manga_preview
Boruto TBV 15

Společný návrat 08-Blíž než kdykoli předtím

„Nemusíš mít strach,‘‘ ujistil ho Gaara a zavedl je všechny společně do centra vesnice, která bylo v plné proudu. Dalo se tam sotva projít, ale když lidé zaznamenali členku se znakem Konohy, začali uhýbat do stran. Naruto se začal cítit trochu divně, jako by něco provedl, ale pravda byla jiná. Lidé se začali radovat.
„Všechni tihle lidé sem dorazili před několika týdny, přišli s nimi i někteří genini,‘‘ oznámil stále zmatenému blonďákovi Gaara a vedl je radujícím davem dál. Sotva se davem prošli, když je zastavilo radostné volání.
„Naruto nii-san,‘‘ volal někdo, ale v davu byli vidět jen jeho hnědé vlasy, ale i tak se otočili a počkali, kdo se nakonec z vyleze.
„Konohamaru!‘‘ zvolal radostně Naruto a pomohl vyprostit hnědovlasého chlapce z radujícího davu.
Šokem však bylo, že hnědovlasý chlapec měl zavázanou ruku a ohromnou bouli pod oknem, která už vystřídala všechny odstíny fialové.
„Co se ti stalo?‘‘ to byla první otázka, kterou položili chlapci. Jemu se ale objevil na tváři úsměv.
„To nic není,‘‘ ujistil je a radostně se usmál.
„Možná bude lepší, když vám ukážu vaše pokoje, určitě jste unavení,‘‘ vmísil se do jejich rozhovoru Gaara a zavedl je do velké budovy před ním. Na rozdíl od venku, tu byl klid a pořádek.
„Tady jsou vaše pokoje,‘‘ ukázal na tři dveře. Sakuru trochu zamrzelo, že mají pokoje jen po jednom, když ale zjistila jak jsou v každém pokoji velké postele, tak ji to přešlo.
„Odpočiňte si, večer bude uspořádá oslava,‘‘ řekl a zmizel. Naruto se zaradoval, konečně mezi lidmi a taky když jen pomyslel na hromadu toho jídla a pití měl co dělat, aby se neposlintal.

Jakmile zapadlo slunce oslava začala. Skoro všichni lidé se shromáždili v ohromném sále přímo v srdci Suny. Všechno to veselý se linulo celou Sunou. Naruto potkával jednoho člověka za druhým a s každým prohodil pár a vypil s ním jednu skelničku. Stále nemohl najít ty dvě osoby, které mu celý večer scházeli.
Naruto tedy pokračoval dál, po cestě do sebe stihl vyklopit pár skleniček nějakého neznámého alkoholu. Takže se jeho cesta trochu prodloužila. I jeho krok byl trochu vratký. Ale stále dokázal rozeznával postavy.
Pokračoval dál, až narazil na to, co celou dobu hledal. Díky menší tmě a alkoholu v jeho krvi viděl jen dvě šmouhy nalepené docela blízko u sebe. Protřel si oči, protože nevěřil tomu, co právě viděl. Nezdálo se mu to. Sasuke a Sakura k sobě byli na natisknutí, tak že ani nebylo poznat čí ruka je čí? Museli být i trochu opilí, protože jejich ruce bloudili na místech, kam by nikdo jiný na veřejnosti nesáhl. A to, co dělali je už snad všem jasné. Naruto pomalu došel k ním, pořád se houpal ze strany na stranu, ale byl zcela při smyslech.
„Co to tady děláte,‘‘ zavolal na mě a odkolíbal se k ním. Oba se od sebe odlepili a sledovali ten opilý jev před sebou.
„Není ti to snad jasné,‘‘ odsekl Sasuke a vrhl na něj vražedný pohled. I Sakura se netvářila nijak potěšeně. Právě ji překazil to, na co tolik let čekala.
„Přece nemůžete…‘‘ začal Naruto, ale poněkud zvýšil hlas, takže se lidé začali otáčet. Tohle vytočilo Saského, proto udělal několik kroku k naprosto opilému Narutovi.
„Co si o sobě myslíš, ty nejsi můj otec, aby ses o mě staral,‘‘ křikl na něj rozhněvaně až se začali lidé otáčet a poslouchat je. I blonďákovi pomalu začala docházet trpělivost.
„Jak se na to mám asi dívat, myslíš, že to pro lehký, být pořád sám. Ty nevíš jaký to je být pořád nula,‘‘ doslova na něj zakřičel, kvůli množství alkoholu, které vypil si neuvědomil, jak daleko za šel.
„Tak běž, uteč před světem, když tu všichni tak nenávidí,‘‘ oplatil mu to Sasuke a ukázal na dveře jímž přišel. Naruto se jak na povel otočil a zmizel z místnosti.

Naruto ležel na posteli, zády otočený ke dveřím. Na tváři měl uražený pohled. To, co před chvíli viděl ho donutilo přemýšlet. Je teď už opravdu sám nebo už množství alkoholu v jeho mozku tohle všechno jen zvyšuje.
Přetočil se na druhý bok a pozoroval dveře, jestli se pro něj někdo nevrátí. Nic, nejspíš na něj zapomněli.
Vztekle bouchl pěstí do skříňky kousek od sebe. Vztek tímhle nijak nepotlačil, jen ho to naštvalo, když na něj ze stolku spadla lampička. Popadl ji chystal jí odhodil na druhý konec místnosti. Ale někdo ho zezadu chytil za ruku.
„Tohle není moc dobrý nápad,‘‘ ozval se za ním zas ten líbezný hlásek. Tušil komu ten hlas u ruka patří. Vztekle pohodil rukou a vylezl z postele. Neuvědomil si však, že na sobě má jen trenky se srdíčky. Začal se stydět a pak se schoval znovu pod peřinu. Teprve teď se na ni podíval. Kyuubi měla na sobě ještě kratší šaty než předtím. Připadali mu spíš jako jen spodní prádélko. Musel se otočil, protože to s ním začalo dělat divy.
„Jsi roztomilý, když se stydíš,‘‘ usmála se a položila mu ruku na rameno. Naruto ucítil jak se postel prohýbá, tím jak se posadila.
„Víš, měl by sis uvědomit, že oni chtějí být sami,‘‘ řekl jako by věděla, co předtím viděl a slyšel. Blonďák ležící vedle ní zbystřil. Byl to pro něj docela nezvyk. Nikdo s ním nikdy neprobíral jeho pocity, nikdo mu nebyl nikdy tak na blízku.
„Už jsem ti přece říkala, že patří jemu,‘‘ trošku zvýšila hlas, jelikož už na něj neplatila sladká slůvka. Bude na to muset jít jinak.
Nahnula se nad něj až byli od sebe jen malý kousek. Naruto se začal červenat, protože jediné co momentálně viděl byl její výstřih. Začal se červenat ještě víc, ale tohle byl záměr. V další okamžik už nebylo poznat, kdo po kom skočil dřív.

Ozvalo se klepaní, Naruto vztekle pozvedl hlavu. Neměl vůbec náladu se zvedat, natož jít ke dveřím a otevřít. Přetočil se raději na bok a dál spokojeně oddychoval. Když se chtěl ale zakrýt uvědomil si, že mu něco na peřině leží. Pozvedl se a otevřel oči. Na peřině mu ležela Kyuubi a klidně oddychovala. Teprve teď si Naruto uvědomil, co se tu všechno dělo. Snaha najít vlastní oblečení byla marná, stále na všechno myslel. Ale nemusel si ani vzpomínat, jeho dlouhé škrábance na pažích mluvili za vše.
Znovu někdo zaklepal.
„Počkej chvíli,‘‘ zavolal ke dveřím, ale neuvědomil si, že tímhle může vzbudit Kyuubi. Ta se jen protáhla a přetočila se k němu. V téhle chvíli nevypadala nijak nebezpečně, ještě rozcuchaná a unavená z včerejší akce by nikomu hrůzu nenahnala.
„Kam si mi dala oblečení?‘‘ zeptal se ji, ale Kyuubi jen pokrčila rameny.
„Nevím, včera jsi ve víru vášně někam odhodil, nedivila bych se, kdyby bylo venku na ulici,‘‘ slastně se protáhla a přetočila se na druhý bok. Naruto se zamračil a raději přes ni něco přehodil. Když se tu před ním takhle promenádovala nahá, dělalo to s ním divy.
„To ti pěkně děkuji,‘‘ odsekl a nakoukl jen tak ze zvědavosti z okna. Kalhoty se neválely na ulici, ale držely se na parapetu. Naruto je popadl a vyrazil ke dveřím.
„Omlouvám se, nemohl jsem na jít oblečení,‘‘ omlouval se a přitom si zapínal punt. Pozvedl hlavu a když spatřil tu osobu před sebou žaludek se mu sevřel.
„Sasuke,‘‘ řekl suše a postavil se tam, aby nebylo vidět do jeho pokoje.
„Přišel jsem se omluvit, včera mi to trochu ujelo,‘‘ Sasuke sklopil hlavu, protože omlouvání mu od srdce moc nešlo.
„V pohodě, nebudem to dál probírat, abychom měli něco upito,‘‘ řekl nakonec Naruto.

Poznámky: 

4.946665
Průměr: 4.9 (75 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-06-25 19:32 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Naruto a Kyuubi, jo? Laughing out loud Super! Kakashi YES

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-08-03 19:53 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to naprosto luxusní Kyuuby a NAruto skvělý nápad jen co je pravda.

Obrázek uživatele meda
Vložil meda, St, 2009-07-29 12:13 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

toto je jedna z nejhezčích ff které sem přečetla

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2009-07-28 19:05 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

páni párek NarutoXKyuubi je vážně nej, to mě nikdy nenapadlo, doufám že je někdo nachytá, ten by pak valil bulvy XD

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-07-28 13:19 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

WOW bomba super jen tak dál Eye-wink


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-07-26 23:08 | Ninja už: 6377 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, Ne, 2009-07-26 22:57 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

dokonalý!!! ^^ (škoda, málo SasuSaku xD) ale i tak, luxusní ^^... marja, já si do teď myslela, že Kyuubi vypadá jak ta Yoruichi z Bleache Laughing out loud (ani netuším proč xD)

Obrázek uživatele Danii
Vložil Danii, So, 2009-07-25 10:38 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan

úžasný Laughing out loud jak ty to děláš ? Laughing out loud úplný luxus ! Laughing out loud

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., So, 2009-07-25 08:06 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Jůů vážně mooc pěkný!!

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-07-24 20:48 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

to je síla já jsem to nějak čekla ale stejně je to bomba už se těšim na další Amy Laughing out loud



Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Pá, 2009-07-24 19:22 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno jako jelikož jsem to už četl, tak to není takový šok Laughing out loud ale stejně famózní dílek a ta dovolená ti prospěla Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-07-23 14:49 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekny diel Laughing out loud Naruto a Kyuubi zaujimava myslienka Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-07-23 09:45 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

parik naruto kyuubi je fakt pekny... nemozem sa dockat dalsieho dieliku

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2009-07-22 22:29 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

krása jako vždy Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-07-22 23:10 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera už jsem jsem nemohl dočakat Smiling
a hlvně jsem zvědavej co natohle vymyslí jobek Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-22 20:02 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No vyvijí se to slušným směrem a ta Kyuubi se nezdá Eye-wink a Sasuke se omlouvá?? To mu není podobný, Laughing out loud ale jinak parádní dílek Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2009-07-22 20:01 | Ninja už: 6344 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

luxusni dilek Smiling ale tu kyuubi jsem si predstavoval jinak Laughing out loud tak trochu vic chlupatejsi Smiling

jinak jen tak dal .) a prize zase.

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-07-28 18:41 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

napadá mi že s tými chvostami a ušami by sa s ňou Naruto nevyspal... a ešte pridaj ryšavé vlasy a už máme pravdepodobnejší vzhľad Kyuubi

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, St, 2009-07-22 19:50 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

je to dokonalý piš dál

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...