manga_preview
Boruto TBV 15

Uzumaki dvojičky - 22. Zverbovanie hada

V Dažďovej dediny bolo pekné upršané počasie ako každý deň. Sem-tam menej pršal, sem-tam viac. Ľuďom to nevadilo. Zvykli si na to. Všade bol pokoj. Ninjovia odchádzali a prichádzali z misií. Konan mala na starosti udeľovanie misií a branie peňazí z úspešných misií. Obyčajne to robí Nagato, ale ten mal dôležitejšie veci na práci. Alebo skôr mal návštevu. Itachi sa zastavil na kus reči.
„Sú to dva týždne od konca chuuninskej skúšky a on sa z toho úplne nespamätal," hovoril Itachi.
„To kladivo používal viac ako mal."
„Aj sharingan mu ubližuje."
„Málo DNA?"
„Asi. Asi má v sebe mál DNA Uchihov a sharingan ho unavuje."
„Čo s tým?"
„Chcelo by to viac Shisuiovej DNA."
„Na to potrebujem jeho telo. A to nemáme."
„Viem. Ale tela som sa zbavil. A moja DNA mu moc nepomôže."
„Ale kvôli tomu si sem neprišiel."
„Nie."
„Madara a Tobi?"
„Áno."
„Myslím, že začínajú niečo tušiť. Ako si ja tvorím svoj tím z teba a Naokiho, tak aj on si vytvára a oddeľuje sa od Akatsuki."
„A čo Gedou Mazou?"
„Síce ho dokáže ovládať, ale bez rinneganu ho nedokáže privolať. Takže pokiaľ ho neprivolám, tak je nahratý."
„Kto je v jeho tíme?"
„Okrem Zetsua, je s ním aj Kisame. Moji špióni odhalili ďalšieho člena."
„Koho?"
„Nepoznám. Podobne ako Tobi, nosí masku. Má taký istý tvar, len otvor na oko je na pravej strane a je červenej farby. Schopnosti nepoznám. Ale je z neho cítiť obrovská sila."
„Musíme im prekaziť vyvolanie Madary."
„Bez rinneganu ho môže akurát tak vyvolať iba cez Edo Tensei a to nechce. Ale určite sa bude snažiť vytvoriť rinnegan umelo."
„Zatiaľ to pre nás nevyzerá bohvieako. A čo ostatní členovia Akatsuki?"
„Deidara asi nepridá k nám, skôr k Tobimu. Vieš, že by ťa skôr zabil ako by sme mali bojovať bok po boku. Sasori má to čo chcel, takže neviem. Hidan a Kakuzu tak isto neviem. Ale hodili by sa nám. Okrem Raikageho a jeho brata nepoznám lepší dvojicu. Hlavne ich nesmrteľnosť."
„Kakuzu nie je nesmrteľný. Tobi to vie."

„Nateraz to nechajme tak. Teraz sa porozprávame o Naokim."
„To som aj chcel. Neustále sa vypytuje na jeho rodičov, pôvod, odkiaľ je a tak. Neviem, čo už mu mám povedať."
„Raz sa to bude musieť dozvedieť. zatiaľ mu povedz, že ty to nevieš a viem to len ja. Ja už to potom obkecám. Ty ho nauč používať sharingan ešte lepšie. Lepšie ako ty."
„Na to potrebujem druhé Shisuiovo oko."
„Prečo?"
„Každé oko má vlastnú techniku mangekyou sharinganu. Ich spojením vznikne tretia. U mňa vzniklo Susanoo kombináciou Amaterasu a Tsukuyomi. Shisui má v oboch očiach genjutsu. V ľavom aj v pravom má Komoakatsukami. Aj keď v pravom oku je to také nedokonalé Komoakatsukami a nie ja také silné. Shisui však nedokázal ovládnuť tretiu techniku. Vravel, že je moc silná na neho."
„Hovoríš, že potrebuje pravé oko?"
„Áno."
„Uvidím, čo sa dá robiť."
„A čo bijuu?"
„Nemáme ani jedného. Navyše teraz si myslím, že by nebolo dobré sa oslabovať."
„Čo robia vlastne ostatní?"
„Zisťujú kde sa nachádzajú jinchuuriki, ale majú zákaz loviť. Každý si ide vlastnou cestou. Onedlho sa znova všetci stretneme."
Itachi odišiel. Nagato zostal sám. Išiel skontrolovať Konan.

Aj Minato mal toho veľa na premýšľanie. Sedel vo svojom kresle vo svojej kancelárii. Pozoroval dedinu z okna svojej kancelárie.
„Čo teraz? Danzou je mimo. Root bol rozpustený. Kushina im odstránila pečate a všetci sú kompletne verní. Vytvorili novú divíziu ANBU, niektorí sa stali obyčajnými ninjami. Ani som nevedel, že ich je tak veľa. Čo s nimi spravím?"
Z premýšľania ho vytrhlo klopanie na dvere.
„Vstúpte!"
Dvere sa otvorili a do miestnosti vošiel Jiraiya.
„Si nejaký zamyslený."
„Normálni ľudia pozdravia, keď niekde prídu."
„Zdá sa, že nemáš dobrý deň."
„To by som nepovedal. Mám toho moc."
„Počul som, že sa ti podarilo zatknúť Danza."
„To áno, ale klan Uchiha nám to nevráti."
„Prečo?"
„To bol on, kto prikázal Itachimu to spraviť."
„Myslíš, že by sa ti podarilo ich presvedčiť, aby nezačali s povstaním."
„Možno. V tú noc nie, ale mal by som viac času na to."
„Tvoju myseľ vtedy zatemňovalo niečo iné. Takže ani ten čas naviac by ti nepomohol."
„Možno. Každopádne, prečo si tu?"
„Prišiel som ti dať ponuku. Alebo skôr Natsumi, ale potrebujem tvoj súhlas."
„Počúvam."
„Ponúkam jej možnosť naučiť ju sage mód. Má dosť chakry na to. Sage chakra posilní pečať a zlepší jej to schopnosti."
„Ja neviem."
„Na dobu neurčitú budeš mať o dve starosti menej."
Minato nechápal. Aj keď patril k tým najmúdrejším, tak nevedel čo tým Jiraiya myslí.
„Alebo skôr Kushina bude mať o starosť menej. Nebude musieť jej variť a ty sa o ňu nebudeš musieť starať a strážiť ju. Na Hore Myouboku je dokonale ochránená pred Akatsuki."
„Dobre. Ako povieš. Ale chcem vedieť všetko, čo sa stane."
Jiraiya vedel, že ešte niečo Minata trápi. Ale nechcel sa na to pýtať. Vedel, že by to nebolo vhodné. Radšej odišiel. Išiel za Natsumi do nemocnice sa jej na to opýtať. Ale medzitým si spravil menšiu zastávku v kúpeľoch.

Na sever od Ohnivej zeme sa nachádzala jedna oveľa menšia zem. Mala jednu skrytú dedinu, ale iba naoko. V skutočnosti neexistovala. Bolo tu iba pár malých dedín a sem-tam tu bol jedne či dva domy mimo dedín. Tu bývali ľudia, ktorí sa živili pestovaním rôznych obilnín, zeleniny a inými vecami. V tejto zemi však bolo aj niečo iné. Pre obyčajných ľudí to bolo bezvýznamné. Ale ninjovia by preto zabíjali. Hlavne ninjovia z Listovej. Jeden z nukeninov tu mal úkryt a listoví ninjovia by sa ho najradšej zabili. Ale pravdou je, že takmer nikto na to nemá. Jeden, možno dvaja by sa tu našli, ale to by bolo všetko. Orochimaru tu mal úkryt. Vchod nemal bohvieako zamaskovaný. Ale za to jeho presná poloha nebola nikomu známa a ťažko ho je nájsť. Úkryt je vlastne podzemné bludisko s nekonečnými chodbami rôzne poprepletanými. Izieb tu bolo taktiež požehnane. V jednej z nich sa nachádzal aj Orochimaru.
„Kabuto!" kričal na Kabuta.
„Nikdy ho nie je, keď ho potrebujem."
Dvere na izbe sa začali otvárať.
„Konečne!"
„Som rád, že tak tešíš, Orochimaru."
„Čo tu robíš?"
Do izby vstúpil Tobi. Vedľa neho bol pre Orochimara neznámy človek.
Podobne ako Tobi, mal masku. Má taký istý tvar, len otvor na oko je na pravej strane a je červenej farby. Na sebe má plášť Akatsuki.
„Kto to je?"
„Na tom nezáleží. Prišli sme sem pre niečo iné. Chcem, aby si sa pridal k nám."
„K Akatsuki sa nevrátim."
„Kto tu hovorí o Akatsuki."
„Znie to zaujímavo."
„Akatsuki velí Nagato. Popravde, on ju založil a aj keď bol ja vodca v úzadí, tak mu to nechám. V poslednej dobe sa naše cesty rozchádzajú a vytváram nový tím s odlišným plánom, s ktorým by si nám mohol pomôcť."
„Pokračuj."
„Chceme oživiť Madaru a s ním ovládnuť svet."
„A čo bijuu?"
„Aj to máme v pláne. Hlavne Kyuubi."
„Dvojičky. To bude ešte zaujímavé. Ale čo z toho by som mal ja?"
„Viem, ako prahneš po ovládnutí všetkých ninjutsu. A myslím, že toto by v presviedčaní malo zavážiť."
Tobi dal pokyn svojmu partnerovi.
„Pozri sa na neho pozorne."
Orochimaru zostal šokovaný.
„Ako si to dokázal?"
„To ti teraz neprezradím. Až keď dokončíme to, čo sme my začali."
„Hmm. Zaujímavá ponuka. Podarilo sa ti to, čo ešte nikomu. Ani pôvodní vlastníci toto neovládajú."
„Toto je iná cesta ako dosiahnuť rinnegan. Bez toho, aby si mal DNA klanu Senju alebo Uchiha."
„Myslím, že so mnou môžeš počítať, Obito."
Tobi sa aj so svojim partnerom premiestnil preč.

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto487
Vložil Naruto487, Út, 2012-10-23 18:38 | Ninja už: 4491 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Super diel, už sa teším na ďalší.. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele YuraYura
Vložil YuraYura, Út, 2012-10-23 18:35 | Ninja už: 4865 dní, Příspěvků: 185 | Autor je: Předseda třídy

Nemôžem sa dočkať ďalšieho dielu. Smiling
Poviedka aj nápad je super! Laughing out loud

Smiling Sticking out tongue Smiling


Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768

Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-10-23 16:37 | Ninja už: 4829 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bezvadnej díl už se těším na další Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Bella chan
Vložil Bella chan, Po, 2012-10-22 20:29 | Ninja už: 4463 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Super dielik Laughing out loud

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Po, 2012-10-22 20:03 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super pekný diel nech je tu už ďalší Smiling

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-10-22 19:55 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Super jako vždy Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.