manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat a co dál? 4

Ráno se probral kolem deváté, vyskočil z postele a šel provést raní hygienu. Potom se rozhodl, že si zajde na rámen do Ichiraku.
Došel k Ichiraku a objednal si čtyři rámeny. Když je dojedl, tak zaplatil a vydal se na cvičište.
Jakmile tam došel, vytáhl svitek a dopsal co včera nezvládl. Potom začal s tréninkem oné nové techniky za pomoci klonů.
Trénoval asi čtyři hodiny, ale vůbec se mu nedařilo. Zrušil klony, lehnul si do trávy a odpočíval dokud neusnul.
Za dvě hodiny se ho snažila vzbudit velká šedá vlčice. Naruto se posadil, chvíli mu trvalo než se úplně probudil.
„Mám pro vás vzkaz od Kazeho, sledují je čtyři ninjové." řekla vlčice jménem Yuko.
„Yuko vyřiď Kazemu, že jim jdu na pomoc." řekl Naruto a ihned se dal do běhu.
Yuko zmizela v bílém obláčku.

Neznámo kde

Mladá kunoichi s malým chlapcem na zádech směřují ke Konoze.
Po několika minutách je doběhne veliký bílý vlk, který má kolem krku znak Listové.
„Sledují nás čtyři joininové, požádal jsem o pomoc." řekne vlk.
Kunoichi jenom přikývne a pokračuje dál.

U brány Konohy

Sakura s Ino přinesly Izumovi a Kotetsu, papíry co jim poslala Hokage.
Už se chtějí rozloučit, když uvidí přibližující se ninji a velkého vlka.
Sakura s Ino se už připravují k boji.
Neznámá kunoichi s chlapcem doběhli k bráně, kde položila chlapce na zem. Chlapec se ihned probudil, chvilí mžoural, ale brzy se vzpamatoval. Vlk který bežel s ní, se otočíl směrem odkud přiběhli a připravil se na boj. Kunoichi udělala to samé.
Sakura s Ino nevěděly, co se dějě, ale byly připravené na boj.
Čtveřice jouninů doběhla k bráně.
„Nám jen tak neunikneš." řekl nejstarší jounin a ušklíbnul se.
„Dostantě ji." křikne na ostatní ze svojí skupiny.
Jouninové se rozběhli proti kunoichi, ale vlk jim zaterasilí cestu, začal výt a cenit zuby.
„Utečte dokud můžete, nebo pak už nebudete mít možnost." upozornil je vlk.
„Tebe a té kunoichi se tak bojíme." řekne s posmeškem jeden s jouninu.
„Brzy přijde můj pán, pro něj nejste soupeřem." odpovděl jim vlk.
„Spravně přijde táta a nakope vám zadek." řekl hrdě malý chlapec a usmal se.
„Tak kde pak ho máš ?" zeptá se naštvaný jounin.
„Za chvíli přijde a nakope vám." Opakoval se chlapec a vypláznul na ně jazyk.
„Co se to tu děje ?" šeptla Sakura k Ino.
Jouninové se vrhli do boje, velitel bojoval proti vlkovi a ostatní tři bojovali proti dívce, která jim po chvíli přestála stíhat.
Najednou mezi kunoichi a ostatní jounini skočil další velký vlk, tentokrát šedivý, hned za ním doskočil Naruto.
„Tati!" zakřičel chlapec a rozběhl se k Narutovi.
„Liso! Hlídej Rika!" poručil jí Naruto.
Bílá vlčice skočila chlapci do cesty, chytila ho za kapucu a vyhodila si ho na hřbet, pak se začala pomalu vzdalovat od boje.
„Kaze pojď sem." zavolal Naruto na bílého vlka.
Vlk poslechl a přiskočil k Narutovi a kunoichi.
„Mai ty jdi k Rikovi, já to tu už zvládnu." řekl klidně Naruto.
„Dobře." řekla kunoichi a vydála se směrem k chlapci.
„Myslíš si, že nás sám porazíš?" zeptal se posměšně velitel jouninů.
„Nejsem sám, s Kazem vás dostanem." řekl Naruto.
Hned jak to řekl zašeptal:„Větrné brnění." kolem Naruta a bíleho vlka začal rotovat vítr.
Kaze se rozběhl a zaútočil na jednoho z jouninů.
Naruto vytvořil dva klony, které začaly bojovat proti ostatním jouninum a pravý Naruto začal bojovat s velitelem.
Narutové bojovali v taijutsu, jouninové jim nestačili.
Kaze se nestihnul vyhnout kunaii, který ho ranil na noze. Kaze od jounina odskočil a zašeptal:„Větrný tesák" jen co to dořekl, jounina zasáhla technika co vyslal.
Jounin byl pořezaný na celém těle, Kaze začal výt, tím poslal jounina do genjutsu.
Jounin se ocitnul na neznámem místě, kde proti němu stál vlk a cenil na něj zuby, pak se rozběhl a zakousl se mu do krku.
Jen co, jounin dopadl nehybně na zem, Kaze zrušil genjutsu a odkulhal se k Lise,Maie a Rikovi.
Naruto jednoho z jouninů chytil do vodního vezení, kde z nedostatku vzduchu upadl do bezvědomí.
Druhý Naruto bojoval v ninjutsu. Jounin na něj poslal ohnivou kouli, Naruto rychle připravil protiúto, před ním se objevila vodní stěna. Mezitím jounin dostal zásah větrnou pěstí od klonu, který už vyhrál.
Jounin už nebyl schopný pohybu, zůstal nehybně ležet na zemi.
Naruto s velitelem bojovali prot sobě v taijutsu. Souboj byl vyrovnaný. Naruto uvážil, že by to měl už skončit. Zrychlil a uštedřil veliteli několik řezných ran kunaiem, pár kopanců a několik ran.
Jounin už byl vyčerpaný, chtěl Naruta poslat do genjustu, ale Kaze skočil před Naruta a začal výt.
Velitel byl chycen v genjutsu, z kterého se, ale hned dostal. Ztežka dýchal a už neměl skoro žádnou čakru.
Rozhodl se, že prozatím ustoupí, otočil se a utíkal do lesa, ale to mu Naruto nedovolil.
Velitel jenom slyšel jak Naruto zavolal:„Liso" a už před ním stála velká vlčice, která mu znemožnovala útěk.
„Vzdej se a ušetříme tě." nabídnul mu Naruto.
„Nikdy se nevzdám." zařval na něj a rozběhl se proti vlčici, která po něm skočila a zakousla se mu do ramene.
Vlčice povolila stisk a jouninovo bezvládné tělo spadlo na zem.

Naruto se otočil a šel k Maie a ostatním.
Malý chlapec se k němu rozběhl a skočil mu kolem krku se slovy:„Tati hrozně si nám s mámou chyběl." a usmál se na Naruta.
Naruto se usmál a řekl:„Taky jste mi chyběli." jen co to dořekl rozcuchal chlapci vlasy, jako to jemu dělali Jiraya a Kakashi.
Rikovi se to nelíbilo, tak se začal ošívat a doběhl ke Kazemu, se slovy:„Tati Kaze je zraněný."strachoval se.
Naruto došel ke Kazemu, aby mu skontroloval ránu „Není to tak hrozný." skonstatoval.
Kousl se do prstu a použil přivolávací jutsu, objevil se obláček, před ním se objevila tmavě šedivá až do černa zbarvená vlčice.
„Shiny, můžeš prosím tě ošetřit Kazeho?" zeptal se Naruto.
Shiny kývla a šla ke Kazemu, pak mu začala olizovat ránu. Kazeho rána se, se syčením začala hojit.
„Díky." řekli najednou Naruto s Kazem.
„Není zač." řekla Shiny, usmála se a zase zmizela.
Teprve teď se Sakura s Ino probrali z překvapení, že Riki Naruta oslovil, jako svého otce.
„Naruto kdo je to ?" zeptala se Sakura a ukálazala na Mai a Rika s vlky.
„To je Mai." řekl Naruto a ukázal na kunoichi.
„Tohle je Riki." jen co to dořekl čapnul chlapce a hodil si ho přes rameno, jako pytel bramor.
„Já jsem Kaze." „Já Lisa" představili se vlci.
„Sakura a tamhle je Ino." představila Sakura sebe a Ino.
„Můžu se zeptata, co tu chcete?" ptala se Sakura dál.
„Budou tady bydlet." odpovědel klidne Naruto místo Mai.
„Ale to se nejdřív musíš zeptat Hokage." zaprotestovala Ino.
„Tsunade-baachan to už ví." řekl Naruto.
„Tak pojďte, asi jste unavený z cesty, odpočinete si." pověděl Naruto a usmál se.
Maia s Rikim jenom kývli.
„Tak zatím." řekl Naruto a zamával na Sakuru s Ino.
Ty tam zůstaly stát, jak opařené stejně tak Kotesu s Izumou.
„Naruto má dítě a manželku?" vykoktá Kotesu.

Sakura si je začala prohlížet a musela uznat, že opravdu vypadají jako rodina.
Naruto měl na sobě tmavě modrý tříčtvrtáky, kolem pasu uvázanou černou mikinu, bílý triko s oranžovým vírem uprostřed. Na levém rameni vytetovaný černý blesk a kolem hlavy čelenku se znakem listové. Ta nebyla skoro vidět přes jeho dlouhé blonďaté vlasy, které mu za těch pár let dorostli, takže vypadal jako jeho otec. Vedle něho stála krásna mladá kunoichi s dlouhými červenými vlasy až po pas. Na sobě měla červené tílko, přes to černou vestu a sukni podobně jako nosila Ino.
Mezi nimi byl asi 11letý chlapec, vypadal úplně stejně, jako Naruto když chodil na akademii s rozdílem, že tvář měl podobnou Maie, byl oblečený do oranžových šortek a fialové mikiny. Sakura si je přestala prohlížet a rozhodla se, že musí zjistit jestli je to pravda.

„Asi, taky jsem nic nevěděla." řekne překvapená Sakura.
„Zjisti o co tady jde." promluví Ino k Sakuře.
„ Zkusím to, ale přijde mi to strašně trapný." odpoví Sakura nervozně a rozběhne se za Narutem.
„Nezapoměn, nám taky dát vědět."zakřičí za ní Izumo.
Sakura kývne, že rozuměla a běží dál.

Mezitím u Naruta.

„Maio seš v pořádku?" zeptal se starostlivě Naruto.
„Jsem v pořádku, mám jenom pár modřin." odpověděla mu unavěně.
„Dobře hlavně se nejdřív potřebujete prospat, přišli jste dřív, takže váš byt není ješte připravený, budete muset nějaký čas zůstat u mě." skonstatoval Naruto a zamířil domu.
Když doběhli k Narutově bytu, skočili do vnitř otevřeným oknem, Naruto poslal Maiu do postele a za ní tam položil i Rika.
Ze skříně vytáhnul velkou deku, kterou rozprostřel na zem a řekl:„Jestli chcete můžete si sem lehnou nebo se vrátit domu." zašeptal potichu aby nevzbudil Rika, který už usnul.
„Já zůstanu." řekl Kaze protáhl se a lehl si na deku.
„Já taky." odpoví Lisa a také si lehla na deku.
„Dobře já zatím skočím koupit nějaký jídlo." řekl šeptem Naruto a zmizel.

[hide=Skrytý obsah]Doufám že se líbilo a gomene za čekání . OPĚT JEDNO VELKÉ DÍKY ZA OPRAVU PRAVOPISU.

4.827585
Průměr: 4.8 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Pá, 2011-04-08 17:01 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

páni....fakt super.... díleček jako... chci pokráčko!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Pá, 2011-04-08 05:55 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

super FF doufám že brzy bude další díl Smiling

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, Čt, 2011-04-07 23:12 | Ninja už: 6236 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Akože fakt... táto FF patrí medzi TOP 15 ktoré som čítal

userbarz.com

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, St, 2011-04-06 13:16 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Ani nevíte jak jsem ráda xD
no měla jsem toho předepsanýho hodně ale ted to celý přepisuju ale tak zkusím si máknout xD

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-04-06 11:20 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Toto bolo a je fakt, fakt nádherné. Už sa teším na ďalší dielik. Smiling

Obrázek uživatele iskachna
Vložil iskachna, Út, 2011-04-05 20:16 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

moc se mi to líbi doufámže bude brzy další díl

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2011-04-05 19:18 | Ninja už: 6349 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

kdy bude dalsi dil bylo to skvele