Všichni moji kluci 1/2
Sedím na židli v kuchyni menšího bytu v Konoze. Nikdy mě nenapadlo, že si začnu psát deník, ale když má člověk těžké období, je třeba se nějak odreagovat. Já jsem to vyřešila deníkem. Vlastně, chci taky, aby moje dítě vědělo, jaká byla jeho máma, když byla mladá a hloupá. Možná, že se i těším až najde můj skrytý deníček a dozví se pravdu. Už jsou skoro tři hodiny a já čekám až se ve dveřích objeví usměvavá tvář mého přítele. Zatím mám čas všechno napsat, jak to vlastně začalo…..
Byla jsem průměrně silný jounin v Zemi vodních vírů. Neměla jsem rodiče, byla jsem sirotek a vychovávala mě babička a dědeček. Ti byli vždycky proti tomu, abych se stala ninjou, kvůli smrti mých rodičů, kteří byli taky ninjové. Já jsem si však chtěla splnit svůj sen a začala jsem trénovat a brzy jsem objevila svou sílu. Brzy poté moji prarodiče zemřeli a já zůstala sama. Nějakou dobu jsem plnila mise a později jsem se stala členem speciální vraždící jednotky naší vesnice, o čemž svědčilo moje tetování na pravém rameni.
Za několik měsíců po mých dvacátých narozeninách, uzavřela naše země spojenectví s Ohnivou Zemí a my jsme začali plnit mise spolu s konožskými ninji. Naneštěstí jen ve dvojicích. Já jsem na první misi dostala jako kolegu jednoho chlapce z Konohy. Byl to vysoký, černovlasý muž se sharinganem- Sasuke Uchiha. Byl tajemný a tichý člověk, který snad každou ženu přitahoval. A zrovna já jsem byla jeho kolegyní. Tak se lidi nedivte, že při poslední společné noci, mě svedl. Neřekl mi nic o svém životě v Konoze a bez rozloučení odešel. Když jsem se ráno probudila, nepřekvapila jsem se, že odešel. Pro spoustu mých bývalých kluků, jsem byla jen krásná holka do postele po které každý kluk toužil. Nakonec ani Uchiha neodolal mým rezavým vlasům a zeleným očím.
Do kanceláře našeho Kage jsem celá udýchaná doběhla a skoro jsem na něj zařvala.
,,Pusťte mě prosím do Konohy, chtěla bych tam jít na trénink. Jejich ninjové jsou výborní bojovníci a já se od nich mám hodně co učit.“ Vyklopila jsem a čekala odpověď. Kage si mě nedůvěřivým pohledem změřil a já jen doufala, že neodhalí pravý důvod, proč chci tak urputně do Konohy. Nakonec souhlasil a za několik hodin jsem vyrazila směr Skrytá Listová vesnice.
Stála jsem s batohem na zádech, u brány do Konohy a pohledem jsem sledovala monumenty Hokágů. Vešla jsem bránou a hned mě zastavili nějací dva ninjové s páskou se znakem listu.
,,Co tady pohledáváš?“Zeptal se mě jeden z nich a já mu podala propustku s podpisem našeho vůdce. Ninjové na sebe pohlédli a podali mi papír zpět.
,,Toki Michiyo, můžeš projít.“
,,Děkuji, ještě se vás chci zeptat, neznáte náhodou Sasukeho Uchihu a nevíte, kde bych ho mohla najít.
,,Známe ho a jestli ho chceš najít tak ho hledej v nemocnici na porodním oddělení. Jeho snoubenka mu právě porodila syna.“
Při těchto slovech se mi málem zastavilo srdce.
,,On je zasnoubený?“Zeptala jsem se roztřeseným hlasem.
,,Ano, se slečnou jménem Sakura Haruno, brzy bude Uchiha.“Odpověděl mi jeden z vrátných a já jsem se radši už na nic neptala a prošla jsem branou. Brzy jsem však zakotvila v jedné z putyk, protože jsem musela zmírnit svůj žal, alespoň troškou saké. Za chvíli jsem v sobě měla už dost a došlo mi, že musím přestat. To jsem na sobě měla ráda. Dokázala jsem si říct dost! Když jsem zaplatila a procházela jsem kolem stolů, někdo mě chytil za ruku a strhl mě k sobě. Byl to mladý blonďatý muž se zářivě modrýma očima.
,,Ale, ale takovou krásku ještě neznám.“Poznamenal a já viděla, že je taky už trochu opilý.
Seděla jsem na klíně neznámému muži, který se za chvilku začal pohledem topit v mém výstřihu. Já z něj však nemohla spustit oči a rukou jsem mu pročechrala jeho blonďatou hřívu vlasů a pohladila ho po tváři, kterou krášlily tři jizvy z každé strany.To nebezpečí mě začalo vzrušovat.
,,Jsem Toki.“
,,Uzumaki Naruto.“Představil se a začali jsme si povídat. Brzy z něj vylezlo, že tady zapíjí smutek po ženě, kterou miloval a která si nakonec vybrala jiného. Tak to jsme na tom stejně, pomyslela jsem si.
,,Jmenuje se Sakura.“Dopověděl a ve mně hrklo.
,,Haruno Sakura?“
,,Ano, odkud ji znáš?“Zeptal se mě podezřívavě.
,,Ále, to je dlouhá historie.“
,,Jestli je tak dlouhá tak mi ji můžeš povědět cestou ke mně.“Nabídl mi a já souhlasila. Možná to byla chyba, ale je nutno podotknout, že Naruto byl naprosto úžasný a tak to skončilo nejinak než se Sasukem…..
Začala jsem s Narutem chodit ale v Konoze jsem na Sasukeho nenarazila. A je to dobře, toho parchanta jsem už vidět nechtěla. Navíc Naruto byl veselý a vtipný a taky pohledný. Nejvíc mě na něm přitahovaly jeho liščí jizvy na obličeji. Prostě, zbláznila jsem se do něj a on mi nabídl, abych se k němu nastěhovala. Nejdřív jsem však poslala dopis do naší vesnice a požádala vůdce, aby mi dovolil zůstat. Z jeho dopisu jsem pochopila, že je zklamaný, protože přišel o dobrého ninju, ale nemohl mi bránit.
Jednou ráno jsem se probudila se strašnou bolestí břicha. Naruto vedle mě ještě poklidně oddychoval a já se i přes tu bolet musela usmát, byl tak roztomilý, když spal. Teď jsem musela rychle na záchod. Když jsem se vrátila, byl Naruto vzhůru a starostlivě mě pohladil po tváři. Miluju jeho doteky.
,,Co se stalo?“Zeptal se mě starostlivě.
,,Nic, jen se mi udělalo trochu zle, asi jsem něco špatného snědla.“Uklidnila jsem ho.
Další dny se to však opakovalo a tak mě Naruto nakonec donutil zajít do nemocnice na vyšetření. Sám se mnou nešel, protože v nemocnici pracovala Sakura. Seděla jsem v ordinaci a pozorovala jsem růžovovlasou dívku probírající se mými výsledky.
,,Slečno chtěla bych vám oznámit radostnou novinu, jste těhotná!“
Tak tady je další povídka...bude mít celkem dva díly další dílek za týden!
Tak toto je super kapča =) Mám strašne rada romantiku *vznáša sa* a ešte k tomu mám pustenú super pesničku.... no ja som v 7. nebi letím na pokračko, fakt krása
Už dlouho jsem hledala čas na přečtení tvých povídek... a je to super! Máš úžasný styl psaní, který člověka prostě nepustí
Hybrid - Blind Side
FF Kniha
5 hviezdičiek idem na další diel
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
lolec... Tak to je fakt pěkný Originální děj a pěkně píšeš (y)
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.tak todle je NAPROSTO boží!!!!!!!!!!
Starý lásky nerezaví!
Vždy, když mi říkají, že Naruta sledují pětileté děti, poukazuji na to, že já jsem do něj mnohem zažranější!
Jashine ty to vidíš! :P
Hnutí za čokoládu v normálním obalu! Pryč s plastovým nesmyslem! Já chci papír a aluminium!!!
hmm, muj podpis se vůbec nezkracuje... on se rozrůstá!
páni, myslela sem, že už mě to pustilo... ale né... SasuSaku is my life!!! < 3
pomelo je král
stmívání je královna
a jashin je to děcko, co trhá broukům nožičky!
Jak chtěl Naruto rozesmát Shina: http://147.32.8.168/?q=node/45037
parodijka http://147.32.8.168/?q=node/48851
Ukázka, že Jiraiya se nezmění: http://147.32.8.168/?q=node/45251
dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332
Sugoidní dílek a už se těším se na další dílek...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
tak bolo to krute strhujúce...výborne napísané a záhadný konec ešte lepší..idem rýchlo na druhú časť aby som sa dozvedel kto je otcom.
Jů, to je moc super námět. A ty moc hezky píšeš .Za 5 a du na další
Jsem naivní a zasněná holka.
Ale ta naivita je sladká.
By the way... SasuSaku & NaruHina fan!
Tak krásně píšeš, že jsem ani nepostřehla, že jsem na konci.
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
To je strašně hezky napsaný .. samo se to čte xD.
rychlooo pokrackooo.. newiem sa dockat.. juchuuuuu... krasna powiedka..
na pokračko si musiš chvilku počkat, ale slibiju, že bude v neděli, podle pravidel!
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
OMJ! skvělý začátek
další Jashinista!thanks!
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
moc pěkné 5bodu
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
díky moc!
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Tak tohle je hustý. To jsem zvědavá kdo bude táta. tahle povídka se ti povedla. je suprová. Opravdu se strašně lepšíš jen tak dál.
kdo bude táta?další už je napsaná ale víc už neprozradím, díky za komentík!
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
díky, na další dílek si musíš týden počkat!!jsem moc ráda, že se povídka líbí!
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Páni, parádní příběh!! Těšim se na další dílek, určitě si ho nenechám ujít....