navrhl Naruto.
„No víš... Já nikdy mě nic pořádně nešlo.“ Vymáčkl z sebe Hiashi.
„To kecáš a jak bys potom získal čelenku?“ divil se Naruto.
„Tak co kdybychom trénovali elementy?“ odvedl pozornost jinam Hiashi.
„Jdem na to a který element máš?“ zeptal se Naruto.
„Mám větrnou podstatu a ty také, že?“ řekl Hiashi.
„Jak to víš? A to znamená, že můžeme trénovat stejně.“ Řekl Naruto.
„No vím a řekni, až budeš připraven.“ Řekl Hiashi.
„Tak teď!“ zavelel Naruto.
„Co se ti stalo?“ zeptala se starostlivě Hinata.
„Nic, akorát jsem mi zdál takový zvláštní sen o tom novém klukovi.“ Řekla Nakamura.
„O kom?“ divila se Hinata.
„O Hiashi Narovi, kterého jsem včera potkala, když jsem šla z tréninku. A byl tam společně s Narutem.“ Vysvětlila Nakamura.
„Ahá, a co v tom snu bylo?“ zajímala se Hinata.
„No, ten sen si moc nepamatuju, ale vím, že tam byl on a že jsme se znali a slyšela jsem, jak mi říká:
„Kde je náš syn?“ Tohle mi nejde do hlavy a dál tam bylo, že ty a Naruto jste byli našimi dlouholetými přáteli a manželi.“ Řekla Kaze.
„Cože?“ začervenala se Hinata.
„Jo, ale neber to vážně. Byl to jen sen.“ Uklidňovala Hinatu Nakamura.
Cvičiště
„Dáme pauzu?“ nadhodil Naruto.
„Jistě. Mě se dneska zdál divnej sen o té dívce Kaze Nakamura.“ Přiznal se Hiashi.
„Jo? A jakej?“ zajímal se Naruto, když se napil vody.
„No, moc si ho nepamatuju, ale jedno vím jistě, že mě nazvala: ,miláčkem‘. A ty a Hinata jste byli manželé a ona byla těhotná.“ Osvětlil Hiashi.
„Vážně?“ Naruto v duchu se radoval.
„Jo, ale byl to jenom sen, tak, že si nemysli, že se to stane.“ Varoval ho Hiashi.
„Tak pokračujem?“
„Hiashi, máš pravdu.“
Večer
„Kam si zajdem na jídlo, mám hroznej hlad.“ Řekl Naruto a na souhlas mu žaludek zatroubil na poplach.
„Co tak Ichiraku Ramen?“ navrhl Hiashi.
„Tak jdeme, ne? A na ten sen nemysli.“ Připomenul mu Naruto.
„Já na něho nemyslím.“ Pokusil se o jistý hlas, ale pravdou bylo, že mu ten sen nešel z hlavy stejně jako Nakamura.
Jakoby tomu chtěl osud zrovna vcházeli do Ichiraku, tak z něho vycházely Hinata a Nakamura.
„Už zase se potkáváme. To je překvapení!“ divil se Naruto.
„Jenom jsme zašli na jídlo. To je vše.“ Bránila se Hinata.
„Hinato tohle je Hiashi, Hiashi tohle je Hinata o které jsem ti dneska při tréninku říkal.“ Představil Naruto.
„Těší mě Hinato a je mi ctí znát dívku tvého charakteru.“ Řekl Hiashi a Kaze se to nelíbilo a začala žárlit ani nevěděla proč.
„To mi lichotíš.“ Řekla Hinata a mírně se začervenala.
„Kam máte na namířeno?“ zeptala se Kaze.
„Na ramen a vy?“ zeptal se Hiashi na otázku otázkou.
„No jdeme k Hinatě domů.“ Řekla Hinata.
„Tak si to holky užijte.“ Popřál jim Naruto.
„Dobrou noc hoši.“ Rozloučila se Nakamura.
„Nápodobně a nechcete zítra něco podniknout?“ navrhl Hiashi.
„To by bylo super tak o desáté u hlavní brány. Máme pro vás překvápko.“ řekla Hinata.
„Jsme domluveni!“ souhlasil Naruto.
O dvě hodiny později
Hiashi se díval z hlav hokagů na celou vesnici a pořád nemohl věřit, že je tady sedí na hlavách, trénoval s Narutem, ovládá jutsu a věřil, že je to jen sen, ale ty pocity když vidí Nakamuru, ty musí být skutečné.
Ale na druhou stranu mu chyběli rodiče.
„Musím něco vymyslet jak se odtud dostanu a nesmím si to tu oblíbit jinak odchod nebude tak snadný jako kdybych šel teď.“ Říkal si pro sebe Hiashi.
Nevěděl, že je pozorován...
Kaze na tom byla stejně pořád musela myslet na Hiashiho a na ten sen o kterém věděla, že nedostane z hlavy.
Pokoušela se usnout. Nešlo jí to a tak se oblékla a šla na procházku.
Čekalo ji překvapení, na jejím oblíbeném místě seděla nějaká postava, která něco říkala, ale neslyšela co. Vyšla ze křoví a řekla:
„Co tady pohledáváte?“ spustila Kaze.
„Kdo se opovažu…“ nedořekl, protože si uvědomil, kdo je to.
„Kaze?“ ujišťoval se Hiashi.
„Hiashi?“ také nevycházela z údivu a začalo ji bít srdce, že ho cítila až v krku.
„Co ty tady?“ zeptal se Hiashi.
„Nemohla jsem usnout a tak jsem šla na moje oblíbené místo.“ odůvodnila Kaze.
„Aha, tak já půjdu. Nebudu rušit.“ Řekl Hiashi a odcházel, když v tom ho Kaze chytila za rukáv a jak ho chytla tak to nevybrala a oba dva spadli na zem.
A v tom se to stalo, tváře blízko sobě a jejich srdce teď již tloukla na stejné frekvenci a náhle Hiashi políbil Kaze.
Tak druhý díl je tu.
Tak věnování opět Hiashimu.
já vím je to ode mě ohavnost utrhnout děj v tom nejlepším, ale jak se říká: „V tom nejlepším se má přestat.“ Tak to plním.
Mise PM: Hahá, nenápadné náznaky pro čtenáře! (no, ne zas tak nenápadné) Kaze má vize budoucnosti? A jak vidno, Hiashi také. "Měl jsem sen, že říkám nějaké osobě miláčku a že ty a Hinata se vezmete, ale z toho si nic nedělej, to je úplně normální." Náhodou, smrtelně vážně: podle mě by "opravdový" Naruto reagoval přesně takhle.
Hinata se červená a Kaze žárlí, tedy musím říct, že by byla absolutní bomba, kdyby z toho vzniklo nějaké čtyřúhelníkové drama, i když osobně to moc nečekám
Pozoruji, že protagonisté mají společné oblíbené místo, ono to vůbec nebude jen tak, vsadím boty, že toho budou mít společného víc... hmm hmm spřízněné duše, znáte to...
Ale himbajs! To se nám poněkud rychle rozběhlo! To zakončení byl šok! Ovšem opravdu si to moc užívám.
Do prkinka, ty si to sekla v tom najlepšom. Kyaa som zvedavá či sa Kaze nechá, alebo mu jednu flákne. Som zvedavá či tie sny sa uskutočnia. A vôbec sa nedivím, že mu chýbajú rodičia a chce sa vrátiť. Ohľadom jeho priezviska podľa mňa asi nepatrí do klanu Nara, ku Shikamaruovi a iným, keďže oni ovládajú tiene a Hiashi zase element vetra. Podľa mňa jeho priezvisko so Shikamarom je iba čistá náhoda nič viac. Mega dielik.
Nechci být hnihopich ale abych řek pravdu tak bych měl k povídce zatím jednu výtku a to že mě moc nesedí to jak rychle se vývíjejí vztahy mezi postavami. Na můj vkus je to až příliš rychle.
"War. War never changes..."
hmmmmmmmmmmmmmm namet je velmi velmi pekny ale to ako to je spravene ... no neviem ale aj tak sa mi to paci a nerozumiem preco chce haishi odist..... a nemal by ist do klanu nara za shikamarom a ostatnymi???... je to tam tak trochu moc zbrklo bolo by treba daky zoznam jutsu a aby sa mu akoze vratili spomienky.............. no nejak tak ale prepac za krityku ja by som nedokazal napisat ani to
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Skvělé
EmiLi-Sasori: Díky
DakuHonoo: Kritika je v pořádku. Tu beru a ono to bude s Hiashim trochu jinak...
davidjaho: Je to možné, taky to byla jedna z mých prvních povídek, kdy jsem se teprve učila jak zacházet s dějem.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Mwuhehehe toto se mi líbí, jen ,,No jdeme k Hinatě domů.“ řekla Hinata se mi tam zdá trošičku podivný bo mi zasejc něco nedošlo ....
WOHOOO!!! to sa to nejak zamotáva, a dej sa stupňuje čím ďalej tým viac, to sa musí nechať!
Hinata je super, ale na Vás dvoch rozhodne nemám, skrátka super tím a je radosť čítať si podobne skvostné dielka
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
jo jo moc moc dobry dik moc paradne pises
Jak se opovažuješ skončit v TOMHLE?! xD Je to úžasný! n_n Moc se těšim na další díl, doufám, že tam tuhle scénu pořádně rozepíšeš
_______________
Seznam mých FeFes
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku xD