manga_preview
Boruto TBV 15

Chybějící doujutsu

Už jsem mnohokrát žádal o zrušení tohodle vlákna kvůli jeho neaktuálnosti, ale vždy se tu zase někdo ozval, takže to nakonec nedopadlo. Vzhledem k tomu jsem se tedy rozhodl i tuto teorii znovu přepracovat, i když ji sám tak úplně nevěřím. Smiling

Tři velká doujutsu

V manze (i v anime) jsme byli postupně seznámeni s existencí Tří velkých doujutsu, konkrétně to měl být Sharinagn, Byakugan a Rinnegan.

Tři velká doujutsu

Ačkoli to přímo nevylučuje existenci jiných doujutsu, tak jsme se v manze s žádnými jinými typy nesetkali. Z toho se dá předpokládat, že nejspíš ani nebudou.

Sharingan a Byakugan

O těchto dvou doujutsu, zvláště pak o Sharinganu, toho už bylo v manze mnoho napsáno. Z článků i z vlastních "rozhovorů" s místními uživateli jsem se dozvěděl, že z velké většiny Sharingan značně přeceňujete a Byakugan značně podceňujete.

Samozřejmě musím uznat, že Sharingan má díky MS značně větší potenciál, tím se však budu zabývat až později. Smiling

!!ZVLÁŠTĚ DŮLEŽITÉ!! Pokud chcete hodnotit moji teorii, musíte si nejprve uvědomit následující věc:

Doujutsu je Kekkei Genkai, tedy vrozená schopnost. Vrozená schopnost je typ zbraně.

Ať už je zbraň jakkoli silná nebo nebezpečná, vždy záleží na uživateli, jak ji použije. Uchiha klan byl známý pro svůj Sharingan, ale doopravdy známých bylo jen pár geniálních jedinců, kteří ho používali.

Géniové

Uchiha Sasuke, Uchiha Itachi, Uchiha Shisui, Uchiha Madara – jeden génius vedle druhého.

(Ze známějších Uchihů tu chybí jen Uchiha Obito, který však své schopnosti získal teprve když probudil MS.)

Pokud tedy máme hodnotit schopnosti průměrných Uchihů s Sharinganem, tak zjistíme, že nejsou o mnoho silnější než průměrní Hyuugové s Byakuganem!

Samozřejmě je to jenom předpoklad, protože průměrné Uchihy známe zpravidla jenom jménem a jejich schopnosti si můžeme pouze domýšlet.

Sharingan jako takový má na rozdíl od Byakuganu větší rozsah schopností, ale každý uživatel se zpravidla zaměří jen na jednu jeho část, kterou rozvíjí.

Např. Itachi byl známý tím, že uměl dostat soupeře do Genjutsu na dálku (i bez MS), což pokud vím zvládnul už jen Sasuke a Shisui, ostatní tuto schopnost neobjevili.

Na druhou stranu Kakashi údajně dokázal soupeři na dálku vsugerovat myšlenky, což je zase něco, co nevidíme u jiných uživatelů Sharinganu.

Pravá podmínka k probuzení Sharinganu byla prozrazena teprve v manze 619:

Manga 619/17

To nám nejen prozrazuje, proč pouze někteří Uchihové mohli Sharingan probudit, ale také proč se Obitovy schopnosti tak náhle zlepšily, když probudil MS (chakra v jeho mozku změnila myšlení hlupáka na génia, to se však probuzením pouhého Sharinganu nestalo).

Uvědomme si tedy, že nelze vysloveně prohlásit, zda je lepší Sharingan než Byakugan, protože každý má své výhody v konkrétních situacích. Mohl bych tu opakovat skvělé schopnosti Byakuganu, ale pokud vás to skutečně zajímá, tak si to můžete přečíst v podstatě kdekoli.

U Byakuganu se navíc zdá, že všichni uživatelé ať už z jakékoli větve mají stejné schopnosti, které na základě své vlastní geniality rozvíjejí.

Např. u Nejiho zmiňovaný dohled 50 metrů platil u Nejiho a právě v tu dobu. Hinata v té době měla pravděpodobně dohled mnohem menší a teď ho má už třeba mnohem větší. Porovnejte např. velikosti jejich Kruhů proroctví. (Řekl bych, že to nějak souvisí, ale to už by byly jiné teorie.)

Rinnegan

O Rinneganu jsme toho původně mnoho nevěděli. Poprvé se objevil v manze 238 u Peina, více informací jsme se dozvěděli až od Jirayi ohledně Nagata.

Nagato

Podle původní představy to mělo být legendární doujutsu užívané Rikudou Senninem, které se mělo znovu objevit až u jeho inkarnace.

Rikudou Sennin

Na jednu stranu je to zvláštní, že mezi Tři velké doujutsu, patří i doujutsu, které nikdo nemá, ale musím uznat, že je legendární.

Podle toho, co jsme zatím viděli, uživatel získá přirozený vztah ke všem chakrovým živlům a dokáže použít schopnosti sedmi sfér.

K tomu v mezních chvílích patří také přivolání a ovládání Gedou Mazo nebo Juubiho.

Na začátku mangy 419 vidíme, že Rinnegan má také určitou schopnost vidění chakry. Chtě nechtě mi to spíš připomíná vidění Byakuganem, ale o tom až později. Eye-wink

Vidění Rinneganem

V manze 560 nastal zásadní šok, když se ukázalo, že Rinnegan je dalším stupněm Sharinganu. No, stupněm... Musí být splněny tyto podmínky:

Uživatel probudil Mangekyou Sharingan
Uživatel si implantoval Mangekyou Sharingan svého příbuzného
Uživatel vlastní chakru/buňky uživatele mokutonu
(tady není zřejmé, zda nestačí pouze Senju složka, protože všichni známí uživatelé EMS ji vrozenou vůbec neměli)
Od splnění předchozích podmínek uplynula dlouhá doba

Poslední podmínka je spíš taková praktická. Aktivace Rinneganu se totiž musí zřejmě uživatel naučit a právě to mu trvá tak dlouho. Když už to umí, stačí splnění předchozích podmínek – viz Edo Tensei.

Co je však důležité, Rinnegan je vždy implantovaný. I Madara používá oči svého bratra, tudíž i on je má implantované.

Mangekyou Sharingan

Tento typ Sharinganu se vyskytuje jen u těch největších géniů z Uchihů a stále nevíme, kolik jeho uživatelů vlastně "v současné éře" existovalo. Známých je pouze těchto šest:

Madarův Izunův Shisuiův
Obitův Itachiho Sasukeho

Každý MS má svůj jedinečný tvar a jedinečné schopnosti (i když se některé, např Susano, mohou opakovat).

MS tedy posílí předchozí schopnosti a ještě k tomu přidá 3 techniky. Techniku pro levé oko, techniku pro pravé oko a techniku pro obě oči. Toto pravidlo zatím nebylo porušeno.

(Obito a Kakashi nemůžou použít třetí techniku, protože mají jen jedno oko.)

Víc se tu vyloženě k MS rozepisovat nebudu, protože si to můžete přečíst na internetu a beztak to všichni víte.

Eternal Mangekyou Sharingan

Pro aktivaci EMS je nutná implantace jiných očí s MS od příbuzného. Vzhledem k tomu, že po implantaci už nelze aktivovat obyčejné MS se dá předpokládat, že EMS funguje vlastně stejně jako MS, akorát uživatel "neztrácí světlo". Historicky známe pouze dvoje EMS:

Madarův Sasukeho

I když to ještě nebylo dostatečně potvrzeno, zdá se, že s EMS uživatel žádné nové schopnosti nezíská. Pouze se může naučit aktivovat Rinnegan, pokud má Senju složku.

Nový postup

A teď, po celé té dlouhé eseji se konečně dostávám k teorii jako takové.

Podíváme-li se na následující nákres, tak je asi jasné, proč je Rinnegan považován za samostatné doujutsu:

Cesta k Rinneganu

Od běžného Sharinganu ho totiž jasně dělí implantace. To by také vysvětlovalo jak to, že lze implantovat už aktivovaný Rinnegan někomu, kdo nesplňuje podmínky k jeho aktivaci.

Toto téma však původně vzniklo, aby objasňovalo doujutsu očí staršího syna Rikudou Sennina. To je to chybějící doujutsu.

Cesta k Rinneganu

Podle jedné teorie se jedná pouze o náznak chakry v očích a nemá to s doujutsu nic společného. No já se na to dívám jinak.

Víme, že Rikudou měl dva syny, jeden byl předkem Uchihů a druhý byl předkem Senju.

Také víme, že klany Senju a Uzumaki byly původně jedním, kdy se rozdělili, to nevíme.

V manze 78 Kakashi de facto tvrdí, že Uchihové pochází z rodu Hyuugů. Kdy se rozdělili, to také nevíme.

Původ Uchihů

Podle jedné z teorií měl Rikudou prvního syna s ženou z Hyuuga klanu, tak založil klan Uchiha, u kterého se projevila síla očí.
Druhého syna pak měl s ženou z Uzumaki klanu, tak založil klan Senju, u kterého se projevila síla těla.

Tohle docela dává smysl, nicméně vyvolává to pár otázek:

1) Kdy žil Rikudou?
Pokud by tato teorie byla pravdivá, pak Rikudou musel žít v době, kdy se klan Uzumaki a Senju rozdělili. To se mi nezdá dostatečně dávno, i když je to hodně nepřesné časové zařazení. Laughing out loud

Uzumaki a Senju

2) Kde se vzala síla Uzumaki?
Existuje mnoho klanů s různými schopnostmi a je otázka, kde se v nich vzali. Některé snad mohly vzniknout přirozeně, jiné mohl vytvořit ninja v Orochimarově stylu uměle.

Nicméně je známo, že kombinace Rinnegan+Uzumaki je stejně účinná jako Rinnegan+Senju. Madara tak objasnil Obitovi, proč dal Rinnegan zrovna Nagatovi.

Pokud však i rod Uzumaki má sílu potřebnou k probuzení schopností Rikuda, tak celý klan Uzumaki jsou potomci Senju. V tom případě muselo k odštěpení Uzumaki dojít dávno po Rikudově smrti.

Uzumaki a Senju

3) A Hyuugové?
Existují 2 doujutsu, které se hojně vyskytovaly. Sharingan a Byakugan. Oba "jakoby náhodou" patří k listové vesnici.
Pokud došlo k rozdělení Uchihů a Hyuugů také dávno po Rikudově smrti, tak ty dva klany i tak byly docela blízko u sebe.

Ale teď vážně. Kde byli Hyuugové před založením Listové? Možná že svým počtem nebyli dost významným klanem, ale někam patřit zkrátka museli, jinak by nepřežili.

To souvisí s další otázkou.

3) Kam zmizeli Senju?
Hrdý klan Uchiha v Listové existoval, dokud nebyl vyhlazen Itachim a Obitem. O Senju však ztrácíme zmínky prakticky ihned po založení Listové.

Nejlepší teorie, kterou jsem slyšel, byla asi ta, že se rozpadli na velké množství menších klanů, které teď v Listové máme.

Staleté vztahy mezi klany Sarutobi, Nara, Akimichi a Yamanaka jsou tomu dostatečným důkazem.

Uzumaki a Senju

Tím vším se snažím říct, že Hyuugové byli pravděpodobně součástí klanu Senju po celé generace. I když si hlídají dědění Byakuganu, tak mají zcela jistě všichni také Senju složku.

A pokud to byli právě Uchihové, kteří se od nich odtrhli, protože se nedokázali smířit se Senju klanem, pak Starší syn musel být Hyuugou.

Jak vysvětluju v dodatku, Byakugan se může také vyvinout v Rinnegan, ačkoli podmínky neznáme. Jistá je pouze implantace a podoba "Eternalu".

Cesta k Rinneganu

Jak jsem se už snažil naznačit výše, Rasen Byakugan vypadá vždy stejně, tedy i po implantaci zůstává nezměněn (překrývají se dvě stejné spirály).

To protože už samotný Byakugan má jednu stabilní podobu a seznam schopností, které jsou závislé už pouze na schopnostech uživatele. Schopnosti každého Sharinganu se však trochu liší, proto se liší i jejich povýšené formy a schopnosti.

Netroufám si hádat, jaké schopnosti by měl Rasen Byakugan poskytovat a ani netuším, jak ho probudit.

Hlavně mě po smrti Nejiho nenapadá nikdo, kdo by ho probudit dokázal. Laughing out loud Ale takhle nějak jsem tu teorii původně myslel, akorát teď mám více důkazů Eye-wink

Takže to je vše a už se u toho můžete zase vybavovat dle libosti. Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2018-04-08 19:18 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Myslým, že by sa toto diskusné vlákno mohlo použiť na diskusiu o Borutovom

Jōgane

Kam asi patrí tato technika v rodine doteraz známych dojutsu pochádzajúcich od klanu Kaguya a aká je jeho úloha?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kaisei.Katashi
Vložil Kaisei.Katashi, Út, 2014-04-08 09:26 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Pokud jsem poslední mangu pochopil dobře, tak Kaguya před rinneganem ovládala také byakugan. Znamená to, že byla z Hyuuga klanu?

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2014-04-08 10:12 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Dle mého spíš Hyuuga vznikli, až když umřela. Ale jen domněnka.

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele nekotheghoul
Vložil nekotheghoul, Po, 2014-06-23 08:04 | Ninja už: 4380 dní, Příspěvků: 390 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Taky se přikláním k teorii, že Hyuugové vznikli po zapečetění Kaguyi. Víme, že jeden syn podědil Sharingan, druhý nejspíš sílu a nějaký další nejspíš Byakugan :3 Myslím si to, protože Kaguya vlastní Rinnegan, který funguje asi i jako Sharingan, no a taky vlastní Byakugan. Hyuugům je po obličeji dost podobná, ale to je asi jen moje představivost.
Všichni prostě považovali Rikudoua za původního, dokud se neobjevila ta mýšenina všech dojutsu a technik- máma Laughing out loud

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, St, 2014-03-26 15:59 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Dneska tahle teorie padla, protože Indra měl už obyčejný Sharingan.

Co se týče Byakuganu, tak ten se nejspíš dědí od Rikkudova bratra. Nedivil bych se, kdyby byli jeho potomci i Ginkaku a Kinkaku.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2014-06-04 14:02 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zda sa mi, že Rinnegan je iba kombináciou Byakuganu, ktorý mala Kaguya pôvodne a Sharinganu, ktorý získala zjedením ovocia. V jednom z jej synov sa to zlúčilo do Rinneganu a u druhého možno tiež.

U Hogoroma sa sila rozdelila na Uchiha zložku so Sharinganom a Senju zložku, kdežto u druhého brata na Hyuuga zložku s Byakukanom a možno klan Uzumaki (ako ďalšie prichádzajú ešte do úvahy klany Kaguya a Juugov klan).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Ne, 2013-10-13 16:25 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Pěstitel rýže

to je hrozne este stale neni vysvetlene ako je to s hyuga klanom.

Obrázek uživatele Tsunoko Nai
Vložil Tsunoko Nai, St, 2013-07-31 08:37 | Ninja už: 4362 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Tak se na to podívejme... Máš tam dvě chybičky: 1. uživatel EMS má techniky jak svoje, tak původního vlastníka. Logicky to jde odvodit z toho, že Kakashi může ovládat Kamui, což je technika implantovaného MS a dalším důkazem jsou Sasukeho techniky- původní:pravé Enton (Je to zvláštní, ale je to tak) levé Amaterasu obě Susano získané: pravé tsukyaiomi levé Amaterasu obě Susano.


2. chybí ti smrt mezi implantací a probuzením rinneganu. z toho se dere na povrch podezdření, že Madara neřekl Obitovi pravdu o probuzení rinneganu, byl totiž přivolán ve stavu své "první" smrti, s rinneganem a mokutonem. Já na Kabutova vylepšování přivolaných ET nevěřím (byla jen v anime), takže z toho usuzuji, že probudil rinnegan a získal mokuton vpodstatě v okamžiku své smrti a díky gedou mazou se ze smrti dostal...

Jediná věc, která může zrušit koloběh nenávisti je odpuštění.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2013-07-31 09:02 | Ninja už: 5364 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

2) To by ma zaujímalo, prečo na Kabutových vylepšeniach ET neveríš?
Mimochodom bolo to aj v samotnej mange spomenuté...

Nehovoriac o tom, že s toho čo zatiaľ vieme. Kabuto vyvolal Madaru vo svojej zlatej ére, čiže bez Mokutonu a Rinneganu(len s EMS). To mu ale dodatočne ako ET doplnil.
Aspoň takto mi to celé s ich rozhovoru medzi nimi vyplinulo(a hádam aj ostatným) + sa ešte sám musel pozrieť čo ma pod oblečkom...

A posledná vec: Najprv získal Mokuton(DNA Hashiramu) až potom neskôr Rinnegan a nie, že súčastne...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2013-07-27 00:09 | Ninja už: 6125 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Blbostí tam máš víc, ale vyberu jenom dvě největší.
1) "Co je však důležité, Rinnegan je vždy implantovaný. I Madara používá oči svého bratra, tudíž i on je má implantované." Rikudou ho podle tebe získal jak?
2) "Tím vším se snažím říct, že Hyuugové byli pravděpodobně součástí klanu Senju po celé generace. I když si hlídají dědění Byakuganu, tak mají zcela jistě všichni také Senju složku." To soudíš jenom podle toho, že se Senju rozpadli na menší klany? Kdyby měli Senju složku a oční techniku dohromady, byli by Hyuugové úplně někde jinde.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-07-27 14:28 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jak získal Rinnegan Rikudou, to zatím nevíme (hádám, že se tím bude manga zabývat až po válce), ale nejspíš to bude taky kdo ví co (když vezmu v úvahu současný vývoj Obita a fakt, že tělo Juubiho bylo tam, kde původně mělo být tělo Rikuda, tak to bude nejspíš hodně zajímavej příběh). To sem ale nepleť.

Co se týče č. 2, tak uznávám, že je to hodně slabá spekulace, ale na teorii jako takovou nemá vůbec vliv.
Před vyhlazením mělo i dost Uchihů Senju složku a k čemu jim byla, že? I když měli možnost použít Izanagi (pouze 2x), tak to stejně většinou neuměli.

Trochu jsi mě zklamal, ty máš většinou hodně pádný argumenty, ale tohle jsou rány do prázdna. Laughing out loud Jinak jak jsem psal přímo v teorii, takhle nějak jsem to původně myslel, i když tomu sám už moc nevěřím. Eye-wink

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2013-07-27 14:49 | Ninja už: 6125 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Proč bych neměl Rikudoua zmiňovat? Vždyť vlastnil půlku Rinneganů.
Jací Uchihové měli Senju složku? Kromě nynějšího Madary a Tobita. Možná myslíš firewill, ale to je úplně něco jinýho.
Výstřely do prázdna? To říká ten pravý. Smiling

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-07-27 15:06 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Rikuda zmiňovat můžeš, ale nemůžeš ho do toho plést. Smiling Jde o to, že o Rikudovi nevíme dost na to, abychom ho do téhle teorie zapojili. My totiž nevíme, jak získal Rinnegan, to jsem se snažil minulým komentem říct.

Neznám jménem žádného Uchihu se Senju složkou. Pouze se o nich mluvilo během vysvětlování Izanagi – že je to schopnost, kterou mohou použít Uchihové, kteří mají i Senju složku. To znamená, že jich několik být muselo a patrně nevymřeli během jedné generace (jejich děti byly také Uchihové se Senju složkou).

------------------------
Kde střílím do prázdna? Přijde mi, že se akorát chceš hádat, když rejpeš v těhlech věcech.
Včera jsem akorát opravil smazaný obrázek, to je všechno. Po pročtení té teorie jsem v ní našel fatálnější chyby, na které neupozorňuješ. Laughing out loud

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, So, 2013-07-27 22:05 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Madara i Obito, oba měli Senju složku.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2013-07-28 00:43 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Oba dva si Senju složku implantovali. My se tu bavíme o těch, kteří se s ní narodili. Eye-wink

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Ne, 2013-03-10 00:22 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Hmmmmmmmmmm...Tak teorie je to hodně zajimava Shocked I když s tím Byakuganem si nejsem jisty Shocked Nicmeně je to tvoje teorie a ja bych se vůbec nedivil kdyby tomu tak skutečně bylo Shocked
A divim se že se o ten článek aj staráš Smiling Většina článku tady jsou zastaralé a nikdo je neupravuje podle nových informací.
Jen tak dál, tvoje teorie jsou hodně zajimave a skvěle se čtou.

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Čt, 2013-03-14 16:02 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Ehm... Dík. Smiling Já to s tou starostí zase až tak nepřeháním, jen to jednou za čas zaktualizuju a opravím vlastní chyby, když na ně někdo upozorní.

Např. ten chybějící obrázek opravím buď až jich bude víc, nebo až to budu zase celé předělávat. Laughing out loud

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, St, 2013-02-20 18:52 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Ehmmm... to Chybejici doujutsu (jak tvrdis ze je to vyssi forma byakuganu) tak to neni vyssi forma byakuganu

Tady je odkaz: http://naruto.wikia.com/wiki/Uchiha_Clan_Ancestor

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, St, 2013-02-20 22:11 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Taky jsem si to pečlivě přečetl a skutečně na wikii není nic, co by moji teorii popíralo. Eye-wink

Obrázek uživatele Organism
Vložil Organism, St, 2013-02-20 20:21 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 192 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nic z 'narutopedie' nepopírá, to co je v článku výše. Nemluvě o tom, že wiki je celá fanmade, tedy, že není oficiální a cokoliv je na ní uvedeno, nemusí být nutně pravdivé.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-03-10 01:01 | Ninja už: 5462 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

wiki není celá fanmade, to je jen oficiálně rozšířenej blud z klasický wikipedie. Zdrojový informace (např. o Narutovi, Bijuu, Jinchuuriki, Klanech, Kekkei Genkai, Jutsu) jsou z dobrých 80% sepsané z Databooků, které psal Kishi. Uznávám, že zbytek je tvořen čistě fakty z mangy a anime, ale i tak si stále narutopedie zachovává standart nejlepší informační stránky o Narutovi. A co se edit-trollů týče, nejpodstatnější stránky jako např. Madara, Naruto atp. nejdou editovat, pokud tam nemáte už nějaká vyšší práva Eye-wink

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-02-16 18:12 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

16. února 2013, změněn popis

Zkusil jsem to podat trochu jinak, tak snad to nebude příliš zmatené. Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2013-02-18 12:02 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Hodně zajímavé. Nicméně minimálně ten Byakugan (neříkám, že to osobně popírám) je co se argumentace týče na hodně tenkém ledě.

Každopádně to stále považuji za vysoce zajímavou teorii a myslím, že i když úplně nevyjde. Kishimoto se minimálně bude ubírat podobným směrem

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2013-02-19 01:47 | Ninja už: 6274 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jsem rád, že jsem tě zaujal, ale poslední dobou mám pocit, že seš jedinej, kdo moje teorie čte. Smiling

Obrázek uživatele KOUDy_
Vložil KOUDy_, Út, 2013-02-19 10:49 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hodne lidi to cte, ale spis k tomu nemaji co rict =D to jest muj pripad Laughing out loud gj

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2013-02-19 19:31 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ono moc prostoru pro vyjádření není pokud se nechceme opakovat.

Buď můžeme pokračovat pouze v domněnkách a nebo vyjádřit souhlas/nesouhlas Smiling

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Ne, 2013-01-13 20:41 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Pěstitel rýže

haha riesi sa tu chybajuce doujutsu a co ak sa niekomu iba nechcelo kreslit kruhy tak spravil iba spiralu ? Laughing out loud

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Ne, 2013-02-10 14:50 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

SPOILER jeden jeho syn byl Uchiha a druhý Senju.manželka senju hashiramy
byla UZUMAKI mito proto to vypadá jako spirála takže teoreticky by kekkei genkai-doujutsu čistokrevného uzumaki mohl být př.Uzugan nebo něco a podle mě by to doujutsu vysvětlovalo Karininy-ps.tý krávy z Sasukeho týmu Taka-Hebi-oči

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2013-02-10 12:57 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Pak by to ve vydání svazku bylo opraveno, jak to u chyb bývá.

Podpis:

Obrázek uživatele gandalf0660
Vložil gandalf0660, Čt, 2013-01-10 19:43 | Ninja už: 4492 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Mno nebolo by možné že je to niečo ako mangekyou byakugan.
Ako v mange bolo povedané niečo ako že Uchihovia sa vyvinuli z Hyuga. Nebolo by teda možné že rovnaké vývojové fázy možu platiť aj pre byakugan. A že aj oni maju potenciál prebudiť rinnegan.
Taktiež sy myslím že pre vývoj ich byakuganu možu platiť aj iné vývojové fázy. Byakugan, Doujutsu Staršieho syna ( Mangekyou byakugan ? ), nasledne priamo rinnegan.