Uzumaki dvojičky - 11. Kvalifikačné boje
„Prejdime na ďalší súboj," povedal Genma.
Misako - Aburame Shino
„Ak táto z Dažďovej taká dobrá ako ten..., Shino pomyslel na Naokiho, „tak to bude obtiažne. Ale pokiaľ nepozná moju schopnosť, tak to bude v poriadku."
Obidvaja sa postavili oproti sebe. Misako sa tvárila sebavedomo. Na Shinovi to ani nebolo vidieť.
„Začnite!"
Shina vytiahol kunaie a hodil ich. Misako ich všetky pochytala a hodila ich naspäť. Shino vyskočil. Vystrel ruku. Z nej vyšlo snáď milión chrobákov. Všetky zaútočili na Misako.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Neuveriteľné. Táto ohnivá guľa siahala takmer od zeme po strop.
„Ako je to možné? Veď nie je Uchiha!" dumal nad tým Sasuke aj Kakashi.
Chrobáky boli v chvíli spálené. Keď guľa pominula objavili sa tam ďalšie. Obalili Misako a začali z nej vysávať chakru. Misako však zrazu zmizla a chrobáky zostali dezorientované.
„Čože?"
Misako sa objavila nad Shinom a pätou ho kopla do ramena. Shina to zarazilo do zeme.
Genma ho okamžite skontroloval.
„Víťazom je Misako."
„Páni. Tí z Dažďovej sú fakt niečo," približne toto znelo v hlave všetkých.
„Ako je to možné? Taká mohutná ohnivá guľa. Ani ja takúto nespravím," Sasukeho to trápilo.
Naokimu sa to tiež nezdalo. Ale narozdiel od Sasukeho, sa mu nepáčilo, že sa zrazu stratila a objavila sa na úplne inom mieste. Teleportovala sa? Ak áno, ako toho dosiahla.
Hideovi to bolo viacmenej jasné. Vedel asi odkiaľ má tieto schopnosti.
„Koho ste mi dali do tímu, Madara, Tobi, Nagato?"
Gaara - Akimichi Chouji
„Nikudan Sensha."
Chouji zaútočil hneď po začiatku. Pred Gaarom sa vytvorila stena z piesku, ktorá ho ochránila. Odrazila Choujiho hore. Piesok ho tam nasledoval. Choujiho zmietla piesočná vlna. Gaara predĺžil svoju ruku pieskom a uštedril Choujimu pár rán a potom ho pritlačil o stenu. Chouji sa snažil postaviť, ale Gaara mu to nedovolil svojou piesočnou vlnou.
„Víťazom je Gaara."
Gaarov zrak sa upriamil na Naokiho.
„Budeš môj."
Hyuuga Neji - Hyuuga Hinata
Víťaz bol pre väčšinu už jasný. Ale mohlo to byť inak, ako si myslia?
„Juuken."
Ako prvá zaútočila Hinata. Neji uskočil. Hneď sa však odrazil a zaútočil na Hinatu. Vymieňali si zopár úderov. Neji zasiahol Hinatu do ramena.
„Hakke Kuushou."
Hinata vyskočila a hodila shurikeny na Nejiho.
„Kaiten."
Neji ich všetky odrazil.
„Juuken."
Neji zasiahol Hinatu priamo do brucha. Hinata padla na zem. Zvíjala sa v bolestiach. Napriek tomu sa snažila postaviť. Už bola na kolenách, keď...
„Juuken."
Neji jej dal posledný úder.
„Hyuuga Neji je víťaz."
Masao - Rock Lee.
„Konečne!" pomyslel si Lee.
Radosťou bol celý bez seba.
„Môžete začať!"
Masao hodil po ňom kunaie. Lee sa zohol. Masao pribehol k nemu, vyskočil, zaťal ruky v päsť a spojil ich. Takto zaútočil na Leeho. Neúspešne. Lee bol ako blesk. Dostal sa v momente nad Masao a kopol ho zozadu do krku. Masao sa v páde otočil a hodil po Leem shurikeny. Lee sa im nestihol vyhnúť. Masao dopadol na zem. Hneď ako sa postavil, Lee bol pri ňom. Vykopol ho hore. Masao sa však premenil na kus dreva. Originál zaútočil na Leeho s katanou. Prepichol mu ramena. Lee chytil katanu. Zlomil ju a pritiahol si Masaa k sebe. Masao inkasoval úder päsťou do tváre. Následne kop do bruchu a Lee ho vykopol hore.
„Konoha Senpuu."
Lee na neho niekoľko krát takto zaútočil. Lee ho kopal ešte vyššie. Keď dosiahli strop, tak Lee ho kopol do krku pätou. Masao z ohromnej výšky padal na zem. Tam už ho čakal Lee. Masao zmenil svoje telo na kameň.
„Konoha Senpuu."
Leeho útok nefungoval. Naopak, poranil si jemne ruku.
„Doton: Doryuudan."
Lee vyskočil hore. Masao hodil po ňom kunaie. Lee sa však v okamihu dostal pred neho a opäť ho vykopol.
„Omote Renge."
Lee ho obmotal obväzmi z ruky a namieril si s ním dole.
„Víťazom je Rock Lee," povedal Genma hneď po náraze do zeme.
Nara Shikamaru - TenTen
„Sōshōryū."
TenTen začala zostra. Hodila po Shikamarovi všetko čo mala. Shikamaru sa tomu vyhol. Zo zeme vyšiel tieň, chytil jednu zo zbraní a vrátil ju TenTen. Tá sa len vyhla.
Shikamaru po nej hodil shurikeny. TenTen sa im vyhla. Vyhodila nejaké zvitky do vzduchu. Spravila nejakú pečať a z toho zvitku sa sypali zbrane na Shikamara. Ten ich chytal do svojich tieňov a hádzal ich po TenTen. Jedna zbraň ju škrabla, TenTen stratila na chvíľu rovnováhu.
„Kagemane no Jutsu."
Shimamaru ju chytil do svojej techniky. Zdvihol zo zeme jednu zo zbraní. TenTen opakovala jeho pohyb, ale žiadnu zbraň po ruke nemala. Shikamaru sa pozrel na Genmu.
„Víťazom je Nara Shikamaru."
Yamanaka Ino - Haruno Sakura
„Sakura, priprav sa na prehru."
„To hovorí prasiatko."
„Ticho, ty veľké čelo!"
„Začnite!"
Obidve začali identicky. Hodili po sebe všetko možné. Kunaie, shurikeny aj vražedné pohľady.
Všetky kunaie a shurikeny sa navzájom zrazili a neprešiel ani jeden.
Ako prvá zaútočil Sakura. Ino sa jej vyhýbala. Zaútočila aj ona. Snažila sa podkopnúť Sakure nohy. Nevyšlo, Sakura vyskočila. Vystrela nohu a pätou trafila Ino do hlavy. Avšak, to bolo len Kawarimi. Sakura sa otočila.
„Shintenshin no Jutsu."
Sakura sa zrazu zmenila na kus dreva.
„Čože?"
Ino sa snažila vrátiť do svojho tela. Sakura už nad ňou stála s kunaiom v ruke. Ino sa to však podarilo a vyhla sa. Opäť po sebe pohádzali všetko možné. Sakura však hneď vyštartovala po Ino. Sústredila všetku chakru do ruky a uderila. Do zeme. Po celej miestnosti sa vytvorili praskliny. Na mieste úderu menší kráter. Ino sa uhla a dostala sa za chrbát Sakury. Kopla. Sakura sa otočila hodila po nej shurikeny. Ty Ino zasiahli do krku, ramien, hrude aj brucha. Ona však pokračovala ďalej a trafila ju do hlavy.
„Remíza!" vyhlásil Genma.
„Teraz poprosím všetkých postupujúcich, aby prišli za mnou," povedal Genma.
Všetci sa zoradili k nemu.
„Teraz si zoberiete z krabice, ktorú má Anko, papierik. A prečítate nahlas čísla.
„Dva," povedala Misako.
„Päť," hovoril Naoki.
„To je otrava," Shikamaru sa nezdržal svojho komentára, „Osem."
„Sedem," povedal Sasuke.
„Tri," keď to povedal Gaara, tak všetkým prebehol mráz po chrbte. V jeho hlase bola cítiť nenávisť a chuť zabíjať.
„Jeden," povedala Natsumi.
„Štyri!" Lee bol energický ako obvykle.
„Šesť," povedal Neji.
„Dobre. Od dneška, presne za mesiac, sa uskutoční tretia časť skúšky," povedal Genma.
„Prečo?"
„Prídu sem všetci feudálni páni, dôležití ľudia, aby si pozreli vaše zápasy a rozhodli, kto sa stane chuuninom. Navyše, teraz by ste to nezvládli."
„Aké zápasy?"
„Ibiki!"
Ibiki im ukázal nejakú tabuľku.
„Táto časť sa uskutoční turnajovým spôsobom."
Všetci to pozorne sledovali. Na ňom bol znázornený pavúk turnaja a prvé zápasy."
Namikaze Natsumi - Misako
Gaara - Rock Lee
Naoki - Hyuuga Neji
Uchiha Sasuke - Nara Shikamaru
Dobrej díl zápasi byli docela dobře a stručně popsaná a už se těším na závěrečný souboje
díky, všetkým za komenty. Na zápasy si trocha počkáš. Nemôžem teraz len tak skočiť o mesiac.
Zoznam mojich FF
usasny diel tesim sa na dalsi dielik 5
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
Super diel, už sa teším na pokračovanie.
Teším sa na pokračovanie