manga_preview
Boruto TBV 17

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2012-07-12 08:45 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nechal som sa uniesť, lebo by to bolo fakt srandovné Eye-wink ... Naposledy tam mal ešte aj počas rozhovoru s Tobim kruhy, ale medzitým sa aj tie mohli "vstrebať".

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Guarana
Vložil Guarana, St, 2012-07-04 13:59 | Ninja už: 4646 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

"Velké zneužití Nagata"
To, že Tobi manipuloval Nagata je nám už několik 10tek chapterů známé (viz. rozhovor Minata s Narutem). A teď: co z toho Tobi měl?
7 bijuu. Mimoto získal ale ještě něco velmi cenného a sice funkční rinnegan!

Základem mé teorie je předpoklad, že rinnegan ,jako takový, potřebuje nějaký čas, nebo nějaký podnět, aby se stal "plně funkčním" na rozdíl od sharinganu který se vivíjí tím, jak ho ovládá jeho vlastník. Madara probudil rinnegan, ale jak sám řekl, neměl mnoho času si ho užít- neměl dost času k jeho plné aktivaci. Jediným projevem rinneganu v té době bylo akorát to, že mu svítily oči a ovládal základní techniku rinneganu rušit ninjutsu. Aby se rinnegan plně rozvinul (a dosáhl plných(?) schopností jako nám předváděl Nagato) potřeboval čas. Ale ten Madara neměl.

Zde přichází Tobi, který na rozdíl od Madary neumíral a mohl ho tak držet dostatečnou dobu potřebnou pro jeho "plnou aktivaci". Po jeho aktivaci by oživil Madaru skrz Rinne Tensei a "vrátil" by mu jeho oči.

Z nějákého důvodu ale musel Tobi zůstat "tím tichým intrikářem držícím se ve stínu". Proto nebyl vhodným kandidátem pro úschovnu rinneganu( jak jsme viděli u Nagata, rinnegan se rozvíjel při specifických událostech, které by u Tobiho nemohly nastat- poprvé při útoku na Yahika a podruhé při jeho smrti).

Rinnegan tedy připadl Nagatovi( proč zrovna jemu, to se můžeme jen dohadovat. Možné vysvětlení je jeho příbuznost -Uzumaki- s klanem Senju...), který už ale od začátku byl pod Tobiho kontrolou.

Rinnegan se tedy měl vesele vyvíjet a až by nastal vhodný čas, Nagato by oživil Madaru. Pak by Tobi s Madarou zabili Nagata a Madara by měl zpět své oči, mnohem silnější než před svou smrtí.

Čáru přes rozpočet tomu udělala Nagatova předčasná smrt. Tobi si tedy vzal již "hotový" rinnegan a (asy) se chystal oživit Madaru. A buch, druhá čára přes rozpočet, Edo Tensei.


Rinnegan je plně vyvinut. Kdyby už Madara nebyl zpátky, právě teď by ho nejspíš Tobi oživil. Těžko říct, jestli by se mu ale chtělo vzdávat takových očí.

Závěrem bych tedy chtěl říct, že Nagato v příběhu sehrál roli jako úschovna očí. Laughing out loud

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2012-07-04 17:45 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Hmm, docela to dává smysl. Super nápad. Smiling Asi to hodím do záhlaví, pokud dovolíš.

Podpis:

Obrázek uživatele Guarana
Vložil Guarana, St, 2012-07-04 18:14 | Ninja už: 4646 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Může být Laughing out loud

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-05-27 12:00 | Ninja už: 6360 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, tak mě napadlo se zeptat jak to vidíte s Jutsu a jejich elementy. Já osobně jsem nikdy pořádně nechápal rozdělení na Ninjutsu a Genjutsu, když se při tom dělají stejné pečetě. Liší se od sebe podstatně méně než Taijutsu ve stejné kategorii.

Tak mě napadlo, že je to vlastně jen zjednodušení, ale ve skutečnosti to funguje trochu jinak:

Jutsu
a) boj tělem (normální taijustu, tvrdá, jemná pěst a další podkategorie, který nechci rozebírat)
b) boj magií (zní to divně, ale tak nějak to vypadá)

Pro techniky boje magií lze použít 7 elementů:

1) Katon – Oheň
2) Suiton – Voda
3) Doton – Země
4) Fuuton – Vzduch
5) Raiton – Blesk
6) Jin – iluze, tedy právě divně zařazené Genjutsu ... Uchihové měli zdědit Rikudovu sílu Jin a Nindaime Mizukage říkal, že používá element Jin
7) Jang – všechny ostatní ninjutsu, které se už vždy projevují fyzicky, napře Kagemane nebo Kage Bushin (tady se dokonce vytváří celá fyzická těla)

---
Když se Naruto učil rozumět elementům, tak tam zazněla zmínka "o technikách světla a tmy" což může být jen jiný překlad Jin a Jang.

Patrně všechna Ninjutsu s jedním z pěti prvních elementů současně využívá element Jang, ale možná že jsou i taková, která je kombinují s iluzemi (i když nechápu proč by měli).

Tak fajn, co si o tom myslíte? Smiling

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2012-06-24 11:57 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

No víceméně je to menší rozebrání základních faktů Naruta s trochou vlastní interpretace. Genjutsu bych každopádně bral odděleně od ninjutsu, jelikož genjutsu stojí na manipulaci nejen vlastní chakry, ale i chakry protivníka, kdežto ninjutsu pouze vlastní. Yin a Yang jsou podle mé interpretace něco jako tvůrčí elementy a těch klasických pět jsou základní elementy přírody.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2012-05-02 18:11 | Ninja už: 5147 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

GENERÁLNÍ TEORIE O ROOTU, AKATSUKI, DANZOVI, TOBIM A MADAROVI:

Tato teorie je mým pokusem dát do souvislostí činnost Danza Shimury a jeho Rootu s činností Tobiho (možná též Uchihy Madary) a jeho/jejich Akatsuki.

Co mě asi nejsilněji přivádí vůbec k úvaze o spojitosti mezi Akatsuki a Rootem je Krvavá mlžná. Tedy respektive její speciální "maturita" spojená se zabíjením svých spolužáků k potlačení všech emocí. Zajímá mě to především proto, že totéž platilo v Rootu, kde by Shin a Sai (kdyby Shin nezemřel z jiných příčin) museli proti sobě bojovat v bratrovražedném boji tak jako všichni ostatní (jak zmínil o Rootu Sai).

A nejen to - v Krvavé Mlžné ovládané Tobim (Madarou?) fungoval tento rituál, který je též podobný tomu, že Uchihové (eplicitně Madara) museli zabít své nejlepší přátele pro získání Mangekyo Sharinganu + oslepit (minimálně) své bratry, aby se dostali k EMS. Vzniká nám tady tak podivné trio - Krvavá Mlžná (ovládaná Akatsuki), Root a klan Uchiha, z něhož každý člen má takovýto "rituál" (zkoušku síly?) skrze, který se má stát silnějším.

Dalším důvodem pro mé hledání "čehosi" v tomto triu je zajímavý vztah Danzo - Tobi, ti dva se setkali v období masakru klanu Uchiha a zdá se, že spolu spolupracovali. Také Danzova "asistence" při probuzení Nagatova Rinneganu (což byl důsledek smrti Yahika, ve které měl zjevně Danzo své prsty) budí jisté otázky. A nakonec nejen to - ten dědek si osvojil tutéž sílu co Tobi (a také Madara) tedy spojení (byť prachmizerné) mezi DNA Senju a DNA Uchiha.

Suma sumárum musím konstatovat, že mezi Krvavou Mlžnou, Akatsuki, Rootem a Uchihy existuje spojení pojmenovatelné jako "tandem Danzo-Tobi". Ti dva spolu nějakým způsobem dle mého soudu "nějakou dobu" museli spolupracovat a nabízí se otázka "kam daleko jejich spolupráce sahala". Když připočteme fakt, že Orochimaru byl v Rootu podřízeným Danza a následně se objevuje i v Akatsuki (aby Root i Akatsuki následně podrazil) a jeho "činnost" je zakončena útokem na Konohu, který "hrál Danzovi do karet" natolik, že v něm měl nejspíš také nějaký ze svých prstů (minimálně mohl být informován předem a nic neudělal), tak se nabízí i spojení Danzo-->Orochimaru x Tobi. Nakonec i v době Peinovi invaze do Konohy (na kterou byl Root připraven a do obrany Konohy se na rozkaz Danza nezapojil, aby ten měl poté dost sil se postavit do čela vesnice a patrně využít Rootu k potlačení případné opozice) je to Akatsuki jejíž aktivitu chce Danzo využít pro sebe (kdo tu začne plácat nesmysly že přitom myslel na blaho vesnice ať jde rovnou do... Rootu, to je horší místo než kam jsem chtěl takového jedince poslat předtím Laughing out loud).

Do doby než se Tobi a Danzo objevili na "jedné stránce" (tedy proti sobě v souboji mezi Sasukem a Danzem) tak se spekulovalo (z jiných - hlavně charakterových - důvodů) o tom, že Danzo=Tobi, tato teorie zdá se vzala za své a veškeré velké teorie o spojení Danzo-Tobi spolu s ní, teď se tedy pokouším je tímto oživit s tím, že ačkoliv Danzo nerovná se Tobi (což je bezpečně vyloučeno), tak je zjevné, že mezi Rootem, Krvavou Mlžnou, Akatsuki a Orochimarem existuje spojení osob Tobi-->Danzo-->Orochimaru, ve kterém dle mého soudu Danzo hraje roli "osla" (neboli hlupáka), který zkoušel "pro blaho vesnice" (v překladu z danzovštiny: pro blaho sebe sama) využívat takové kalibry jako Orochimaru (který ho nakonec podrazil) a Tobiho (který ho nakonec zabil skrze Sasukeho Uchihu). Příznačné je, že zatímco Tobi jevící se jako někdo "nadřazený" Danzovi i Orochimaru jevící se jako "podřízený" Danzovi se vzájemně hluboce nenáviděli (a Orochimaru upřednostňoval válku s Akatsuki před válkou s Konohou značně jednostraně, ostatně i jeho úmysl získat Sasukeho Uchiha vypadá spíše na výpad proti Tobimu a Akatsuki, než na útok proti Konoze - ostatně na to je Konoha příliš patetickou dírou než by si kvůli její destrukci musel pořizovat Orochimaru sharingan s jeho MS/EMS a patrně i Rinnegan formou), tak Danzo Orochimara i Tobiho zkoušel (a v závěru neúspěšně) využívat.

Jak velký osel Danzo byl? Kroky Rootu v Deštné vedly k probuzení Rinneganu pod kontrolou Tobiho a jeho "postrkování Orochimara" vedlo k jeho rapidnímu vzestupu coby jednoho z velkých nepřátel Konohy (a zdá se, že nakonec i Danza, který v Orochimarově kontrole Sasukeho viděl smrtelnou hrozbu pro sebe).

Samozřejmě je to jen úvaha, ale když si člověk představí onu "síť souvislostí" tak není možné nevidět, že tato spojení existují, Danzo jich zkoušel celé dekády využívat a nakonec totálně pohořel a ještě své protivníky dokonale posílil (Tobi má teď v oku Rinnegan, jehož síla rozkvetla díky smrti Yahika, kterou do značné míry spískal určitě i Danzo, Kabuto - dědic Orochimara - je též v Akatsuki a momentálně se jeví jako silnější než Orochimaru samotný).

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2012-06-24 20:55 | Ninja už: 5557 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

souhlas Danzou byl ten který konohu dostával do problému, nenechal sandaimeho jednat s Uchihy a rovnou jednal za něj, dostal skupinu vedenou yahikem tehdejší akatsuki na temnou stranu síly Smiling,
byl spolčen s orochimarem, hanzem salamandrem. Nehledě na tom jak orochimarovi nabídnul informace o anbu konohy pod vedením hokage.
Chtěl zabránit v navratu naruta při utoku na konohu. rozhodně konoze bylo by bez něj lépe






Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, St, 2012-05-02 19:22 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Ja mám dojem, že tá maturita v Kirigakure bola preto, aby sa odstránili slabší.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Ne, 2012-06-24 12:30 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Dosť možné, ale bol to hlúpy krok. Jednak sa Kiri pripraví o slušný počet priemerných ninjov a na druhú stranu, talent padlých ninjov možno ešte len čakal na objavenie.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2012-06-24 15:48 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Cieľom ale bolo, aby ostali iba tí, čo dokážu bez rozmýšľania a bez ohľadu na nejaké city vykonať akýkoľvek rozkaz ...

... teda zlikvidovať takých ako Choji, ktorý keby sa náhodou pri boji s Asumom nepozbieral, iba by ohrozoval svojim chovaním sa ostatných.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2012-05-02 19:16 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Co se týče zabíjení, tak na začátku mangy se přece očekávalo, že budou ninjové umírat i při chuninských zkouškách (např. jak Anko reagovala na řev z lesa, či na první zmínku o tom, že se našla mrtvola). Já si myslím, že to pak v rootu není nějak výrazně horší a že to vypovídá spíš celkově o ninja světě, než o speciálním vztahu mezi těmito třemi skutečnostmi.
Každý z těchto tří případů má dle mě své naprosto specifické důvody, které nepochází ze stejného zdroje. U rootu je to odtržení od citů, u Uchihů získání specifického doujutsu a něco naprosto specifického to podle mě bude i v případě Mlžné vesnice. Jediné co tyto události spojuje je to, že se mezi sebou v určitých případech zabijí i lidé ze stejného klanu/vesnice, pro dosáhnutí určitých cílů. Ale jak jsem psal, to prakticky platí i u chuninských zkoušek napříč ninja světěm a přestože Kishi svět Naruta od začátky mangy dost zkrášlil, tento fakt stejně nejde opomenout. Je to určitý způsob myšlení (v ninja světě dříve široce zastávaný), že přežijí jen ti nejsilnější a jen ti nejsilnější stojí za to aby přežili, přičemž jim ta zkušenost dá do dalšího působení v ninja světě víc tolik potřebné síly, z části určené podle toho, kolik toho museli obětovat.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2012-05-02 18:38 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Snažil si sa poprepájať to všetko natoľko silené, že sa ti tam vlúdila chyba fatálnych rozmerov. V čase Yahikovej smrti mal už Nagato rinnegan aktiný asi 6-7 rokov.

Danzo iste mal nejaké kontakty s Tobim ale sotva so samotnou akatsuki, ale myslel si, že je Madara. V čase napadnutia Konohy Peinom už s Tobim v kontakte nebol, lebo naposledy (a ktovie, či nie aj 1x) sa stretli v čase vyvraždenia Uchihov.

Orochimaru viedol svoj výskum nezávisle od Tobiho a o akatsuki toho veľa nevedel - preto poveril získaním informácií Kabuta.

Záverečné skúšky by som nedával do priameho súvisu ani navzájom (vedel o nich kakashi, tak, prečo by sa neinšpiroval Danzo). a už vôbec nie s Uchihami, ktorý na vraždenie priateľov mali iné dôvody a hlavne - nerobili tak systematicky (v čase vyvraždenia klanu žiadny iný Uchiha ako Itachi a Tobi MS nemal !!!)

Trocha na tom ešte popracuj, ale zameraj sa iba na obdobie medzi útokom Kyuubiho a vyvraždením Uchihov!!!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2012-05-02 18:57 | Ninja už: 5147 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Hele ty chybo! Jsi jak Danzo, zahráváš si s člověkem, který je manze mnohem sběhlejší a jistojistě arogantnější než ty! Laughing out loud Já samozřejmě vím, že Nagato už měl Rinnegan předtím, ale odvolávám se na jeho větu, že díky Yahikově smrti se v něm probudila nenávist díky které "jeho síly rozkvetly".

To je spekulativní.

Orochimaru byl členem Akatsuki a jsem přesvědčen, že toho věděl víc než dost (i díky Kabutovi přirozeně).

Závěrečné zkoušky spojené se zabíjením přátel k získání síly jsou to co má Krvavá Mlžná i Root společného, a obé je v podstatě tímtéž co prováděli Uchihové celé generace jako svůj vlastní "posvátný rituál" (v mých očích) k získání síly. Samozřejmě se Danzo mohl inspirovat, ale každopádně je příznačné, že od Akatsuki ovládanou Mlžnou se inspiroval Danzo, který sám měl co s Akatsuki dočinění (minimálně s 1x s Tobim, 1x přes Hanza Salamandera a bůhvíkolikrát přes duo Orochimaru-Kabuto).

Co se MSka týče - to si myslíš ty, ale jednak víme, že Uchiha Shisui (což je "v čase vyvraždění klanu Uchihu či "extrémně krátce před ním") MS měl. Dále nevíme zda Tobi má MS (neukázal = není to jisté).

Tvá rada by měla směřovat spíše na tebe samotného, protože já tu nejsem od toho, abych zkoumal na "požádání" mangu. Pokud tě to zajímá, najdi si to sám, já jen představil "okruh možné spolupráce".

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2012-05-03 16:51 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Arogancia ti bude na figu a rovnako tak znalosti mangy, ak ich nezasadíš do správneho rámca.

Nagatovu premenu po smrti Yahika si si vyložil, ako akýsi nový level, ale podľa mňa ku kvalitatívnemu posilneniu rinneganu nedošlo, iba stratil zábrany k jeho využívaniu na doraz. Z reakcie Konan bolo vidno, že vie na čo sa nagato chystá, teda išlo o niečo, čo jeho rinnegan dokázal aj prv, keby chcel.

Je to založené na faktoch a dospel som k tomu vylučovacou metódou. Ak sa Danzo od vyvraždenia Uchihov s Tobim nestretol a už nebolo nikoho, kto by čo i len teoreticky sprostredkoval akýkoľvek kontakt, medzi ním a akatsuki, tak s akatsuki v čase peinovho útoku kontakt mať nemohol!

Zle som sa vyjadril. Mal som skôr povedať, že svoj výskum začal nezávisle na Akatsuki a k nim sa zrejme pridal iba aby získal ešte viac podkladov ....

V snahe spojiť Danza s Akatsuki a tesnejšie ho spojiť s Tobiho zámermi ignoruješ zmeny Akatsuki v čase a priestore. Mať kontakt s tobim nebolo nevyhnutne to samé, čo mať kontakť s Akatsuki, lebo v tom čas ho už viedol Pein a Tobi formálne jej členom nebol. V čase útoku na Yahika zasa bola Akatsuki iba obyčajná frakcia v Dažďovej, ktorej silu pomáhal Danzo zničiť a Tobi zase len nebol nikde (teda aspoň, čo vieme) ... to čo sa dialo v hmlistej, nemalo s tou Akatsuki, ktorú viedol Yahiko a ktorú sa chystali Danzo a Hanzo zničiť, nič spoločné - > k prepojeniu oboch frakcií došlo až neskôr, po zabití Yaguru.

"Posvätný rituál" Uchihov z tvojich očí je pekná blbosť. Madara a jeho brat prebudili MS ako vôbec prví a vďaka tomu násilím získali vedúce postavenie v klane. Kým Madara nebol vyhnaný, zatiaľ nikto na pokus o získanie MS nemohol ani pomyslieť. Prvé experimenty zrejme začali krátko po jeho odchode a mali za následok vypilovanie podmienok vzniku MS. Nasledovali pokusy, pri ktorých sa snažili vytvoriť EMS, ale tu už úspešní neboli, lebo nebolo jedno, kto si vezme koho oči. Domnievam sa, že tento fakt mohol celý proces utlmiť, čo je zrejme dôvod, prečo mal v čase pred vyvraždením klanu oficialne MS iba Shisui -> lebo hovor si čo chceš, ak by boli ešte 1, či 2 užívateli MS, nedopadlo by to tak, ako dopadlo ...

... každopádne, pokiaľ bol Shisuiho MS súčasťou plánov klanu uchiha a po predchádzajúcich nezdaroch nezanevreli na možnosť vytvoriť EMS, tak je tu ešte nezanedbateľná šanca, že Shisui mal brata, u ktorého sa tiež počítalo s aktiváciou MS. Tento však asi MS buď nestihol prebudiť, alebo, čo pokladám za pravdepodobnejšie ... je ním Tobi. A môj názor na Tobiho identitu je všeobecne známy Sticking out tongue (tento odsek ber iba ako číru špekuláciu).

Nepotrebujem nič hľadať, lebo v tom mám jasno a o nič ťa nežiadam, len predpokladám, že máš sám záujem na vylepšení svojej teórie, ktorú vidím (a nielen ja) ako dosť nedotiahnutú Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-05-03 17:16 | Ninja už: 5147 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Mě stav mé teorie vyhovuje, jak jsem řekl je to spíš "soubor úvah" či jakýsi "nástřel" toho co by mohlo podnítit někoho k zamyšlení. S ohledem na nedostatek informací v manze nemám důvod se pídit zatím dál. Co se tvých argumentů týče... asi by bylo vhodné na ně odpovědět, protože jsi si s nimi dal práci, ale neudělám to, protože k nim nemám co říct, ne z toho důvodu, že bych neměl na ně CO ŘÍCT, ale protože nestojím o další diskuzi o nich, mám na to diametrálně odlišný názor (téměř na všechno, zejména co se Uchihů týče) a bylo by zbytečné si tu vyměňovat stanoviska. Takže asi tolik ode mě, co jsem chtěl napsat, to jsem napsal a dál k tomu nemám co (k tomu tvému), jsou to tvé názory, které ti samozřejmě neberu, ač s nimi (u něčeho již z principu) jednoznačně nesouhlasím.

Obrázek uživatele epson
Vložil epson, Út, 2012-04-17 13:37 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Komentář přesunut sem.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Po, 2012-03-19 18:02 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Komentář přesunut sem.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Ne, 2012-03-25 21:53 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Zamýšľala som sa nad tým, prečo Tobi povedal, že chce Sasukeho napojiť na Gedo Mazo. Teraz, keď bojuje s Narutom a spol, povie, že Naruto má byť len stimulácia pre Sasukeho. Zároveň vieme, že len Tobi vie ovládať Gedo Mazo. Ďalšia vec je, že sme Tobiho nikdy nevideli použit MS/EMS techniku (Amaterasu, Susanoo, Tsukuyomi). Posledným faktom je to, že Tobi chce vytvoriť Mungen Tsukuyomi (Večné Tsukuyomi).

Došla som k záveru, že Tobi nevie urobiť Tsukuyomi - potrebuje na to Sasukeho, ktorý to vie.

Zhoda okolností dospela k tomu, že Sasuke sľúbil Narutovi, že bude 1. koho zabije. Teraz keď Naruto tak zosilnel, nevidím spôsob ako by s ním Sasuke vydržal v boji, hoci má EMS.

Sasuke by bol taký zúfalý a zachrániť by ho mohlo iba to, že ho Tobi napojí na Gedo Mazo. Avšak Tobi ovláda Gedo Mazo a tak nejakým spôsom môže docieliť Mungen Tsukuyomi pomocou Sasukeho.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2012-03-25 22:02 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Docela dobrej nápad. Je to sice hodně obecné, ale konkretizovat to zatím asi moc nejde. Každopádně bych spíš předpokládal, že to dovede udělat i bez něj. On Sasukeho nutně podle mě nepotřebuje, jen se mu zatím docela hodil. Může zatím být i víc, ale nemyslím si, že by jeho plán měl do takové míry spoléhat na Sasukeho. Jeho plán existuje již dlouhé roky, proto podle mě nemůže spoléhat na někoho, s kým spolupracuje tak dva tři měsíce a u něhož vůbec nebylo jisté, že MS/EMS vůbec dosáhne.

Podpis:

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Po, 2012-03-26 08:38 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

To že to naplánoval bez Sasukeho...

Na toto som tiež myslela a napadlo mi, keď Tobi spomenul, že potreboval Rinne Tensei na seba, tak myslel v skutočnosti Madaru (vtedy sa ešte nazýval Madarom). Madara to aj potvrdil: "Konečne ten sopliak Nagato vyrástol", že to bolo na ňho.

Madara môže vedieť urobiť Tsukuyomi. To jest pôvodný plán počítal s Madarom. Ale keďže Nagato Rinne Tensei minul na niečo iné, tak potrebuje Sasukeho, lebo Madara už nie je k dispozícii.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Brajdik_K1X
Vložil Brajdik_K1X, So, 2012-07-14 11:07 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Madara určitě neumí použít Tsukuyomi, umí to akorát Sasuke, uměl to před ním totiž jenom Itachi, schopnost každého MS je u každého jiná nemůžou být dva uchihové, kteří mají od přírody stejnou schopnost MS. Leda že by sehnal Sasukeho oči.

^)_(^ Sorry Sasuke...There won't be a next time.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2012-07-14 11:20 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Keďže Madara chce uvrhnúť na svet Mungen Tsukuyomi/Infunite Tsukuyomi/Večné Tsukuyomi, musí vedieť aj normálne Tsukuyomi.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Brajdik_K1X
Vložil Brajdik_K1X, So, 2012-07-14 11:47 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Tak proto bude mít asi Sasukeho, ale Madara nemůže umět Tsukuyomi

^)_(^ Sorry Sasuke...There won't be a next time.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2012-07-14 12:10 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Když plán vymyslel ET Madara, tak žádný Sasuke pravděpodobně ještě nebyl.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2012-07-14 12:55 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Lenže Madara by s rinneganom a ako jinchuuriki Juubiho mohol vytvoriť skrze dokonalé izanagi akékoľvek jutsu, aké ho napadne, tak ako to robil Rikkudo. teda nie je nutné, aby pred realizáciou plánu mesačného oka on sám tsukuyomi ovládal.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2012-07-14 13:01 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Tak ako by ho to potom napadlo, že nejaké Tsukuyomi vôbec existuje? Eye-wink

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2012-07-14 13:06 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 6290 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak ako napadlo sasukeho, že môže existovať enton Eye-wink Ten názov technicky nemusí mať s pôvodným MS Tsukuyomi nič spoločné. Ide o techniku, ktorá je premietnutá na mesiac a má trvať naveky, preto je pracovne nazvaná Mugen Tsukuyomi (nekoniec - ešte ju nikto nikdy nepoužil, že áno ... Smiling)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2012-07-14 11:51 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Ako myslíš Eye-wink

~Jalapenos

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2012-03-26 08:45 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Jenže o propojení Sasukeho s GM mluvil tuším ve stejném rozhovoru, jako o oživení pomocí rinne tensei. Tedy buď jedno nebo druhé, když se to tak liší. Pokud tedy má být probojení Sasukeho s GM důvodem proto, že by měl být on kdo udělá Tsukyiomi. Problémy furt zůstávají.

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/453/17

Podpis: