manga_preview
Boruto TBV 15

Prečo si musel.............7

Sama neverím ale budiž Smiling
„ČOŽE?!“ prenikavý výkrik preťal kľudné večerné ovzdušie. Tsunade sedela vo svojej kancelárii a pozerala na Sasukeho, ktorí so sklonenou hlavou stál pred jej stolom. Práve jej oznámil čo videl.
„Ako si to predstavuješ že si tomu nezabránil?! Shizune!“ spoza dverí sa ozvali rýchle kroky a Shizune sa vrútila do miestnosti.
„Ha-hai, Tsunade-sama.“ Zastavila vedľa Sasukeho, čakajúc na rozkazy.
„Zavolaj čo najlepší tím ktorí bude schopný vystopovať Akatsuki. Uniesli Sakuru.“

„Itachi... mohol by si ma už konečne položiť? Ten kúsok prejdem aj po vlastných.“ Sakura sa nespokojne mrvila v jeho náručí. S menším úškrnom ju nakoniec postavil na zem.
„Ďakujem.“ Venovala mu v tej tme žiarivý úsmev a pokračovala po teraz už rovnej ceste rýchlim krokom. Uprostred húštiny sa nakoniec objavilo malé svetielko. Sakura nečakala na povolenie - rovno sa rozbehla k dverám. Keď naťahovala ruku že ich otvorí, niekto jej zakryl oči. Tie ruky boli iné, príliš jemné na Itachiho. Natešene vypískla a rýchlo sa otočila. Stála rovno oproti Deidarovi *no dobre... mať Deiove ruky na očiach asi fakt nie je práve vrchol romantiky XD*. Stískal ju v pevnom objatí tak že jej chýbal kyslík.
„Sakura.“ Zamrmlal a skôr ako jej dovolil chytiť dych ju pobozkal.

Tím nebol veľký, tvorený prevažne ANBU. Shizune odporučila tiež Nejiho s Hinatou kvôli ich byakuganu. Hnali sa tmavou nocou smerom ktorí určil Sasuke až kým neprišli na miesto kde stopovanie vzdal. Začali horúčkovite prehľadávať blízke okolie až kým niekto nenašiel zopár ružových vlasov. Okamžite sa k tomu ANBU rozbehli. Ukázal smer ktorým predpokladal že Itachi s unesenou bežal. Znova nasadili rýchle tempo. Ako skákali cez koruny stromov Sasuke musel premáhať zlosť. Itachi mu nikdy nenechá šťastný život.

„Sakura!“ natešene vykríkla Konan keď spolu s Deidarom a Itachim vošla do miestnosti. Natešene sa postavila a išla privítať kamarátku.
„Konečne si tu! Ani si nedokážeš predstaviť ako si mi chýbala. Medzi toľkými chlapmi je to už otrava.“ Veselo kecala nevšímajúc si Deidaru ktorí objímal Sakuru okolo pása.
„Tiež ťa rada vidím Konan.“ Usmiala sa na ňu Sakura.
„A mňa rada nevidíš?“ urazene sa ozval Hidan z pohovky.
„Jasné, mrtvolka.“ vykrútila sa z rúk ktoré ju doteraz objímali a išla ho buchnúť do pleca. Keď sa so všetkými zvítala bolo skoro jedna v noci. Nebola schopná ani sa postaviť, takže zaspala Deidarovi na nohách stočená do klbka. Prikryl ju svojím plášťom a sledoval, ako sa zvyšok organizácie potichu vytráca do svojich izieb.

Poznámky: 

Ja neveriiiiiiim, ja som napisala novy diel... a vynimočne dobrovoľne... aaaaah, no... berte to ako novoročný darček od jednej šialenej autorky Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-31 11:58 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Posledný dielik tejto poviedky bol pekný. No len by ma zaujímalo, ako by sa tváril Sasuke, ak by zistil, že jeho milovaná Sakura čaká dieťa s členom z Akatsuki pričom k ním aj sama patrí, ale ak je s ními prečo vlastne sa vracala do Konohy? Po čase by aj tak vyšlo najavo, že je v druhom stave. Ale moje otázky osatenú nezodpovedané, keďže poviedka ostala nedokončená.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-07-22 17:24 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Já jsem doufala v SasuSaku ...
fňuk
Ale jinak se mi to moc líbilo Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele BeRuŠšš
Vložil BeRuŠšš, Ne, 2011-03-06 19:36 | Ninja už: 5179 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Asi nebude pokráčko co ?? Laughing out loud ale je zto nádherné

Obrázek uživatele Crazy girl-chan
Vložil Crazy girl-chan, Ne, 2009-09-06 13:02 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 253 | Autor je: Prostý občan

notak prosim o dalsi dielik

Obrázek uživatele papulka
Vložil papulka, Ne, 2009-01-18 18:00 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

par SakuDei ma teda riadne prekvapil, ale bolo to super. uz sa tesim na dalsi dielik Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2009-01-15 22:44 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vážně zajímavý a docela překvapivý vývoj Smiling No opět nám nezbývá nic jiného než čekat na další díl

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Út, 2009-01-13 22:14 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

wwwooww..tot bol super dielik.astaa uz sa newiem dockat pokracka... Laughing out loudLaughing out loud a parik SakuDei je tiez celkom fajn