manga_preview
Boruto TBV 14

Trosečníci, Odměna za Soutěž v Líbání 03


„Už jsem vás tu čekal.“ Ozvalo se za rohem.

„Ten hlas -“ Zašeptala překvapeně Sakura.

„Ero-sennin!“ Vyhrkl Naruto a namířil na Jiraiyu ukazováčkem. Ten ho ale v nejmenším nevnímal, měl oči jen pro Hinatu. Z koutku úst mu začala téct slina a v očkách měl hvězdičky.

„Eh-?“ Zamrkala Hin, chvilku jí trvalo, než jí došlo, kam Zvrhlík kouká. „Já – N-Naruto-kun!“ Mňoukla, červená jako lokomotiva vlaku odjíždějícího každoročně z nádraží Devět a tři čtvrtě, a běžela se schovat za svého hrdinu. Sakura si taky pro jistotu pevněji utáhla župan a ustoupila kousek dozadu.

„Emm… pardon, tak tedy,“ S menšími obtížemi se od tmavovlásky odtrhnul a pohledem přelétl všechny přítomné. U Tenten se zastavil a pečlivě si prohlížel její namodralé kolínko. „ano, myslím, že bude nejlepší začít tímhle.“ Dořekl si spíše sám pro sebe.

„V první řadě, Gai mi před chvílí – tím myslím pár hodin – poslal zprávu, že se vám přihodilo něco nemilého. Takže, pojďte za mnou.“ Provedl je přes vstupní halu do obývacího pokoje, ze kterého zároveň vedly schody nahoru do patra.

„Tak, Tenten, posaď se sem,“ kývnul směrem k velkému rudému křeslu, „a vy ostatní se naskládejte, jak to půjde. Jsem tady za tre- tedy, chci říct, jsem tady, abych vám vysvětlil co a jak. V první řadě, tady je mapka vily, tedy, jsou to spíše okótované a popsané všechny pokoje, ovšem bez nábytku, ten jsem dorýsovat nestihl,“ řekl, když plánek pokládal na stůl. Kriticky se zamračil na své ne vždy rovné čáry, otočil se k osazenstvu zády a ze svého batůžku začal vytahovat lékárničku.

Shikamaru už-už po plánku šahal, Uchiha měl ale daleko vytrénovanější reflexy, přitáhl si ho k sobě a nastavil ho tak, aby na něj viděla i Sakura sedící na pohovce vedle něj.

„Hm… tady!“ Ukázali najednou na jednu místnost na plánku. Tedy, na největší ložnici v horním patře. Zachytili pohledy ostatních a nevinně se usmáli. „Tradice,“ dodali. Ano, opravdu, na každém výletě, či jakékoli jiné akci, byli Sasuke se Sakurou první, kdo si přečetli mapku a pokaždé měli zabrány nejlepší pokoje či stany.

„Sasuke, ty…“ Naru zjevně nevěděl, jestli má být naštvaný, nebo se smát. Koneckonců, on s Hinatou měli také jakési ´tradice´, ať už to bylo ´nenápadné´ hlídání ledničky vždy, když měli na návštěvě více než dva lidi, nebo mít za každou cenu nejlepší místa v letadlech, když nastalo léto a Konoha se hromadně rozhodla vyjet si někam za moře. „Dej to sem.“ Dořekl pak, a spolu s Hinou si začali prohlížet jednotlivé pokoje.

„To jsou ale sakra velký pokoje, vždyť jedna strana má snad šest kilometrů!“ Podivil se blonďák.

„Naruto, ty rozměry jsou okótovány v milimetrech, to už bys měl vědět.“ Zamumlala znuděně Temari, která si dosud povídala s Ten a snažila se ji uklidnit, když se k ní blížil Jiraiya s injekční stříkačkou.

„No tak, Tenten, musíme dát včeličku, abys nic necítila -“ Promlouval k ní otcovsky.

„Vče-včeličku?! Tohle je nejmíň sršeň!“ Začala se klepat.

´Doktůrek´ si povzdechl. „Neji, pojď mi jí podržet.“ Požádal mladíka sedícího vedle na opěrce křesla.

„Ne-ne, Neji, já -“ otočila se na něj prosebně. Neji samozřejmě věděl, jak se Ten děsí jehel, a jen strašně nerad zavřel oči a chytil Tenten ruce, aby se nemohla bránit.

„Neji! Já – ne – já nechci!“ Začala sebou cukat.

„Tak, kam to píchneme… a jak hluboko… měl jsem Tsunade poslouchat, když mi dělala tu přednášku, jak se ty věcičky používaj…“ Mumlal si pro sebe.

„M-můžeme si zatím jít prohlédnout dům?“ Zeptala se tichounce Hinata, skoro tak bílá jako Tenten. Naru ji objal kolem ramen.

„To je dobrý nápad.“ Přidal se. Ostatní začali horlivě přikyvovat, vidět kamarádku trpět se jim vážně nechtělo a věděli, že by tu stejně nebyli k ničemu.

„No, já… Dobře, jo. Počkejte…“ Opět se začal přehrabovat v batohu a vytáhl fialový letáček. „Tady je napsané všechno, co jsem vám měl říct já. Jen tady ošetřím Tenten, a zmizím, je mě potřeba jinde.“ Nenápadně zastrčil hlouběji do kapsy VIP vstupenku na čtyřiadvaceti hodinovou péči o tělo v největších lázních v Konoze, ze které se na něj usmívala žena téměř stejných proporcí jako Pátá Hokage.

„Nešlo by to bez toho ošetření?“ Pípla tiše Ten.

„Alé, my jšme ale fňukňa, že?“ Zašišlal Ero-sennin, kývnul na Nejiho, který Tenten opět zpacifikoval ruce, a ostatní se pomalu odporoučeli do vedlejšího pokoje.

Jak brzy poznali, ocitli se v kuchyni. Všichni se okamžitě nahnali k ledničce a mrazáku, jelikož jejich poslední jídlo byla více či méně skromná snídaně před více než jedenácti hodinami. Po otevření dvířek, za kterými se nepochybně ukrývalo jejich zasloužené jídlo, se odevšad začaly ozývat šťastné výkřiky.

„Rámen!“

„Špagety!“

„Čína!“

„Brokolice!“ Po této poznámce se na Shikamara všichni překvapeně otočili. „Totiž… jen mi hezky voní, nic víc,“ snažil se to zamluvit.

„Hele,“ Tentokrát se všichni otočili na Sakuru. „podívejte, tohle je nejspíš ta tabule.“ Ukázala na protější stěnu. Přes celou tabuli, velkou asi jako ´stříbrné plátno´ v kinech, se táhl obrovský zelený nápis ´PRVNÍ ÚKOL´. Všichni na tabuli ohromeně civěli, dokud je z transu neprobral Tentenin výkřik, který sice vycházel z vedlejší místnosti, nicméně se zdálo, jako by stála přímo vedle nich.

„No… rozhodně je tu skvělá akustika,“ snažil se Sasu odlehčit situaci.

„A nejen to,“ ozvala se Hina, „podívejte.“ Ukázala na několik míst – vnitřní stranu dvířek ledničky, lustr a pravý horní roh kuchyně. „Kamery.“ Dodala na vysvětlenou. „A určitě to nejsou všechny.“

Ohromené ticho přerušil až Naruto.

„Možná bychom si měli přečíst ten letáček od Jiraiyi.“ Navrhl. Odpovědí mu bylo souhlasné přikývnutí, takže začal číst:

„Milí Trosečníci. Vila, ve které se právě nacházíte, byla vystavěna speciálně pro vás. Nahoře v patře se nachází čtyři ložnice, ke každé patří i jedna koupelna. V ložnicích najdete všichni knihovničku s knihami, které by se vám mohly hodit při různých úkolech, je jen na vás, jestli si je přečtete, nebo ne. V dolním patře se nalézají ostatní pokoje, které si můžete projít všechny sami. Zaměříme se ale na kuchyň. Nepochybně si všimnete tabule na stěně. Ona tabule vám bude ohlašovat kdy, a kde bude váš úkol a co zhruba můžete čekat. Některé úkoly půjdete plnit všichni najednou, jiné budou v jeden čas plnit pouze dva páry. Někdy vám dáme možnost si přímo vybrat, jaké dva to budou. Jak se tabule ovládá vám vysvětlovat nebudeme, máte koneckonců Shikamara.

Tsunade a kolektiv.“

„Páni…“ Zašeptala Temari.

„No, vysvětlování bych nechal na jindy, zatím musím sám zjistit, jak to funguje.“ Povzdechl si Shikamaru a odebral se ke zkoumání tabule. Neuběhlo ani deset vteřin a nápis ´PRVNÍ ÚKOL´ zmizel. Místo něj tam naskočily čtyři kolonky, každá měla v záhlaví jméno jednoho páru, pod tím bylo sedm řádků označených čísly. V každé tabulce začalo blikat číslo ´1´ a vedle něj naskočil zmenšený obrázek skalpelu a černý text.

„Zpět do školy, přesně za patnáct hodin.“ Četla nahlas Sakura. „Proboha.“ Dodala, když se vedle úkolu navíc objevily jakési ´hodiny´ a začaly odpočítávat zbývající čas.

Sasuke byl snad jediný, se kterým tato informace ani nehla, nebo to na sobě alespoň nedal znát.

„Asi je čas jít si lehnout.“ Pronesl jen a v čele se Sakurou se vydali po schodech nahoru. Rychle vlezli do jejich vyhlídnuté ložnice a zavřeli za sebou dveře. Saky si povzdechla a sedla si na postel.

„Děje se něco?“ Zeptal se s obavami v hlase a přisedl si k ní.

„C-co? Ne, nic, jenom… Začínám mít trochu strach, Tsunade-sama přece říkala, že si zjistili, čeho se nejvíc bojíme a já… Promiň, je to hloupost, už toho nechám,“ zčervenala a ani se na Sasukeho nepodívala. Ucítila pak jen opatrný dotek na zádech a jemné zatahání za vlasy. Sasu se k ní přiklonil. „Neboj se,“ pošeptal jí do ucha a políbil ji na tvář.

Tuto romantickou chvilku ale za chvilku sám přerušil a začal rychle přecházet po místnosti.

„První věc, kterou je třeba udělat, je zbavit se všech kamer alespoň v tomhle pokoji,“ usmál se a odpojil jednu kameru, na kterou narazil zastrčenou kousek za skříní. Saky ho jen zasněně sledovala.

SCÉNA NARUTA A HINATY
„Hmm… co si myslíš o tomhle, Hin?“ Ukázal Naruto na jeden z prvních pokojů, na které narazil.

„J-jo, je útulný,“ přikývla Hinata a vešla dovnitř, zatímco jí Naru držel dveře.

„Uff,“ povzdechl si potom, co zavřel dveře. „tak to bychom měli.“ Oddechl si unaveně. Hinata k němu přistoupila a pohladila ho po tváři. Naru neodolal a políbil jí, napřed jemně, a nepřestával.

„N-Naruto-kun, kamery,“ snažila se Hina na chvilku protestovat. Neúspěšně.

„Hm?“ Zamumlal a pohlédl do jedné z kamer, která byla nenápadně skrytá v rohu u stropu. „Alespoň se budou mít lidi na co dívat.“ Zasmál se a vrátil se zpět k původní činnosti.

NA CHODBĚ
Shikamaru s Temari se zrovna škrábali do schodů.

„Hej, počkejte,“ zavolal za nimi Neji, který nesl Tenten v náručí. Když je dohnal, zeptal se tiše, aby neprobudil spící dívku: „Tak co, nějaké novinky?“

„Um,“ Otočil se k němu unaveně Shikamaru, „vlastně ano, ale o tom vám oběma řekneme ráno. Co Tenten?“

„No… Jiraiya jí nejdříve chtěl dát tu injekci, ale dlouho se mu to nedařilo. Musel jsem na ní v kuse mluvit, aby myslela na něco jiného, ale nakonec to klaplo. Potom jí na to dal nějakou mokrou hadru a ovázal to s tím, že to bude chtít sádru, ale že jí to prý ´nebude omezovat´. No nevím. Zítra ráno se na ní přijde podívat Tsunade-sama, snad to trochu pomůže. Mezi námi, stejně si myslím, že na Ten Jiraiya sahal o hodně víc a výš, než bylo potřeba. Musel jsem se přemáhat, abych mu nezlomil ruce.“ Nad tím se jen pousmáli, rozloučili se a zalezli do dvou zbylých ložnic. Zanedlouho už ve všech pokojích všichni klidně oddechovali.

Poznámky: 

Přislazujeme, přislazujeme Evil
Tenhle díl byl, pro zajímavost, dopisován v 00:05 a ke schválení odeslán 00:18. Znáte to, jak jste do něčeho tak zažití, že se zapomenete včas odtrhnout? Laughing out loud
Scénka Tenten a injekce byla lehce inspirována mou poslední návštěvou zubaře, ehm. Laughing out loud
Pro dnešek asi vše, takže, snad jste u toho úplně neusnuli ^^

Příští díl: To snad ne?! - 4. 3. ^^ (omlouvám se za odložení, ale... no, příští kapitola bude zjevně zase o něco delší, a čím delší kapitola, tím delší kontrolování textu, tím delší... Laughing out loud)

4.94175
Průměr: 4.9 (103 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2017-12-03 02:22 | Ninja už: 2542 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Na akom programu zo hraje idem aj ja kukat hahaha

Obrázek uživatele Kirara
Vložil Kirara, Ne, 2012-11-11 11:02 | Ninja už: 4374 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

[/b]Strašne dobra poviedka.Vypukla som smiachy nad;
„To jsou ale sakra velký pokoje, vždyť jedna strana má snad šest kilometrů!“ Podivil se blonďák. XD To sa ti podarilo XD

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, St, 2012-11-07 17:38 | Ninja už: 4379 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

fakt úplna bomba úžasne

Obrázek uživatele Aki Nara
Vložil Aki Nara, Ne, 2012-06-24 20:55 | Ninja už: 4735 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Páni uplně užasné !!! Jedna z nejlepších fanfiction !! Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, So, 2011-08-20 13:23 | Ninja už: 4874 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Ach no jo ten Jiraiya... co by to nebylo za svět bez úchylů, že? Rámen, Špagety, Čína, Brokolice XD Jaj Shikamaru jede!

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele NaruT0
Vložil NaruT0, Po, 2011-05-09 14:19 | Ninja už: 4936 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

jsem tvuj fanoušek LUXUSNEEEEEEEEEEEEEE POVIDKY Ttebayooooo

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Pá, 2010-11-26 17:15 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

mne sa najviqac páčilo čo prehlásil Naru: "Aspoň se budou mít lidi na co dívat" Laughing out loud...fakt parádne Laughing out loud...bohužiaľ nemôžem dať viac hviezdičiek ako 5 Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele bramburek
Vložil bramburek, St, 2010-06-09 13:33 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

whooo hooo začíná se to rozjíždět[kanji=30]

Obrázek uživatele akandy
Vložil akandy, Út, 2010-04-20 20:39 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

tak tenhle je fáááááááákt dobrej

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, So, 2010-03-20 12:52 | Ninja už: 5377 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

úžasné skvela FF bežím na další diel

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, So, 2010-03-06 10:29 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo fak bomba!!! XD Laughing out loud

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Čt, 2010-03-04 20:23 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

to je zajímavý nejde my spustit 4.část nechápu to moc se FF nerozumím ale proč mi ukazuje přístup zamítnut???

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Čt, 2010-03-04 20:25 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Protože ještě není vydaná. Nejdřív ji musí schválit někdo z FF moderátorek. Smiling Chvilku to trvá, ale to snad přežijem. Laughing out loud

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, St, 2010-03-03 18:34 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Až zejtra ? Áchjo Laughing out loud já se tak těšila.. no neva Laughing out loud to přešžiju ..snad Laughing out loud se na to tak těšim Laughing out loud

Obrázek uživatele Juubi
Vložil Juubi, St, 2010-03-03 17:27 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 92 | Autor je: Prostý občan

loool Jiraya" Tak, kam to píchneme… a jak hluboko… " lool jiji jaky nemravny Laughing out loud mno ja by som mu vedel poradit Laughing out loud keby si niekto precital cely ten odstavec bez ostatneho textu Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Út, 2010-03-02 22:10 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

jee zlateee velmy rychlo dalej Kakashi YES


Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Po, 2010-03-01 21:04 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Goooooooooooooooooood!! xD

Obrázek uživatele Hyō Sensu
Vložil Hyō Sensu, Po, 2010-03-01 19:23 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Propadlý student Akademie

kkz...ja s takychto poviedok nemozem....je to viac ako parada...tesim sa n stvorku

Suicide is painless...game of live is hard to play, im gonna lose it anyway...but i can take or leave it , if i please

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Pá, 2010-02-26 21:43 | Ninja už: 5510 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

SUper, už se těším na další dílek. Kdy bude?

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2010-02-25 13:25 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

mno dobrý, tohle je vážně síla, nejvíts snad ten konec s nejim Laughing out loud vážně úža, rychle další Smiling

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, St, 2010-02-24 21:08 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Další super díl Smiling moc povedený těšim se na další Eye-wink

Obrázek uživatele Kata Nakyama
Vložil Kata Nakyama, St, 2010-02-24 21:01 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Pěstitel rýže

jsem tu za tre...
TO BYLO DOKONALÝ!!!!

Není důležité vyhrát,ale nasrat toho kdo tě porazil!
-------------------------------------------
homepage: http://blue-lover.blog.cz - zde najdete všechny moje FF, co se nejspíš na konohu nehodí...prý. Hlavně SasuSaku, Naruhina, místy jiné...
anime-page: http://sakurachann.blog.cz
-------------------------------------------
Všechnu mou tvorbu najdete na mojí homepage, jelikož konoha.cz má pravidla jako ve vězení Eye-wink

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, St, 2010-02-24 20:53 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Super! Laughing out loud Kakashi YES Už se těším na další díl a na první úkol. Smiling

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Anegiri
Vložil Anegiri, St, 2010-02-24 20:48 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Je to lepší a lepší. Těšim se na další díl. Třeba bys nakonci vždycky mohla poznamenat kdy by přibližně měl být.

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, St, 2010-02-24 20:52 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

děkuji ^^ díly vychází pokaždé v úterý-středu, přesný datum vždy dopisuji až když mám díl dopsaný, rovnou s názvem Eye-wink

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, St, 2010-02-24 20:44 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

lol ramen spagety brokolica XD