manga_preview
Boruto TBV 15

Akatsuki andílci 6

Madara se zlobí a trestá hříšníky aneb jak (ne)zabít kluka jednou ranou!

Lesem se táhl smutný průvod. Osm krásek kráčelo za sebou a ani jedné nebylo do řeči. Jejich poslední mise byla strašná. Věděly, že to nezvládly a čím více se blížily k domovu, tím více zpomalovaly.
Za nimi, až úplně vzadu, šel Kon. Hlavu sklopenou, svaly ochablé, třídenní strniště dodávalo jeho výrazu ten správný depresivní nádech...
Totální fiasko! To jediné mu běželo hlavou a nemohl se zbavit pocitu marnosti. Jako chlap zklamal. Už nikdy se nepřiblíží ke svému vysněnému idolu, už nikdy nespatří Chuckovu tvář. Nemohl by se mu podívat do očí. Chuck totiž neprohrává...

Stanuli před domem a zastavili se.
„Já tam nejdu!“ hlesla Pei.
„No tak! Nedělej!“ zkusila ji přemlouvat Sasi. „Madara se možná nebude tolik zlobit.“
„Ale bude! A odnesu to zase já, protože já jsem velela téhle akci,“ dál smutnila Pei a bradička se jí zase začala třást.
„To bude dobrý. To zvládneme. Když se moc naštve, tak to odskáčeme všichni a ve více lidech se to lépe zvládá ne?“ mrkla na ni povzbudivě Kis.
„Ale tady nejde o nějaký fyzický tresty!“ rozhodila rukama Pei. „Zvládnu, kdyby mě chtěl mučit, řezat, pálit, kousat, prostě všechno. Všechno bych zvládla, ale když je hodně naštvaný, přestane se mnou mluvit a odpojí mi zbytek mých sfér od proudu a já jsem pak jenom šestinovej člověk!“ slušně už natahovala Pei. „A já zbytek svých já prostě potřebujuuuuu! Já chci bejt stoprocentní ženská už napořááááád!“ rozeřvala se úplně a štkala si do dlaní.
Sasi se podívala po Konovi, že by ji měl trošku podpořit, když už tvoří pár. Ale zjistila, že to je trošku nemožné, když viděla, jak depresivně kouká na svůj biceps.
„Tak dost, Pei!“ náhle vyjela Dei a všechny na ni překvapeně pohlédly.
„Jednou jsi emancipovaná žena, tak se podle toho chovej!“ mračila se jako deset čertů a Kaki přimhouřila oči, jakoby se snažila prohlédnout, kdo mluví za jejich tupou blondýnku, protože tohle určitě není z její hlavy.
Pei svěsila ruce a nechápavě ji sledovala.
„Jsi krásná, mladá a silná žena. Přece se nenecháš usurpovat nějakým chlapem, o kterým jenom víme, že má dost sexy hlas a to je všechno. Koukej se postavit problému čelem a bojuj za sebe i za své druhy! Tak koukej už projít těmi dveřmi nebo tě tam dokopu!“ skončila Dei svůj projev a střelila ukazováčkem ke vchodu.
Zrzavá kráska zalapala po dechu, a pak se začervenala. Vysunula hrdě bradu vpřed a vyšla první.
„Díky, Dei,“ usmála se ještě, když procházela kolem ní, a Dei spokojeně kývla.
„Všechna čest, Dei! Asi nebudeš tak úplně blbá, jak jsem si myslela,“ přitočila se k ní Sasi a uznale jí poklepala na rameno.
„Díky,“ vypnula hruď Dei. „Pořád vám tvrdím, že vtipy o blondýnách nejsou založený na pravdě. Vždyť je to absurditní! To, co jsem tu říkala, to byla jenom ženská instituce, která nám přímo velí...“
„Dei?“ přerušila jí Sasi.
„Ano?“
„Nech mě alespoň minutu věřit, že máš taky mozek,“ otřeseně dodala Sasi a snažila se zapomenout na to, co právě ta krasavice v červeném pronesla.
„Ale, vždyť jsi říkala...,“ zatvářila se zkroušeně Dei.
„Já vím a opravdu to občas bolí, když musím přiznat svůj omyl!“
„Jsi krutá!“
„Ty víc, věř mi!“ oklepala se Sasi a vyrazila za Pei.

Sesedli se v obývacím pokoji a čekali na zazvonění.
„Ahoj andílci!“ ozvalo se z repráčku.
„Ahoj Madaro!“ přišla mu zkroušená, polohlasná odpověď.
„Vzhledem k tomu, že mi na dveře útočí opravdu naštvaný obrovský had, předpokládám, že mise byla neúspěšná,“ zazněl ironický hlas doprovázený tlumeným zvukem někde z dálky.
„Promiň, Madaro!“ sklopila hlavu Pei.
„Čeká vás tedy trest, ale to už asi sami víte, že?“ ledový tón zchladil hlavu i zraněné Hid a znovu nabyla rozumu.
„Víme,“ špitla velitelka.
„Když pominu to, že nejvíc mne zklamal Kon, do kterého jsem vkládal největší naděje,“ mluvil dál a Kon se začal ohlížet po nejbližším ostrém předmětu, „to, jak jste si je nechali pláchnout, to vám odpustit nemohu. Vyslechněte můj ortel!“ ozvalo se a dámy i s padlým Chuckem zatajili dech.
„Než sám vyřídím problém se slizounem, postaráte se o Bosleyho!“ vyřkl a všichni překvapeně zamrkali.
„O koho?“ opatrně se zeptala Pei.
„Je to můj vzdálený příbuzný a s sebou do boje ho vzít nemůžu. Navíc, až to skončím s Orochimarem, odjíždím na týden na dovolenou a Bosley je... jak to říct... trošku hyperaktivní na moji klidnou povahu a já si chci užít chvíle pohody a míru,“ vysvětloval Madara.
„Aha, a kdy přijde?“ snažila se chápat Pei, když zazvonil zvonek u hlavních dveří a všechny poděšeně vyskočily.
„Myslím, že právě teď,“ odpověděl Madara jakoby nic.
„Jdu otevřít,“ zvedla se Hid a odkvačila do předsíně.
„Má to ale jeden háček, Pei. Tomu klukovi se po dobu mé nepřítomnosti nesmí nic stát, rozumíš? Jestli mu bude zkřiven jediný vlásek, víš, co to znamená!“ repráček obrostl ledem.
„A co?“ naivně se zeptala Dei.
„Tak abyste měli představu. Pei odpojím všechny její sféry, Kaki odstřihnu od veškerých financí, Kis seberu Samehadu, Sasi nechám dlouho máčet ve vodě a jako dřevěná půjde hodně rychle ke dnu, Hid seberu kosu, Itě ostříhám nehty, Konovi zabavím boxovací pytel a všechny kazety s Chuckem Norrisem, Zet nacpu pěti kily zeleninového salátu a tobě Dei, tobě seberu ovladač od televize!“
„Že jsem se ptala!“ zašeptala Dei a přidala se k vyděšeným výrazům ostatních.
„Vynasnažíme se. Přece nebude tak těžké se postarat o jednoho pubescenta,“ zkusila uvolnit napjatou atmosféru zrzavá a snažila se nemyslet na případné následky.
„Jak myslíš. Každopádně, přeji příjemný týden,“ zazněla poslední odpověď a pár z nich zaznamenalo v jeho hlase něco jako škodolibý nádech.
Dělá, jako bychom nezvládli jednoho parchanta,“ ušklíbla se Kaki a ostatní se ulehčeně zasmáli.

„Panejo! Na to, jak jsi tlustá, máš docela solidní prsa!“ zařvalo něco v předsíni a všem ztuhly úsměvy na rtech.
Chvíli bylo ticho.
„Au! Nech mě bejt! Nejsi můj typ!“ znovu něco zaječelo a Pei vyrazila na pomoc, div se nepřerazila.
Ostatní zůstali sedět na pohovce a naslouchali tichým zvukům odvedle.
Za okamžik se otevřely dveře.
„Dámy? Kone?“ vešla Pei. „Dovolte, abych vám představila Bosleyho,“ pronesla, jako kdyby měla na ruce pavouka.
Za ní vstoupil malý, asi třináctiletý kluk v těsném závěsu s naštvanou Hid. Vlasy měl snad ještě zrzavější než Pei, na obličeji se mu skvěla spousta pih a korunu všem nasadily křivé zuby.
Než vůbec stačili pozdravit, Bosley spustil kulometnou smršť.
„Páni! Tady je to samá rádoby modelka. Akorát ty sem trošku nezapadáš,“ ukázal na Kona. „Tys to asi trošku přehnala s práškama na posilování!“
„Já jsem chlap!“ zavrčel Kon a výhružně vstal.
„Tak to soráč, zmátly mě ty tvoje trojky prsa!“ ušklíbnul se zrzoun.
Konovi se zablýsklo v očích a ostatní členky Akatsuki se jen zhluboka nadechly.
Než došlo na nejhorší, skočila před kluka Pei.
„Kone! Kone? Slyšíš mě? Nesmíš mu ublížit, rozumíš? Zkus to ignorovat, prosím!“ vyděšeně drmolila Pei. Věděla, že kdyby ho teď nechala, z Bosleyho by zbyla jenom zrzavá šmouha na zdi.
Kon ještě chvíli vrčel, ale pak se s těžkým sebezapřením posadil.
„Milý Bosley, my tě teď budeme mít týden na starost, tak se zkus chovat slušně,“ snažila se ho výchovně pokárat Pei.
„Vy?“ zvedl obočí pobaveně klučina. „Tak to může být docela sranda. A komu že se mám zodpovídat? Asi tady téhle ne?“ střelil pohledem po Itě.
„Proč mě?“ ukázala na sebe Ita.
„Vypadáš, že jsi tu nejstarší. Teda, soudím jen podle těch vrásek hlubokých jako pangejty u silnice!“
Kluk dokončil svoji myšlenku a v pokoji se setmělo. Sharingan zasvítil to šera.
„Jo, tak ty jsi Uchihová. Tos měla říct hned! Slyšel jsem, že tvůj brácha dělá do nějaký růžovky v Konoze, teda když zrovna nedělá poskoka Orochimarovi,“ zachechtal se Bosley a tma se ještě rozšířila.
„Ito! Ne!“ hlesla Kis celá zkoprnělá z toho, co si to právě tenhle drzoun všechno dovolil.
Ita pomalu vstala.
„Podívej se mi do očí!“ zasyčela a smrtonosně se k němu blížila.
Bosley vycítil nebezpečí.
„Jsi nějaká hrrr, ne? Zapomínáš, kdo je můj strýc?“ měřil si ji pohledem malý ďábel.
„Jen to zkus a uvidíš, co se stane!“ vyhrožoval.
Ita si vzpomněla na nehet, o který nedávno přišla a Sharingan pohasl.
Ruce se jí klepaly, když dosedla zpátky.
„Tak to bysme měli. Jdu se ubytovat, a pak bych si přál něco k jídlu. Jo a dneska spim s blondýnou!“ pronesl potěšeně a vydal se schodech do patra.
„To jako myslel mě?“ vyjevila se plavá kráska.
„Ne! Tu druhou, co stojí za tebou!“ protočila oči Kaki. „Neotáčej se, u Jashina, to byl sarkasmus!“
„Kolikrát jsem ti říkala, abys mi nenadávala!“ rozčílila se Dei.
„A já ti kolikrát říkala, že sarkasmus není... to je jedno, nech to být!“ unaveně zavřela oči Kaki a vzdychla.
„Tohle je ten nejhorší trest, co jsme kdy mohli dostat!“ vydechla Kis se slzou na krajíčku.
„Třeba nebude tak hroznej. Třeba se takhle choval, protože se bojí, a nakonec bude v pohodě,“ zkusila Sasi a pokrčila ramenama.
„Sasorko nebo ty, co máš místo těla kus špalku!“ zaječelo seshora. „Pojď mi předvýst loutkový představení!“
Sasi ztuhly rysy.

Poznámky: 

Tak teď to bylo snad trochu lepší, na scénu nám přišel nový člen, pěkně drsnej, pěkněj fracek, sama ho nenávidim... uvidíme, co s nima všechno provede... jo a jinak příště bude poslední díl už snad, akorát nevim kdy... tak v karibiku jsem byla a gomen, ale dneska nový díl nebude, nemlžu chytnout slinu a Múza se někdě fláká, proto vydržte , snad to nebude dlouho trvat a do konce týdne se tu díl obejví Smiling jinak házím sem dneska dva díly dvou sérií, které jsou už napsané...sice to nejsou žádný komedie, ale taky by se někomu mohli líbit :-)

4.942855
Průměr: 4.9 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-07-12 12:33 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Ten Bosley je, ale otravnej no děsný. Fakt super povídka vždy se chechtám a bouchám smíchy skoro furt píšeš suprově!

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Čt, 2010-11-18 17:41 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Sakryš. ty mě tak nenávidíš, že mě chceš zabít? Páč z tohodle jsem umírala alt totálně Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Itachi. Uchiha.
Vložil Itachi. Uchiha., St, 2010-07-28 03:03 | Ninja už: 5228 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

hmm to musim souhlasit ty tresty byli super ^.^

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 15:20 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

tie tresty su super a aj celá poviedka

Obrázek uživatele loudscreaming
Vložil loudscreaming, Út, 2010-02-16 18:34 | Ninja už: 5406 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty tresty, co jim sliboval... soucítím s nimi, chudáci =D Ale ten Bosley je teda pořádnej fracek =D Mě hlídat Akatsuki, tak bych byla hodná, aby mi potom Hidan (nebo Hid, to je jedno =D) půjčil(a) kosu, ale to by asi nepůjčil(a) musela bych být pod stálým dozorem, pokud by mi jí vůbec dal(a) do ruky =D Pak bysme s Dei šli něco vyhodit do vzduchu... nejlépe naší školu (popř. Shikamara =D) Jsem se mírně zasnila =D

i will eat your children

userbarz.com
Free userbars
userbarz.com

Obrázek uživatele narutas
Vložil narutas, Čt, 2009-09-24 18:28 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, So, 2009-05-16 12:21 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

xD to je strašnej zmetek ten Bosley!!!
Chudáci....upřímně je lituju xD
PS:rychle další dílek prosíííím!

_________________________________________

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Pá, 2009-03-13 18:52 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

takovej malej spratek ten Bosley Laughing out loud ten jim překně natrhne zadek XD

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, Pá, 2009-03-13 20:03 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

To neee, navoněnou p***lku Laughing out loud

Obrázek uživatele Tajína
Vložil Tajína, So, 2009-03-07 18:50 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

Bude i pokračování Smiling?

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, So, 2009-03-07 19:20 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

hai hai...bude, ale...to je právě to kdy...nejde mi to a nechci to odfláknout...tak zkus vydržet, určitě bude Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2009-03-04 17:02 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Ježiš, tahle povídka mě fakt dostala. Jsi fak génius!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Ne, 2009-03-15 00:13 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Blázon je slabé slovo Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Rushi
Vložil Rushi, Ne, 2009-03-15 00:17 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Pěstitel rýže

natom asi neco bude Cool chichi

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, Út, 2009-02-24 14:01 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Tak to je opravdu moc xD Celou dobu se tu svíjím smíchy Laughing out loud Kakashi YES Ty jsi prostě génius!!

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Út, 2009-02-24 14:38 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

to ráda slyším...myslím teda to, že jsi se bavila..já si totiž spíš než fénius cítím jako magor! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-03-02 17:04 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

A to jako proč? Náhodou je ta povídka suprová a těším se na další. Ita mě dostala.

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, So, 2009-03-07 19:19 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

nooo...jenom magora může napadnout něco takovýho Laughing out loud tak já se budu snažit dopsat poslední díl Smiling

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Pá, 2009-02-20 23:07 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Dobre toto ma dohnalo az k slzam Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud myslim ze sa moc tesim na dalsi diel Laughing out loud vyzera to dosti drsne Laughing out loudLaughing out loud WTF a zas robia z Deja debila jak keby nestaci ze uz je holka Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud Proste nemam slov toto je absolutne KAJOVSKO-PONIKOVSKE Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, So, 2009-02-21 01:05 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

no jo, když Deidara si o to vyloženě koleduje, já si nemlžu pomoct, on je určitěš moc hodnej a chytrej, ale je teď blondýna a tak se nedá nic dělat...třeba ho v nějaké svojí budoucí povídce vystřihnu úplně nejlíp jenom kvůli tobě! Smiling

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Pá, 2009-02-20 20:33 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Plesnivý_sýr : já doufýám, že se z toho dostaneš a nakonec nám neumřeš Smiling

ANT : hehe, já tušila, že někomu tím nahraju, ale že tobě...Laughing out loud

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Pá, 2009-02-20 22:28 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Myslelas správně, že mě nenahraješ. Už jsem ten komentář opravil. Prostě jsem si asi tu větu nějak vsugeroval podle sebe. Příště si to radší budu muset líp přečíst a správně pochopit. No jo zase tu dělám dusno Sad

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Pá, 2009-02-20 22:35 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Tak konečně jsem se dostal k tomu abych si přečetl tvůj další FF. Bomba. Nemůžu z věty „Jednou jsi emancipovaná žena, tak se podle toho chovej!“ Hned jak se naskytne příležitost musím tu větu říct ňejaké holce, už se nemůžu dočkat Laughing out loud
edit: proboha co jsem to napsal! Omlouvám se ale tu noc jsem trochu víc pil a špatně jsem tu větu pochopil. Aby se mě líbila muselo by tam být místo slova emancipace antonymum (je to myslím vexace).

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, St, 2009-02-18 19:19 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Umírám v pokoji... To bylo totálně mega hyper extra super!! x))) xD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Út, 2009-02-17 00:05 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

cinkl : děkuju, ráda se dozvím, že umíš ještě překvapit Smiling

hAnko : to vůůůbec, děkuju za opravdu, v překlepech a divných spojeních jsem fakt mistr Laughing out loud zvuky jsou taky dobrý, já si z toho vyberu ty pravý! Smiling))

Sranditstka: díky, díky, a ještě jednou díky Smiling jsem ráda, že to přijde vtipné i "srandistce" Laughing out loud

nettiex : ráda bych ti pomohla s tvými bolavými prsty, ale napadá mne jen jediné řešení a to pořídit se podobné návleky jako má Zet, ty se docela osvědčily Laughing out loud ale je to ještě naděje, že příště tě ohrozim na životě naposled Smiling)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-02-16 23:38 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Na chvilku jsem se odtrhla od Směťáku a nakoukla do nových povídek, a co nevidím Laughing out loud Noví andílci...
Takže... málem jsem si ukousala klouby na ruce, jak jsem dusila smích Laughing out loud au, ještě mě bolí prsty... Laughing out loud skvělé, z Bosleyho jsem vážně... konzumovala své klouby Laughing out loud

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Po, 2009-02-16 23:31 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Geniálně dokonalostně boží! xD Všech šest dílů jsem si přečetla najednou (dobrá, s hodinkou přestávky na večeři sem a tam xD) a parádně jsi mi prodložila život! xD Hláškami perlíš, skvělý zpracování a ženiální nápad, prostě perfect! Kakashi YES


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.