"Peine?"
Naruto se oženil s Hinatou a dělá vše pro to, aby se stal Hokagem. Tsunade mu tedy post předá, ihned po tom jde Naruto na misi S – Zničit Akatsuki. Nakonec se to ale zvrtne …
„Naruto, vstávej!“ slyším.
Někdo do mě kope. Bolí mě celé tělo.
„Tak vstávej ty šmejde!“ křičí znovu muž a zase do mě kope.
„Slyšíš? Vstávej!“ křičí a pokračuje v kopání.
Pohnu se. Kopání na chvíli ustane. Stihnu si kleknout. Vzhlédnu. Vidím muže s rezavými vlasy v plášti … v plášti? … opravdu! Ten muž má na sobě Akatsuki plášť! Co se sakra stalo?
***
„Tak tohle je všechno co zmůžeš, ty liščí spratku?“ řekl posměšně bělovlasý muž v Akatsuki plášti.
„Pár klonů a konec? Myslel jsem, že Kyuubiho Jinchuuriki bude silnější!“
„Ty máš co říkat!“ odbyl ho Naruto a udělal další armádu klonů. Muž se jen uchechtl. Rozmáchl se kosou a polovinu klonů zničil. Druhé rozmáchnutí a po Kage Bunshin nebylo ani památky. Naruto to ale nevzdal. Vytvořil další armádu klonů a ti se na muže rozběhli. Polovina jich vyskočila do vzduchu a úplně muže obklíčili. I když několik bylo zasáhnuto nepřítelovou kosou, většina stále zůstala. Najednou všichni kloni vytáhli kunaie a shurikeny a začali jimi bombardovat člena Akatsuki. Ten neměl šanci se všem vyhnout. Když kloni skončili a zmizeli, byl muž celý propíchaný zbraněmi. Měl otrávený výraz, ale očividně neměl v úmyslu s bojem skončit.
„To jsi nemusel, ty blbej Jinchuuriki, docela to bolí!“ napomenul Naruta a rozmáchl se kosou. Naruto se jí vyhnul a znovu udělal Kage Bunshin. Tentokrát však zůstal i s jedním klonem vzadu, zatímco ostatní kloni se snažili pomocí Taijutsu nepřítele zasáhnout. Klon začal Narutovi vytvářet v ruce Rasengan. Než stihl muž všechny klony zlikvidovat, vrhl se proti němu Naruto s Rasenganem. Než jej Hidan stihl zaregistrovat, dostal Rasenganem přímo do břicha. Naruto si oddechl. Vtom ho ale kdosi bouchl do hlavy a pak už jenom … tma.
***
Už jsem si vzpomněl. Takže jsem nejspíš v Akatsuki skrýši. Musím se odsud dostat a to hned!
„Pusť mě odtud, ty mrkvohlavej zmetku, nebo Ti rozmašíruju ten tvůj piercingovej xichtík, -dattebayo!“ křičím na něj.
„Neměl bys mi říkat mrkvohlavej zmetku, když jsem tvůj bratr!“ řekne naštvaně muž.
„C-c-cože jsi?“ zakoktal jsem se. Nejspíš začínám Hinatovatět.
„Jsem tvůj brácha!“ zopakuje.
„Jak se jmenuješ?“ zeptám se zkoumavě.
„Pein.“ odpoví mi.
Chvíli je ticho.
„Já nemám bratra.“ řeknu tomu opovážlivci.
„Chceš mi snad tvrdit, že jsem tvoje sestra?“ pozvedne obočí.
„Nechci,“ říkám, „nikdy jsem tě neviděl, nejsi můj bratr, -dattebayo!“ odpovím jednoduše.
Pein si povzdechne a zamumlá něco jako „po kom to proboha má.“
Nevím co tím myslel, ale teď to neřeším. Chci zjistit, jestli mi ten týpek říká pravdu a hlavně dostat se pryč z tohoto divného místa. Než ale stačím něco říct, vezme si slovo můj „bratr.“
„Jestli mi nevěříš to co jsem řekl doteď, tak uvěř, protože ti chci říct, kdo byli naši rodiče a něco ti od nich vzkázat. Jestli mi ale nevěříš, tak mi nevěř a já ti nic neřeknu.“
„Cože? Povídej? Kdo jsou moji rodiče?“
„Věříš?“
„Věřím! Kdo jsou moji rodiče?“
„NAŠI rodiče jsou...“ chvíli se zamyslel.
„Jsou?“ zopakoval jsem rozčileně, načež mě Pein propíchl pohledem.
„Náš otec je Minato Namikaze.“
Hodil jsem na bráchu nechápavý pohled. Tohle jméno jsem už sice slyšel, ale nemůžu si vzpomenout kdy.
„Čtvrtý Hokage.“ upřesnil Pein. Zapomněl jsem zavřít pusu.
„Já jsem syn Hokageho?“ říkám nevěřícně a dokonce zapomínám říct i „Dattebayo“.
„Jo,“ říká Pein „a naše matka je Kushina Uzumaki.“
To už ale nevnímám. Myslím na svého otce. Velký Čtvrtý Hokage. To on přece vymyslel Rasengan! Mám na bráchu tolik otázek! Nikdy v životě jsem nebyl tak šťastný jako teď. I když … Z přemýšlení mě vythne zavrzání dveří. Rychle se k nim otočím a spatřím takového divného maníka.
„Zakraťte to, čas jsou peníze!“ řekne a já zase zůstanu sám s bráchou. Ten si povzdechne.
„Naruto?“ získá si mou pozornost. „Dnes ti vezmeme tvého démona.“
Nejdřív mi to udělá radost.
„Konečně se zbavím té démoní lišky.“ řeknu si, potom si ale vzpomenu na Gaaru. Kdyby mu Chiyo-baasama nedala svůj život, nebyl by tu s námi.
„Takže … zemřu?“ nevěřím, že jsem to řekl! Zní to jako kdybych se vzdával. To nikdy, -dattebayo!
„Jo.“ zkrátí to.
„Kage Bunshin no jutsu!“ zakřičím a pustím na svého bratra klony. A zase tma. Stihnu jen zklamaně říct: „Peine?“
Tohle už mě vážně štve. Zase mě někdo bouchnul do hlavy a já upadl do bezvědomí. I přes svůj stav cítím, že mě Akatsuki někam nesou. Ležím na zemi. Všichni se ode mne vzdálili. Bylo mi to divné. A najednou bolest. Nepopsatelná bolest. Jako by mi někdo chtěl vytrhnout srdce z těla. I v bezvědomí křičím. Cítím v sobě neuvěřitelný hněv na svého bratra. To ON mě teď tak trápí! Další výkřiky. Další neuvěřitelné návaly bolesti. To po několik douhých mučivých hodin mého života. Najednou ale všechno přestane. Cítím v sobě mír jako nikdy předtím. Nejspíš je to za mnou. Jsem mrtev.
O necelých jedenáct let později
„Mami, no tak, řekni mi to!“ přemlouvá malý chlapec modrovlasou ženu.
„Ale no tak...“ odbývá jej žena, jeho matka.
„Mami! Kdo je můj táta!“ nevzdává se klučina.
Žena se usměje. Je opravdu jako jeho otec. Blonďaté vlasy, stejná povaha. Jenom oči má po ní. Zadívá se z okna na skálu tyčící se nad Konohou. Zase se usměje. Klekne si k chlapci a poplácá jej po hlavě.
„Neboj se, brzy se to dozvíš, Naruto.“
OOOO neviem pochválit dobrá práca
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !
Skvělé.
Jen ten konec mě vážně dostal
"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)
moc podařené
Zezačátku se mi to moc nelíbylo ale ten konec mě dostal!
Úplně super já nikdy FF nečet tohle je můj první a musím přiznat že je to úžasné :DD
super
Skvělý Krásnej konec trošku smutnej ale moc pěknej.... takovýhle by měly bejt všechny povídky
ItDeiHid--Itachi, DEIDARA, Hidan :)aneb máme rádi sprosté lidi :DD
- Deidara is the best!!!
UMĚNÍ JE VÝBUCH!!! KATSU!¤
Mým úkolem je pomoct další generaci a dát jim dobrý příklad. Pro ně klidně s úsměvem položím život..." Jiraiya
"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi
"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji
"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itach
"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito
"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza
opravdu pěkný málem jsem umřela smíchy zvlášť to s tím mrkvohlavým zmetkem to mě dostalo
Krásna poviedka ... trochu smutná, ale čo už? ...taký je život...a ten koniec bol taký rozkošný a smutný ...za 5 *
ĽUDIA, POCHOPTE TO UŽ! SNAŽTE SA AKO CHCETE ALE MŇA NA YAOI ANI YURI NEDOSTANETE A UŽ VONKONCOM NIE ZoSan *BLÉÉÉÉÉÉÉ A MILIÓN X BLÉÉÉ * ...chudáci, šak ich privediete zanedlho na nemocničné lôžko bo dostanú infarkt jak to uvidia...hovorím, chudáčikovia, ich nechajte žiť v pokoji...Sanji dostane depresiu (už dosť že kde ho Kuma poslal) a Zoro sa bude snažiť spáchať harakiri zo svojimi katanami!
Som SaNa fangirl a nikto ma od toho neodradí >.< (taktiež to platí aj o ZoRo, NaruHina, ShikaTema, SaIno, LeeTen a SasuSaku!!! )
fajn, a čo moja mienka o yaoistoch a yuristoch?
Ľudia, kľudnite sa už s tým láskavo...aspoň mi to až tak veľmi nespomínajte ok? ;)
Take the One Piece Character Quiz!
My Category: Deidara-= click to take @ NerdTests.com =-
My Category: Luffy-= click to take @ NerdTests.com =-
What Naruto Guy Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Alebo pre zmenu ^.^
fajn, toto už taká závislačina nie je, ale je to zlaté
toto sú bratia, nie yaoi, takže toto nepovažujte za pár!!!
fajn, ak ešte chcete páry, najlepší z najlepších sa blíži
LUFFY X MÄSO
dúfam, že sa vám obrázky páčia ^.^
- Šehehehehe
-A viete ako sa smeje Kishimoto?
-Kishishishishi (to je vtip, čo neznalec One Piece-u nepochopí )
Anime Fighting Jam WingClick here to play this game
Jeden komentár k tomu videu čo je na youtube: Men walk. Real men run. Badass curly-cook men Skip!
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
Hlášky, vyústění, dost mě to pobavilo Ten konec byl nejlepší, začátek mi přišel příliš rychlý, jako kdyby ses už chtěla dostat ke konci, ale konec to prostě zabil a navodil i podivnou hořko-sladkou atmosféru. Kdyby sis s tím ještě o malinkato víc pohrála, bylo by to dokonalé.
S největší pravděbodobností se už k mému kometáři nevrátíš, ale jestli si ho přečteš, co tu povídku trochu poupravit, přece jenom, podívala jsem se na datum a je to tři roky pozpátku, myslím, že teď už by si byla schopná tomu dodat ještě větší šmrnc. Každopádně si musím přečíst nějakou tvoji další povdíku
Tvůj komentář mi udělal opravdu radost, a proto se k němu rozhodně vrátím . Jsem ráda, že sem někdo napsal to, co jsi napsala ty. A musím říct, že s tvým názorem na nedokonalost této povídky stoprocentě souhlasím. Když ten příběh teď čtu, říkám si: ,Tohle jsem mohla prodloužit' ,Tady jsem se měla chvilku zastavit' ,Tohle jsem měla napsat úplně jinak' Ale přesto jsem to doteď neudělala a ani nemám v plánu to změnit. Proč? Protože se bojím, že kdybych tu povídku obohatila, prodloužila, zkrátka, kdybych ji upravila, už by to nebylo ono. Mám totiž takovou zvláštní, možná i nečekanou, zkušenost. Když jsem začínala psát, moje povídky četla a komentovala spousta lidí. Byly naivní, hloupé, děj tam byl jako u klasické pohádky nebo utopie a o slohové úpravě ani nemluvím. A hle, uteklo několik let, můj styl psaní ze změnil (snad i k lepšímu, doufám) a moje povídky komentují sotva dva lidé, poslední dobou už dokonce často i nikdo. A tak se ptám: ,Čím to je?' ... Možná tou dětskou naivitou, která u mých nových počinů často chybí... Možná složitějším stylem, který nemusí být milý a srozumitelný každému.
Snad ti to stačí jako odpověď. Možná se někdy pokusím o lepší a novější verzi, ale tuhle léty ověřenou tu rozhodně nechám.
Díky, pokud sis tuhle mou reakci dočetla až do konce. Já to prostě kratší napsat nedokázala...
PS: Ráda bych si přečetla tvůj názor na to, o čem jsem se tu rozepsala. Doufám, že se dočkám ještě nějakého Tvého komentáře
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
Dočetla jsem si to do konce, docela mě zajímalo, jestli na můj komentář odpovíš nebo ne. Je pravda, že povídka je to opravdu už čtenáři prověřená a oblíbená, a občas i není na chybu nechat vše v původním zněním. Ono to předělání by mohlo změnit to, co jsi do toho před lety vtiskla. Mohlo by to skončit jako úplně jiný příběh, ačkoli by šlo o to samé (tyjo, jestli jsi mě pochopila, co tím myslím, tak před tebou smekám, vyjadřuji se hrozně zmateně).
Myslím, že oblíbenost naivních, hloupoučkých povídech na této stránce (tím nechci nikoho urazit, myslím to dobře i já si ráda přečtu něco takového, ačkoli tady jich je až velké množství) bude dáno průměrným věkem jejich čtenářů. Co jsem si zatím všimla (nejsem tady ani jako pasivní divák moc dlouho), tak jsem zde našla docela dost lidí pod patnáct.
Navíc vždy byly jsou a asi i nadále budou nejoblíbenější oddechové vtipné povídky oproti psychologickým románům...
Taky jsem se pěkně rozepsala
Díky za odpověď Pochopila jsem
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
tohle už dávno neplatí
Tak se koukni na datum vydání . V té době to ještě bylo možné, i když, přiznávám, krajně nepravděpodobné. Ale hodilo se mi to do krámu ^_^.
Díky za názor
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
no tak to bylo hodně zvláštní ale líbilo se mi
Lol, Pein Uzumaki to zní good
Dobrá povídka, jen škoda že umřel hned jak se stal Hokagem, měl toho eště hodně před sebou
Krásne, krásne, krásne ... strašne ma to bavilo ani na WC som nešla
wow...uzasny=Dfakt skvely,ale...chcipnul,coz?...
Dvacet komentářů... Lidi, jste skvělí. Vážně vám moc děkuju Hospi, Linnaj, Deidaro-Niichan, Mirec93, tairo, Zrůdičko, Jenkubi, Kikul, Tamaro, Psycho Holmesovko sama, Byakko, Sawoi-sama, Amayo M, Raijuu-chan, Sue-san, Kirin Hyuugo, Itachi sensey, Xai-chan, n.terzic, Aiven - moji drahocenní čtenáři. Kdyby vás nebylo, nevznikla by ani tahle povídka, ani ty ostatní.
Takže ještě jednou opakuju - a i když bych to řekla tisíckrát nepřipadalo by mi to dost:
Děkuju vám, od srdce vám všem děkuju...
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
Mrkvohlavej normalne mi vytriskli slzy a to s tou segrou, nemuzu se dockat az bude dalsi podobny XD
Ber, co můžeš... A nic nevracej...
Bojuju za to, v co věřím...
Fakt moc dobrý! Celou dobu mi přecházel mráz pozádech... nejvíc ke konci. Ale štve mě, že Hin musí malýho Naruta vychovávat sama, ale lepší, než aby neměl ani mamku jako velkej Naruto.
„Já nemám bratra.“ řeknu tomu opovážlivci.
„Chceš mi snad tvrdit, že jsem tvoje sestra?“ pozvedne obočí.....to ma fakt dostalo do smíchu XDD
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
[/URL]
Presne XD
pspnovinky.webnode.cz
o lidi,lidi,lidi!měli byste zařadit taky do humoru přece jen se tam pár hlášek je.
MMMMMMMM....take smutne...trosku prilis fantasy ale dost zajimavo napisane.
http://www.mugiwara.cz/
Veriť že tento svet vznikol sám od seba je to isté, ako rozobrať hodinky na jednotlivé malé súčiastky, hodiť ich do miešačky a domnievať sa, že ak ich tak necháme, tak sa do niekoľkých stovák rokov sami zložia naspäť. (Maroš Kufa)
Správne vidíme iba srdcom, to hlavné je očiam neviditeľné (Antoine de saint Exupéry)
Musí sa vždy niečo prihodiť?!
Všetko najlepšie Ino
Nie
Svojej lásky sa nevzdám
A to je zatiaľ asi všetko :)
xai_chan
Ahoudori Shigaeshi Hamusutaa
tokachi-chan
gimli
crazy.AminQa
A prečo práve oni? lebo to boli ONI, kto mi k mojim FF napísali nejaký ten komentár, takže som vedela, že mi ich ešte niekto číta. Nehovorím že tie zlátaniny nečítal aj niekto iný, alebo že mi to musia všetci nutne komentovať, ale taký komentár mňa osobne poteší viac ako nejaký blbý počet hviezdičiek. Pre mňa-za mňa tam kľudne môže byť aj hodnotenie 0 hviezd, ale ak tam bude aspoň jeden komentár "páči sa mi to" Tak mi to bohate postačí. Preto ešte raz, vám hore uvedeným patrí moja veľká vďaka.
PS: cibo91 ty vieš prečo sa nenachádzaš v hore uvedenom zozname aj keď si mi okomentovala každú a jednu FF :P
ta modrovlasa zena... kto to je?
dufam ze
konanhinataMôj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
Jasně že je to Hinata
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
awrr....to je super...naozaj moc dobré
"Rychle se k nim otočím a spatřím takového divného maníka." hh tak to čo je za hláška super 5 *
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Perfektní FF! Sice smutná, ale ty hlášky uvnitř v ní ji dělají vtipnou! xD A je to vážně podařené!