manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat a co dál? 6

Mezitím v realném čase

Bylo už ráno, Riki se probudil, proběhl byt a hledal Naruta. Nikde ho však nemohl najít. Tak se rozhodl vzbudit mámu.
„Mamíí, nemůžu najít tátu nevíš kde je?“ zeptal se Maii a zatřásl s ní trošku.
„Mmmmm nevím asi se brzo vrátí.“ Odpověděla a zamžourala po pokoji. Vstala a šla udělat snídani z toho co Naruto nakoupil. Hledala taky nějaký vzkaz od Naruta, ale žádný nenašla. Rozhodla se, že počkají až se vrátí. Bylo už poledne Maia se začala obávat tak se rozhodla, že se po něm půjdou podívat. Na stole nechala vzkaz, kdyby se náhodou vrátil. Vydala se spolu s Rikem pátrat po vesnici. Procházeli ulicemi, ale nikde Naruta neviděli.
„Ty jsi Maia že jo ? A ty Riki ?“ Zeptá se jich Sakura.
Maia nadskočila a otočila se k Sakuře. „ Teda to jsem se lekla! Ty jsi ta kunoichi ze včera! Řekla Maia.
„Já sem Haruno Sakura teší mě. Kde je Naruto ? Zeptala se Sakura.
„Táta zmizel od rána jsme ho neviděli.“ Řekl smutně Riki.
„Taky mě teší a Naruto jak říká Riki zmizel od rána jsme ho neviděli, nic nám neřekl ani nám nenechal žádnej vzkaz. Začínala jsem o něj mít starost, tak jsme se po něm šli porozhlídnout.“ Odpověděla Sakuře.
„To se Narutovi nepodobá, aby někoho nechal o samotě bez jedinýho slova.“ Řekla Sakura zamyšleně.
„Víš co? Já vás teď odvedu domu k Narutovi vy si odpočiňte a já se po Narutovi podívám jo?“ řekla Sakura a mrkla na Maiu s Rikem.
„Dobře necháme to na tobě, do bytu trefíme sami.“ Řekla Maia a vydala se s Rikem zpět.
Sakura se vydala na Narutovi nejoblíbenější místa. Nejdřív zašla do Ichiraku, pak na akademii, a nakonec se vydala na hlavy Hokagu, kde Naruta našla zhrouceného na zemi nad svitkama a různými zbraněmi. Přiskočila rychle k němu a zkontrolovala, jestli je v pořádku. Překvapilo jí, když zjistila že je Naruto v komatu. Rozběhla se do nemocnice, odkud poslala tým, aby přinesli Naruta . Mezitím se Sakura rozběhla k Narutovu domu. Když tam doběhla, zaklepala a čekala až jí Maia otevře.
Dveře se rozletěly a v nich stál Riki, když uviděl Sakuru posmutněl, myslel si že je to Naruto. Pak si ale řekl, že ten by neklepal, pobídnul Sakuru, ať jde dál.
„Maio, našli jsme Naruta teď je v nemocnici, je v komatu, ale jinak mu nic není. Jenom jsem ti to přišla říct musím zpět do nemocnice postarat se o něj. Tady ti nakreslím plánek, kudy se tam dostat. Tak já musím ahoj.“ Rychle se rozloučila a rozběhla se zpět do nemocnice.
Maia stála bez hnutí, byla v šoku z toho, co jí Sakura právě řekla. Rozhodla se, že Rika pošle spát a zajde do nemocnice. To taky udělala, jen co dorazila do nemocnice, hledala Sakuru. Ta jí řekla, že Naruto bude v pořádku a měl by se probrat druhý den. Maia si odechla a zůstala u Naruta v pokoji.

V podvědomí Naruta

Naruto trénoval každý den, necítil hlad, ospalosta ani únavu. Trénoval bez přestávky. Minato ho naučil všechny pečetě co uměl, bariery, lékařské jutsu, naučil ho bojovat s katanama. Vysvětlil mu jak fungují ty zvláštní kunaie a pomohl mu zdokonalit přemístovací jutsu. Nakonec mu prozradil, že má kekei genkai .Kterou zdědil po něm. Kekei genkai kterou zdědil, byly řetězy které vytvořil ze své chakry a také mohl pohybovat zbraněmi na dálku bez toho, aby se jich dotknul. Trvalo mu celý rok než dokázal úplně ovládnout svojí kekei genkai. Naruto byl hodně překvapený, že se toho tolik naučil. Také byl rád, že může strávit čas se svými rodiči. Nejraději by takhle zůstal na pořád, ale věděl že se musí vrátit do reality aby ochránil Rika.
„Teď tě čeká poslední a taky nejtěžší část tréninku!“ řekla mu Kushina
„Jasně, jen sem s tím, už se těším, tak co to bude?“ Řekl Naruto nadšeně.
„Naruto teď musíš zkrotit Kyubiho.“ Řekla Vážně Kushina.
„Zkrotit, ale jak? Už jsem to zkoušel, nepovedlo se mi to , tak ho Jiraya musel znova zapečetit.“ Odpověděl jí Naruto.
„Ale teď je to jiný, teď máš mojí kekei genkai, ty řetězy nepřetrhne ani Kyubi, musíš ho zkrotit a pak se naučit využívat jeho sílu!“ vysvětloval mu Minato.
Narutovi trvalo několik hodin, než dokázal přemoct Kyubiho nakonec se mu to ale povedlo.
Minato s Kushinou naučili Naruta, jak Kyubiho sílu využívat. Naučili ho úplně všechno co uměli.
Pak nastal ten den, kdy se museli rozloučit, samozřejmě se to neobešlo bez slz. Kushina brečela, ale věděla, že se musí rozloučit. Naruto se objal jak s Kushinou tak i s Minatem. Řekl jim jak je rád, že s nimi mohl takhle strávit čas. Poděkoval za všechno a se slzami v očích se rozloučil. Potom pomalu otevřel oči.

V realitě
Už je to týden co je Naruto v komatu, a nereaguje na žádné leky ani léčbu. Maia se Sakurou začali být zoufalé. Rikimu se chtělo brečet, ale věděl, že musí být mámě oporou. Maia sedí v pokoji u Naruta a hlavu má položenou na jeho posteli, když zpozoruje pohyb. Naruto pomalu otevře oči a rozhlíží se kolem sebe. Maia okamžitě zavolala Sakuru, ta Naruta zkontrolovala, ale zjistila, že je úplně zdravý.
„To je divný týden byl v komatu, ale je úplně zdravej. Naruto ty si teda jedna velká záhada.“ Řekla už trochu s úsměvem Sakura.
„Já vím .“ odpověděl jí Naruto usmál se a dal si ruce za hlavu jako to vždy dělal .
„To jsem tak ráda že už si v pořádku.“řekla Maia a rozbrečela se, Riki se začal smát a snažil se utišit mámu, aby nebrečela. Naruto pohladil Maiu po vlasech v tu chvíli byl opravdu rád, že jí a Rika má.
„Můžu si na chvíli ještě zdřímnout?“ zeptal se Naruto.
„Jasně, my tě tu necháme.“ Řekla Sakura a vybídla Maiu a Rikiho aby odešli z pokoje. Naruto spokojeně usnul, zdálo se mu o těch dvou rocích tréninku s rodiči, byl to opravdu hezký sen, spokojeně podřimoval. Ráno se probudil odpočinutý a plný energie. Vstal z postele sestřičce na chodbě řekl, že jde domů. To taky udělal, skákal ze střechy na střechu. Za chvilku už byl u svého bytu.
Odemknul si dveře a potichu se plížil dovnitř. Když vešel do ložnice zjistil, že Riki s Maiou ještě spí. Rozhodl se, že udělá snídani. Měl chuť na rámen, tak ho udělal všem. Jen co ho dodělal Riki se vzbudil. Snažil se probudit i Maiu, moc mu to ale nešlo, nakonec se mu to ale povedlo. Všichni tři usedli ke stolu a nasnídali se. Maia vyprávěla Narutovi co s Rikem dělali, když byl v komatu, že se se Sakurou staly docela dobrými kamarádkami a taky, že se rozhodla učit se lékařské ninjutsu. To Naruta překvapilo, ale bylo mu jasný, že když jí bude učit Sakura tak bude v pořádku. Jak si tak povídali, Naruto si vzpomněl na věci co mu přenechali rodiče.
„Maio nevíš prosím tě, kde jsou ty věci, co jsem měl u sebe když mě našli?“ zeptal se Naruto.
„Ty asi myslíš, ty dva svitky že jo?“ zeptala se Maia.
„No svitky a různý zbraně.“ Odpověděl jí.
„Co mi říkala Sakura, tak u tebe našli dva svitky a pár zbraní, ale když je chtěli odnést tak ty zbraně zmizeli. Svitky máš v ložnici ve skříni.“ Odpověděla mu Maia a šla umýt nádobí.
„Děkuju.“
„Tati dáš mi nějakou tu zbraň?“ ptal se ho nadšený Riki.
„Jasně že dám, ale až budeš mít čelenku konohy, takže nejdřív musíš zvládnout akademii. Pak ti něco dám.“ Řekl Naruto se smíchem a mrknul na Rika.
„A kdy začnu chodit na akademii?“ nepřestával Riki.
„Jé na to jsem úplně zapoměl, chtěl jsem s váma zajít za Hokage minulý týden, ale to jsem byl mimo. Tak co kdybychom tam skočili dneska? Vyhovuje to i tobě Maio?“ zeptal se Naruto.
„Yeah super.“ Řekl Riki s Maiou najednou.
„Tak za půl hodiny vyrážíme, připravte se. Maio ty si sebou vezmi svoje zbraně, Tsunade tě bude chtít asi vyzkoušet.“
Riki i Maia se šli připravit, jenom Naruto šel do ložnice a vyndal svitky ze skříně. Když chtěl do druhého svitku vypustit Kyubiho chakru tak se svitek proměnil v prach. Naruto si povzdychnul, ale nějak s tím počítal. Vyzkoušel první svitek, zbraně se objevili, tak je opět ukryl zpět. Svitek zmenšil a připevnil si ho ke kunaium.

Všichni tři vyrazili k Hokage. Když tam dorazili, zaklepali. Ihned se ozvala odpověď, tak vstoupili dovnitř.
Před nimi se vyskytla pouze hromada dokumentů, a jéje ta má zase práce, pomyslel si Naruto.
„Tsunade-bachan můžu tě o něco poprosit?“ začal Naruto.
Tsunade se zvedla a obešla dokumenty pak odpověděla: „Jasně ven s tím co potřebuješ?“
„Potřeboval bych klíče od toho bytu, jak jsi mi slíbila. Pak jestli by si mohla, tady Rikiho ještě zařadit do posledního ročníku na akademii.“ Představil Rika.
„Tady máš klíče. Máš štěstí, že je v té třídě volno. Hned jim pošlu papíry, do školy může začít chodit hned zítra. Všechno?“ odpověděla a podala mu klíče.
„Ne to není všechno. Mohla by si ještě Maiu přijmout jako jounina ? Chtěl bych aby oba bydleli tady v konoze.“ Řekl a představil jí Maiu.
„To by taky neměl být problém. Máš nějakou specializaci?“ zeptala se Tsunade.
„Jsem stopař, jsem dobrá i v boji. Ještě bych se chtěla naučit lékařské ninjutsu.“ Odpověděla stručně.
„Dobře dneska ve dvě tady v kanceláři, budeš muset složit zkoušku, abychom si tě prověřili, a od zítřka nastoupíš v nemocnici, kde se budeš učit od Sakury.“ Řekla a dala jim pokyn k odchodu.
„Tsunade-bachan mohl bych dostat, Rikovi papíry hned teď? Rovnou bych tam s ním zašel.“
Tsunade dala Narutovi papíry a rozloučili se. Před budovou Hokage se rozdělili. Maia se šla připravit na boj, Naruto s Rikim se vydali na akademii. Riki si poskakoval a prozpěvoval, protože byl štastnej, že konečně začne chodit na akademii. Naruto šel vedle něj a jenom ho spokojeně pozoroval.
Když dorazili před akademii zrovna tam probíhala výuka, házení kunaiů a shurikenů. Třídnní učitel by Iruka. Hned jak uviděl Naruta zamával mu na pozdrav.
„Dobrý den Iruka-sensei. Todle je od zítřka váš nový student. Jmenuje se Riki , spoléhám na vás že na něj dohlínete“ Pozdravil Naruto.
„Ahoj, těší mě Riki, já jsem Iruka, když od zítra budeš v mojí třídě, nechceš se přidat k dětem a vyskoušet si házení ?“ zeptal se a ukázal na hlouček dětí, který byl otočený k nim a poslouchal.
„Jen běž, aspoň se s nimi seznámíš.“ Pobídnul Naruto Rikiho a usmál se na něho.
„Iruka-sensei kdo je to?“ zeptala se jedna holčička z davu a ukázala na Rikiho a Naruta.
„Tohle je Riki, od zítřka bude váš nový spolužák, tak se k němu chovejte hezky.“ Řekl a postrčil Rikiho blíž k dětem.
„Já jsem Naruto před víc, jak osmy lety jsem sem taky chodil.“ Odpověděl a zakřenil se.
„Vy jste jounin? Nebo chunin?“ ozvalo se z hloučku.
„Ani jedno jsem, genin.“ Odpověděl zdeprimovaně Naruto.
„Jak to? Vy jste nezvládnul chuninskou zkoušku? To je docela ostuda.“ Ozvalo se znova z hloučku.
„Když sem skládal zkoušku, tak zaútočil Orochimaru, pak sem odešel z Konohy, takže by se dalo spíš říct, že sem neměl možnost jí složit.“ Odpověděl Naruto v rozpacích.
„Aha, ale stejně je to divný být v tomhle věku pořád genin.“ Ozvalo se opět z hloučku.
„No nic já půjdu, Iruka-sensei tady máte Rikovi papíry, zastavím se pro něj tak za dvě hodiny.“ Odpověděl,rychle se otočil a šel pryč.
Naruto se vydal na cvičiště č. 7, kde vyndal katany a trénoval. Zkoušel i Kekei genkai, co se zrovna naučil plně využívat. Přemýšlel, jestli by se to dalo ještě nějak vylepšit a tak trénoval víc jak hodinu. Pak se rozhodl, že se vrátí dřív. Ale to co viděl, když se vracel, za to nebyl vůbec rád.

Před Konohou

Ke Konoze se přibližoval ninja, jeho chakra byla na úrovni ocasého bijuu, přímo před bránou zmizel a oběvil se před budouvou Hokage. Ninja měl za úkol unést jediného dědice kekei genkai z klanu Uzumaki. Bylo hodně lidí, co o něj stáli. Ninja se schoval do křoví, odkud pozoroval, muže a chlapce s blonďatými vlasy. Sledoval je až k akademii, kde se mu naskytla příležitost když Naruto opustil Rika. Ninja zaslechl, že se Naruto vrátí za dvě hodiny, ale rozhodl se to ověřit. Sledoval Naruta až na cvičiště, kde ho třičtvrtě hodiny pozoroval. Musel skrýt svojí chakru, protože věděl že Naruto je velmi silný. Většina ninjů co byli vysláni na stejnou misi, buď zemřeli, nebo ti co přežili, vyprávěli jak je Naruto strašný a silný. Ninja se ho, ale nebál, měl sebedůvěry dost. Proč se taky bát když byl silný jinchuriki. Ninja se rozhodl vrátit na akademii vykonat svoji misi. Cestou přemýšlel, že to zkusí bez zbytečného krveprolití.
„Hej vydejte mi tamhle toho chlapce a nic se tu nikomu nestane.“ Zakřičel ninja a ukázal na Rika.
„Kdo jste a co chcete po Rikovi?!“ zeptal se Iruka.
„Do toho ti nic není! Prostě mi ho vydej nebo vás tu všechny zabiju!“ zařval.
„Nikoho vám nevydám! Děcka jděte dovnitř!“ řekl Iruka.
Než ale děti stihli něco udělat, vchod ji m zatarasil klon. Pravý se vrhnul na Iruku, začal boj, byl ale jednostranný, Iruka jasně prohrával. Bojovali deset minut, když to cizího Ninju přestalo bavit, jeho klon omráčila Rika a utíkal s ním směrem z vesnice. Iruka ho chtěl zachránit, ale neměl žádnou šanci.
„Teď to dokončím, neboj se nebudeš trpět.“ Zařval cizinec a zaútočil na Iruku . Útok ale nestihl dokončit, protože ho někdo zadržel.

[hide=Skrytý obsah]omlouvám se za delší čekání . Děkuju "určité osobě" za opravu čštiny. Doufám že se bude líbit.

4.884615
Průměr: 4.9 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Ne, 2012-09-16 22:46 | Ninja už: 4496 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

moc hezký příběh. jen smůla, že nedodělaný, ale to je bohužel už asi zvykem ve FF

Obrázek uživatele K-I
Vložil K-I, So, 2012-03-17 18:51 | Ninja už: 4640 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Hezký. Laughing out loud Kdy bude další část ?????????

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Pá, 2012-03-02 18:05 | Ninja už: 4672 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

pekná časť, kedy bude ďaľšia ?

Obrázek uživatele Hatake Nikko - chan
Vložil Hatake Nikko - chan, Ne, 2011-06-12 21:07 | Ninja už: 5012 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

super dílek uz se mocinky těším na další - doufam, ze bude brzy Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-16 10:34 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Veľmi dobrý dielik ako celá séria. Teším sa na pokračovanie. Smiling