manga_preview
Boruto TBV 18

Zvládli byste obětovat svůj život pro někoho, koho máte rádi?

Dokázali byste pro někoho obětovat svůj život?



Pro koho a za jakých okolností byste to udělali?
Nebo proč si myslíte, že byste to nedokázali?
Dostali jste se do nějaké podobné situace?
Zachránili jste někoho?
Napište ostatním svůj názor či příběh.



Zde můžete k danému tématu řešit vše, co nebude porušovat Pravidla smeťáku.
Pokud budete chtít toto téma jakkoli upravit, napište svůj názor SEM. V případě, že s tím bude souhlasit více uživatelů se téma příslušně upraví.
Spam pište SEM.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Út, 2010-10-05 21:45 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Tak když vezmeme v úvahu, že v tomhle našem reálném 3D světě se jen tak někdo neocitá každý den ve smrtelném nebezpečí jako je to v anime (tím myslím bitky, zbraně svévolně létající vzduchem, lidi, kteří nám vědomě usilují o život), a že by se moji líní přátelé a příbuzní jen těžko do nějaké té nehody zapletli, tak nejsem schopná odpovědět. Navíc, o tomhle fakt člověk nemůže přemýšlet, dokud se mu to nestane, a když se to stane, nemá na přemýšlení čas a prostě to udělá nebo ne... Smiling

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 22:14 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak tak. Může se ale i přesto klidně stát, že se do takové situace dostaneme. Jen ji neberme tak "narutovsky". Stačí daleko jednodušší příklad, více ze života - darování orgánu (samozřejmě ilegálně, jinak by tě nenechali jít na transplantaci s vlastním ohrožením života) nebo komplikace při těhotenství (to by zase zákon upřednostnil těhotnou ženu před dítětem), anebo stačí řídit auto a úmyslně ho strhnout tak, aby spolujezdci přežili, ale ty ses dostal pod ten náklaďák, co rozmašíroval auto.
Tenhle svět je stejně nebezpečný jako kdysi...

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 21:41 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

No lenže je dobré saobetovať pre niekoho koho máš tak isto rád ako on teba? Zoberte si, že sa obetuješ a on potom bude ľutovať, že si kvôli nemu stratil život. Možno je lepšie sa neobetovať a tú zátaž nechať na sebe. On po smrti zrejme už nič nebude cítiť, takže mu to bude jedno a tebe bud elepšie, kedže budeš vedieť, že trpíš smútkom za ním Laughing out loud


Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 21:55 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pragmatiku Laughing out loud

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 22:00 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud


Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 22:09 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ty bys taky jistě nechtěl, aby se někdo jiný za tebe obětoval, viď? Eye-wink

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 22:17 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

No neviem xD Nechal by som to na tom dotyčnom, pretože ak by sa neobetoval, tak by mi to bolo jendo a ak áno, tak nwm Laughing out loud asi by som sa poďakoval aj keď to vyvracia moju teóriu Bad Je to celé nejak dopletené xDDD


Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 22:28 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Laughing out loud Byla to čistě řečnická otázka Laughing out loud

A teď vážně, kdyby ses měl obětovat za lidstvo, tak to už by ses obětoval, jo? Eye-wink

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 22:30 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Aha, no to ma nenapadlo Laughing out loud

Možno, teda asi by ma všetci nenávideli kebyže sa za nich neobetujem, ale kdo by ma nenávidel, ak by všetci zdochli? Sad Radšej hej, bol by som Hero Sticking out tongue


Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 22:37 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Nejsi právník? Eye-wink Vždy vysvětlíš situaci tak, aby ti nejvíc vyhovovala Laughing out loud

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 22:40 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Nn, a ani nechcem byť, ale dík Laughing out loud zoberiem to ako kompliment, či ? Laughing out loud


Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, Út, 2010-10-05 22:19 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

sry nejak sa to odoslalo 2 krát xD toto vymažte


Obrázek uživatele Kuroneko Yugito
Vložil Kuroneko Yugito, Út, 2010-10-05 21:39 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Hodně záleží na tom, kdo by to byl. Ale ani tak si nejsem jistá.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2010-10-05 21:27 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ano. Ano, pokud by to prospělo také lidstvu/společnosti a nejenom jednomu člověku, pokud by to mělo dlouhodobější následky v budoucnosti.(Bohužel obětovat se pro nejmilovanější osobu by nebylo tak jednoduché jako se obětovat pro lidstvo.)

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, St, 2010-07-21 22:22 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Nebudu si nic nalhávat. Ne.

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, St, 2010-07-21 22:16 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Jo! Ono umřít je strašně lehký, jako usnout, teda pokud vás někdo nemučí a netýrá. A takhle by se mi umíralo líp. Navíc jsem horká hlava, takže bych se asi ani nezaobírala tím, že umřu a prostě to udělala.

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Čt, 2010-05-20 21:22 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

uz som sem raz pisal .... a teraz to chcem prerobit ... je sice pravda ze musi byt lachsie obetovat seba ako sa pozerat ako niekto blizky koho sme mohli zachranit umiera ....... ale .... *to blbe ale*...... preco by mala byt smrt taka hrozna ... ked uz tak by sme mohli seci zomriet spolu a bolo by nie?

Obrázek uživatele Šahy
Vložil Šahy, Po, 2010-05-17 09:25 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Nevím, možná. Ono je to dost těžký takle říct. Když bych se obětoval pro někoho, koho mám rád, tak bych s ním stejně být nemohl. Buď bych to byl já nebo on/ona. Každopádně jeden by umřel a to by znamenalo, že by se ten druhej, tak či tak trápil. Ale dejme tomu, že kdybych se měl nějak rozhodnout, pro koho bych se obětoval, tak bych volil nejspíš někoho z mé rodiny a až bych měl přítelkyni, s kterou bych měl strávit zbytek života, tak nejspíš pro ni..? Ale jak říkám.. je to dost těžký se rozhodnout, no rozhodně bych se neobětovával pro psy, rybyčky, křečky, apod..

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, Po, 2010-05-17 09:00 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

Moje oblíbená věta: "Záleží na situaci."
A je to tak, vždycky na ní záleží. Jsou situace, kdy záleží na vteřinách a není čas si promýšlet nějaké jednání dopředu, pokud je váš blízký v nebezpečí, tak to buď uděláte nebo ne, záleží hodně na tom jak máte vyvinuté instinkty. Já osobně bych to z 75 % v takové situaci nezvládl, jednak protože nejsem zrovna hrdinský typ a někdy mívám problém se v rychlosti rozhodnout. Někdy (a zas tak málo to taky není) ale překvapím sám sebe.

Ale pak jsou taky situace, které si člověk může rozmyslet a uvědomit si všechna ta rizika. Příklad: Váš blízký umírá na nějakou chorobu, zachránit ho může jen nějaká těžko dosažitelná a důležitá část vašeho těla. Aby byla dosažena, musí proběhnout operace, která pro vás znamená téměř 50% šanci, že zemřete. (nechtěl jsem mluvit moc konkrétně, protože se v medicíně moc nevyznám).
Věřím, že tady bych to už dokázal...

Je i spoustu jiných situací, ale nechce se mi to zas všechno rozebírat. Nakonec doufejme, že se do takové situace nikdy nedostaneme...


Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-05-16 20:23 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač


Můj názor, jestli někdo na to něco napíše, je docela možný, že se nedočká odpovědi, páč já dost často neodpovídám a ani nevím, že někdo na můj koment zareagoval Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2010-05-17 08:21 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvůj názor mě docela zaujal. Spousta anime a filmů ničí děti, ale k tomu co se děje tady na tomhle topicu. Že tu spousta lidí píše, že by obětovala život pro kamaráda a ještě by měl úsměv na rtech, to je podle mě blbost. Většina lidí to řekne spíš jen proto, aby nevypadali blbě, aby byli prostě ti hodní.
Já osobně zastávám názor, že o tomhle se nedá přemýšlet, tohle člověk musí udělat, jsou to pudy, které tě buď táhnou dopředu, že někoho zachráníš, nebo tě nechají tak. Na tuhle otázku ti spíše odpoví rodiče, kteří by za své dítě ten život klidně položili, protože ti nepřemýšlí nad tím, co se stane jim, ale nad tím, aby jejich dítě bylo v pořádku...
Takže žádné takové, že je tady tolik obětavých kamarádů, ale spíš lidí, pro které je tohle ten nejkrásnější snový postoj...

Obrázek uživatele Šahy
Vložil Šahy, Út, 2010-05-18 08:30 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Hezky řečeno.. Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2010-05-17 06:22 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 3654 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Kdyby aspoň pro přátele, tady se momentálně umírá hlavně pro psy.
No, ale myslím, že tohle je stejně jednou předjde, je to jen otázka času uplyne deset patnáct let, milá osůbka bude mít děti - a až půjdou na procházku a pojede kolem auto, hádám, že si hodně rychle rozmyslí, jestli má zachraňovat psa, nebo radši zůstat na druhém chodníku s dítětem. Kdo by se o něj postaral?
Jo, na to se dá namítnout, že to je něco jiného. A v čem teda? Když měl tvůj život stejnou cenu i před lety a před dětmi, proč ne teď? Aha, teď už chápeš, že je to blbost, že.

Nebo... fajn, zemřeš pro psa. A co dál? V anime si psíčka vezmou domů rodiče a budou ho střežit jako památku. V reálu je docela možné, že ho budou obviňovat. Kvůli tomu blbými psovi zemřela naše dcera. A nebo ne, ale stejně... žít a starat se o zvíře, které měla dcera tak ráda... dívat se na něj každý den... jo, to musí být lahoda. Nedivila bych se, kdyby pes skončil spíš v útulku. Jo, to pak smrt dítěte skutečně měla cenu. Ale... na ty věci potom, co bude po té rádoby hrdinské smrti, to už lidi nepřemýšlejí.

Víte, fajn. Beru, když by někdo dal život příteli - jsou takoví, jistěže jsou. Ale občas mi přijde, že tady vítězí spíš ta naivita. Vlastně, zatím nejvíc mě pobavila ta blbost o lidském zničení. Říci to někdo, kdo proti tomu něco dělá, uznala bych to - vlastně, je to pravda. Ale když to řekne někdo, kdo přoznává, že patří k těm lidem, co to dělají - nebo min. nedělají nic proti - co by se taky namáhali, že jo - musím se jen zasmát. Lidi, přestaňte se tolik nudit a přemýšlet o tom, jak moc nesmrtelný je chroust. On fakt umírá.

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2010-05-17 08:17 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Smiling Toho psa už neřeš... vždyť to ta slečna 100% myslela spíš jako příklad... Jo je to blbost, ale pro někoho je to zvíře víc než jeho život...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2010-05-17 13:01 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 3654 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Mno, když tomu příkladu říkala i jménem, tak pochybuji xD Ale fajn Smiling

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Ne, 2010-05-16 20:56 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je dost možné... (jsem jedna z nich) Laughing out loud víš ono se to nedá takhle napsat... někomu prostě na svém životě nezáleží, protože ví, že je stejně troska... například já... jo asi ze sebe dělám chudinku, ale můj život stojí za h***o snad ve všech směrech.... ted to beru s humorem, ale jinak z toho mám depky... naše generace je stejně zkažená... pořád jen nadáváme, litujeme se a podobně... já osobně znám jenom jednu holku, co by byla třeba jako Naruto... ostatní jsou budto trosky nebo nedávájí najevo svou pravou povahu... já si myslím, že za tohle všechno může kibersvět a ostatní vymoženosti světa... chtělo by to vrátit se do 18. nebo 19. století...

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-05-16 21:14 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

no, a to je právě to. Já vyrůstám v prostředí kde žádný "trosky" nejsou. Samozdřejmě, je to hodně i tím, že jsem ještě dost mladá, ale znám hodně dvacetiletých a výš a všichni se za života radují, samozdřejmě jsou i chvíle, kdy mají depky, ale nejsou nijak často.
A jinak, jak už tam někdo napsal, jestli si opravdu myslíš, že by nikdo nebyl smutnej, kdybys umřela, tak si myslím (neznám tě, ale každého člověka podle mě má někdo rád) že by někdo rozhodně smutný byl, neřeklas nic takového, že nebyl, lae když to přirovnáš k té diskuzi dole, rozhodně by je to mrzelo víc, než život třeba nějakýho psa...
A já jdu spát, páč spát v hodinách už bych možná neměla, i když je to takový zábava xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Ne, 2010-05-16 21:21 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano když mi bylo 13 taky jsem to tak brala Laughing out loud... ale ono to přijde... neboj Laughing out loud jinak si přeju všechno nejlepší ke zku*venejm narozeninám... někam si musim napsat, jaký bylo tohle období a za rok si to přečtu, jaký to bylo Laughing out loud no schválně Laughing out loud

jo sorry za spam, ale já si prostě nemohla pomoct Sad

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2010-05-17 15:13 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

tak taky všechno nejlepší k narozeninam Laughing out loudLaughing out loud
Ale, ještě jsem chtěla říct, že v tomto názoru s tebou tak úplně nesouhlasím. Lidi kolem mě, teď myslím ti starší okolo třeba dvaceti, se opravdu umí smát, když jsme spolucelá rodina tak je opravdu zábava a...
Celý můj názor na otázku, jestli bych dokázala za někoho zemrít, je kvůli prostředí kde žiji, prostředí kde jsem si jista, že kdybych zemřela, tak by bylo hromada lidí smutná...
No, ale tyhle bláboli nikoho nezajímají, takže prostě, moje odpověď není ne ani ano (už sjem to tu myslím jednou psala) ale to nikdo doopravdy nemůže vědět Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Po, 2010-05-17 18:42 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jo v kolektivech je zábava vždycky... problém nastává když jsi sama a nemáš nikoho s kým by ses mohla bavit... to samý je u tý smrti pro přátele... většina z nás si řekne "Proč ne?", ale v realitě je to úplně jiný... kde kdo si říká, že kdyby se na něj rozeběhl pes, který je mu po pás že by ho zkopnul k zemi, ale když se to stane, nejdřív čumí jako cihla, zarazí se a nikdo s ním nehne. Až když ho pes kousne se zmohne na ubohé "Au ku*va nech mě!" a utíká pryč... stejné by to bylo s tím sebeobětováním... neřeknu třeba zachránit kamaráda z hořícího domu - to je prostě... reflex, nával adrenalinu... ale kdyby vám hrozil vrah nožem... řekli byste mu, ať zabije radši vás?