Naruto Uzumaki 10 - Je tohle konec??
Po dlouhé době je tu poslední díl této série.
Naruto se probere a okamžitě začne s přípravou. Řízne se do ruky a dělá patřičné znamení na ledu. Po té opatrně vezme Hin do náruče a položí jí přesně do prostřed. Z jejího zranění pořád vytéká ještě horká krev. Sám poté jde na své místo a připravuje si jutsu. Když na něj najednou letí kunae. Jenom tak, tak se jim stihl vyhnout. A hledá neznámého útočníka. Když se rozhlédne po hladině tak uvidí čtyři zvučné schinobi.
„Ale, ale mi si jdeme pro její tělo a co nevidíme.“ Směje se jeden z nich.
„O co se tu pokoušíš ubožáku.“ Přidá se druhý.
„Jenom Orochimaru-sama je schopný oživit mrtvý nikdo jiný to nedokáže.“ Zapojí se třetí.
„Dej nám její tělo a mi tě necháme na živu.“ Ukončí to čtvrtý..
„Bohužel nemám moc času si tu s vámi hrát tak byste mohly vypadnout a nechat mě na pokoji.“ Osopí se Naruto.
„Takže nám jí nevydáš??“ Ptá se jeden z nich.
„Ne.“ A staví se do bojového postoje.
„Jak myslíš.“ Praví další a s tím všichni aktivují svoji prokletou pečeť a zaútočí.
Jeden z nich po se rozeběhne a chce ho zasáhnout kunai, ale Naruto vytáhl pět schurikenů a hodil je po stojících. Ty se jim bez problému vyhli, ale vzápětí se schurikeny proměnili na klony a každý hodil po pěti kunaích. Každý trefil svůj cíl. A tři zvuční se sklátili k zemi bez známek života. Onen který se na něj rozeběhl se náhle zastavil. Nebylo to z jeho vlastní vůle, ale protože mu přimrzli nohy k ledu. Jenom se stihl podívat doprava a vidí jak jeden klon dělá pečetě. A najednou z ledu vyrostli bodáky a útočníka zabili. Naruto se chtěl vrátit zpět k onomu jutsu, ale objevil se u lišky.
„Co krucinál chceš.“ Osopí se na Kyuubiho.
„Hahaha.“ Směje se lišák. „Už je pozdě na to jutsu které jsem ti poradil.“ Řekne mu najednou.
„Cože?“ Nechápe.
„Už je pozdě. Sice jí tím uzdravíš zranění, ale k životu jí už neprobereš.“ Vysvětluje.
„Ale jakto?“ nechápe.
„Kdybys to udělal hned tak by to šlo, ale ty jsi si hrál a už je pozdě.“ Vysvětlí.
„Ne to není možný. Vždyť to bylo pět minut.“ Brání se.
„Někdy stačí i takto málo.“ Ďábelsky se směje liška.
Znovu se probere. Nechce věřit tomu co před chvílí slyšel. Přeci musí být možnost jak jí zachránit.
„Nebojte se já vaší dceru ochráním i kdyby mně to mělo stát život.“ Ozve se mu jeho slib, který dal Hiashimu a tsunade.
„Ne musí být možnost jenom vzpomínej.“ Přikazuje si.
Ale na nic si nemůže vzpomenout.
„To nevadí. Za prví jí stejně musím zacelit to zranění.“ Rozhodne se na konec.
A dá celé bojiště do původního stavu. Opraví znak, ale tentokrát tam pošle jeden svůj klon, aby to provedl. Její zranění se začne uzdravovat. A přesně to samé se objevuje u klonu na kterém je vidět jakou bolest prožívá. Až to nevydrží a začne bolestí řvát. Přesně v tomto okamžiku se zde objeví Gamabunta s Tsunade a Sakurou. Samy netuší co se děje vidí naruta řvát bolestí. A dalších devět jak se na něj dívají. Pak si všimnou Hináty jak leží na zemi v ňákém znaku. Hned se rozeběhnou k ní, ale dva klony je zastaví.
„Teď tam nesmíte.“ Řekne jeden z nich.“
„Ale proč?“ Diví se Sakura. „Vždyť jí musíme vyléčit.“
„Bohužel jdete pozdě.“ Oznámí jí druhý.
„Jak pozdě?“ zeptá se Tsunade.
„Už zemřela.“ Ozve se praví naruto.
„Cože:“ obě dvě se divý a Sakuře se podlomí kolena. Naštěstí jí jeden z narutů zachytí.
„A co děláš?“ Ptá se dál Tsunade.
„Jeden z mích klonů se jí snaží zacelit zranění zakázaným lékařským jutsu.“ Vysvětluje.
„Ale proč když už je mrtvá. To bych zvládla i já svým.“
„To je sice pravda, ale třeba to vyjde.“
„A proč je zakázané?“ Strachuje se Sakura.
„Protože ten kdo ho provádí sice vyléčí onu osobu, ale tím, že její zranění vezme na sebe.“ Vysvětlí.
„A proč to děláš? A tohle nemůže klon vydržet. Ten musí zmizet ihned jak začne ne?“ zajímá se Tsunade.
„No ani zmizet nemusí. Trošku jsem si hrál až jsem udělal klony tak dokonalé, že jakoby žily. Můžou umřít na zranění. Můžou krvácet.“ Vysvětlí jí schopnosti svých klonů.
„A proč to děláš?“ Zeptá se znovu, když neodpověděl.
„No tak ono toto jutsu umí ještě něco. Dokáže oživit mrtvé.“ Vysvětlí.
„Cože?“ Diví se obě.
„Jo dokáže to, ale na toto jutsu je již pozdě. Jí maximálně dokážu uzdravit.“ Pokračuje.
„Jakto?“ zajímá se Sakura.
„Kvůli těmto tady,“ a ukáže na padlé zvučné. „Kdyby mně neotravovali tak bych jí dokázal zachránit.“ Řekne se slzami v očích.
„Ach Naruto.“ A Sakura mu padne kolem krku a rozbrečí se oba dva.
„Mám to.“ Vykřikne najednou jeden z klonů.
Všichni se na něj udiveně podívají.
„Tak jak to pude.“ Zeptá se okamžitě Naruto a zruší onen klon.
Najednou mu to dojde.
******
Jde po louce a Jiraiya mu právě vypráví o klanu jeho otce.
„Víš klan Namikaze byl hodně uznáván hlavně pro svůj talent na lékařské jutsu. Jednomu členu se dokonce povedlo vymyslet takové, které vrátí zpět i mrtvé.“
„Vážně?“ diví se.
„Jo však sám uvidíš až tam dojdeme.“
„A kam, že to vůbec jdeme.“
„Do hlavního sídla tvého klanu.“ Vysvětlí.
„Takže oni nejsou z Konohy?“ Zajímá se.
„Ne oni byly původně v Konoze, ale po tom co tvůj otec a vůdce klanu zapečetil Kyuubiho do tebe a zemřel tak odešli.“
„A proč?“ nechápe.
„Já sám nevím. Na to se jich zeptáš sám ne?“ Poví mu s úsměvem jasně.
Za pár dní dojdou do sídla klanu Namikaze. A tam se sejdou z novým vůdcem klanu.
„Rád vás opět vidím Jiraiyo.“
„Já tebe také Seidane.“ Přivítají se.
„Naruto tohle je Seidan vůdce klanu Namikaze. A tohle je Naruto Uzumaky.“ Představí je Jiraiya.
„Těší mně.“ Řekne Naruto a podá mu ruku.
„Ne to já jsem poctěn.“ A potřesou si rukou.
Prohlíží si Naruta jakoby snad ani očím nevěřil.
„Jiraiyo on je syn Mináta?“ Radši se chce ujistit.
„Ano to je on.“ Potvrdí mu to.
„Pojďte dál.“ Zve je oba. Jdou jednou chodbou a hned zase další. Než se dostanou do obýváku.
„Posaďte se.“ Vyzve je.
Oba si bez odporu posadí do pohodlných křesel.
„Asi máš hodně otázek Naruto, že?“ začne Seidan.
„Ano. Rád bych chtěl vědět proč jste odešli z Konohy?“ začne.
„No popravdě my jsme neodešli, ale rada vesnice nás vyhnala.“ Vysvětlí.
„Proč?“ nechápe.
„To je dlouhý příběh to necháme až na jindy, ale ty asi neznáš žádnou klanovou techniku, že?“ zeptá se.
„Ne to neznám.“ Přizná se.
„To je ostuda aby syn vůdce klanu nic takového neumně. Jestli ti to nebude vadit tak tě pár naučím.“ Nabídne se.
„To by bylo senzační.“ Raduje se Naruto.
Po půlročním výcviku už umí pár klanových specialit, ale pořád né dost.
„Můžu se na něco zeptat?“ Začne.
„Jasně jen se ptej.“ Potvrdí Seidan.
„Prý v klanu vymyslel jeden člen techniku, která oživí mrtvé?“ zajímá se.
„Ano to je pravda.“ Potvrdí mu to.
„A nemohl by jsi mně jí naučit?“ zeptá se.
„Ano mohl. Jako budoucí vůdce klanu máš na to plné právo. Ale pamatuj si jedno. Ta technika je zakázaná. Použily jí za celou dobu co existuje pouze čtyři členové. Vůdcové klanu. Nikdo jiný jí ani neumí.“
„A proč je zakázaná.“ Zajímá se.
„Protože ten kdo jí použije zmizí.“
„Jak zmizí.“ Nechápe.
„Prostě jakoby se někam přemístil. Pravděpodobně zemře a nic po něm nezbude. I přesto se jí chceš naučit.“ Ujišťuje se.
„Ano.“ Odpoví pevným hlasem.
******
„Jasně, že jsem si na ní nevzpomněl dřív.“ Praští se do hlavy Naruto. Jakmile se vrátí ze vzpomínek.
„A na co jsi si vzpomněl?“ zajímá se Tsunade a sakura také.
„Na jednu techniku, která mi pomůže splnit můj slib.“ A jak to dořekne tak onen klon, který léčil Hin zmizí.
Naruto přejde k jejímu tělu a použije Kuchiyose no Jutsu A přivolá jednu žábu.
„Co potřebuješ?“ zajímá se.
„Potřeboval bych svůj svitek zakázaných technik.“ Řekne jí a žába v turánu zmizí.
„Jak to myslíš zakázaných technik.“ Strachuje se Sakura.
„Použiji tajnou techniku mého klanu, která je schopná oživit mrtvé.“ Vysvětlí.
Najednou se v kouři objeví opět ta samá žába, ale se svitkem v hubě. Naruto si převezme a vyzve jí aby počkala. Rozvine svůj svitek a začte se.
„Až skončím odnes tento svitek zpátky.“ Otočí se na žábu.
„Ano.“ Odpoví mu.
„jsem rád, že jsem vás poznal. Bylo mi ctí být pod tak skvělou hokage jako jsi ty tsunade. A jsem rád, že jsem byl právě s tebou v týmu Sakuro.“ Loučí se s nimi.
Ještě než jedna z nich stačí něco namítnout tak začne dělat pečetě. Jakmile skočí tak jenom řekne. „Technika reinkarnace: Vrácení života.“ A položí své ruce které září jasně bílím světlem na srdce Hináty. Ta se jenom prohne v prudké křeči a pak padne opět na led.
Najednou se zvedne vítr a Naruto zmizí.
Sakura se usedavě rozbrečí. Ale Tsunade se dívá na sedm klonů kteří tam zůstaly stát.
„Vy byste zmizeli kdyby zemřel.“ Ujišťuje se pro jistotu.
„Ano.“ Potvrdí jí to.
„Takže to znamená, že žije.“ A usměje se. Najednou je slyšet slabé Puf to žába se svitkem se přemístila.
Najednou se zvedne znovu onen vítr, ale tentokrát silnější. A když se konečně podívají tak vidí jak jsou pře bránou konohy.
Snad se vám tento díl líbyl. Někdy možná udělám pokračovní, ale v současné době nemám čas. nic neslibuji, ale možná v únoru.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Ďalší diel okamžite dalsi ja asi dostanem s toho infarkt
je to pěkný, ale chtělo by to další díl. Nebo alespoň volný pokračování.
HONEM POKRAČOVÁNÍ!!
Ten, kdo neprojeví smutek, neznamená, že nemá srdce. Jen má více odvahy bojovat s osudem.
Bojuji za život, žiji pro smrt.
další díl!!!! prosím
NEOPOVAŽUJ SE NENAPSAT POKRAČOVÁNÍ!!!!!!! jinak se asi zblázním!!!
Ach ten sentiment...
Ďalší dielik. Prosímmmmmm. To je super séria. Takže pokráčko!!!!
dalsi dil pls dalsi diel pls pls
Další díl. Prosím, prosím, smutně koukám
další díl, další díl, další díl
fakt pekne ... ale nechces uz pridat dalsi diel?
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Celá tato série je PARÁDNÍ těšim se na další díl.
jak to vidis s dalsim dielom
wow....to je supr....nemohu se dočkat ďalšího dílu
další díl prosím prosím.... smutně koukám
pokracovanie a o tom nedebatujem
Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!
dalsi dil pls
My authentic japanese name is 坂本 Sakamoto (book of the hill) 晴男 Haruo (cleared-up man).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.
hej úplně super doufám že budeš mít čas a bude pokračování:-D
úžasný příběh, a proto tě prosím o dálší příběh tak sedni ke kompu aněco napiš pls
POKRAČOVÁNÍ☺pls
Bude někdy další díl??
chce to další dílll
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
honem další je to skvělý
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
Dalsi super diel..(ako inak). Uz len aby bol dalsi diel......
super dííííííl dobře se ti to povedlo
ale chtělo byto pokráčko
pěkné jako vždy ale chtělo by to další dílek za 5 bodů
Nakrmte mě prosim!
Adopted from Valenth
Moc pěkný díl, škoda že nemůžou přibývat o trochu rychleji
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
úžasný...jenom to strašně trvá než napíšeš další díly:( , ale to je jediný chyba
TO NEMYSLIS VAZNE ZE "MOZNO" !!! ja som na tento diel cakala dobre dlho a TAKTO TO PREDSA NEMOZE SKONCIT !! perfektny del CEME POKRACKO
super ja ci pokrackooooo
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
jejda to je haluz čekám na další
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan