manga_preview
Boruto TBV 15

Uzumaki dvojičky - 12. Hokageho pozvanie

Konečne! Trocha odpočinku po posledných dňoch. Toto si určite pomyslel každý, kto pokračuje v chuuninskej skúške. Toto však nebola tak celkom pravda. Takmer každý sa dal do tréningu. Gaara vstal skoro ráno, aj keď on vlastne ani nespal, a dal sa do tréningu.
„Rozdupem ho. Nie. Rozprášim ho. Nie. Zabijem ho normálne. Nie. Rozštvrtím ho, a tie štvrtiny znova rozštvrtím a..." toto sa stále premietalo Gaarovi v hlave. Nemohol prežiť, že ho Naoki porazil. Doteraz ho nikdy nikto ani len neškrabol a teraz utŕžil porážku na celej čiare. Akoby bol len handra.
Rock Lee vlastne trénoval stále. Takže to nebola vôbec zmena. Pokračoval ako doteraz každý deň.
„Každý. Každý okrem piesočného, dažďového ninju a Natsumi. Každého by som bral, len ich nie. A zrovna som dostal toho piesočného. Musím makať dvakrát tak tvrdo ako doteraz."
Neji ho sledoval a popritom sám trénoval.
„Ten blázon," pomyslel si, „Ale na jeho mieste by som mal robiť to isté. Môj protivník je viac ako zdatný."
Možno iba Shikamaru netrénoval. Ako inak ležal v tráve a sledoval oblaky.
„Mal by si trénovať," povedal prichádzajúci Asuma.
„Sasukeho aj tak neporazím."
„Ale posnažiť sa môžeš. Chuuninom sa môžeš stať aj keď prehráš."
„To áno, ale..."
„Shimamaru poď, niečo ťa naučím."

Natsumi práve stála pred dverami do kancelárie svojho otca. Zaklopala a vstúpila. Na jej prekvapenie tam bolo hneď skoro ráno plno ľudí. Jiraiya, Kakashi aj Hiruzen.
„Tati, kedy ma budeš trénovať?"
„Teraz musíme niečo prebrať. O hodinu som u teba. Choď za Sasukem a choďte trénovať spolu."
„Ach. Dobre."
Natsumi odišla z miestnosti. Hneď však ako zavrela dvere, priložila ucho k dverám.
Minato ju však prekukol a otvoril dvere. Natsumi padla na zem. Obidvaja sa hneď objavili doma. Kushina z toho dostala mierny šok, ale keď Minato odišiel, tak sa dostala do normálu.
„Zase si počúvala?"
Natsumi len prikývla a pobrala sa preč.

Minato sa vrátil do svojej kancelárie.
„Tak, prečo sme tu?" opýtal sa Jiraiya.
„Ide o tých z Dažďovej," povedal Hiruzen.
„Robia problémy?"
„V podstate áno," povedal Kakashi.
„A čo sa deje?"
Minato sa dal do vysvetľovania.
„No. Vlastne nič ani nerobia, ale na geninov sú moc silný. Chlapec bol neuveriteľne rýchly..."
„Veď aj Gai a v podstate aj jeho študent sú neuveriteľne rýchli."
„Áno. Lenže okolo nôh mal oranžovú, Kyuubiho chakru."
„Čože? Takže..."
„Nie je to potvrdené, ale môže to byť on."
„Ste si istí, že bola Kyuubiho."
„Iba podľa farby chakry sú si istí. Títo mladí robia rýchle závery," povedal Hiruzen.
„To ešte nemusí nič znamenať," povedal Jiraiya.
„Tak ho nechajme tak, ale je tu aj ešte dievča z jeho tímu. Nebolo by nezvyčajné, že vie ohnivú techniku. Ale nezvyčajné je, že vie techniku, ktorú vedia iba ninjovia z klanu Uchiha a ešte tá technika bola obrovských rozmerov. Ani najlepší ninjovia z klanu Uchiha niečo také nedokázali," povedal Hiruzen.
„Navyše, zrazu akoby zmizla a znova sa objavila. Niečo ako teleportácia. Doteraz som nič také nevidel," povedal Kakashi.
„Hmm. To je vážne divné."
„Ak by išlo o čistú silu, tak by proti nám ešte nemali šancu. Na našej úrovni ešte nie sú, ale v ich mladom veku sa dostali na úroveň, o ktorej sa nám ani nesnívalo," povedal Kakashi.
„To preháňaš Kakashi," povedal Jiraiya, „Itachi sa stal v trinástich kapitánom ANBU. Ty aj Minato ste už boli jounini. Hiruzen-sensei bol síce chuunin, ale ďaleko presahujúci schopnosti chuunina. A Hashirama, Tobirama, Madara v tomto veku boli na tom podobne. Podľa mňa vás skôr znepokojuje, že sú ako genini ďaleko lepší ako naši genini."
„Pravda," povedal Minato, „Ale Natsumi, možno aj Sasuke, sú tiež na ich úrovni."
„Natsumi možno. Ale ona vie len Kage Bunshin, Rasengan a Hiraishin. Všetko silné techniky, ale je ich málo. Ak bude bojovať dlho, tak súper ju už ľahko prečíta a je to. A Sasuke? Bez sharinganu je to obyčajný genin s katonom. Sharingan z neho robí to, čo je."
„Čo však s nimi? Dažďová je pre nás veľkou neznámou."
„Ťažko sa tam dostať a okrem miesta, kde sa nachádza, o nej nič nevieme," hovoril Hiruzen.
„Mal by som návrh. Pozvime ich na stretnutie s Hokagem. Narozprávame im, že je to veľká česť, že sa ich Hokage volá k nemu a popritom budeme nenápadne vyzvedať," navrhol Jiraiya.
„Máš s tým skúsenosti. Koľko ž..."
Jiraiya zapchal Minatovi ústa.
„Tak to nie je."
„Takže...čo?" opýtal sa Kakashi.
„Jiraiya, choď za nimi a pozvi ich na obed. Samozrejme na obed u Hokageho. Ja idem povedať Kushine, že budeme mať hostí. Hiruzen-sama, dúfam, že neodmietnete moje pozvanie."
„Óóó, Minato, to neodmietnem. Hovorí sa, že ženy z Vírovej boli vynikajúce kuchárky. Dúfam, že to Kushina len potvrdí."

Naoki a Misako, spolu so Shikamarom, ako jediní netrénovali. Sedeli pred ich dočasným domom a rozprávali sa. Prerušil ich však Hideo.
„Prečo netrénujete?"
„Myslím, že to nepotrebujeme," povedala Misako.
„Misako, neviem, čo si doteraz trénovala, ale mala by si to zlepšiť. To že použiješ Kawarimi a namiesto seba použiješ jedného z chrobákov a potom sa skrývaš v strope a zakryješ svoju chakru, nie je bohviečo. Každý si bude myslieť, že vieš časopriestorové ninjutsu a bude sa na to pripravovať. Musíš zlepšiť všetko. Okrem genjutsu. Aj mňa si na chvíľu dostala s tou ohnivou guľou. Ale bolo to len perfektné genjutsu. Avšak, spotrebovala si naň takmer všetku chakru, aby si zakryla, že si ho použila. To sa ti nemusí vyplatiť."
„To je však moja najväčšia zbraň. Obyčajné jutsu mnohonásobne zväčším a protivník o tom začne premýšľať a bum, je môj."
„Potrebuješ tréning. A ty Naoki. Okrem Yutonu nevieš nič. Jeho chakra ti je k ničomu, keď ťa pri použití najmenšieho množstva chakry začne ovládať."
„Ešte mám jednu zbraň."
„Lepší uživateľ bleskového elementu a je ti k ničomu. Má to deštrukčnú silu, ale proti sharinganu je to na nič. Sharinganom ti dokáže prečítať pohyby a je ľahké sa tomu vyhnúť. To dievča, Hokageho dcéra, vie Hiraishin. S tým sa tomu tiež ľahko vyhne a dostane sa ti za chrbát a si nahraný. Nemáš proti tomu obranu."
Po Hideovych chladným slovách sa chystali dať do tréningu. Vyrušil ich však Jiraiya.
„Hokage vás pozýva na obed."

Poznámky: 

Keď som si to prečítal, tak som si povedal, tento diel je slabý. Verím, že vám sa to tak nebude zdať a užijete si to naplno. Budúci diel už bude lepší, sľubujem Smiling

4.90625
Průměr: 4.9 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, So, 2012-08-18 21:42 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak slabý ani tak nebyl ale spíš mě přišel jako taková zdržovačka Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Út, 2012-08-14 01:02 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

Krasny super diel Smiling (co sa dalo cakat vsetky tvoje serie su uzastne) Smiling