Mangekyou Rinnegan
Osobně jsem se zamýšlel nad tím, zda může existovat i další stupeň Rinneganu, vzhledem k tomu, že sharingan má. Myslím si, že když už je řeč o doujutsu, tak by mělo existovat i nějaké "dokonalé". Vzhledem k tomu, že Rinnegan ani zdaleka dokonalý není, měly by existovat i další jeho stupně. Měl bych takovou představu o doujutsu, které by dávalo nositeli absolutní kontrolu nad prostorem a časem, tedy, které by z něj vlastně dělalo "boha". Velmi by mě zajímaly Vaše názory i kritiky na toto téma.
Mňa tiež zaujímalo, či je ešte vyšší level rinneganu a zistil som ze v hre má Sasuke mangekyou rinnegan. Takže teoreticky je ešte vyšší level rinneganu
Podle toho co jsem četl tam mě to udivuje, protože nejsilnější není rinnengan, rinne sharingan a navíc toto doujutsu dokáže porazit pouze chakra nine-tails nebo rinnengan, ani teysengan nedokáže vyvolat silu na to aby dokazal porazit rinne sharingan. Tento rinne sharingan dokáže odolávat i genjutsu mangeykyou sharingan a díky tomu je také nejsilnější doujutsu které existuje protože ani obyčejní rinnengan nedokáže odkazovat telo na kterem je aktivován rinne sharingan.
U Rinneganu by bylo hloupé, kdyby se mu dělali další úrovně, jelikož Rinnegan je poslední úroveň Sharinganu... Sharingan, Mangekyou Sharingan, Fuumetsu Mangekyou Sharingan a Rinnegan... a např. Kaguya měla Rinnegan i Byakugan to je dle mého jediné lepší než smotný Rinnegan a to když je kombinován s byakuganem, ale to je dle mého maximum...
Myslím že mangekyu rinnegan je možný pokud si viděl ten film kdy se naruto a hinata dali dohromady tak tam bylo silnější oko než rinnegan ... (Tenseigan)
Eh ? Nemyslím si že tensengan - oko oživení je silnejší než rinnegan. Videl si špatne.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Dosť o tom pochybujem, Rinnegan je predsa nasilnejšia očná technika
V žiadnom prípade . Nositeľ Rinneganu je uź teraz dosť silný keďže naňho nefungujú žiadne ninjutsu a genjutsu . To by už potom ani taijutsu nefungovalo a bol by neporaziteľný . Veď len aký sám Hagoromo bol silný s rinneganom , že porazil juubiho . A to , źe je silnejśí neź Madara Uchiha s rinneganom tak to je tiež vec .
Uživatel Rinnenganu není imunní proti genjutsu, právěže to je jedna z jeho největších slabin.
V taijutsu ale na druhou stranu nezaostává, jelikož se stačí něčeho dotknout a může z něj vysát duše, nebo si vytvořit brnění/laser díky Asura sféře.
Nie, na víťazstvo potreboval pomoc svojho brata s Byakuganom ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ne. Nic takového nebude a jsi divnej, že se vůbec tímhle zabýváš.
No v podstate už existuje vyšsia forma Rinneganu... viz Madara, Sasuke a Kaguya.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Ten červený rinnengan, co probudil Sasuke, Madara, a který má Kaguya, mi teda vůbec nezapadá do popisu " doujutsu, které by dávalo nositeli absolutní kontrolu nad prostorem a časem, tedy, které by z něj vlastně dělalo "boha"", ačkoli se tomu dost podobá. Možná až na ten Kaguyin, ale její dimenzionální techniky nejsou potvrzeny, že jsou součástí toho červeného rinnenganu. Každopádně se může jednat o budoucí pravé "boží oko", ačkoli o tom dost pochybuju.
Ale neni to Mangekyou....aj tak nepochopím jak sis mohel myslet teda uživatel Uchiha.Madara že rinnegan by mohl byt Mangekyou to sa týkalo len sharighanu....jo a síce je vyšší forma ale ja to volám juubiho oko iný název to nemá.
Ps. skusím pohladať názov sasukeho oka aj ked tam bude iba rinnegan
Pps. jo je tam rinnegan.... http://naruto.wikia.com/wiki/Sasuke_Uchiha
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Autor nemyslel doslovne že sa vyšší stupeň rinneganu bude volať mangekyou rinnegan, aspoň si teda myslím že to tak nemyslel
Ale ako povedal Rayzo v podstate to čo dokáže Sasuke s rinneganom je niečo ako vyšší stupeň ak si to porovnáš s Nagatom napríklad.
To som nikde netvrdil, že sa to volá práve Mangekyou Rinnegan. No v každom prípade za akúsi vyšsiu formu Rinneganu sa to dá kľudne považovať.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Ani by ma neprekvapilo keby že Kishi niečo také vymyslí..
Podle mě žádný vyšší stupeň nebude, ale ukáže se skutečná síla Rinneganu. Přece jen Nagato nebyl Uchiha, i když génius, tak Uchiha ne Jen můj skromný názor ( Žádné důkazy nebo podložená fakta nemám. )
Načo tam dalšieho boha?? Jashin nestačí ??
Pánovvééé, podpovedzte mi prosím, prečo ked sa vyvinul lepší sharingan a potom ešte prišiel kishi na trh z rinnenganom, prečo ostal Byakugan v pozadí ??? A ešte odpoveda na hlavnú otázku, ta dokonalá ttechnika doujutsu by mala byt tvorená rinnenganom,sharinganom a byakuganom, tak ako je tvorený juubi z 9-častí tak aj dokonalé doujutsu by malo byt tvorené 3-častami.
Protoze Hyūga Clan je v teto fazi mangy irelevantni. V deji mame 3 Uchihy z toho 2 maji Rinnengan a u toho 3 to je 50/50. Takze bych nikam necpal Byakugan. Bylo jiz drive receno ze Rinnengan je nejsilnejsi Doujutsu. No a jelikoz ho vlastnil Rikudou, coz je ztelesneni vseho, tak dle me je to dostacujici dukaz, ze neco vic uz nebude.
Existuje a je to kombinace MS a reninganu .Je to to oko co ma jubi a tobi na masce.Nevim jestli ho umi pouzit i Madara s Tobim kdyz maji obe ty oci a nevim jakou ma zvlasti moc ale myslim ze zadnou a ze to je proste reningan a MS v jednom oku aby uzivatel nemusel prepinat
Kdyz to Tobi ma na masce tak to nemuze pouzivat jako doujutsu!!!
Reninganu??? RINNEGANU!!!!
✌
Nic takového,..nechal bych Rinnegan jako nejsilnější, vyžší stupěň už opravdu není zapotřebí, to už by bylo moc
NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG
No oziveny Uchiha Madara a tobi mají Reniengan i MS a jsou na skoro stejne urovni jako Rikudou Sennin,takze to dokonale dojutsu bude kombinace reninganu a MS.
dalsi stupen rineganu nezda se rinegan je nejsilnejši očni technika a jeste k tomu prvni a bejt jeste neco jako mangekyou rinegan je uz trochu moc
může i nemusí to tak bít nechme to na na našem bohu Kishimotovi
Nemyslím si že by niečo takéto malo niekedy v Narutovi existovať :
1.Bolo by to príliš prehnané.
2.Nič nie je dokonalé (a to platí aj v Narutovi).
3.Nevolalo by sa to Mangekyou Rinnegan (keď už to teda má byť dokonalé) ale Kishi by pre toto vymyslel nejaké špeciálne pomenovanie (aj tak som stále proti tomu).
4.Toto by mohol vyvinúť len Naruto alebo Sasuke (a určite by sa to nevyvinulo obidvom). Jednému z nich by to ale dalo až veľkú prevahu a rozhodujúci boj by mal byť podľa mňa jeden veľký vyrovnaný súboj.
Ale stále som proti tomu všetkému!!!
Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku!
Promiň, ale já si skutečně nemyslím, že Naruto a Sasuke mají vyrovnané síly, Sasuke má sice EMS, ale EMS se podle mě neliší od normálního MS nijak zvlášť, jen tím, že ho můžeš používat neustále a může se z něj vyvinout Rinnegan a možná umí pár kousků navíc, ale vzhledem k tomu, že Naruto už skoro dokonale ovládl Kyuubiho(Kuramu) si myslím, že teď by Sasukeho šance moc velké nebyly.
To nevieme posúdiť, keď sme to ešte ani nevideli.
Sami sme dobre videli čo Sasuke teraz dokáže s jeho novými očami.
Používa Sussano aj Amaterasu, dalo by sa povedať, že tieto dve schopnosti skombinoval...
Jeho obrana a útok je veľmi silná. Naruto aj pres svoje nové získané schopnosti to bude mať stále ťažšké...
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “