manga_preview
Boruto TBV 14

Naruto Uzumaki 09 - Past

Naruta brzo ráno probouzí první sluneční paprsky. Chce se protáhnout, ale všimne si, že na něm pořád leží Hin. Za noc se dostaly do tak pevného sevření, že se nemůže ani pohnout, aby jí nevzbudil. Tak jenom leží a dívá se jak si na jejím těle pohrávají sluneční paprsky. Takto jí pozoruje dalších deset minut. Když v tom dostane zprávu od jednoho hlídkujícího klona.
„Asi den cesty odtud se objevilo patnáct zvučných schinobi. Míří vaším směrem.“
Okamžitě udělá komunikační pečeť a odpovídá. „Jděte a sledujte je. Akorát čtyři ať jsou připraveni zachvíli odcházíme.“ A ač nerad tak začne pomalu probouzet svojí lásku.
„Hin vstávej.“ A trochu s ní zatřese. Ona pomalu otevře jednou a poté i druhé oko. Podívá se na něj a začne ho líbat.
„Tak a teď už opilí nejsme.“ Řekne s výrazem ďáblice. „Tak můžeme pokračovat tam kde jsi to včera ukončil.“ A vyleze si na něj.
„Promiň Hin, ale to nepůjde.“ A jemně jí položí na postel vedle něj. „Bohužel musíme jít.“ A sám se začne oblékat.
„A proč?“ diví se. „Vždyť jsi včera říkal, že tu můžeme být dva dny.“ Nenechá se odbít.
„Jenže naším směrem míří zvuční.“ Vysvětluje. „Možná nejdou po nás, ale kdyby nás potakali tak na nás stejně zaútočí.“
„Aha tak to jo.“ A následuje jeho příkladu. Ač nerada.
Zhruba za dvě hodiny odchází z hotelu. Před odchodem se, ale pořádně najedly.
A míří směrem do přístavu. Kde má na ně čekat loď.
Cesta jim utíká v celku rychle. Nejdou pomalu jako v předchozích dnech. Chvátají, protože za nimi jdou oni schinobi.
Hináta nemá, ale ani tušení co se děje před nimi. Každý z Narutovích klonů má proti sobě čtyři bojovníky se znakem noty na čelence. Boj je tuhý. Ale klony vítězí. Jednak proto, že každý z nich si udělal dalších 200 stínových klonů kteří mu pomohly vypořádat se z protivníky. Nyní odklízí následky po bitvě. Mají to zařídit tak aby nebylo poznat, že se tu bojovalo. Naruto moc dobře ví co se dělo a tak se zamračil. Ale nedává na sobě nic znát.
Když poté oba dva prochází místem boje tak musí uznat, že udělali kus práce. Vážně ani on nemůže poznat kde se přesně bojovalo.
Takto cestují již druhý den. A začátkem třetího se dostávají do onoho přístavu. Jakmile prochází městem a jdou k jejich lodi. Tak Naruto nepozorovaně ony čtyři klony schová v podobě stuh do kapsy. Třeba se budou ještě hodit říká si.
Jakmile se dostanou až k lodi tak okamžitě nastoupí. Samotný kapitán proti tomu nic nemá.
„Pane můžu se vás na něco zeptat?“ začne Kapitán lodi.
„Ano. Jen se ptejte.“ Zajímá ho co po nich může chtít.
„Jenom jestli by vám vadilo kdyby jsme vypluli již teď? No víte vše máme naložený a jiný pasažéry také nemáme.“ Začne.
„Ale nám to nevadí. Klidně vyplujte.“ A sám je rád, že se dostanou na moře dřív než dorazí oněch patnáct pronásledovatelů.

Už jsou na širém moři skoro celý den. A stalo se pár incidentů. Námořníci kteří nejsou zvyklí mít na palubě ženu. ( No není se čemu divit když jsou na obchodní lodi) Se k Hin chovali nedůstojně a dělaly jí neslušné návrhy. Ale toto chování uťal Naruto, který dvěma členům posádky tak natloukl, že ostatní toho radši taky nechaly.
„To jsi nemusel Naruto-kun.“ Říká celá červená Hináta.
„Přece nenechám aby na tebe šahaly ne?“ Brání se.
„Ale děkuji ti, že ses mě zastal. Nepůjdeme si již lehnout?“ Zajímá se Hin která je úplně rudá.
„Proč by ne. Když chceš.“ Odvětí se stejnou barvou jako má ona.
Pomalu prochází lodí až k místu dole v podpalubí. Tam mají vlastní kajutu.
Jakmile se za nimi zavřou dveře tak se na sebe vrhnou.
Naruto začne líbat Hin na krku a postupuje níž. Té se to tak líbí až jí uklouzne vzdech. To se mu líbí a pomalu jí začne sundávat tričko. A položí si jí na postel. A pokračuje v líbání po celém těle. Ale Hin nechce zaostávat. Tak ho převrátí a svlékne ho. Až mu zbudou akorát trenýrky s tučňáky Laughing out loud A ona si sundá zbylé oblečení. Takže je před ním jen v Adamově rouše. A začne ho líbat po celém těle. Takovouhle rozkoš ještě nezažil a uklouzne mu vzdech. Otočí se na ní. Podívá se jí do očí. A dlouze se políbí. To už si sundal i svůj poslední díl oblečení. Znovu se jí zahleděl do očí.
„Vážně to chceš?“ ptá se jí. Ona mu odpoví polibkem.
(A dál si to domyslete co se tam asi odehrálo:))
Je hluboká noc něco kolem druhé hodiny raní. Když do jejich kajuty vejdou dva muži.
„Támhle je. Řekne.“ Řekne jeden.
„A co s tím klukem?“ na to druhý.
„Prvně musíme zabít tu holku pak se postaráme o něj.“ Znovu začne první a vytáhne dýku.
Přijde až k naší nahé dvojici spokojeně spinkající.
„Ale je jí škoda.“ Pronese a zabodne jí dýku do břicha. Aby nevykřikla tak jí zacpe rukou pusu. Ale to zbudí našeho Naruta. Podívá se na svojí lásku jak jí ňáký chlap drží na puse ruku a zabodlou dýku v jejím břichu.
„Né.“ Zařve na celou loď. Takový nával vzteku ještě v životě nepocítil. Během chvíle má na ruce Rasengan kterým ho trefí do hlavy. Všude po kajutě teď odkapává protivníkův mozek sloučen z krví. Jakmile tohle vidí ten druhý tak vezme nohy na ramena, ale to už dělá naruto pečetě. „ Technika ledového schurikenu“ pronese chladně. A na našeho nebohého vraha se řítí kolem 200 ledových zbraní. Není proti nim úniku. Padá k zemi prošpikován kusy ledu.
„Hin né neumírej mi.“ Rychle jí říká a bere jí do náruče.
„Pomozte mi:“ zařve . Vedle něj se objeví jeho pět klonů, kteří ho chrání před dalšími útočníky.
„Takže past jo.“ Zavrčí až z toho běhá mráz po zádech.
A s Hin v náručí se rozběhne ven z lodi. Ve předu před ním jdou tři a za ním dva klony. Chrání ho před útočníky. Proti jejich síle nemají šanci. Prochází lodí jako by tam vůbec nikdo nebyl. A vůbec mu nevadí, že tu šlápne na něčí ruku a tu na oko. Cesta za nimi vypadá jako kdyby byly někde na jatkách. Samé části těl a všude je krev. Konečně je venku. Na nic nečeká a vyskočí z lodi na otevřené moře.
Jeden z klonů začne dělat pečetě „Technika ledového pole.“ Pronese a v okruhu padesáti metrů kolem nich se vytvoří led. Opatrně položí Hin na zem na ten led. Dva z klonů se svléknou. Naruto nejprve obleče jí a poté až sebe.
Dívá se jí do očí.
„Neumírej mi prosím tě.“ Žadoní se slzami v očích.
V tom dostane nápad. Udělá pár rychlých znaků rukou „Kuchiyose no Jutsu“ A na ledové pláni stojí Gamabunta (sry, ale nevímjak se to skloňuje.)
„Á to jsi zase ty jo.“ Říká žabí šéf
„Jo prosímtě já potřebuji tvojí pomoc“ a ukáže na krvácející Hin. Říká to tak naléhavým a smutným hlasem, že ani velký šéf nemá žádné poznámky.
„Co odemě potřebuješ.“ Zajímá se
„Jestli by jsi se nemohl stavit pro Sakuru a Tsunade a přenést je sem. Nevím jestli by zvládla kdybychom jí přenášeli za nima. Ale nikoho jiného jenom tyhle dvě a co nejrychleji.“ Prosí ho.
„Dobře.“ A zmizí v obláčku kouře.
„Hin prosímtě vydrž pomoc už je na cestě.“ Prosí jí.
„Na..na.. ruto. Já tě mi..lu..ji.“ dostane ze sebe z posledních si a najednou je její tělo ztuhlé. Už se ani nenadechuje. Nereaguje na okolí.
„Né.“ Zařve s takovou bolestí a nenávistí v hlase, že se posádka lodi co zůstala na živu třese a snaží se dostat co nejrychleji pryč od něj.
„Proč, proč já nemůžu být jednou šťastný.“ Vyčítá si. „Kdybych jenom neusnul a hlídal tak by se nic takového nestalo.“ A mládí pěstí do ledu.
Najednou se ocitne u velkých zamřížovaných vrat s nápisem pečeť. Tady již nebyl takovou dobu.
„Ha ha.“ Posmívá se mu Kyuby „Copak? On ti někdo zemřel?“ dál se mu vysmívá.
„Prosímtě nech toho.“ Je zoufalý a není schopný zastavit příval slz. Popravdě se o to ani nesnaží.
„Ale copak, copak“ pokračuje dál z výsměchem.
Najednou ho něco napadne. „Ty bys jí nedokázal pomoc?“ ptá se ho s nadějí v hlase.
„Já. To výš že by to pro mě nebyl problém. Ale proč bych to měl dělat.“ A znovu se rozesměje.
„Prosímtě pomož jí.“ Žadoní. Z takovou bezmocí a bolestí v hlase. Až se nad ním nakonec Kyuby zželí a rozhodne se mu pomoc.
„Díky moc ti děkuji.“ Raduje se.
„Moc se neraduj. Abys jí pomohl existuje pouze jeden způsob.“ Začne vysvětlovat. „Ale ten je nebezpečný. Můžete při něm zemřít oba. No vlastně ona už mrtvá je He he. Tak co jsi ochotný to podstoupit?“ ptá se ho nakonec.
„Jo.“ Odpoví bez chvíle na rozmyšlenou.
„Tak dobře poslouchej. Musíš udělat z vlastní krve přesně stejný znak jako je na téhle pečeti.
Až to uděláš pak jí polož do středu toho znaku. Poté si ty sedneš na druhou stranu. A uděláš tyto pečetě. Pak začneš vypouštět svojí chakru. Ona jí zacelí její ránu a oživí jí. Ale zároveň tobě se otevře přesně taková rána. Pokud kdykoliv jenom na chviličku přestaneš okamžitě zemřeš.“ Ukončil Kyuby

U Hokage.
Před budovou hokage se objeví Gamabunta. Sice je noc, ale vzbudí to povyk u ambu.
A okamžitě jsou pro Tsunade. Ta je během chvíle u něj.
„Co se děje.“ Ptá se žáby.
„Mám tebe a ještě Sakuru přenést za Narutem.“ Začne vysvětlovat.
„co se stalo.“ Zděsí se, ale zároveň pošle jednoho černého strážce pro Sakuru.
„Jedna holka která s ním byla je docela vážně pravděpodobně smrtelně zraněná.“ Pokračuje.
Do pěti minut přiběhne růžovláska. Tsunade na nic nečeká chytne jí a vyskočí na velkého šéfa.
„Tak dělej“ ještě řekne než všichni zmizí v bílém dýmu.

Poznámky: 

Jak to všechno dopadne? Podaří se zachránit Hinátu? Zemře naruto při Onom jutsu? To vše a spoustu dalších věcí se dozvíte v příštím díle.

PS: snad se vám tento díl líbil.

Moc se všem omlouvám, ale ňák nemůžu vymyslet jak dál mám zhruba čtvrt dílu, ale moc se mi to nezamlouvá tak jestli máte někdo nápad jak by tato série měla pokračovat tak prosím o inspiraci.

4.89091
Průměr: 4.9 (55 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shady
Vložil Shady, Čt, 2009-01-08 17:20 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Moc dobrý až na tu češtinu xD za to by tě naše češtinářka ukřížovala xD
a na to že pokud vim tak naruto i kdyby byl nejlepsi tak nikdy nemuze vytorit led.... na to potrebujes Kekei genkai jako to vysvetloval kakashi
vytvorit led umel jenom Haku. Jinak moc dobry *Thumbs up*

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Pá, 2009-01-09 06:11 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

ale muze kdyz bude ovladat vítr tak muze zamrznout voda ne???

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Čt, 2009-01-08 18:35 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Těšte se. Až bude povoleno vkládat Smiling vložím poslední díl. Aby se to trochu zamotalo Smiling

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Po, 2008-12-29 17:09 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

...ja kazdny den klikam na nove FFky ale staale nevidim desiaty diel ..... KEDY UZ KONECNE BUDEEEE

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Ne, 2008-12-28 22:45 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

caw pocuj uz si dho nedal nic nove pls nejake to pokracko

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Ne, 2008-12-28 01:56 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

pls poponahlaj sa rychlo dalsi pls

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Ne, 2008-12-21 08:41 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

to ti neverim zes nebyl skoro na pc porad nekde u povidek tvoje komentare tak se nevimlouvej jo a sem: Minato Uzumaki nemuzu najit heslo

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Čt, 2008-12-18 18:42 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Tak po menší přestávce Smiling se opět začnu věnovat psaní. Neměl jsem poslední dobou čas a skoro jsem nebyl ani na PC. Takže další díl bych měl mít do soboty, když sebou hodim tak už v pátek Smiling

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, St, 2008-12-17 12:54 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další???uz 28 dní tady nic nepribylo!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-12-28 19:13 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

upřímě to není žádná doba... mám víc povídek a na dvou půl roku nepřibyla kapitola (ale na jedné zase pracuju Eye-wink)

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2008-12-11 15:12 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

dlouho tu nic nepřibylo ale je to suprová povídka

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-12-05 11:31 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

byloto skvělí hrozně moc se myto líbylo a doufám že Naruto nezemře to bych pak asi nepřežil Smiling

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-12-28 19:15 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

no tak to nechce asi nikdo ale znám povídky, které by bez tohohle nebyly povídkama (třeba Once upon a time - FF by morituri)

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2008-12-01 21:00 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Já chci další díl! Nemůžu se dočkat, jak to dopadne!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-11-24 11:19 | Ninja už: 6376 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl těším se na další

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-11-20 19:07 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Takže takhle, no necháme se překvapit jak se to vyvine Eye-wink

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-11-20 06:23 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

jasně že swe to líbylo Laughing out loud docela haluz chudák naruto Sad

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, So, 2008-11-22 20:30 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

jobek raci pis svoje uz mas 3 tydny a porad nic u sanina

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, St, 2008-11-19 20:37 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Jo tak tohle bylo fakt dobrý. Rychle další!!!

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, St, 2008-11-19 20:35 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Tak tento diel sa ti podaril Kyuubi je ale lišák Laughing out loud čo nevymyslí.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2008-11-19 20:11 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super díl Smiling honem další Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, St, 2008-11-19 20:08 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

Bozeee ....ja ta asi zabijem taketo šoky budem ete ako dlho chytat ...mno rychlo rychlo pokracko!!! .....perfektny del super ze je o nieco dlhsi ako tie predtym Smiling ale chuda hinata dufam ze to skonci HappyEndom.... to by si mi nemohol spravit ze ne ......Smiling