manga_preview
Boruto TBV 15

MISS KONOHA 2008 - část 023


Po fiktivním přepadení došlo ke zcela reálnému vyhoštění. Nikdo ovšem nuceného exilu Izuma a Kotetsu nelituje víc, než Hyuuga Neji. Jak se s nenadálou situací popere? Je Missák v ohrožení anebo se nakonec přece jen dozvíme jména vítězů? To a mnohem více zjistíte ve 23. části Miss Konoha 2008 s podtitulem "Černí, bílí, spojme síly!" xD

Shromáždění na náměstí se pomalu rozcházelo, zanechávaje za sebou zbytky transparentů, Nejiho zoufalý pláč a jeho ještě zoufalejší škrábání na zad... zádech.
"Jak já k tomu přijdu?!" vzlykal bělooký, culíkatý, a nyní i pupínky pokrytý chlapec. "Jsem nejtalentovanější člen svého klanu, chytrý a bystrý a nadaný. Hokage mě má moc rád, protože mi dovolil uspořádat Missáka a všichni ve vesnici se u té soutěže dobře bavili a bylo to super. Jenže teď? Teď se určitě baví tím, že se drbu víc než Akamaru když na něj naskáčou Shinovy blechy, a navíc jsem přišel o svoje skvělé moderátory! Ach, já nešťastný! Bééé, bůůů, smrk..."
Akamaru se urazil, protože nikdy blechy neměl, a to díky příšernému zyvku Inuzuky Tsume každé ráno postříkat všechny psy (a přiznejme si, že někdy i vlastní děti, ale o tom se Kiba radši nikomu nezmiňoval) antiparazitálním sprejem.
Shino se urazil taktéž, jelikož nesnášel, když někdo nazýval jeho milované broučky blechami.
Hinata by se mohla urazit za to, že se Neji pasoval na nejtalentovanějšího člena klanu, přičemž minulý týden od ní dostal pořádnou nakládačku, jenže urážení neměla v povaze.
Sasukeho urážela samotná Nejiho existence, takže se raději odebral na svou větev a počal rozjímat o pomstě...

Mezitím Sandaime Hokage svolal poradu do oválné pracovny... tedy vlastně svojí kanceláře, nyní vyzdobené růžovým krepákem, aby zahnal smutek ze ztráty klobouku a znova navodil Misskovskou atmosféru.
"Ehm...," odkašlal si, když si prohlédl zbytek poroty - Kakashi s okem zabořeným v knížce, zachmuřená Tsunade, Jiraiya s pohledem upřeným na její... nelze zveřejnit před desátou večerní - a moderátora Ibikiho. "Řekl bych, že Missák je díky vyhnání modrátorů kaput. A proto, abychom obyvatele předčasně nepřipravili o zábavu, bych navrhoval naši Missku prodloužit, co vy na to? Přidáme jednu, dvě disciplíny, děvčatům to určitě vadit nebude, co?"
V Jiraiyových očích zaplály vzrušené ohníčky. "Jooo, navrhuju striptýz!"
V tom okamžení mu přistála jedna rána od Tsunade a druhou vzal o zeď, protože, přiznejme si, dostat od sličné Sanninky pěstí je pořádná síla.
"Prase, prase, prase!" kroutila hlavou blondýnka. "Ale co se tomu pořád divím?! Když chceš striptýz, udělej si ho sám! I když tvůj obnažený hrudník a další partie, no fuj," ušklíbla se, "by mohly zaujmout leda nějakou starou bábu!"
"Bezva, takže přece jen mě chceš!" zavýskl Jiraiya.
Než Tsunade stihlo dockvaknout, že ji právě zařadil mezi staré báby, zbyl po něm jen obláček prachu. Zbytek dne pak strávil, jak jinak, šmírováním v ženských lázních. Ale vraťmě se zpět k zasedání misskovského výboru.
Kakashi odložil svou oblíbenou knihu s oranžovým přebalem, pak si odkašlal, přimhouřil oko a pravil: "Nechci se vám do organizace přehnaně plést, Sandaime-sama, ale měl bych jeden návrh. Jelikož náš ctěný Ibiki se coby moderátor velice osvědčil, myslím, že by zvládl odmoderovat obě akce; Missku i Missáka..."
Sandaime se rozvážně poškrábal na bradě, nadechl se k odpovědi, ale hřímavý hlas jmenovaného páně Morina jej neuctivě předběhl: "Ani mě nehne. Byt v zapřahu od rana do večera? Trapasit v tělocvičně aji na naměsti? Kakashi byl asyk dluho na sluničku, ni? Bych se pořadně nevyspal a když sem nevyspaly, nemužu pořadně přemišlet. A když nepřemyšlim, nemužu ze sebe sypat žadne hlašky a kam by přyšla moje pověst vťypneho moderatora?" a praštil pěstí do stolu, až se rozpadl na dvě poloviny.
Tsunade uznale pokývala hlavou a pomyslela si, že jí vlastně byl Ibiki vždycky pro svou mužnou sílu tak nějak sympatický a že by ho měla pozvat na sklenku saké.
Kakashi zvednul ze země Icha-Icha a pomyslel si, že by se Ibiki mohl občas v těch svých mužných projevech trochu krotit.
Jediný Třetí Hokage-sama svou myšlenku vyslovil nahlas: "Dobře, Ibiki, to chce klid. Co kdybychom obě soutěže spojili dohromady? Myslím, že Neji proti tomu nic namítat nebude, stejně musí do nemocnice kvůli těm svým pupínkům. A ostatní kluci budou jedině rádi, že jejich soutěž neskončí fiaskem. Co vy na to?"
Ibiki rezignovaně pokrčil rameny a dal si odchod.
Tsunade se rozběhla za ním, protože saké nepočká, a jen tak přes rameno na Třetího houkla, jakože jo.
Kakashi, s nosem opět zabořeným do stránek Flirtovacího ráje, kývnul na souhlas.
Sandaime byl na výsost spokojen se svou genialitou a vůbec mu nevadilo, že poslední člen poroty, Jiraiya, vlastně nehlasoval. Zvedl se ze židle, obešel rozpadlý stůl a vydal se na náměstí, aby malým missákům vyložil plán spojení obou soutěží v jednu...

A tak se stalo, že Neji, jež proti spojení soutěží jako jediný protestoval, byl odsunut na infekční oddělení a počaly stěhovací manévry, jaké Konoha dosud nezažila.
Náměstí přišlo o své modré zbarvení, když Ebisu a Iruka s gustem orvali krepák ze všech stromů, laviček a sloupů veřejného osvětlení. Lavičky zmizely ve sklepě radnice, krabice od banánů skončily na smetišti, všechno vůkol ztichlo a kašna osiřela...
Jen Sasuke zůstal verný své větvi a smutně shlížel do liduprázných ulic. Litoval, že Neji je v nemocnici a už se s ním nepoměří na poli krásy; že Naruto je neznámo kde a nemůže se s ním poměřit na poli síly; že Sakura s Ino už nešvitoří a nervou se o něj, protože nyní jsou pro ně důležitější plavky a šminky; že neví, kde je konec jeho bratru, aby mohl dokonat svou pomstu; že Deštnou trápí kyselé deště a v Oblačné začalo globální oteplování... A když nad městem vyšly hvězdy a Tsunade s Ibikim v podroušené náladě opouštěli bar Shinde Iru Shinobi, zaslechli tlumené broukání: "Já jsem gay, jsem gay, jsem teplej..."

Ráno přišlo nečekaně brzy. Zpod peřiny vykoukly blondaté kadeře a jemná ručka pohladila tmavě modrý šátek.
"Miláčku, vstávej. Já musím porotcovat a ty moderovat."
"Mi se eště nechce do školy...,"
zamumlal Ibiki a zajel zpátky pod přikrývku. Ani se však nenadál a jemná ručka se změnila ve smrtící paži a třískla s ním na druhou stranu pokoje.
Za oknem šmírující Jiraiya se zahihňal. "Jo, hochu, kdybys znal Tsunade tak dlouho jako já, věděl bys, že není radno ji nas... naštvat." Jedním skokem se snesl z okenního parapetu na zem a metelil si to k tělocvičně, jen se za ním prášilo.
Když doběhl ke dveřím a otevřel je, nemohl uvěřit vlastním očím. Jestli ho záplava růžového krepáku přiváděla k šílenství, pak růžovo-modrá kombinace byla ještě horší. Zdálo se však, že nikomu jinému to nevadí, protože porotci i soutěžící Missky a Missáka se vesele bavili. Do začátku posledního kola obou klání totiž zbývalo ještě šest hodin, jelikož začátek byl stanoven na druhou odpolední, aby lid Konohy stihl nenádalou změnu zavnímat.
Kdo by však nezavnímal, když Rock Lee, jeho šílený sensei Gai a neposedný šotek Konohamaru celou noc v ulicích vylepovali plakáty a korunu všemu nasadili tím, když se v pět ráno vloupali do radniční budovy a vyhlásili to rozhlasem. Ještě že tím nevzbudili Tsunade, protože by je určitě prohnala víc, než ponocný Maro, mlékař Dan a pekař Ichiru, kteří jako jediní v tu dobu pracovali a stihli časný budíček zarazit, aby Konoha mohla v klidu dosnít svůj sen.
I když to jsme zase trochu odbočili... Tedy Jiraiya vešel do tělocvičny, kde porotci seděli u dlouhého stolu na pódiu a vesele debatovali. Kakashi s Kurenai o krajkovaném prádle, Sandaime s Asumou o rozdílech v cigaretovém a fajfkovém tabáku, Izumo a Kotetsu... A tehdy to Jiraiyovi došlo! Vyhoštěním těch potrhlíků nejen že Missák přišel o moderátory, ale také o dva porotce!
Záhy se však uklidnil, když procházel kolem malých soutěžících.
"Já si myslím," říkala právě Ino, "že spojení soutěží i poroty byl dobrej nápad. Asuma-sensei má určitě na ženy lepší vkus než Hokage-sama, bez urážky."
"Tak, tak," zahihňala se Sakura. "A v Missákovi třeba nakonec zvítězí Sasuke-kun, když teď kluky bude hodnotit i Kakashi-sensei."
"Ani náhodou,"
rozohnila se Kin. "Určitě musí vyhrát Shikamaru!"
Názory ostatních dívčin už si bohužel Jiraiya nevyslechl, protože Temari se po Kin vrhla a začala ji bůhvíproč mlátit...

"Takže poroty se nám taky spojily, jo?" zeptal se zvrhlý poustevník, když došel ke stolu.
"Ano," přitakal Sandaime s novým kloboukem, který mu Gai objednal přes internet v cosplay shopu. "V dané situaci se nic jiného ani nedalo dělat."
Všichni uznali, že má pravdu, ačkoli Hokage má vždycky pravdu, že ano...
Ale nyní se podívejme, co se děje na opačném konci tělocvičny, kde se rozkládá Choujiho a Shinův catering...

"Takže teď už bude jen poslední disciplína, a pak se vyhlásí vítězové, pokud jsem to správně pochopil," pravil Chouji a oblíznul vanilkový krém z vařečky.
"Jo, ale je to otrava," vzdychnul Shikamaru. "Nacvičovat hromadnou choreografii se Sasukem bylo opravdový utrpení."
"Cože?!"
vypísknul dotčeně Uchiha. "To tys nám to pořád kazil, když jsi uprostřed krokové variace usínal!"
"Odkdy ty víš něco o krokových variacích, kopíráku?"
rozohnil se Kiba. "Na té choreografii jsem se nejvíc nadřel já, protože jako jedinej z vás umím tančit!"
"Tak to zase prrr, chlapečku!"
přidal se do hádky Kankurou. "Teď zcela opomíjíš můj a mýho bráchy pohybovej talent!"
"Sklapněte,"
houknul Shino, "a řekněte nám konečně, co vlastně budete tančit."
"Neřeknem,"
vypláznul Gaara jazyk. "Pak by to totiž nebylo překvapení!"

A stejné překvapení nás bude čekat i v případě děvčat. Kdo vydrží počkat na příští díl, obojí se dozví! A nejen to! Dojde k vyhlášení vítězů, návratu Izuma a Kotetsu... a kdo ví? Možná přijde i Naruto! Smiling

Poznámky: 

Etó... omlouvat se za zpoždění už asi nemá v mém případě smysl... Takže pravím jen - enjoy! A další díl bude co nejdřív, dattebayo! Eye-wink

P.S. Píseň, jež si pobroukával Sasuke na stromě, nebylo nic jiného, než Globální oteplování kapely NightWork. ^^
A mlékař Dan je postavička z geniální série krátkých komixů RED MEAT Maxe Cannona. ^^

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, St, 2020-12-02 00:22 | Ninja už: 1449 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise PM
Ohoho, takže soutěže se nám nakonec spojily, jo? Hm, tak to bude dobrý bordel Smiling Nějak si nedokážu představit, že by se mezi sebou všichni dokázali domluvit na vítězi. Nebo spíš vítězích. No, uvidíme, jak tohle všechno dopadne. A Ibiki s Tsunade v jedné posteli to dorazili. Prej mě se ještě nechce do školy. Ibiki, Ibiki, ty jsi vůl Kakashi ^_^

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-07-08 12:23 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia L: Finišuješ skutočne dobre a spojenie oboch súťaží bol dobrý nápad, keďže aj tak bude iba jeden víťaz, však? Sticking out tongue S časovými rozostupmi sa netráp, mne to skutočne nevadí a teraz než kliknem na poslednú časť, som napätý, či to bude ešte v roku 2010, alebo skonči MK2008 až v roku 2011. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Mahtiel
Vložil Mahtiel, So, 2011-07-16 16:23 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

"přitakal Sandaime s novým kloboukem, který mu Gai objednal přes internet v cosplay shopu. "

Laughing out loud Z toho jsem fakt nemohla Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2011-07-16 13:54 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Děkuju všem věrným i novým čtenářům za přízeň, a dovoluji si vám oznámit, že během tohoto víkendu spatří světlo světa POSLEDNÍ DÍL Miss Konoha 2008! Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2011-07-16 14:02 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Fú... milá Miss je snad nejstarší nedopsaná kapitolovka, kterou zde čtu... a teď konec... to zas bude melancholie. xD
Už se těším. Smiling (A tak si nenápadně říkám, že by se mohl dočkat pokračování i Chlapec... ^^)

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2011-07-16 14:08 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

^^ Až to dopíšu, tak nejspíš taky uroním slzičku. Smiling No a abych zaplašila chmury, mohla bych se vrhnout na toho chlapečka, dík za tip. Eye-wink xD

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Nare-en Carsone
Vložil Nare-en Carsone, St, 2011-05-04 17:55 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásná povídka...čtu si jí pokaždý když mám depku, neznám níc lepšího na špatnou náladu XP

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2011-03-27 00:08 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Řeknu ti, tohle dílo - mimochodem snad vůbec první, co jsem kdy na Konoze četla - působí jako hotová extáze, co se zvedání nálady týče Laughing out loud vážně, právě jsem to na jeden zátah přelouskala podruhý (asi po půl roce) a odcházím spát s pocitem, že svět je prostě krásný. Laughing out loud Vivat Miss Konoha!

Edit - to musí být víc než půl roku... po půlnoci se mi blbě počítá... Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele PeIn94
Vložil PeIn94, Ne, 2010-10-24 15:12 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další díl ?????????

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2010-10-27 22:02 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Vzhledem k mým předchozím, někdy až ročním odmlkám, jsou 4 měsíce zatím minipauzička. Smiling Budu nad Misskou přemýšlet a třeba mě pokračování napadne. Smiling Zkoušet něco psát na sílu není nikdy dobře.
Ale moc děkuju za to, že jsi celou sérii četl a že se na další díl těšíš. Pokusím se tě nezklamat a určitě v ní budu pokračovat. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele PeIn94
Vložil PeIn94, Po, 2010-11-08 18:14 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

četl sem ji asi 4x a nemůzu se dočkat na další díl XD

Obrázek uživatele Ropucha
Vložil Ropucha, St, 2010-08-11 18:05 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan

ty jo moje přání a motlitby byly vyslyšeny! konečně další díly už sem myslel že už se nedočkám ale dočkal jsem se. prostě super není třeba to dál řešit Kakashi YES



FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Po, 2010-07-05 14:00 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

No, po precteni - a nalezeni vsech kapitol dodavam jen jednu vetu : KDY BUDOU DALSI DILYYYYYY?!?!?!?!?!?!?!? Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha_Sasuke-kun
Vložil Uchiha_Sasuke-kun, St, 2010-06-30 19:42 | Ninja už: 5312 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Naruto Kakashi Kakashi YES

Obrázek uživatele Nairugi Ryu
Vložil Nairugi Ryu, Po, 2010-06-28 21:16 | Ninja už: 5364 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Tohle je vážně úžasná povídka. Dneska jsem ji našel a i dočetl (samozřejmě s přestávkami, někdy jsem fakt smíchy nemohl a pauza byla v tomhle případě velmi důležitá) do tohoto dílu.
Za tuhle 23 dílovou cestu děkuju, protože se u mě objevila menší insipirace a taky i když jsem se smál jen na 40-50%, jinak bych skončil tak jako většina ostatních čtenářů pod stolem, jsem se bezvadně bavil.

"Člověk neví co v něm je, dokud mu nepřiloží pistoli k hlavě." - Duffy
"Good, bad... I´m the guy with the gun." - Ash, Army of Darkness
"Člověk užívá své fantazie k uspokojování svých ve skutečnosti nesplněných přání." - Sigmund Freud

www.arkard.estranky.cz

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2010-06-30 19:39 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Děkuju za pochvalu. Smiling Obzvlášť, že za dobu svého působení na konoze máš jen 9 komentářů a jeden z nich patří právě mojí povídce. Smiling
Jsem ráda, že se líbila a doufám, že si ji přečteš až do konce (jestli ji se svou "rychlostí" xD někdy dopíšu).

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele PeIn94
Vložil PeIn94, Ne, 2010-06-27 20:33 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

ho hoo poráda další dílek uz sem pomalu začínal zapomínat ty předchozí rychle rychle další dílek

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Ne, 2010-06-27 19:43 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Nový díílek! Paráda a vše při starém, co? Krepák, krepák a zase krepák xD + nový pár O-o tohle vážně mohlo napadnout jen tebe, jsi originál ^^ xD Těším se na pokráčko.

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, St, 2010-06-23 19:06 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Woooow, nová misska? Aki sní?! *promne si oči* ne, Aki bdí! Subarashiiii, jako vždycky, nejvíc mě dostalo to Sasanovo "jsem gay, jsem gay, jsem teplej..." xDDD
Mazec :P

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, St, 2010-06-23 10:31 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Další díl bude co nejdřív, nechci tě zpochybňovat, ale víš jak dlouho to trvalo k tomuhle dílu. Tebba-ne!

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2010-06-23 16:22 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Mno, vím, že bych neměla slibovat, ale mám volnej víkend, konečně po sto letech, takže aspoň dvě tři hoďky bych mohla strávit u PC a třeba z toho něco vzejde. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2010-06-23 18:34 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jeden autor slibuje pokračování od loňského června... poslední nejblíže určený termín byl Mikuláš... měla jsem pravdu, že nebylo řečeno, kterého roku... Smiling Tak nestresuj Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Adam Švorc z Nemanic
Vložil Adam Švorc z Nemanic, St, 2010-06-23 19:17 | Ninja už: 6194 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

Jasně proč ho honit? Není na útěku ne?

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2010-06-22 21:35 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Tak tu tak sedím a marně přemýšlím, kdy jsem se naposledy takhle královsky pobavila a především odreagovala… Ehm… No… Myslím, že i kdyby přemýšlení nebyla taková otrava, tak bych na to díky své skleróze stejně nepřišla Smiling
Jinými slovy děkuji Ti za perfektní odpoledne, podvečer a ehm teď už vlastně i večer Smiling (Když ono to prostě nešlo nedočíst… Kakashi ^_^)

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2010-06-23 16:21 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Děkuji, děkuji, děkujííí. Smiling Když jsem si všechny díly Missky vytiskla, vzešlo z toho neuvěřitelných !56! stránek velikosti A4. Takže se ti upřímně obdivuji, žes to přečetla na jeden zátah. Smiling
Uvažuju o tom, že to vydám knižně... xDDD

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Út, 2010-06-22 19:29 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

óóó... už jsem nevěřila! Laughing out loud hlavně jsem dílem nějakého osobního zmatku při povšimnutí, že je nová misska, začala číst od třináctýho dílu a divila se, že je mi to nějak povědomé a kde je chyba... pak jsem se podívala na datum (rok 2008 xDD). Ale dokonalé. Už se těším na vyvrcholení!! +++ ^^


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2010-06-22 16:57 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

nettie a Rikkie... Obzvlášť mě těší, že i vy dvě jste zůstaly Missce věrné... *stírá slzu z koutku oka* Arigatou. *klaní se a usmívá se*

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2010-06-22 07:28 | Ninja už: 6198 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Dočítám resty xD a nějak se nestačím divit všem těm dějovým zvratům xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2010-06-21 16:38 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ty kámo, co sis dal?! Skutečně vidím dobře? Misska? Uf, nejdřív jsem si myslela, že se dívám do FFek poněkud staršího data xD
Tákže... vítej zpět a ať je i další díl takhle dobrý Smiling

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2010-06-20 21:08 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Volejte sláva a tři dny se radujte! ^^
První odstavec s urážkami byl vážně geniální. A Sasukeho pobrukování... Laughing out loud